Artikels - Pagina 242 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 240 241 242 243 244 497
 Artikels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
DT schreef:
Bakkie schreef:
Kan je eens antwoorden op die bond schulden die opeens uit de kast vallen,ipv van rond de pot te draaien,

Kan jij eens antwoorden op de vraag wat uw alternatief en plan van aanpak is voor de club ipv FDR telkens door het slijk te halen?

Er zal wel een van die 7 grote sponsors een alternatief hebben,fdr door het slijk halen :plat: ik denk dat hij de poppenkast zelf opgezet heeft zeker,met al zijn fabeltjes en beloftes,kan je eens zeggen welke verzinsels hij al heeft waargemaakt?
Het begint met de week belachelijker te worden,eerst dat gedoe met Dender en nu de miserie met Valckenier en over de rest gaan we maar zwijgen zeker en dan ga jij verwachten dat we hem op handen dragen :hmm:

Laatst gewijzigd door Bakkie op 01 Apr 2015, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

01 Apr 2015, 10:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
en we blijven lachen elke week weer hé :D :lol: :crazy:

01 Apr 2015, 10:40
Ancien

Leeftijd: 46
Bakkie schreef:
DT schreef:
Bakkie schreef:
Kan je eens antwoorden op die bond schulden die opeens uit de kast vallen,ipv van rond de pot te draaien,

Kan jij eens antwoorden op de vraag wat uw alternatief en plan van aanpak is voor de club ipv FDR telkens door het slijk te halen?

Er zal wel een van die 7 grote sponsors een alternatief hebben,fdr door het slijk halen :plat: ik denk dat hij de poppenkast zelf opgezet heeft zeker,met al zijn fabeltjes en beloftes,kan je eens zeggen welke verzinsels hij al heeft waargemaakt?
Het begint met de week belachelijker te worden,eerst dat gedoe met Dender en nu de miserie met Valckenier en over de rest gaan we maar zwijgen zeker en dan ga jij verwachten dat we hem op handen dragen :hmm:

Yepla, weer die FDR-obsessie en zoals aangegeven weer die omdraaibeweging en niks meer...

Ik zal de vraag anders formuleren: kan jij eens antwoorden op de vraag wat uw alternatief en plan van aanpak is voor de club in een FDR-loos Eendracht-klimaat?

Laatst gewijzigd door DT op 01 Apr 2015, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

01 Apr 2015, 10:49
Nationale Ploeg

Bakkie schreef:
welke zot gaat er tekenen als ge nog geen licentie hebt voor tweede.

Smet :D

01 Apr 2015, 10:50

DT schreef:
Bakkie schreef:
DT schreef:

Yepla, weer die FDR-obsessie en zoals aangegeven weer die omdraaibeweging en niks meer...

Ik zal de vraag anders formuleren: kan jij eens antwoorden op de vraag wat uw alternatief en plan van aanpak is voor de club in een FDR-loos Eendracht-klimaat?

Dat is werk voor de mensen van de vzw en onze supporters afgevaardigde ;)

01 Apr 2015, 10:54
Ancien

Leeftijd: 46
Bakkie schreef:
DT schreef:
Bakkie schreef:

Dus de enige geldschieter liggen afzeiken en buiten willen krijgen, maar zelf niet nadenken over een alternatief? Mooi...

Er zitten er in het stadbestuur ook zo een paar...

01 Apr 2015, 10:59

DT schreef:
Bakkie schreef:
DT schreef:

Dus de enige geldschieter liggen afzeiken en buiten willen krijgen, maar zelf niet nadenken over een alternatief? Mooi...

Er zitten er in het stadbestuur ook zo een paar...

Heb jij al eens na gedacht hoe we eruit kunnen komen,gij als boekhouder zijt toch veel slimmer dan een chauffeurke op de Rendac ;)

01 Apr 2015, 11:04
Vaste Waarde

Waarom EA chronisch in de problemen zit, is omdat er in het verleden al te vaak bestuurswissels zijn geweest. Stabiliteit hebben we nodig. Geen enkel deftig bedrijf steekt zijn geld in een club waar de leiders elke paar jaar het opstappen/buitengezet worden/whatever...

