|
|
| Pagina 299 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 297 298 299 300 301 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Stadion
luque schreef: mamananeto schreef: kreezie nonkeltje schreef: ga maar Weet ik nog zo niet of ik zou gaan; maar dat er een pak WEL gaan gaan, dat lijkt me overduidelijk... Simpel te achterhalen hé. Doe een rondvraag op dit forum, genre: Ik ben bereid om in Denderleeuw naar het voetbal te gaan als: 1) Eendracht er zijn tijdelijke thuishaven heeft in afwachting van een nieuw stadion 2) Eendracht er zijn permanente basis heeft onder zijn eigen identiteit (clubkleuren, stamnummer 90) 3) Eendracht fusioneert met Dender (ander stamnummer) en onder de naam -pakweg- Denderend Aalst speelt 4) Eendracht fusioneert met Dender (Denderend Aalst), onder eigen stamnummer, maar de clubkleuren wit-zwart-blauw worden. In mijn geval zijn slechts optie 1 en 2 van toepassing ...Allerliefst 1, geen probleem met 2, optie 4 is nog net aanvaardbaar omdat het dan eigenlijk een opslorping zou betekenen van Dender. 3 is niet aanvaardbaar: stamnummer 90 moet blijven bestaan, want dat is de ziel van de club! |
| 09 Mar 2015, 20:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
1
|
| 09 Mar 2015, 20:51 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: luque schreef: mamananeto schreef: Weet ik nog zo niet of ik zou gaan; maar dat er een pak WEL gaan gaan, dat lijkt me overduidelijk... Simpel te achterhalen hé. Doe een rondvraag op dit forum, genre: Ik ben bereid om in Denderleeuw naar het voetbal te gaan als: 1) Eendracht er zijn tijdelijke thuishaven heeft in afwachting van een nieuw stadion 2) Eendracht er zijn permanente basis heeft onder zijn eigen identiteit (clubkleuren, stamnummer 90) 3) Eendracht fusioneert met Dender (ander stamnummer) en onder de naam -pakweg- Denderend Aalst speelt 4) Eendracht fusioneert met Dender (Denderend Aalst), onder eigen stamnummer, maar de clubkleuren wit-zwart-blauw worden. In mijn geval zijn slechts optie 1 en 2 van toepassing ...Allerliefst 1, geen probleem met 2, optie 4 is nog net aanvaardbaar omdat het dan eigenlijk een opslorping zou betekenen van Dender. 3 is niet aanvaardbaar: stamnummer 90 moet blijven bestaan, want dat is de ziel van de club! stamnummer 90 is de ziel van de club maar de clubkleuren verander je wel... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 09 Mar 2015, 20:56 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: luque schreef: Simpel te achterhalen hé. Doe een rondvraag op dit forum, genre: Ik ben bereid om in Denderleeuw naar het voetbal te gaan als: 1) Eendracht er zijn tijdelijke thuishaven heeft in afwachting van een nieuw stadion 2) Eendracht er zijn permanente basis heeft onder zijn eigen identiteit (clubkleuren, stamnummer 90) 3) Eendracht fusioneert met Dender (ander stamnummer) en onder de naam -pakweg- Denderend Aalst speelt 4) Eendracht fusioneert met Dender (Denderend Aalst), onder eigen stamnummer, maar de clubkleuren wit-zwart-blauw worden. In mijn geval zijn slechts optie 1 en 2 van toepassing ...Allerliefst 1, geen probleem met 2, optie 4 is nog net aanvaardbaar omdat het dan eigenlijk een opslorping zou betekenen van Dender. 3 is niet aanvaardbaar: stamnummer 90 moet blijven bestaan, want dat is de ziel van de club! stamnummer 90 is de ziel van de club maar de clubkleuren verander je wel... idd zeg. als er van het hele rijtje (stadion, clubkleuren, benaming, logo, stamnummer) één ding is dat mij niet interesseert is het toch wel het nummer waaronder ge in nen boek geregistreerd staat zenne. "dat nummer is de ziel"... komaan zeg. als ze morgen zeggen dat er een stadion is, dat iendracht wit zwart blijft en iendracht blijft noemen als we gewoon dieje nummer veranderen dan is er toch genen enen die twijfelt zeker? alli ... mag ik hopen |
| 09 Mar 2015, 21:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
1
_________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 10 Mar 2015, 0:59 |
|
|
Junior
Nr 1, 3 en 4 zeker niet.
