Artikels - Pagina 239 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 237 238 239 240 241 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Artikels
ik werp naar niemand een steen bij deze. en de vechtlust van het huidige bestuur: chapeau.
maar inderdaad, op den duur raak je dat dus echt gewoon (kots)beu.

hoe moeilijk kan het zijn om een sluitend budget te maken ? verdorie vandaag de dag moet je zelfs bijna niet meer naar het sportieve kijken: er vallen altijd wel een paar clubs boven jou weg ! dus speel eens op zeker he seg.

enfin, in derde wordt ook gevoetbald he.

31 Mar 2015, 10:44
Freak

De kans is groot dat Eendracht Aalst zondag niet speelt. Normaal staat er een uitwedstrijd in Bergen op het programma maar de financiële toestand van de tweedeklasser is zo slecht dat vanmorgen het faillissement dreigde. Dat betekent zelfs dat de club niet meer aan spelen toe komt en dat de spelers vrij zijn. Eendracht wacht zelf vandaag ook op nieuws van de licentiecommissie, het ziet ernaar uit dat niet de nodige documenten kunnen voorgelegd worden. Dan riskeert Eedracht volgend seizoen te moeten spelen in derde klasse.

31 Mar 2015, 10:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
waly 2 schreef:
De kans is groot dat Eendracht Aalst zondag niet speelt. Normaal staat er een uitwedstrijd in Bergen op het programma maar de financiële toestand van de tweedeklasser is zo slecht dat vanmorgen het faillissement dreigde. Dat betekent zelfs dat de club niet meer aan spelen toe komt en dat de spelers vrij zijn. Eendracht wacht zelf vandaag ook op nieuws van de licentiecommissie, het ziet ernaar uit dat niet de nodige documenten kunnen voorgelegd worden. Dan riskeert Eedracht volgend seizoen te moeten spelen in derde klasse.

Aalstnieuws.be, oek weer goe geïnformeerd gelijk as atoid ... :hmm:

31 Mar 2015, 11:24
Nationale Ploeg

waly 2 schreef:
elk jaar opnieuw hetzelfde,krabben voor die licentie.ik word daar zo moe van...

Exact wat ik ook ging zeggen. Daar waar het al elk jaar stressen is in de hoop dat we het halen, heb ik dit jaar blijkbaar meer een gelaten gevoel. En ik merk (in de tribunes onder andere) dat ik niet de enige ben.

Meer en meer mensen willen gewoon weten wat het wordt. En uiteindelijk, zelfs als we onze licentie halen, ik weet niet of ik echt blij kan zijn. Want de problemen die we hebben, die blijven bestaan. Met of zonder licentie. Zonder licentie worden ze gewoon nog een beetje groter.

31 Mar 2015, 11:29
Freak

en in 3e klasse blijven de problemen dezelfde.de schulden zijn daardoor niet weg.

31 Mar 2015, 11:52
forumlegende

Leeftijd: 69
Wanneer we onze licentie niet halen zal het feest zijn bij kabouter plop en zijn bende want zij zagen onze club een meer regionale functie bekleden!

31 Mar 2015, 12:16
Nationale Ploeg

Tokkie schreef:
waly 2 schreef:

Geschreven op 't stadhuis nochtans...

31 Mar 2015, 14:48
Ancien

Leeftijd: 46
iendrachter schreef:
Wat gebeurd er eigenlijk als we failliet gaan en met een ander bestuur opnieuw beginnen?
Is dat dan zakken naar 4de of 3de?
Dit bestuur kan het niet, dat mag nu wel duidelijk zijn, ze hebben ons genoeg voor de zot gehouden.
Waarom geraken ploegen als Dessel en Heist zonder problemen aan een licentie en hebben deze nauwelijks schulden? Die mannen hebben amper supporters dus nog veel minder inkomsten.
Juist, die ploegen leven niet boven hun stand en hebben mensen met kennis van zaken aan het roer....

FDR en co bol het aub af! Die schulden die zo gezegd op 3 jaar gingen teruggebracht worden zijn enkel maar toegenomen.

Ondanks dat er enige waarheid in uw post zit, toch niet te veel zaken door elkaar mengen: als je het puur op de organisatie hebt, heb je misschien een punt maar mensen met kennis van zaken? Heist hangt de laatste jaren continue onderaan te bengelen in tweede en is er telkens nagenoeg ingebleven bij de gratie van problemen bij andere ploegen... Doen inspanningen voor hun accommodatie maar is nog steeds verre van een degelijk stadion daar hoor... Dessel zit voor het tweede jaar terug in tweede en heeft een nieuw stadion... dat aan geen enkele voorwaarde van profvoetbal voldoet... Of we daar de mosterd dan moeten halen? Ik durf het te betwijfelen...

Bovendien moeten we ook wel even consequent blijven: zouden de supporters van Eendracht Aalst tevreden zijn met het parcours dat Heist heeft afgelegd? Ik denk het niet. Het feit dat ze daar amper toeschouwers hebben en toch kunnen overleven, geeft aan dat ze... met die beperkte middelen kunnen overleven, maar meer ook niet hé...

Als we die standaarden gaan hanteren, zit je op 2 jaar met evenveel supporters als daar... Nogmaals, bepaalde elementen zullen beter lopen daar, maar laat me toe te betwijfelen of hun business model zou werken bij een club als Eendracht Aalst... Kijk naar de publieke belangstelling bij ons nu - we staan 8ste in tweede... Wat zouden we overhouden als we elk jaar rond de 15de plaats spelen?