Bij elke bestuurswissel heb je er een paar mensen bij die EA overal gaan zwart maken en mensen doen afhaken.

Een club zoals de onze, die het moet hebben van vele kleinere regionaal gebonden sponsors (nationale "merken" vinden EA niet interessant genoeg), kan het zich niet permitteren om om de zoveel tijd mensen tegen zich in het harnas te jagen. De sponsorvijver wordt daardoor elke keer kleiner...

Een bestuur van pakweg drie mensen dat een tweedeklasser leidt, dat kom je op niet veel plaatsen tegen. We zouden juist een grote raad van bestuur moeten hebben met allemaal mensen die Aalst en de wijde regio een warm hart toedragen. Want alleen zo kunnen we ooit nog opklimmen....

01 Apr 2015, 11:16
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
De realiteit is dat het onmogelijk is om in de huidige structuren van tweede klasse een ambitieuze club te leiden, tenzij je een rijke mecenas hebt.

01 Apr 2015, 11:41
forumlegende

ik verwacht overigens deze week wel nog wat artikels/reacties in de krant van betrokken partijen.

ik heb mij laten vertellen dat FDR tegen de spelers had gezegd dat alles in orde kwam voor de licentie op de match in Lommel (= van horen zeggen).

als er nu in de krant staat dat er een getekende overeenkomst was met een niet nader genoemd persoon :-) om en paar 100K te storten en dienen dat vervolgens natuurlijk niet doet?

als ik zo iets tegenkom op t werk van mensen die zich engageren om een bepaalde som te storten voor iemand anders zetten die meestal in dat contract in, dat ze eerst het één en ander willen verifieren (vb. boekhouding, schulden).

dus wat is die overeenkomst waard? En stond daar een opschortende voorwaarde in?

Lijkt me toch voor belang voor het BAS eigenlijk...

01 Apr 2015, 11:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Volgens artikel op de site is alles nu wel betaald, maar na de licentiedeadline als ik het goed begrijp. Volstaan die bewijzen dat alles betaald is dan niet om toch nu al licentie te krijgen? Antwerp was toch ook zoiets. Hadden die geen tijd tot deze namiddag om alles in orde te brengen? Zo ja, waarom wij dan niet?

01 Apr 2015, 12:10
forumlegende

Smetje schreef:
Als het klopt dat Valckenier de externe partner is die zijn staart intrekt, is dat toch ook niet proper. En aangezien hij grote voorstander is van een fusie, kun je je al afvragen of het geen bewust plan was om ons met de rug tegen de muur te zetten.

Maar is natuurlijk allemaal speculatie. Geen idee wat de echte reden van afhaken is.

Als er een contractuele uitstapclausule instaat of opschortende voorwaarde, heeft hij het recht aan zijn kant.
Voor iemand op de brandstapel te zetten , eerst zijn recht van antwoord aanhoren aub......
Naar het BAS toe is dit essentieel. Bovendien moet je een financieel alternatief , bij het verhoor binnen 1 maand , schriftelijk voorleggen. Dus opnieuw geld zoeken. Dat die bondsschulden ( en kans op schrapping) "plots" naar boven komen is echt onverantwoord. Daar heeft Bakkie wel gelijk in : nooit werd dit op een AV meegedeeld, dat moet toch al maanden aanslepen ?? De spelerslonen en bondsschulden werden door verschillende mensen van De RVB en de AV bijgepast .....DT geef ik gelijk "geef alternatieven" : zoals ik hiervoor stelde je hebt FDR maar ook de leden van de AV die echt loyaal zijn. Allemaal "boiten", en 4 e provinciale ?? Geen alternatief dus. Wel structureel snoeien , zoals Elco stelt. Als grijze middenmoter meer de kaart van de jeugd trekken ipv halve vedetten te betalen. Tot slot : wel spijtig dat stad geen lening gaf ,op vraag van EA, om ons te helpen. Men zag geen causaal :wadde: verband tussen die tenten en de inkomstenverliezen. EA is toch met Okapi onze sportieve ambassadeur ?

