|
|
| Pagina 246 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 244 245 246 247 248 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Artikels
Het wordt hoog tijd dat er eens duidelijkheid wordt geschept i.v.m. alles en iedereen.
Hoe kan je je nu scharen achter één of andere denkpiste/roddel/gerucht als je niet weet hoe de vork echt in de steel zit? De waarheid voor de volle 100% zullen we wel nooit te weten komen maar met 90% ben ik ook al tevreden. Wij, supporters, verkeren momenteel in het ongewisse en dat maakt ons kwaad (ook bij mij) maar we moeten nu roeien met de riemen (lees personen) die we hebben of morgen is het definitief over and out. Ik ben absoluut geen fan van FDR maar wat is het alternatief? Toch niet Guy Valckenier hoop ik, want die zijn natte droom is een fusie. Ik ben Iendrachter in hart en nieren en al die zwartgalligheid onder de supporters maakt me droevig. Gaan we onze mooie club laten verdwijnen? Gaan we weer met onze kop laten lachen hier wat verder? No way, tijd voor "witgalligheid" (nomination for the word of the year 2015). Nèm na... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 01 Apr 2015, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: kan er eigenlijk iemand zeggen om hoeveel geld het gaat? 350.000 € |
| 01 Apr 2015, 20:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DT schreef: Met die gronden ben ik ervan overtuigd dat het had gelukt... _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Apr 2015, 20:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gilles schreef: El Corredor (Light) schreef: Er is een buitengewone AV aangevraagd. ![]() Je krijgt hier meer info van forumleden dan van onze supportersafgevaardigde. Waarom hebben wij die eigenlijk als er weinig tot niks van respons komt? Misschien eerst afwachten of dit correcte informatie is. Ik neem het hier niet direkt op voor Johan, maar tot op dit moment heb ik ook geen uitnodiging binnen (sinds kort vervang ik Michel Markey als lid van AV). Ik zeg niet dat ElCo zijn informatie niet klopt, maar er is nog geen officiële uitnodiging binnen voor zo een AV. _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Apr 2015, 20:31 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: Gilles schreef: El Corredor (Light) schreef: Er is een buitengewone AV aangevraagd. ![]() Je krijgt hier meer info van forumleden dan van onze supportersafgevaardigde. Waarom hebben wij die eigenlijk als er weinig tot niks van respons komt? Misschien eerst afwachten of dit correcte informatie is. Ik neem het hier niet direkt op voor Johan, maar tot op dit moment heb ik ook geen uitnodiging binnen (sinds kort vervang ik Michel Markey als lid van AV). Ik zeg niet dat ElCo zijn informatie niet klopt, maar er is nog geen officiële uitnodiging binnen voor zo een AV. Euh…..Over het algemeen is Elco best wel goed geïnformeerd dacht ik zo….. Indien het klopt weten we gelijk hoe laat het is, en dan kan er met betrekking tot het huidige bestuur maar één conclusie worden getrokken : wanbeleid. Hopelijk heeft Elco het dus toch een keer bij het verkeerde eind... |
| 01 Apr 2015, 21:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mamananeto schreef: Bram schreef: Gilles schreef: Je krijgt hier meer info van forumleden dan van onze supportersafgevaardigde. Waarom hebben wij die eigenlijk als er weinig tot niks van respons komt? Misschien eerst afwachten of dit correcte informatie is. Ik neem het hier niet direkt op voor Johan, maar tot op dit moment heb ik ook geen uitnodiging binnen (sinds kort vervang ik Michel Markey als lid van AV). Ik zeg niet dat ElCo zijn informatie niet klopt, maar er is nog geen officiële uitnodiging binnen voor zo een AV. Euh…..Over het algemeen is Elco best wel goed geïnformeerd dacht ik zo….. Indien het klopt weten we gelijk hoe laat het is, en dan kan er met betrekking tot het huidige bestuur maar één conclusie worden getrokken : wanbeleid. Hopelijk heeft Elco het dus toch een keer bij het verkeerde eind... Die conclusie van wanbeleid en incompetent bestuur kan je toch al veel langer trekken dan na de afgelopen dagen. Daarvoor heb ik geen info nodig van iemand die goed geïnformeerd is. Als je kijkt hoe EA de laatste jaren werd gerund, hoe de schuldenberg is gegroeid, hoe er werd gelogen, en noem maar op. |
| 01 Apr 2015, 21:59 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: Gilles schreef: El Corredor (Light) schreef: Er is een buitengewone AV aangevraagd. ![]() Je krijgt hier meer info van forumleden dan van onze supportersafgevaardigde. Waarom hebben wij die eigenlijk als er weinig tot niks van respons komt? Misschien eerst afwachten of dit correcte informatie is. Ik neem het hier niet direkt op voor Johan, maar tot op dit moment heb ik ook geen uitnodiging binnen (sinds kort vervang ik Michel Markey als lid van AV). Ik zeg niet dat ElCo zijn informatie niet klopt, maar er is nog geen officiële uitnodiging binnen voor zo een AV. er werd een buitengewone AV door Jowwan aangevraagd, ere wie ere toekomt. ![]() of die er daadwerkelijk komt, hangt niet alleen van Jowwan af denk ik. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Apr 2015, 22:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
El Corredor (Light) schreef: Bram schreef: Gilles schreef: Je krijgt hier meer info van forumleden dan van onze supportersafgevaardigde. Waarom hebben wij die eigenlijk als er weinig tot niks van respons komt? Misschien eerst afwachten of dit correcte informatie is. Ik neem het hier niet direkt op voor Johan, maar tot op dit moment heb ik ook geen uitnodiging binnen (sinds kort vervang ik Michel Markey als lid van AV). Ik zeg niet dat ElCo zijn informatie niet klopt, maar er is nog geen officiële uitnodiging binnen voor zo een AV. er werd een buitengewone AV door Jowwan aangevraagd, ere wie ere toekomt. ![]() of die er daadwerkelijk komt, hangt niet alleen van Jowwan af denk ik. dat zullen ze gewoon negeren, daar lachen ze eens goe mee _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Apr 2015, 22:49 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Aanvraag bijzondere AV is zowel telefonisch als per mail aangevraagd. Recht op alle info in deze moeilijke periode , is wel echt het minimum.
