|
|
| Pagina 244 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 242 243 244 245 246 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Artikels
El Corredor (Light) schreef: DT schreef: Smetje schreef: Maar zoals reeds gezegd, zal dit ook weer enkel een korte termijn oplossing zijn. Dringend tijd om eens een oplossing op lange termijn te zoeken. Hoe ik het ervaar, was het stadionproject voor FDR de sleutel tot die lange termijn... Met de mededeling van de stad over die gronden in Erembodegem, denk ik dat FDR niet alleen een boost heeft gehad maar ook een noodzakelijk zetje in de rug om er nog eens vol voor te gaan (lees: geld pompen) want met dat stadionproject en de op til zijnde competitiehervorming zou het er plots ook een stuk beter uitzien voor de club EA. Economisch dus zeker een te aanvaarden positie, want voor het eerst sinds zijn aantreden zouden zijn investeringen wel eens kunnen renderen... Alleen vallen die gronden plots weg en werd die competitiehervorming ook weer eens uitgesteld: perspectief dus weg maar ondertussen moet je een achteruitgaande club wel boven water blijven tillen... Dan kan je zeker de interne werking onder loep nemen, maar anderzijds heb je wel volk nodig ook om al die gesprekken rond de stadionperikelen te doen... Vraag is of je daarvoor de juiste mensen aan boord had, maar goed... Die stappen moet je wel zetten en daar kan je niet mee wachten tot alles in kannen en kruiken is of tot je eens helemaal uit de rode cijfers bent... Is trouwens ook de drijfveer van veel startende bedrijven - eerste vijf jaar trachten door te spartelen, desnoods met verlies, om dan gelanceerd te geraken... En daar heb je vaak nog veel meer zaken onder directe controle... Nogmaals, is dat allemaal voldoende om FDR carte blance te geven - neen, maar enig krediet verdient hij wel en je moet objectief toch ook durven erkennen dat het er verdorie niet makkelijker is op geworden... Als hij had geweten dat de afbraak van de K zo'n impact had gehad, hij was er vandaag nog aangeketend bij wijze van spreken... Bovendien zit je in de Belgische tweede klasse met 1 groot probleem: je moet op korte termijn blutsen kunnen opvangen om intussen op lange termijn te kunnen denken ZONDER dat het product dat je moet verkopen geen lang leven is beschoren zodra er geen deftige hervorming komt... Dus zo maar even een langetermijnplanning uit de hoed toveren zonder echt toekomstperspectief is niet iedereen gegeven, laat staan dat je daar dan nog eens moet aan beginnen met een steen rond uw nek... In december 2011 - toen FDR de enige was die EA uit het slop wilde trekken - zijn bij mij toch ook de ogen opengegaan en hoopte ik dat hij het zou kunnen waarmaken en ik moet toegeven dat die grondsoap ook voor mij het scharnierpunt is geweest... Met die gronden ben ik ervan overtuigd dat het had gelukt... vooral dat laatste is interessant. het mislopen van die gronden is één van de scharnierpunten volledig akkoord. Maar als ik zie wat voor zaken allemaal gebeurd zijn de laatste drie à vier jaar omtrent interne werking en dergelijke meer en bij wijlen de ronduit amateuristische aanpak ben ik daar niet zo van overtuigd eigenlijk. en het fijne van dat mislopen van die gronden weten we ook niet. Ik herinner mij toch nog een welles nietes spelletje tussen ons bestuur en het stadsbestuur omtrent het tijdig indienen van dossiers, ontbreken van een financieel plan,... Had me beter moeten uitdrukken met "dan had het gelukt" - ik bedoel niet zozeer dat de interne werking onder FDR plots vlekkeloos zou verlopen hé en FDR plots zou verkozen worden als Manager van het Jaar maar ik bedoelde eigenlijk dat de club dan weer een heel grote kans op slagen had gehad, een nieuw elan, een mooie toekomst... En hoe je het ook draait of keert, op een nieuw project komen altijd nieuwe geïnteresseerden af, slechte maar ook goeie, wacko's die zotte dingen willen doen alla Coecke,... waardoor je plots een breder veld aan mogelijkheden krijgt, mensen die plots wel als alternatief voor het huidige bewind kunnen aanzien worden, mannen die wel van aanpakken weten en die viavia in de RVB binnengeraken... Misschien was er wel iemand bij die bij FDR de