|
|
| Pagina 253 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 251 252 253 254 255 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Artikels
Cornel1 schreef: @Jowan Indien jullie in de VZW een duidelijk beeld willen krijgen van de situatie lijkt het mij raadzaam de volgende info op te vragen aan het bestuur.Is maar een voorstel. a. De maandelijks ingediende btw aangiften van 2012.2013.2014 tot nu b. Alle aankoop – en verkoopfacturen plus de bankrekeninguittreksels c. Het afdrukken van de boekhouding i. Aankoop-en verkoopdagboek per maand ii. financiële dagboeken en kasboek per maand iii. historiek algemene rekeningen iv. balans en resultatenrekening 4. alle contracten en dadingen die in deze periode getekend werden… het doet me plezier dat ook mensen uit de AV de weg naar het forum hebben gevonden... ![]() en om toch inhoudelijk te reageren, wat jij nu vraagt heb ik en Bram drie jaar geleden al gevraagd en toen was het antwoord negatief. Met hetgeen je nu schrijft, zou je je inderdaad een goed beeld kunnen vormen. daar ligt overigens ook de reden van mijn kritische kijk gedurende de laatste jaren (ten starten sinds onze vereffening in 2002) _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 05 Apr 2015, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Apr 2015, 8:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: de vzw heeft een afspraak gemaakt met Valckenier en De Roose. wie gaat er gaan? Zou jij niet meegaan? Je lijkt me daar toch de juiste persoon voor. Misschien ook Jowwan als supportersvertegenwoordiger. En verder Bram en Hansken ofzo. .Eventueel ook iemand als Bakkie of Neutralboy, aangezien zij er toch het meeste van overtuigd zijn dat alles FDR zijn fout is. Of mogen Jowwan en Bram als AV leden niet? Gisteren in Bergen hebben me heel wa mensen aangesproken,allemaal waren ze het met me eens,heb nog veel vrienden blijkbaar jammer dat ze hun mening niet durven zeggen op het forum,ik denk dat ze schrik hebben dat fdr hun een mail zou sturen om te vragen,om hem zo niet af te vallen op het forum Ik wil dat we eindelijk weten,waarom we op dit moment geen licentie en geen stadion hebben. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Apr 2015, 10:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
El Corredor (Light) schreef: de vzw heeft een afspraak gemaakt met Valckenier en De Roose. wie gaat er gaan? wanneer zitten ze samen ? Moet iemand van het stadsbestuur daar niet bij zijn ? |
| 06 Apr 2015, 11:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Afspraak met Valckenier is voorzien voor morgenavond, FDR heeft gevraagd om te wachten tot na 13 April omdat hij eerst nog rustig wil verder werken om de licentie te halen.
Stadsbestuur heeft hier momenteel niets mee te zien, het is toch vooral onze bedoeling te zien wat er is misgelopen tussen beide kampen. Eventueel nieuwe plannen te weten te komen, we horen het wel. Btw, onze burgemeester heeft het al tot 2 maal toe vertikt om te antwoorden via mail. Zo kan je bezig blijven natuurlijk! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Apr 2015, 11:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
hansken schreef: Afspraak met Valckenier is voorzien voor morgenavond, FDR heeft gevraagd om te wachten tot na 13 April omdat hij eerst nog rustig wil verder werken om de licentie te halen. Stadsbestuur heeft hier momenteel niets mee te zien, het is toch vooral onze bedoeling te zien wat er is misgelopen tussen beide kampen. Eventueel nieuwe plannen te weten te komen, we horen het wel. Btw, onze burgemeester heeft het al tot 2 maal toe vertikt om te antwoorden via mail. Zo kan je bezig blijven natuurlijk! Go go boys en succes met de gesprekken misschien gaan we een deftige info krijgen. Op kabouter plop zullen we niet moeten rekenen! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Apr 2015, 12:24 |
|
|
forumlegende
er gaat morgenavond een vergadering door met Valckenier.
