Artikels - Pagina 255 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 253 254 255 256 257 497
 Artikels 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Artikels
Smetje schreef:
En dat spandoek heeft hij, zoals verwacht, dus niet geapprecieerd. Toch opletten met zo een zaken. Beter iemand als GV niet tegen ons in het harnas jagen.

Kregen we direct op ons brood :D

07 Apr 2015, 21:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
El Corredor (Light) schreef:
Smetje schreef:
Maar GV heeft op zich dus geen probleem met FDR?
Maar momenteel wil hij zich dus niet met de voetbal bezig houden wegens tijdgebrek?

integendeel, ik voelde zeer zeker respect van GV ten opzichte van FDR, maar heeft onlangs nog een garage overgenomen en dit slorpt momenteel te veel tijd op.

Staat dus haaks op wat sommigen hier beweren dat het mislopen van de centen van GV allemaal FDR zijn fout is.

07 Apr 2015, 21:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Smetje schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Smetje schreef:
Maar GV heeft op zich dus geen probleem met FDR?
Maar momenteel wil hij zich dus niet met de voetbal bezig houden wegens tijdgebrek?

integendeel, ik voelde zeer zeker respect van GV ten opzichte van FDR, maar heeft onlangs nog een garage overgenomen en dit slorpt momenteel te veel tijd op.

Staat dus haaks op wat sommigen hier beweren dat het mislopen van de centen van GV allemaal FDR zijn fout is.

Je moet het verslag goed lezen,in de kliniek zitten ook mensen die tegen zichzelf beschermd moeten worden ;)

07 Apr 2015, 21:50
Freak

iemand die onderhandeld over sponsoring en met onze burgemeester in nederland naar een stadion is gaan kijken heeft plots geen tijd meer voor voetbal...

07 Apr 2015, 23:00
Ancien

Leeftijd: 47
Dat was daar, peis ik, binnen en buiten gaan. En wat weten we nu meer? GV pompte zijn geld niet in een schip dat al gezonken is. Dat gaat nog schoon worden...

07 Apr 2015, 23:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
iendrachter schreef:
350.000 euro lijkt me nu toch niet zo een onoverkomelijke som om bij elkaar te krijgen.
Probleem is dat je dan je licentie wel zal krijgen maar nog altijd in dezelfde situatie zit.
En dat de betere spelers zoals een De Cuyper,De Greef,Shkodra,VDN,Lievens allemaal al zullen weg zijn en we met den brol die niet meekan blijven zitten.
Mochten we nog aan een licentie geraken is dat gewoon uitstel van executie, ik hoop dat iedereen dit ondertussen wel beseft?
Daar zit de angel natuurlijk, welke zot ga je vinden om 350.000 te geven met het besef dat je wel de meest dringende put dempt maar eigenlijk nog geen stap verder staat. We hebben eigenlijk wel wat meer nodig op de moment dan die 350.000 anders staan we volgend seizoen gewoon even ver + het feit dat we met een afgeroomde kern zitten(nu al eigenlijk)

08 Apr 2015, 0:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
iendrachter schreef:
350.000 euro lijkt me nu toch niet zo een onoverkomelijke som om bij elkaar te krijgen.
Probleem is dat je dan je licentie wel zal krijgen maar nog altijd in dezelfde situatie zit.
En dat de betere spelers zoals een De Cuyper,De Greef,Shkodra,VDN,Lievens allemaal al zullen weg zijn en we met den brol die niet meekan blijven zitten.
Mochten we nog aan een licentie geraken is dat gewoon uitstel van executie, ik hoop dat iedereen dit ondertussen wel beseft?

Niet onoverkomelijk? Dat is géén investering hé, dat is een bedrag dat je kwijt bent en nooit meer terug ziet...

08 Apr 2015, 0:12
Freak

oké,geen geld ,boeken toe,scenario?

