|
|
| Pagina 251 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 249 250 251 252 253 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Artikels
Cornel1 schreef: Ik denk dat het niet verstandig is om de zaak voor het BAS te laten verdedigen door FDR. Een aantal leden van de KBVB zetelen hierin en hebben vast weet van de foutieve aangifte van van vorig seizoen.Kan er hier niemand anders naar voor geschoven worden? mss kunnen ze de materiaalman er naar toe sturen, een zeer minzaam man ... of de supportersafgevaardigde, is boekhouder, kan het goed uitleggen met cijfers, mss geloven ze hem wel ... misschien , je weet maar nooit, KBVB hé ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 04 Apr 2015, 9:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik denk dat Mister Renault zijn oorspronkelijke bedoeling aan het doordrijven is!
Mister Renault als je met de supporters hun gevoelens blijft spelen zouden deze zich weleens voorgoed tegen u kunnen keren hé! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 04 Apr 2015, 10:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bomber schreef: witteken schreef: Terug een artikel ,alle problemen op fdr schuiven. Pfff, die zever met schulden uit het verleden mag ook eens stoppen ze...dat is gewoon niet waar. Die schulden worden betaald door er nieuwe ta maken. Dat is geen schuldenafbouw he.. Het huidige bestuur heeft in zijn beginperiode zelf verklaard (het artikel is hier ook op iendracht.be verschenen) dat de totale schuld van de club 600.000 euro bedroeg. Een lid van de AV heeft hier toen gereageerd dat dit bedrag zelfs fel overroepen was. Zoveel jaren later blijkt die schuld ongeveer verdrievoudigd te zijn ![]() |
| 04 Apr 2015, 10:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
AlostanA schreef: Bomber schreef: witteken schreef: Terug een artikel ,alle problemen op fdr schuiven. Pfff, die zever met schulden uit het verleden mag ook eens stoppen ze...dat is gewoon niet waar. Die schulden worden betaald door er nieuwe ta maken. Dat is geen schuldenafbouw he.. Het huidige bestuur heeft in zijn beginperiode zelf verklaard (het artikel is hier ook op iendracht.be verschenen) dat de totale schuld van de club 600.000 euro bedroeg. Een lid van de AV heeft hier toen gereageerd dat dit bedrag zelfs fel overroepen was. Zoveel jaren later blijkt die schuld ongeveer verdrievoudigd te zijn ![]() en dat gaan ze eens snel gaan oplossen door een inleg van 20 of 40000 euroloekes. Goe bezig mannen . Van krabbers gesproken. Allez, wij moeten ook niet te hoog van de toren blazen hé, het is ook onze fout, wij zoipen gewoon niet meer zoals vroeger ![]() maar eigenlijk is alles begonnen met dat tekort aan de chips _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 Laatst gewijzigd door zwetzat op 04 Apr 2015, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Apr 2015, 10:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik denk dat Mister Renault zijn oorspronkelijke bedoeling aan het doordrijven is! Mister Renault als je met de supporters hun gevoelens blijft spelen zouden deze zich weleens voorgoed tegen u kunnen keren hé! Hoezeer ik ook een fusie verafschuw, is die analyse rond Valckenier nogal kort door de bocht. Hij steekt niet onder stoelen of banken dat hij een 'groter project' wil dan Aalst maar anderzijds: fusioneren met wie? Met Dender? Die mannen kunnen elkaars bloed drinken... |
| 04 Apr 2015, 10:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik denk dat Mister Renault zijn oorspronkelijke bedoeling aan het doordrijven is! Mister Renault als je met de supporters hun gevoelens blijft spelen zouden deze zich weleens voorgoed tegen u kunnen keren hé! Ja, daar gaat hij zeker van wakker liggen. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 04 Apr 2015, 10:41 |
|
|
Freak
als die mannen, met het grote geld ,die willen overnemen zich nu kenbaar maken spelen we toch gewoon volgend jaar in 2e zeker.
![]() |
| 04 Apr 2015, 10:46 |
|
|
waly 2 schreef: als die mannen, met het grote geld ,die willen overnemen zich nu kenbaar maken spelen we toch gewoon volgend jaar in 2e zeker. ![]() nu valt er alleen een grote diepe donkere put over te nemen. Mannen met geld zijn over het algemeen geen dommerikken, dus ja ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 04 Apr 2015, 10:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Schepper schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik denk dat Mister Renault zijn oorspronkelijke bedoeling aan het doordrijven is! Mister Renault als je met de supporters hun gevoelens blijft spelen zouden deze zich weleens voorgoed tegen u kunnen keren hé! Ja, daar gaat hij zeker van wakker liggen. ![]() Dus iemand mag/moet er geld inpompen, maar voor de rest moet hij gewoon luisteren dus?! Binnenkort zijn de schulden zodanig opgelopen dat zelfs iemand genre Coucke dit niet meer wil betalen. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Apr 2015, 10:57 |
|
|
wat die groep van Coucke betreft; enkele dagen geleden nog op Telefacts geloof ik, maar ik kan mij vergissen: "wij investeren daar alleen waar wij een retour voorzien van 4x onze inleg". Dus zulke mannen gaan hier zeker nooit geld inpompen.