wie pertinente vragen heeft, kan ze hier kwijt. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Apr 2015, 14:03 |
|
|
Vaste Waarde
iendrachter schreef: El Corredor (Light) schreef: er gaat morgenavond een vergadering door met Valckenier. wie pertinente vragen heeft, kan ze hier kwijt. Waarom dat Valckenier altijd over 1 grote ploeg in de Denderstreek spreekt? Hoe moeten we dat dan zien? Een fusie met Dender kan nooit een meerwaarde hebben, je gaat veel supporters verliezen en op termijn zit je in dezelfde situatie als we nu zitten. Zij hebben wel een stadion dat ons tijdelijk uit de nood kan helpen maar dat is het dan ook. Er moet een nieuw stadion in Aalst komen,multifunctioneel,alleen dan hebben we nog een toekomst. En waarom hij plots zijn belofte niet nagekomen is? Omdat de schuldenberg groter is dan verwacht? Wat ik nu wel zeker weet is dat we met FDR aan het roer recht naar de afgrond gaan, ik heb genoeg van die loze beloftes! Zonder FDR was het allang afgrond geweest! Het is dankzij hem dat we nog leven, en nog een kans hebben om te overleven! |
| 06 Apr 2015, 17:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
iendrachter schreef: filip.dhose schreef: iendrachter schreef: Waarom dat Valckenier altijd over 1 grote ploeg in de Denderstreek spreekt? Hoe moeten we dat dan zien? Een fusie met Dender kan nooit een meerwaarde hebben, je gaat veel supporters verliezen en op termijn zit je in dezelfde situatie als we nu zitten. Zij hebben wel een stadion dat ons tijdelijk uit de nood kan helpen maar dat is het dan ook. Er moet een nieuw stadion in Aalst komen,multifunctioneel,alleen dan hebben we nog een toekomst. En waarom hij plots zijn belofte niet nagekomen is? Omdat de schuldenberg groter is dan verwacht? Wat ik nu wel zeker weet is dat we met FDR aan het roer recht naar de afgrond gaan, ik heb genoeg van die loze beloftes! Zonder FDR was het allang afgrond geweest! Het is dankzij hem dat we nog leven, en nog een kans hebben om te overleven! Door hem een kans dat we overleven? De schuld is lees ik hier van 600.000 euro naar meer dan 1,5 miljoen euro gegaan, en dat in 3 jaar tijd, dan ben je echt wel slecht bezig. Dat hij er met goede bedoelingen aan begonnen is daar twijfel ik niet aan, en dat er niemand was die wou overnemen enkele jaren geleden klopt ook. Maar hij heeft er wel nog een grotere puinhoop van gemaakt dan er al was. En dan in de gazet zeggen dat ze de schulden afbouwen en winst maken, ik wist niet dat de deurwaarders ook al kwamen als ge winst maakt..... FDR heeft mss een hart voor onze club maar het is toch duidelijk dat hij niet de juiste man op de juiste plaats is? Maar hij is natuurlijk niet alleen verantwoordelijk, had de stad die grond in Erembodegem aan ons toegewezen zaten we ook in deze situatie niet. En de afbraak van de K was ook een dieptepunt. merciekes FDR _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 06 Apr 2015, 20:08 |
|
|
Vaste Waarde
filip.dhose schreef: iendrachter schreef: El Corredor (Light) schreef: er gaat morgenavond een vergadering door met Valckenier. wie pertinente vragen heeft, kan ze hier kwijt. Waarom dat Valckenier altijd over 1 grote ploeg in de Denderstreek spreekt? Hoe moeten we dat dan zien? Een fusie met Dender kan nooit een meerwaarde hebben, je gaat veel supporters verliezen en op termijn zit je in dezelfde situatie als we nu zitten. Zij hebben wel een stadion dat ons tijdelijk uit de nood kan helpen maar dat is het dan ook. Er moet een nieuw stadion in Aalst komen,multifunctioneel,alleen dan hebben we nog een toekomst. En waarom hij plots zijn belofte niet nagekomen is? Omdat de schuldenberg groter is dan verwacht? Wat ik nu wel zeker weet is dat we met FDR aan het roer recht naar de afgrond gaan, ik heb genoeg van die loze beloftes! Zonder FDR was het allang afgrond geweest! Het is dankzij hem dat we nog leven, en nog een kans hebben om te overleven! Mijn waarde Filip : Indien de cijfers die de ronde doen kloppen 1000K€ of meer schulden, dan snap ik echt niet dat jij het opportuun acht om FDR hier nog eventjes uit de wind te komen zetten zenne ! Familie van u zeker ? |
| 06 Apr 2015, 21:19 |
|
|
Freak
meiren est grof voil.
