Stadion - Pagina 302 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 300 301 302 303 304 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Stadion
als ze van 't stad dan toch iets zouden investeren , kunnen ze misschien (een van) de tribunes van op t veld van zaventem overnemen als die naar derde zakken ? (was da geen aalsters bedrijf dat da daar aant zetten was toen ea daar speelde?)zemmen ze daar dan toch niet meer nodig. en da zagen er mij nog vrij deftige en stevige stukken uit , ook wel prefabgedoe maar e stuk beter dan wat er nu staat...daar lag tenminste een vast dak op en vooraan een paar extra rijen zitjes....maar als ze er voor kunnen zorgen dat de zijlijn en de tribune al wa dichter naar elkaar toe komen volgend seizoen ben ik ook al content ze...da we aub wa dichter tegen t plein kunnen staan....

21 Mar 2015, 13:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
De supporters van Eendracht Aalst kunnen op beide oren slapen, de club mag van het stadsbestuur nog een seizoen spelen aan de Bredestraat. Nadien zou er een verhuis moeten komen in afwachting van de bouw van een nieuw stadion. De Task Force van de stad besefte dat Eendracht geen speelveld meer had indien de Bredesraat niet opnieuw zou opengesteld worden. De beslissing van de licentiecommissie om de voorwaarden te versoepelenen speelde mee, voorlopig zijn er geen aanpassingen nodig aan veld en verlichting. Maar Eendracht moet nu het licentiedossier vervolledigen. Ook moet hierin worden aangetoond dat er geen schulden zijn.

21 Mar 2015, 14:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Aflevering 2764 van Comedy capers :plat: we kijken uit naar de volgende aflevering :hmm:

21 Mar 2015, 15:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
witteken schreef:
De supporters van Eendracht Aalst kunnen op beide oren slapen, de club mag van het stadsbestuur nog een seizoen spelen aan de Bredestraat. Nadien zou er een verhuis moeten komen in afwachting van de bouw van een nieuw stadion. De Task Force van de stad besefte dat Eendracht geen speelveld meer had indien de Bredesraat niet opnieuw zou opengesteld worden. De beslissing van de licentiecommissie om de voorwaarden te versoepelenen speelde mee, voorlopig zijn er geen aanpassingen nodig aan veld en verlichting. Maar Eendracht moet nu het licentiedossier vervolledigen. Ook moet hierin worden aangetoond dat er geen schulden zijn.

godverdomme....nog e joor 6 meter van de ploin stoon ... :x

21 Mar 2015, 17:08
forumlegende

supersossis schreef:
witteken schreef:

godverdomme....nog e joor 6 meter van de ploin stoon ... :x

volgens mijn info gaan ze toch het plein verbreden, maar ik kan verkeerd zijn.

21 Mar 2015, 17:25
Freak

ze kunnen die palen toch verwijderen en de verlichting aan hoogwerkers hangen? :D

21 Mar 2015, 17:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
ipv op hun beide oren te slapen en zich op de borst te kloppen omdat ze het weer fijntjes opgelost hebben zouden ze best NU Al beginnen met een serieuze zoektocht naar dat lapje grond en geen 25ste TASK FORCE van mijn kloten op te richten die toch niks uithaalt, ben eens benieuwd tegen het einde van seizoen 2015-2016 wat ze dan weer gaan doen of niet doen. de piste FCVD mag je definitief opbergen, dus grond moet er zijn of over en out. :crazy:

21 Mar 2015, 18:35
Nationale Ploeg

tot het officieel gecommuniceerd wordt (voila, en vanaf nu gebruik ik naar goede gewoonte alleen nog 3-lettergreepwoorden) weet je eigenlijk niets.

wel bedankt, ElColaLight ;) voor de info. daarmee weten de niet-insiders zoals ik toch ook al iets.

en als het waar is: toch ook bedankt aan de Task Focre en/of den Dozje voor de goodwill uiteindelijk. whatever de motives are furthermore...

misschien kan ik binnen een paar jaar effectief nog met 3 familiegeneraties (papa, ik en onzen kleinen pamperschijter) op de EA-seats zitten. daart wordt nen marginaal als ik dan toch een beetje emo van.

:EA:

21 Mar 2015, 18:50
forumlegende

nog een jaar PC, allemaal dik in orde. Maar ondertussen is er nog geen overeenkomst tussen onze club en het stad, en bijgevolg is de zoektocht naar een stuk grond nog niet opgestart wegens nog geen ondertekend contract. :stom:

en den boer ploegde verder.

21 Mar 2015, 19:29
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Nog een seizoen van geen beleving, middelmatig voetbal, een belachelijke staantribune dus... Dat ze eens zorgen voor echte vooruitzichten ipv die lapmiddelen die men nu al 20 jaar toepast.

21 Mar 2015, 19:42
Nationale Ploeg

een langetermijnoplossing/visie zou uiteraard tamelijk super zijn... :cool:

21 Mar 2015, 20:26
nieuw in de eerste ploeg

waly 2 schreef:
ze kunnen die palen toch verwijderen en de verlichting aan hoogwerkers hangen? :D

Ze kunnen bij Rendac te rade gaan hiervoor, die hebben daar ervaring mee op het hoogste niveau :lol:

22 Mar 2015, 12:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Petroe69 schreef:
waly 2 schreef:

Ze kunnen bij Rendac te rade gaan hiervoor, die hebben daar ervaring mee op het hoogste niveau :lol:

Hela wa heeft mijn werk hier mee te maken e :p

22 Mar 2015, 13:55
forumlegende

Ok, de korte termijnproblemen zijn opgelost. Nu die op middellange en lange termijn METEEN ook verder proberen aan te pakken aub...En niet ergens in september of oktober dit jaar wakker schieten!

23 Mar 2015, 11:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Dit weekend was ik in Aken en iets verder van ons hotel stond het voetbalstadion van de lokale club Alemannia Aachen. Het stadion is wat te vergelijken met de Ghelamco Arena maar de capaciteit is groter aangezien er ook staanplaatsen voorzien zijn. Maar wat ik echter niet kon geloven is dat dat het stadion is van een club die in de Duitse vierde klasse speelt, en dat da stadion notabene maar in 2009 gezet is.

23 Mar 2015, 13:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 300 301 302 303 304 462