01 Apr 2015, 12:24
Freak

Leeftijd: 42
Stel dat er via een omweg een licentie toegekend wordt voor 2de, dan is dat volgens mij niet meer dan palliatieve zorg. De toestand is ronduit dramatisch.
Moesten we exact weten hoeveel privé-geld (van voorzitters en anderen) er de afgelopen jaren al in de club gepompt werd om die licenties te halen, de broeken zakken af.

01 Apr 2015, 12:25

El Corredor (Light) schreef:
ik verwacht overigens deze week wel nog wat artikels/reacties in de krant van betrokken partijen.

ik heb mij laten vertellen dat FDR tegen de spelers had gezegd dat alles in orde kwam voor de licentie op de match in Lommel (= van horen zeggen).

als er nu in de krant staat dat er een getekende overeenkomst was met een niet nader genoemd persoon :-) om en paar 100K te storten en dienen dat vervolgens natuurlijk niet doet?

als ik zo iets tegenkom op t werk van mensen die zich engageren om een bepaalde som te storten voor iemand anders zetten die meestal in dat contract in, dat ze eerst het één en ander willen verifieren (vb. boekhouding, schulden).

dus wat is die overeenkomst waard? En stond daar een opschortende voorwaarde in?

Lijkt me toch voor belang voor het BAS eigenlijk...

En dan maar klagen dat er geen alternatieven zijn ;) iemand die 200.000 loekes teveel heeft en in een club wil steken,die op sterven na dood is,lijkt me toch ook geen sukkelaar te zijn.
Wel dit had misschien al een goed begin kunnen zijn,maar zolang onze vriend Frankie zich de belangrijkste figuur wil voelen in het bestuur en zijn show kan opvoeren zonder enige tegenspraak,dan ga je inderdaad nooit een alternatief vinden.
Maar ze gaan hem een proces aandoen,de weldoener die 200.000 euro wou in onze club pompen,goe bezig (y)

01 Apr 2015, 13:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
jowwan schreef:
Smetje schreef:
Als het klopt dat Valckenier de externe partner is die zijn staart intrekt, is dat toch ook niet proper. En aangezien hij grote voorstander is van een fusie, kun je je al afvragen of het geen bewust plan was om ons met de rug tegen de muur te zetten.

Maar is natuurlijk allemaal speculatie. Geen idee wat de echte reden van afhaken is.

Als er een contractuele uitstapclausule instaat of opschortende voorwaarde, heeft hij het recht aan zijn kant.
Voor iemand op de brandstapel te zetten , eerst zijn recht van antwoord aanhoren aub......
Naar het BAS toe is dit essentieel. Bovendien moet je een financieel alternatief , bij het verhoor binnen 1 maand , schriftelijk voorleggen. Dus opnieuw geld zoeken. Dat die bondsschulden ( en kans op schrapping) "plots" naar boven komen is echt onverantwoord. Daar heeft Bakkie wel gelijk in : nooit werd dit op een AV meegedeeld, dat moet toch al maanden aanslepen ?? De spelerslonen en bondsschulden werden door verschillende mensen van De RVB en de AV bijgepast .....DT geef ik gelijk "geef alternatieven" : zoals ik hiervoor stelde je hebt FDR maar ook de leden van de AV die echt loyaal zijn. Allemaal "boiten", en 4 e provinciale ?? Geen alternatief dus. Wel structureel snoeien , zoals Elco stelt. Als grijze middenmoter meer de kaart van de jeugd trekken ipv halve vedetten te betalen. Tot slot : wel spijtig dat stad geen lening gaf ,op vraag van EA, om ons te helpen. Men zag geen causaal :wadde: verband tussen die tenten en de inkomstenverliezen. EA is toch met Okapi onze sportieve ambassadeur ?

Ik zet niemand op de brandstapel. Ik gebruik "als" en "speculatie".

Je spreekt van opnieuw geld zoeken. Maar is dat geld nog niet gevonden? Zo begrijp ik het toch uit het bericht op de website. Of is dat maar voor de meest dringende schulden en niet voldoende om voor te leggen?

Maar zoals reeds gezegd, zal dit ook weer enkel een korte termijn oplossing zijn. Dringend tijd om eens een oplossing op lange termijn te zoeken.

01 Apr 2015, 13:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 240 241 242 243 244 497