![]() |
| 06 Apr 2015, 21:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De trainers die de jeugd van Eendracht Aalst opleiden, zijn al zeker zes maanden niet meer betaald. De club heeft 350 jeugdspelers die begeleid worden door 40 trainers, maar de laatste keer dat zij een loon zagen, was in augustus en september vorig jaar.
In de zomer van 2014 deed Eendracht Aalst-voorzitter Frank De Roose nog eens zijn portefeuille open om de jeugdtrainers te betalen toen die ermee dreigden om thuis te blijven bij de start van het nieuwe seizoen. Het was toen ook een half jaar geleden dat ze nog een betaling hadden gekregen. "Sinds augustus liet ons loon opnieuw op zich wachten. In december is een deel betaald. Augustus, september en oktober hebben we nu gehad, maar sinds november gebeurde er geen betaling meer", zegt een trainer. Belabberd De ene jeugdtrainer is de andere niet blijkbaar. "Ik heb alleen mijn loon van augustus en september gekregen", klinkt het bij een andere. "Ik ben vijf jaar in dienst en de betalingen zijn eigenlijk nooit vlot verlopen", aldus de man. In het licht van de belabberde financiële situatie van de club rijst de vraag of de trainers deze keer nog zullen worden betaald. De club kreeg het voorbije jaar 21 deurwaarders over de vloer, voor in totaal 500.000 euro achterstallige betalingen. Eendracht moet nu snel 350.000 euro zien te vinden, anders komt er geen licentie en zakt de club naar derde klasse. Het ziet er niet naar uit dat de betaling van de trainerslonen op dit moment de grootste prioriteit is van het clubbestuur. "Toch hoop ik dat ze mij alsnog betalen. Er staan hier tv's en ander waardevol materiaal in de kantine. Ik denk dat een aantal trainers zal meenemen waar ze recht op hebben", klinkt het. Dat er geen geld is voor de jeugd, merken ze op sportcomplex Zandberg. "Het weegt op de werking. Je merkt het aan sommige zaken. De pleinen worden nog wel onderhouden, maar in sommige doelen zijn de netten kapot en worden ze niet vervangen. De kinderen hebben er geen last van omdat de trainers zeer gemotiveerd blijven", zegt James, vrijwillig begeleider bij de U8 en ouder van een van de spelers. "Als ouder horen we van alles, maar het valt niet echt op dat de trainers niet worden betaald. Die mensen blijven gemotiveerd", zegt een moeder die aan de kant van het veld een wedstrijd volgt. "Dat we 500 euro lidgeld betalen en de trainers toch niet betaald worden, vinden we wel raar." Voorzitter Frank De Roose maakt zich sterk dat de jeugdtrainers hun geld nog zullen zien. "We betalen de spelerslonen, waarom zouden we het niet kunnen met de lonen van onze jeugdtrainers", stelt hij. Ook jeugdvoorzitter Luc Ledegen zegt dat het goedkomt. "De 350.000 euro die de club zoekt, zal deels naar de trainers gaan. De opbrengst van de paasstage gaat ook naar de jeugdtrainers, dat hebben we beloofd en daardoor hebben ze gezegd dat ze de stage zullen begeleiden. Maar ik vrees wel dat op deze manier gediplomeerde opleiders uiteindelijk zullen vertrekken." _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Apr 2015, 7:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
als ge dat hier allemaal leest. waar is al dat geld naar toe ? club is gewoon leeggezogen. failissement komt er zeker aan. hun reaktie: wij hopen ze alsnog te kunnen betalen, met wat en hoe ? met patatteschillen mss ? hier stinkt niet iets maar wel alles .