Er zijn verschillende fouten gemaakt in de werking van onze club maar ik ben er me ook van bewust dat je de laatste jaren dubbel zo zwaar gestraft wordt voor fouten als pakweg tien jaar geleden... En het zegt toch ook wel iets dat meer dan de helft van tweede klasse in hetzelfde schuitje zit als ons... Dus enige nuance blijft wel nodig...

Anderzijds: als de berichtgeving effectief klopt over de stand van onze club, dan gaan er hier een heel pak hun natte droom beleven toch? Al die nieuwe mannen die gaan klaarstaan om over te pakken als FDR er niet meer is, die 5000 man aan die-hards die terug uit de hemel gaan vallen als we in de lagere reeksen wat gaan lopen klooien en die plots geen problemen meer gaan hebben met de accommodatie... Los d'er deer mannen!

Laatst gewijzigd door DT op 31 Mar 2015, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.

31 Mar 2015, 14:58
Vaste Waarde

Zegt genoeg over de schrijver van die stukjes.

Je moet er eens op letten. Waar mogelijk zal de auteur telkens proberen EA in een negatief daglicht te stellen;

Niet dat dat moeilijk is natuurlijk, maar hij doet er nog een schepje bovenop.

31 Mar 2015, 15:00
Vaste Waarde

AlostanA schreef:

Moet toch tof zijn als je tijd te veel hebt op je dagtaak en dan tijdens je uren wat artikels kan schrijven in bijberoep. :hmm: :oops:

31 Mar 2015, 15:01
forumlegende

alle spelerslonen betaald, dus FDR heeft zijn belofte tov de spelers gehouden. (y)

31 Mar 2015, 17:55
forumlegende

Leeftijd: 69
El Corredor (Light) schreef:
alle spelerslonen betaald, dus FDR heeft zijn belofte tov de spelers gehouden. (y)

Mooi, als het goed is mag het ook gezegd worden!

31 Mar 2015, 18:30
Scholier

AlostanA schreef:
Tokkie schreef:
waly 2 schreef:

Dit was bedoeld op Bergen denk ik, ze hebben de boeken vandaag dan ook neergelegd, maar gaan wel nog de resterende wedstrijden spelen. Maar ja het was van PVDB ook terug zo goed geformuleerd dat het precies EA was dat failliet ( al is de kans voor ons nu ook wel niet zo klein niet meer) was. :wadde:

31 Mar 2015, 19:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
DT schreef:

Ondanks dat er enige waarheid in uw post zit, toch niet te veel zaken door elkaar mengen: als je het puur op de organisatie hebt, heb je misschien een punt maar mensen met kennis van zaken? Heist hangt de laatste jaren continue onderaan te bengelen in tweede en is er telkens nagenoeg ingebleven bij de gratie van problemen bij andere ploegen... Doen inspanningen voor hun accommodatie maar is nog steeds verre van een degelijk stadion daar hoor... Dessel zit voor het tweede jaar terug in tweede en heeft een nieuw stadion... dat aan geen enkele voorwaarde van profvoetbal voldoet... Of we daar de mosterd dan moeten halen? Ik durf het te betwijfelen...

Bovendien moeten we ook wel even consequent blijven: zouden de supporters van Eendracht Aalst tevreden zijn met het parcours dat Heist heeft afgelegd? Ik denk het niet. Het feit dat ze daar amper toeschouwers hebben en toch kunnen overleven, geeft aan dat ze... met die beperkte middelen kunnen overleven, maar meer ook niet hé...

Als we die standaarden gaan hanteren, zit je op 2 jaar met evenveel supporters als daar... Nogmaals, bepaalde elementen zullen beter lopen daar, maar laat me toe te betwijfelen of hun business model zou werken bij een club als Eendracht Aalst... Kijk naar de publieke belangstelling bij ons nu - we staan 8ste in tweede... Wat zouden we overhouden als we elk jaar rond de 15de plaats spelen?

Er zijn verschillende fouten gemaakt in de werking van onze club maar ik ben er me ook van bewust dat je de laatste jaren dubbel zo zwaar gestraft wordt voor fouten als pakweg tien jaar geleden... En het zegt toch ook wel iets dat meer dan de helft van tweede klasse in hetzelfde schuitje zit als ons... Dus enige nuance blijft wel nodig...

Anderzijds: als de berichtgeving effectief klopt over de stand van onze club, dan gaan er hier een heel pak hun natte droom beleven toch? Al die nieuwe mannen die gaan klaarstaan om over te pakken als FDR er niet meer is, die 5000 man aan die-hards die terug uit de hemel gaan vallen als we in de lagere reeksen wat gaan lopen klooien en die plots geen problemen meer gaan hebben met de accommodatie... Los d'er deer mannen!

We moeten nu vooral heel rustig blijven man en fdr laten doen zoals hij bezig is,heeft bewezen hoe je een club moet runnen en laat hem vooral nog heel veel schulden maken,dan moet je binnenkort nergens meer lopen klooien. (y)

31 Mar 2015, 21:20
Vaste Waarde

Laat vooral FDR rustig verder klooien ....
Liever in provincial herbeginnen met propere lei dan deze nest!
We zullen op bergen eens laten zien wat wij ervan denken , genoeg is genoeg !

31 Mar 2015, 21:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 237 238 239 240 241 497