|
|
| Pagina 183 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 181 182 183 184 185 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef: El Corredor (Light) schreef: witzwet schreef: moh...amaai, daar schrik ik van. Voor mij, toch zeker Eupen, ploegen die bij de 8 horen. Waarschijnlijk vonden ze het niet aantrekkelijk genoeg. er is ieder jaar maar 1 stijger hé, daar knappen Antwerp en Eupen op af he Wij niet hé, we gaan resoluut voor de titel binnen twee jaar! in welke reeks? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Mar 2015, 21:20 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: Jean schreef: El Corredor (Light) schreef: er is ieder jaar maar 1 stijger hé, daar knappen Antwerp en Eupen op af he Wij niet hé, we gaan resoluut voor de titel binnen twee jaar! in welke reeks? ![]() Geweldig Elco ! Als dat in vierde provinciale is wegens : " Club totaal naar de kloten geholpen tussen 2005 en 2015" kunt ge wel eens gelijk hebben ! ![]() |
| 10 Mar 2015, 23:27 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: witzwet schreef: tympanum2 schreef: 11 stemmen voor, 1 onthouding en 6 tegenstemmers. Wie was de 6e? Antwerp en Eupen, dat zal een grapje zijn van El Corredor peis ik. Ik gok op volgende: - Virton - Woluwe Zaventem - Heist - Dessel - Seraing - Tubize Onthouding is duidelijk: mechelen grapje ,ik dacht het niet. Antwerp en Eupen hebben wel degelijk tegen gestemd...Het lijkt me logisch dat Eupen heeft tegen gestemd. Voor dat beetje extra geld ... |
| 11 Mar 2015, 9:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Zou bij die clubs die in vreemde handen zijn ook wel om iets anders kunnen gaan natuurlijk...
|
| 11 Mar 2015, 11:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Ik hoop dat als die afgeslankte tweede klasse er komt er eindelijk eens met de grove borstel wordt door gegaan en er een einde wordt gemaakt aan al die maffiose clubjes die enkel dienen om zwart geld wit te wassen of die zich bezig houden met mensenhandel. Ik plak er geen namen op, iedereen weet over welke clubs ik het heb. Ook François Colin houdt vandaag in Sport-Voetbalmagazine een gelijkaardig betoog.
Traditie, achterban, een goede infrastructuur, een boekhouding die op orde staat en sportieve resultaten, dat moeten de criteria zijn om de 8 te selecteren. De pijnpunten in ons dossier zijn dan bekend. Hopelijk vinden ze er een oplossing voor. We hebben al veel op club en stad gekankerd, maar alleen samen kunnen we er uit komen. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 11 Mar 2015, 12:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
anathema76 schreef: Ik hoop dat als die afgeslankte tweede klasse er komt er eindelijk eens met de grove borstel wordt door gegaan en er een einde wordt gemaakt aan al die maffiose clubjes die enkel dienen om zwart geld wit te wassen of die zich bezig houden met mensenhandel. Ik plak er geen namen op, iedereen weet over welke clubs ik het heb. Ook François Colin houdt vandaag in Sport-Voetbalmagazine een gelijkaardig betoog. Traditie, achterban, een goede infrastructuur, een boekhouding die op orde staat en sportieve resultaten, dat moeten de criteria zijn om de 8 te selecteren. De pijnpunten in ons dossier zijn dan bekend. Hopelijk vinden ze er een oplossing voor. We hebben al veel op club en stad gekankerd, maar alleen samen kunnen we er uit komen. Klopt want hetgeen dergelijke clubs in leven weet te houden is meteen ook de doodsteek voor een mooie reeks als de tweede klasse zou kunnen zijn. Die opkuis moet er komen en als blijkt dat wij niet voldoen en uit de boot vallen is dat onze eigen schuld en weten we waar aan gewerkt moet worden. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Mar 2015, 12:17 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Het is misschien het enigste wat we nog hebben maar ik zie niet in waarom traditie een criterium zou zijn
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 11 Mar 2015, 13:07 |
|
|
Vaste Waarde
Verbechio schreef: Het is misschien het enigste wat we nog hebben maar ik zie niet in waarom traditie een criterium zou zijn Inderdaad, "traditie" is niet kwantificeerbaar. Het enige wat je kunt meten, dat verband houdt met traditie, is het aantal seizoenen eerste en tweede klasse, waarbij het stamnummer als criterium geldt. |
| 11 Mar 2015, 20:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Eendracht Aalst kijkt uit naar versterking voor volgend seizoen. Het dacht te gaan shoppen bij Hoogstraten, maar dat mislukte.