juiste snaar wist te raken en die hem positief op scherp wist te zetten... Iemand die hem kon overtuigen om de juiste man op de juiste plaats te zetten, die hem misschien kon overtuigen iets meer afstand te nemen van alles om wat te herbronnen... Je weet dat in het voetbal alles maar een beperkte levensduur heeft en ik ben er echt van overtuigd dat een stadionproject die verse lucht had gegeven... En daar komen personeelswisselingen onherroepelijk bij... Kijk naar OHL - hun voorzitter werd zo geroemd bij hun opgang naar eerste... Maar zelfs na het behalen van de eerste periodetitel in tweede was zijn post niet meer veilig... Is geen spoor meer van die man nu... Laatst gewijzigd door DT op 01 Apr 2015, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Apr 2015, 14:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
waly 2 schreef: Gio schreef: Bakkie schreef: Check het forum eens,het staat hier allemaal te lezen,ge moet zelfs niet te ver gaan zoeken. Is dat zo moeilijk om 2 woorden en of zinnen te reply'en op een vraag? Als 246 pagina's moet herlezen ben ik met paasmaandag nog bezig... Ik heb niet de tijd om hier constant te lezen ze allé, gio.valckenier voorzitter,op denjer gaan spelen en een fusieken en het was opgelost. Miljaarde! En ik had da ni door? FDR BUITEN!!! Spijtig... Te laat _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 01 Apr 2015, 14:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gio schreef: waly 2 schreef: Gio schreef: Is dat zo moeilijk om 2 woorden en of zinnen te reply'en op een vraag? Als 246 pagina's moet herlezen ben ik met paasmaandag nog bezig... Ik heb niet de tijd om hier constant te lezen ze allé, gio.valckenier voorzitter,op denjer gaan spelen en een fusieken en het was opgelost. Miljaarde! En ik had da ni door? FDR BUITEN!!! Spijtig... Te laat Ale want er stonden er blijkbaar een paar vanachter in de rij Men had tijdig op Dender kunnen spelen en er was een persoon die 200.000 euro wou geven om de licentie te behalen en fdr heeft grond en sponsors voor een nieuw stadion,maar hij heeft het eerste en het tweede zelf naar de kl... geholpen en het derde zullen waarschijnlijk natte dromen geweest emmen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Apr 2015, 14:49 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: Gio schreef: waly 2 schreef: allé, gio.valckenier voorzitter,op denjer gaan spelen en een fusieken en het was opgelost. Miljaarde! En ik had da ni door? FDR BUITEN!!! Spijtig... Te laat Ale want er stonden er blijkbaar een paar vanachter in de rij Men had tijdig op Dender kunnen spelen en er was een persoon die 200.000 euro wou geven om de licentie te behalen en fdr heeft grond en sponsors voor een nieuw stadion,maar hij heeft het eerste en het tweede zelf naar de kl... geholpen en het derde zullen waarschijnlijk natte dromen geweest emmen. inderdaad WOU geven, naar het waarom dat hij dat niet gedaan heeft, is het op dit moment gissen. Of dat de schuld is van FDR is nog niet geweten of duidelijk hé. om dat te weten zou je dat contract moeten zien. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Apr 2015, 15:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: Bakkie schreef: Gio schreef: Miljaarde! En ik had da ni door? FDR BUITEN!!! Spijtig... Te laat Ale want er stonden er blijkbaar een paar vanachter in de rij Men had tijdig op Dender kunnen spelen en er was een persoon die 200.000 euro wou geven om de licentie te behalen en fdr heeft grond en sponsors voor een nieuw stadion,maar hij heeft het eerste en het tweede zelf naar de kl... geholpen en het derde zullen waarschijnlijk natte dromen geweest emmen. inderdaad WOU geven, naar het waarom dat hij dat niet gedaan heeft, is het op dit moment gissen. Of dat de schuld is van FDR is nog niet geweten of duidelijk hé. om dat te weten zou je dat contract moeten zien. Zal waarschijnlijk WEER eens zijn fout niet geweest zijn,het zit hem toch altijd tegen e seg,men reikt hem de hand en steeds weigerd hij,toeme toch da moet nen ongelukkige mens zijn seg. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Apr 2015, 15:10 |
|
|
Freak
geld beloven en dan weigeren is volgens mij toch niet"de hand reiken".