|
| 02 Apr 2015, 0:10 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Gelbe_wand schreef: waly 2 schreef: kan er eigenlijk iemand zeggen om hoeveel geld het gaat? 350.000 € Of het liquiditeitstekort dit bedrag benadert zal blijken als de bijzondere AV doorgaat . Als je echter 2 a 3 maanden loon , met de bondsschulden en alle afbetalingsplannen (btw, rsz, procedures) , alle huurgelden , en achterstanden bij leveranciers, samentelt dan kom je er niet met 200.000 euro. |
| 02 Apr 2015, 0:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: DT schreef: Met die gronden ben ik ervan overtuigd dat het had gelukt... Vandaar ook mijn bijkomende verklaring op de vraag van ElCo ![]() |
| 02 Apr 2015, 9:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
jowwan schreef: Gelbe_wand schreef: waly 2 schreef: kan er eigenlijk iemand zeggen om hoeveel geld het gaat? 350.000 € Of het liquiditeitstekort dit bedrag benadert zal blijken als de bijzondere AV doorgaat . Als je echter 2 a 3 maanden loon , met de bondsschulden en alle afbetalingsplannen (btw, rsz, procedures) , alle huurgelden , en achterstanden bij leveranciers, samentelt dan kom je er niet met 200.000 euro. Maar een deel daarvan hebben ze al? Spelerslonen zouden toch betaald zijn en schrapping is van de baan. Ik vermoed dat dan minstens ook de bondsschulden al voldaan zijn? |
| 02 Apr 2015, 9:24 |
|
|
Smetje schreef: jowwan schreef: Gelbe_wand schreef: 350.000 € Of het liquiditeitstekort dit bedrag benadert zal blijken als de bijzondere AV doorgaat . Als je echter 2 a 3 maanden loon , met de bondsschulden en alle afbetalingsplannen (btw, rsz, procedures) , alle huurgelden , en achterstanden bij leveranciers, samentelt dan kom je er niet met 200.000 euro. Maar een deel daarvan hebben ze al? Spelerslonen zouden toch betaald zijn en schrapping is van de baan. Ik vermoed dat dan minstens ook de bondsschulden al voldaan zijn? Spelerslonen zijn betaald , alsook alle bondsschulden. Het heel dringendste. Van alle andere opgesomde items is O.a. De vraag : zijn de afbetalingsdata gerespecteerd ? U kan bijv een btw schuld hebben die je via een afbetalingsplan, in 6 delen mag betalen. Indien je echter op 1 datum niet of te laat betaalt, is de totale som opeisbaar. |
| 02 Apr 2015, 9:33 |
|
|
forumlegende
heeft de huidige impasse (beslissing begin mei BAS) ook geen directe gevolgen voor de jeugdwerking? Is april daar niet de transfermaand?
en wat als je zou zakken naar derde klasse, iemand zicht op wat er dan zou gebeuren? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Apr 2015, 11:38 |
|
|
Vaste Waarde
jowwan schreef: Aanvraag bijzondere AV is zowel telefonisch als per mail aangevraagd. Recht op alle info in deze moeilijke periode , is wel echt het minimum. Het is goed dat Jowwan de bijeenroeping van een AV heeft gevraagd maar het bestuur is volgens de statuten ( artikel 15) enkel verplicht om deze bijeen te roepen indien minstens twee vijfde van de leden hierom verzoekt. Gezien de grote crisissituatie vind ik het ook dringend noodzakelijk dat de AV bijeenkomt om duidelijkheid te verschaffen. Anders gaat het wantrouwen tegenover FDR blijven toenemen. Zijn communicatie is de laatste weken immers super verwarrend en alles behalve transparant. |
| 02 Apr 2015, 11:43 |
|
| Pagina 246 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 244 245 246 247 248 … 497 Volgende |