De Ajuinen hadden graag de 24-jarige middenvelder Ruben Tilburgs weggekaapt bij Hoogstraten. Dat lukte niet. "Het klopt dat ik al meer dergelijke voorstellen heb geweigerd, maar nu heb ik echt lang getwijfeld", reageerde Tilburgs tegenover Gazet van Antwerpen. "Alles klopte bijna. Ik wou de stap dan ook enkel maken als ik er 100 procent achter stond. Ondanks het mooie voorstel merkte ik dat er toch wat twijfel was bij mij. Daarom heb ik mijn gevoel gevolgd en bij Hoogstraten getekend. Ik hoop er opnieuw toe te kunnen werken naar een piekperiode zoals we er enkele seizoenen geleden één hebben gekend. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Mar 2015, 17:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: Eendracht Aalst kijkt uit naar versterking voor volgend seizoen. Het dacht te gaan shoppen bij Hoogstraten, maar dat mislukte. De Ajuinen hadden graag de 24-jarige middenvelder Ruben Tilburgs weggekaapt bij Hoogstraten. Dat lukte niet. "Het klopt dat ik al meer dergelijke voorstellen heb geweigerd, maar nu heb ik echt lang getwijfeld", reageerde Tilburgs tegenover Gazet van Antwerpen. "Alles klopte bijna. Ik wou de stap dan ook enkel maken als ik er 100 procent achter stond. Ondanks het mooie voorstel merkte ik dat er toch wat twijfel was bij mij. Daarom heb ik mijn gevoel gevolgd en bij Hoogstraten getekend. Ik hoop er opnieuw toe te kunnen werken naar een piekperiode zoals we er enkele seizoenen geleden één hebben gekend. Tja, diene mensj zal liever errebeizen eiten in de plosj van ajoinen... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Mar 2015, 20:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Allez, Stef Vanderhoeven krijgt zondag zijn kans, hopelijk ook Coppens een aantal minuten op de positie van de geelgeschorste De Neve... Ik veronderstel dat Bogaerts gewoon een rij naar voor zal schuiven en De Greef achterin zijn plaats weer zal innemen zeker?
|
| 20 Mar 2015, 10:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bakkie schreef: Eendracht Aalst kijkt uit naar versterking voor volgend seizoen. Het dacht te gaan shoppen bij Hoogstraten, maar dat mislukte. De Ajuinen hadden graag de 24-jarige middenvelder Ruben Tilburgs weggekaapt bij Hoogstraten. Dat lukte niet. "Het klopt dat ik al meer dergelijke voorstellen heb geweigerd, maar nu heb ik echt lang getwijfeld", reageerde Tilburgs tegenover Gazet van Antwerpen. "Alles klopte bijna. Ik wou de stap dan ook enkel maken als ik er 100 procent achter stond. Ondanks het mooie voorstel merkte ik dat er toch wat twijfel was bij mij. Daarom heb ik mijn gevoel gevolgd en bij Hoogstraten getekend. Ik hoop er opnieuw toe te kunnen werken naar een piekperiode zoals we er enkele seizoenen geleden één hebben gekend. Iemand een idee welk type middenvelder dit is? Verdedigend of aanvallend ingesteld? |
| 20 Mar 2015, 11:07 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: Bakkie schreef: Eendracht Aalst kijkt uit naar versterking voor volgend seizoen. Het dacht te gaan shoppen bij Hoogstraten, maar dat mislukte. De Ajuinen hadden graag de 24-jarige middenvelder Ruben Tilburgs weggekaapt bij Hoogstraten. Dat lukte niet. "Het klopt dat ik al meer dergelijke voorstellen heb geweigerd, maar nu heb ik echt lang getwijfeld", reageerde Tilburgs tegenover Gazet van Antwerpen. "Alles klopte bijna. Ik wou de stap dan ook enkel maken als ik er 100 procent achter stond. Ondanks het mooie voorstel merkte ik dat er toch wat twijfel was bij mij. Daarom heb ik mijn gevoel gevolgd en bij Hoogstraten getekend. Ik hoop er opnieuw toe te kunnen werken naar een piekperiode zoals we er enkele seizoenen geleden één hebben gekend. Iemand een idee welk type middenvelder dit is? Verdedigend of aanvallend ingesteld? Polyvalente middenvelder die al lang bij Hoogstraten zit en meestal centraal opereert als een nummer 8. Kreeg lang het label "talent" mee (drie jaar geleden in de belangstelling van Antwerp ook oa) maar brak bijvoorbeeld geen potten in de passage van Hoogstraten in tweede. Ik zou een nummer 8 dichter bij huis halen ipv een Nederlander dagelijks uit Hoogstraten te laten afkomen... Ik moet trouwens niet hopen op Coppens zondag - is geschorst zo blijkt (merci @ Iendrachter90 voor de info) |
| 20 Mar 2015, 14:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Zal wel op aanraden van Regi geweest zijn aangezien ze samen gewerkt hebben bij Hoogstraten.
|
| 20 Mar 2015, 14:25 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Zal wel op aanraden van Regi geweest zijn aangezien ze samen gewerkt hebben bij Hoogstraten. We moeten meer talenten gaan zoeken in de Denderstreek, en niet in Roeselare, Vilvoorde of Hoogstraten! We moeten spelers hebben die ook supporters kunnen aantrekken uit eigen regio. En als den Iendracht tijdens de voorbereiding oefenwedstrijden speelt, moeten we dat niet doen tegen clubs uit het Waasland, maar wel tegen bv. VK Ninove, Appelterre, Voorde, KSV Geraardsbergen of Olsa Brakel. Ook oefenstages moeten we niet gaan doen in Mechelen of Sint-Niklaas, maar wel in de eigen visvijver, bv. in provinciaal domein De Gavers. Wanneer gaat RVA eens beseffen dat ons hinterland niet het Waasland is (waarvan hij zelf afkomstig is, maar waar Lokeren, Waasland-Beveren en SK Sint-Niklaas met de supporters gaan lopen), maar wel de Dendervallei en de Vlaamse Ardennen! |
| 20 Mar 2015, 18:25 |
|
| Pagina 183 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 181 182 183 184 185 … 515 Volgende |