08 Apr 2015, 8:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
waly 2 schreef:

iets anders zou mij verbazen

08 Apr 2015, 8:40
Vaste Waarde

zwetzat schreef:
waly 2 schreef:

Waarom denk je dat GV zegt dat " FDR tegen zichzelf dient te worden beschermd" ?
Die mens zit met zijn hele hebben en houden in Eendracht Aalst, en probeert nu krampachtig nog iets van zijn poen te recupereren door een faillissement uit te stellen en te blijven hopen op eventuele toekomstige " vetpotten"…
Van naïviteit ( en wanhoop ?) gesproken..
" pompen of verzuipen" dus, en dat kost wat kost...
Ik vrees voor verzuipen…en misschien is dat nog wel het beste voor iedereen…...
Stel je maar eens voor dat we die licentie toch zouden halen ! Welk elftal gaan ze dan volgend jaar opstellen? Een bende Mike Smet's, Youri Lapage's en andere " toppers" ? :hmm:
Om dan nog maar te zwijgen van het feit dat héél die cinema dan opnieuw kan beginnen in het voorjaar van 2016 ! (n)

08 Apr 2015, 9:20
Freak

De supporters van Eendracht Aalst kregen gisteravond klare en duidelijke taal te horen. Enkele werden uitgenodigd op een vergadering bij garage Valckenier. Het is een publiek geheim dat Guy Valckenier een fusieclub wil in de Denderstreek. Momenteel ziet het er echter niet naar uit dat hij Eendracht kan redden. Op het supportersforum werd een summier verslag gepost.

Eendracht staat ondertussen enkele tienduizende euro's in het krijt bij de Renault dealer. Valckenier ziet het echter niet zitten om het cash-flow probleem van 350.000 euro waar de club momenteel mee kampt op te lossen. Vooral het extra werk ziet Guy Valckenier voorlopig niet zitten, hij nam recent een garage over. Valckenier is wel niet opgezet met een spandek dat recent nabij zijn gare werd opgehangen. De man blijft voorstander van een fusie maar dan wel met de naam van Aalst hierin. Voor de huidige financiële problemen is er vooralsnog geen oplossing en wordt gehoopt dat huidig voorzitter Frank De Roose (opnieuw) kan depanneren.

08 Apr 2015, 11:49
Ancien

Leeftijd: 47
mamananeto schreef:
zwetzat schreef:
waly 2 schreef:

Waarom denk je dat GV zegt dat " FDR tegen zichzelf dient te worden beschermd" ?
Die mens zit met zijn hele hebben en houden in Eendracht Aalst, en probeert nu krampachtig nog iets van zijn poen te recupereren door een faillissement uit te stellen en te blijven hopen op eventuele toekomstige " vetpotten"…
Van naïviteit ( en wanhoop ?) gesproken..
" pompen of verzuipen" dus, en dat kost wat kost...
Ik vrees voor verzuipen…en misschien is dat nog wel het beste voor iedereen…...
Stel je maar eens voor dat we die licentie toch zouden halen ! Welk elftal gaan ze dan volgend jaar opstellen? Een bende Mike Smet's, Youri Lapage's en andere " toppers" ? :hmm:
Om dan nog maar te zwijgen van het feit dat héél die cinema dan opnieuw kan beginnen in het voorjaar van 2016 ! (n)

En toch vind ik dat we Lapage en Smet moeten kunnen houden, a ja, in tweede provenciale zijn dat ongetwijfeld toppers!!

Laten we al op een Beerschot scenario 'rekenen' en een ploeg overnemen uit de geburen ergens in eerste of tweede provenciale. We zullen onze trots moeten opzij zetten voor opnieuw x aantal jaar.

08 Apr 2015, 12:16
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ook al is het meer en meer de enige optie, ik gruwelijk bij een Beerschot-scenario. In tegenstelling tot de club uit Antwerpen hebben wij geen stadion eerste klasse waardig en 5000 fans die bereid zijn om elke week naar eerste provenciale en nu vierde klassevoetbal te gaan kijken. Door de miserie van de laatste jaren zie ik ons echt niet freewheelen door de lagere reeksen zoals Beerschot. Dan vrees ik eerder voor een Eeklo-scenario. Stilletjes wegkwijnen...

08 Apr 2015, 12:23
Nationale Ploeg

Citeer:
Voor de huidige financiële problemen is er vooralsnog geen oplossing en wordt gehoopt dat huidig voorzitter Frank De Roose (opnieuw) kan depanneren.

FDR, die ondertussen overal (al dan niet terecht) wordt uitgemaakt voor rotte vis... Ik weet niet of hij zelf nog staat te springen om voor de zoveelste keer geld in de put te steken.

08 Apr 2015, 13:03
Rode kaart
Rode kaart

Wat gebeurt er nu met 2de klasse volgend seizoen, nu er 8 2de klassers verplicht worden om te zakken?

08 Apr 2015, 18:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 253 254 255 256 257 497