|
| 01 Apr 2015, 15:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Het komt er op neer dat hij liefst zelf alles alleen doet, zonder inspraak, of wat dan ook. Hij heeft dan nb ook nog eens de "capaciteiten" om iedereen tegen hem in het harnas te jagen. Niet moeilijk eens je zijn gesjoemel door hebt.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 01 Apr 2015, 15:19 |
|
|
waly 2 schreef: geld beloven en dan weigeren is volgens mij toch niet"de hand reiken". Nee das waar,misschien moet de persoon in kwestie eens zelf de reden geven,waarom hij het niet heeft gegeven. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Apr 2015, 15:21 |
|
|
forumlegende
Was er wel een contract? Op den duur twijfelt een mens aan alles.
|
| 01 Apr 2015, 15:38 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: waly 2 schreef: geld beloven en dan weigeren is volgens mij toch niet"de hand reiken". Nee das waar,misschien moet de persoon in kwestie eens zelf de reden geven,waarom hij het niet heeft gegeven. die reden zou ik ook eens willen weten. |
| 01 Apr 2015, 16:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Dat Valckenier zijn staart intrekt kan ik best begrijpen, zal gezien hebben dat het water iets dieper was dan dat FDR hem voorspiegelde. Wat ik wel niet goed begrijp van onze voorzitter zijn kant is dat hij Valckenier zou willen vervolgen wegens het niet nakomen van gemaakte afspraken??? In zijn masterplan ging hij toch via de vzw van diezelfde brave man binnenbreken in het Van Roy stadion, hoe zit het daar dan mee??
|
| 01 Apr 2015, 16:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: waly 2 schreef: geld beloven en dan weigeren is volgens mij toch niet"de hand reiken". Nee das waar,misschien moet de persoon in kwestie eens zelf de reden geven,waarom hij het niet heeft gegeven. Dan moet hij hem eens registreren , kan hij ons uitleggen wat hij met den iendracht van plan is . |
| 01 Apr 2015, 16:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
chunga schreef: Dat Valckenier zijn staart intrekt kan ik best begrijpen, zal gezien hebben dat het water iets dieper was dan dat FDR hem voorspiegelde. Wat ik wel niet goed begrijp van onze voorzitter zijn kant is dat hij Valckenier zou willen vervolgen wegens het niet nakomen van gemaakte afspraken??? In zijn masterplan ging hij toch via de vzw van diezelfde brave man binnenbreken in het Van Roy stadion, hoe zit het daar dan mee?? Als Valckenier zich registreert, mag hij hier ook meteen wat duiding bij geven want zou me toch heel sterk lijken dat FDR zelf met dat Terjoden-contract naar boven/buiten is gekomen... Valckenier heeft trouwens impliciet op TV Oost aangegeven dat hij het brein was achter die actie, maar zo sterk was dat contract precies toch niet... Als ik het zo bezie en het contract met de externe partner is opgemaakt op de template van dat Terjoden - stadion Dender contract, hebben we nog een kans om de beloofde som te recupereren allez |
| 01 Apr 2015, 17:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
DT schreef: chunga schreef: Dat Valckenier zijn staart intrekt kan ik best begrijpen, zal gezien hebben dat het water iets dieper was dan dat FDR hem voorspiegelde. Wat ik wel niet goed begrijp van onze voorzitter zijn kant is dat hij Valckenier zou willen vervolgen wegens het niet nakomen van gemaakte afspraken??? In zijn masterplan ging hij toch via de vzw van diezelfde brave man binnenbreken in het Van Roy stadion, hoe zit het daar dan mee?? Als Valckenier zich registreert, mag hij hier ook meteen wat duiding bij geven want zou me toch heel sterk lijken dat FDR zelf met dat Terjoden-contract naar boven/buiten is gekomen... Valckenier heeft trouwens impliciet op TV Oost aangegeven dat hij het brein was achter die actie, maar zo sterk was dat contract precies toch niet... Als ik het zo bezie en het contract met de externe partner is opgemaakt op de template van dat Terjoden - stadion Dender contract, hebben we nog een kans om de beloofde som te recupereren allez Het wordt hier nog beter met de minuut..._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 01 Apr 2015, 17:27 |
|
|
forumlegende
TV Oost in het oog houden deze avond.
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Apr 2015, 17:49 |
|
| Pagina 244 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 242 243 244 245 246 … 497 Volgende |