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 04 Apr 2015, 11:04 |
|
|
Freak
ochotte,een profploeg maken en je krijgt nog geen 350000 euo bij elkaar.
|
| 04 Apr 2015, 11:20 |
|
|
forumlegende
Neutralboy schreef: @DT en Elco: Zo gek lijkt mijn gedachtengang plots niet meer he ( faillissement en propere lei ) ? Blijkbaar zitten er in de RVB met dezelfde gedachtengang . Het is tevens ook de enige manier om FDR , die iedere mogelijke geinteresseerde investeerder in het harnas jaagt , buiten te bonjouren . Wait and see dat dit scenario de bovenhand haalt .... dit scenario is en was altijd aanwezig, dat het nu net naar boven komt wegens het niet behalen van onze licentie is zelfs niet opmerkelijk. een gek scenario heb ik dat nooit genoemd, of het een goeie zet is daar heb ik mijn twijfels over. waar ik mij echter wel vragen bij stel is naar de werkwijze van een aantal mensen binnen de AV. Er zitten daar een stelletje glijers die een aantal jaren geleden het wiel van FDR kozen, maar nu als het heel heet aan het worden is, duidelijk het wiel van iemand anders aan het kiezen zijn, enkel maar uit eigenbelang en niet clubbelang. ik zal geen namen noemen, maar spreek er de mensen vanavond wel zelf over aan. met dat lekken naar de pers van die deurwaardersbeslagen is dat nu wel duidelijk. Dat FDR stilletjes aan met deze actie geïsoleerd komt te staan, is een feit. Maar ik stel mij dan de vraag hoe loyaal moeten wij als supporters zijn ten opzichte van die raddraaiers, want dat zijn het in mijn ogen, als ze in een volgend bestuur gaan zetelen. Want dat zullen, geloof me vrij. en ik hoor altijd dat we bij een faillissement met een propere lei beginnen, maar hoe proper gaat die lei zijn? we zijn na ons faillissement in 2002 toch ook niet met een propere lei begonnen? dat het vuur aan de lont gestoken is, daar kan je niet meer rond. Of dat een goede zet was, zal moeten blijken zeker? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Apr 2015, 11:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
zwetzat schreef: AlostanA schreef: Bomber schreef: Pfff, die zever met schulden uit het verleden mag ook eens stoppen ze...dat is gewoon niet waar. Die schulden worden betaald door er nieuwe ta maken. Dat is geen schuldenafbouw he.. Het huidige bestuur heeft in zijn beginperiode zelf verklaard (het artikel is hier ook op iendracht.be verschenen) dat de totale schuld van de club 600.000 euro bedroeg. Een lid van de AV heeft hier toen gereageerd dat dit bedrag zelfs fel overroepen was. Zoveel jaren later blijkt die schuld ongeveer verdrievoudigd te zijn ![]() en dat gaan ze eens snel gaan oplossen door een inleg van 20 of 40000 euroloekes. Goe bezig mannen . Van krabbers gesproken. Allez, wij moeten ook niet te hoog van de toren blazen hé, het is ook onze fout, wij zoipen gewoon niet meer zoals vroeger ![]() maar eigenlijk is alles begonnen met dat tekort aan de chips Aha ge weet het nog ![]() |
| 04 Apr 2015, 11:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Schepper schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik denk dat Mister Renault zijn oorspronkelijke bedoeling aan het doordrijven is! Mister Renault als je met de supporters hun gevoelens blijft spelen zouden deze zich weleens voorgoed tegen u kunnen keren hé! Ja, daar gaat hij zeker van wakker liggen. ![]() Hij ligt nog wakker van zijn Denderavontuur!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 04 Apr 2015, 12:17 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bakkie schreef: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/deurwaarders-lopen-deur-plat-bij-e-aalst-a2276011/ Het laatste stukje is de enige gezonde optie. In de gazet zelf staat de lijst van de schuldeisers erbij + bedrag, meer dan 500.000 euro. En dat zijn de gekende schulden van diegenen die een deurwaarder hebben gestuurd. Tel daar nog maar een pakje bij. Zou me niet verbazen mochten we nog eens failliet gaan. Maar dan wel ene à la Beerschot. Zit er bij ons ook ergens een 'Wilrijk' in eerste provenciale?? Weg stamnummer...en hopen op een snelle opmars. Kom mannekens, ik denk dat we gaan moeten toegeven: er is geen investeerder of meerdere .... de realiteit is vrees ik een 'dood aan' verhaal. En jammer dat het onze geliefde club is, maar het wordt hoog tijd dat het kaf van het koren wordt gescheiden zodat je weer aantrekkelijke en gezonde clubs krijgt in de hogere afdelingen!! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 04 Apr 2015, 12:30 |
|
| Pagina 251 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 249 250 251 252 253 … 497 Volgende |