Jongens, stop ermee, het heeft geen enkele zin meer. Ook niet naar derde of vierde of zelfs Provinciale, gewoon stoppen , wij zullen wel een andere ploeg zoeken of naar den basket gaan kijken. Ondertussen is de leegloop al begonnen, één van de beste spelers is al verkast, het begin van het einde. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 07 Apr 2015, 8:15 |
|
|
forumlegende
de Zandberg doet ook hun duit in het zakje, er zijn toch nog zekerheden in het leven.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 07 Apr 2015, 8:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Er wordt een vuil spelletje gespeeld, langs alle kanten. Ik vraag mij af of we ooit gaan weten wat de echte situatie is.
|
| 07 Apr 2015, 8:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Allez, toch iets luchtigs tussendoor:
Het Nieuwsblad schreef: Een uur lang kwam Aalst in Bergen nauwelijks onder de druk uit. Toen namen de Ajuinen geleidelijk de bovenhand zodat de gelijkmaker van de ingevallen Youri Lapage billijk was te noemen. Lapage is aan zijn laatste wedstrijden bezig bij Eendracht. Je sleepte een punt uit de brand met een deugddoende treffer? Youri Lapage: ‘Scoren is altijd leuk. Ik nam de thuisdoelman tegenvoets na prima voorbereiding van Philippe Janssens.’ ‘Ik ben nochtans niet onverdeeld tevreden met mijn prestatie. Ik toonde me onvoldoende balvast terwijl dat doorgaans wel één van mijn kwaliteiten is. Een gebrek aan matchritme is daar ongetwijfeld niet vreemd aan.’ ‘Sedert de winterstop speelde ik ook met de beloften geen wedstrijden meer. De jongste vijf maanden speelde ik geen enkele volledige wedstrijd meer. Dan is succesvol invallen geen lachertje. Ik ben blij dat we een punt pakken. Voor rust hadden we een tweede treffer kunnen slikken. Ook na rust kwamen we een paar keer goed weg, maar nadien werd het evenwichtiger en versierden we enkele counterkansen.’ Met enige vertraging is jouw Aalsterse carrière nu gelanceerd? ‘Ik probeer in de drie resterende wedstrijden te bevestigen. Bij elke invalbeurt probeer ik een meerwaarde te brengen. Mijn toekomst ligt niet in Aalst. Ik wil meer speelminuten, want daar bleef ik dit seizoen van verstoken.’ Juiste keuze maken ‘Ik ben niet ontgoocheld over mijn passage in Aalst, want Eendracht was een goede leerschool. Het komt er nu op aan om de juiste keuze te maken met een club waar ik meer aan mijn trekken kom. Mijn grootvader (Paul Van Himst, rwd) zoekt een oplossing. Hij heeft enkele contacten.’ Jouw vader Lorenzo zit in het wielerpeloton als ploegleider bij Orica-GreenEdge, maar jij zat niet in de Ronde? ‘Ik volgde de Ronde op televisie. Zondagvoormiddag volgde ik mijn jongere broertje Amando (10) die op een Nederlands tornooi de kleuren van Anderlecht verdedigde. Hij is net als ik een spits, maar is kleiner en meer geblokt. Amando is erg sterk in de duels. Daar moet ik nog aan werken. Ik snak nu naar speelminuten en matchritme.’ |
| 07 Apr 2015, 9:05 |
|
| Pagina 253 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 251 252 253 254 255 … 497 Volgende |