|
| 10 Mar 2015, 16:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Tom1983 schreef: Nr 1, 3 en 4 zeker niet. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Mar 2015, 18:03 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
iendrachter schreef: In het nieuwsblad staat vandaag dat het er naar uitziet dat Eendracht Aalst voor volgend seizoen een licentie zal krijgen, geen idee waar ze het halen maar laat het ons hopen! Had zondag al iets opgevangen dat het huidige stadion toch mss zou opgelapt worden voor enkele seizoenen om er toch nog een paar jaar tijdelijk te kunnen spelen, met de hulp van de stad die een extra inspanning zal moeten doen(geen belachelijke 25000 euro) en privé investeerders moet dit mogelijk zijn. Dit zou het beste voor iedereen zijn, in afwachting van een nieuw stadion natuurlijk. ALS da waar is... Dan is den dezen al serieus content Maja kom, laat ons hopen e seg!! 't Zou beter zijn dan naar de Rendac te moeten gaan.. En de licentie binnen kunnen halen zou volgens mij al een huzarenstuk zijn dan als ge in uw eigen stadion blijft ![]() |
| 11 Mar 2015, 10:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
iendrachter schreef: In het nieuwsblad staat vandaag dat het er naar uitziet dat Eendracht Aalst voor volgend seizoen een licentie zal krijgen, geen idee waar ze het halen maar laat het ons hopen! Had zondag al iets opgevangen dat het huidige stadion toch mss zou opgelapt worden voor enkele seizoenen om er toch nog een paar jaar tijdelijk te kunnen spelen, met de hulp van de stad die een extra inspanning zal moeten doen(geen belachelijke 25000 euro) en privé investeerders moet dit mogelijk zijn. Dit zou het beste voor iedereen zijn, in afwachting van een nieuw stadion natuurlijk. Zou heel mooi zijn. Maar welke privé investeerder wil in ons huidig stadion investeren? Hopelijk degene die in ons nieuw stadion gaat investeren en dit als een klein verlies ziet ten opzichte van wat hij kan winnen. |
| 11 Mar 2015, 11:12 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
iendrachter schreef: In het nieuwsblad staat vandaag dat het er naar uitziet dat Eendracht Aalst voor volgend seizoen een licentie zal krijgen, geen idee waar ze het halen maar laat het ons hopen! Had zondag al iets opgevangen dat het huidige stadion toch mss zou opgelapt worden voor enkele seizoenen om er toch nog een paar jaar tijdelijk te kunnen spelen, met de hulp van de stad die een extra inspanning zal moeten doen(geen belachelijke 25000 euro) en privé investeerders moet dit mogelijk zijn. Dit zou het beste voor iedereen zijn, in afwachting van een nieuw stadion natuurlijk. Het dossier is deze week ingediend, licentiecommissie kan onmogelijk nu al beslist hebben. Toch wel erg voorbarig artikel. |
| 11 Mar 2015, 11:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
jowwan schreef: iendrachter schreef: In het nieuwsblad staat vandaag dat het er naar uitziet dat Eendracht Aalst voor volgend seizoen een licentie zal krijgen, geen idee waar ze het halen maar laat het ons hopen! Had zondag al iets opgevangen dat het huidige stadion toch mss zou opgelapt worden voor enkele seizoenen om er toch nog een paar jaar tijdelijk te kunnen spelen, met de hulp van de stad die een extra inspanning zal moeten doen(geen belachelijke 25000 euro) en privé investeerders moet dit mogelijk zijn. Dit zou het beste voor iedereen zijn, in afwachting van een nieuw stadion natuurlijk. Het dossier is deze week ingediend, licentiecommissie kan onmogelijk nu al beslist hebben. Toch wel erg voorbarig artikel. Dat denk ik ook. Zeker gezien de omstandigheden zou dat toch maar heel gemakkelijk gegaan zijn. Ergens hoop ik wel dat we er ons - nogmaals- door heen slepen. Ik zou graag geloven dat ze nog eens ergens wat centen hebben gevonden, kapitaal genoeg in onze streek, en dat de stad toch doorheeft dat ze een club als de onze niet kunnen en mogen laten doorbloeden. Er zijn echter wel veel factoren om rekening mee te houden ; versleten stadion, slechte financiele situatie e.d. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Mar 2015, 12:12 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
iendrachter schreef: The Blackwans schreef: jowwan schreef: Het dossier is deze week ingediend, licentiecommissie kan onmogelijk nu al beslist hebben. Toch wel erg voorbarig artikel. Dat denk ik ook. Zeker gezien de omstandigheden zou dat toch maar heel gemakkelijk gegaan zijn. Ergens hoop ik wel dat we er ons - nogmaals- door heen slepen. Ik zou graag geloven dat ze nog eens ergens wat centen hebben gevonden, kapitaal genoeg in onze streek, en dat de stad toch doorheeft dat ze een club als de onze niet kunnen en mogen laten doorbloeden. Er zijn echter wel veel factoren om rekening mee te houden ; versleten stadion, slechte financiele situatie e.d. Als ze het deze week maar ingediend hebben dan kan dit idd niet, ik zeg ook maar wat er in de gazet staat. Ze zijn toch al bezig met de licenties te beoordelen want ik zie op de site van Lommel dat ze al 1 hebben. Bijna alle clubs in 2de hebben geldproblemen, bij ons komt daar nog dat stadionprobleem bij. Als ze een overeenkomst met de stad en eventuele investeerders kunnen vinden om nog wat kosten aan ons stadion te doen om er nog enkele seizoenen te blijven, moet een licentie toch zeker mogelijk zijn. Aangezien er een persstop is moeten we het hebben van geruchten en gazettepraat, hopelijk klopt er ook effectief iets van. Of kan jij ons al iets meer vertellen Jowwan? Maandag heb ik nog de resterende documenten ondertekend, alles moet nu bij de licentiecommissie zijn. Door het NEV ( negatief eigen vermogen) van de club neemt de licentecommissie nog voorlopig geen standpunt/ beslissing in, vooraleer FDR / raad v bestuursleden, ondervraagd te hebben. Dit zal dus zeker nooit voor15 maart gebeuren , eerder eind maart . |
| 11 Mar 2015, 14:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Huidige stiuatie kun je omschrijven met vele woorden die met 'on' beginnen (bv. onzeker, ongerust, ontgoochelend, enz...).
Hopelijk lezen we dan als laatste: "Ondanks alle miserie is alles nog goed gekomen". _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Mar 2015, 16:36 |
|
|
Vaste Waarde
jammen schreef: Huidige stiuatie kun je omschrijven met vele woorden die met 'on' beginnen (bv. onzeker, ongerust, ontgoochelend, enz...). Hopelijk lezen we dan als laatste: "Ondanks alle miserie is alles nog goed gekomen". ON gelooflijk filosofisch Jammen… Iets speciaals gegeten daarstraks of zo ? ![]() |
| 11 Mar 2015, 16:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
mamananeto schreef: jammen schreef: Huidige stiuatie kun je omschrijven met vele woorden die met 'on' beginnen (bv. onzeker, ongerust, ontgoochelend, enz...). Hopelijk lezen we dan als laatste: "Ondanks alle miserie is alles nog goed gekomen". ON gelooflijk filosofisch Jammen… Iets speciaals gegeten daarstraks of zo ? ![]() Onder andere... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Mar 2015, 16:46 |
|
| Pagina 299 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 297 298 299 300 301 … 462 Volgende |