|
|
| Pagina 257 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 255 256 257 258 259 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Artikels
Smetje schreef: Betekent faillissement sowieso vierde provinciale? Als je in derde wil doorgaan moeten alle schulden overgenomen worden zeker? Het beste is het faillissement aanvragen en proberen Jong Lede op te vrijen om volgend seizoen als Jong Eendracht Aalst in vierde klasse te beginnen. |
| 09 Apr 2015, 9:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jean schreef: Smetje schreef: Betekent faillissement sowieso vierde provinciale? Als je in derde wil doorgaan moeten alle schulden overgenomen worden zeker? Het beste is het faillissement aanvragen en proberen Jong Lede op te vrijen om volgend seizoen als Jong Eendracht Aalst in vierde klasse te beginnen. Er was toch geen vuiltje aan de lucht volgens jou ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Apr 2015, 10:10 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Jean schreef: Smetje schreef: Betekent faillissement sowieso vierde provinciale? Als je in derde wil doorgaan moeten alle schulden overgenomen worden zeker? Het beste is het faillissement aanvragen en proberen Jong Lede op te vrijen om volgend seizoen als Jong Eendracht Aalst in vierde klasse te beginnen. Er was toch geen vuiltje aan de lucht volgens jou ![]() Aha !! Wij worden EINDELIJK een fusieclub ? ![]() |
| 09 Apr 2015, 10:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Jean schreef: Smetje schreef: Betekent faillissement sowieso vierde provinciale? Als je in derde wil doorgaan moeten alle schulden overgenomen worden zeker? Het beste is het faillissement aanvragen en proberen Jong Lede op te vrijen om volgend seizoen als Jong Eendracht Aalst in vierde klasse te beginnen. Had Eendracht Hekelgem wat hoger gespeeld leek me dat nochtans de beste optie. |
| 09 Apr 2015, 10:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
mamananeto schreef: Bakkie schreef: Jean schreef: Het beste is het faillissement aanvragen en proberen Jong Lede op te vrijen om volgend seizoen als Jong Eendracht Aalst in vierde klasse te beginnen. Er was toch geen vuiltje aan de lucht volgens jou ![]() Aha !! Wij worden EINDELIJK een fusieclub ? ![]() dan liever ermee stoppen nu _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Apr 2015, 10:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Allez, wij gaan weer eens goed NATIONAAL in het nieuws komen
Danke schoen Klasse-Manager _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 Laatst gewijzigd door zwetzat op 09 Apr 2015, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Apr 2015, 10:29 |
|
|
Jong Lede, FC Bonanza, Meldert, Affligem, Hekelgem, ze zijn hier goe zot aan het worden, Neen, danke
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Apr 2015, 10:31 |
|
|
een massa onbetaalde rekeningen en schuldvorderingen, en waar is al ons geld dan naar toe ?
Faillissement, aa me hoelaa ... ![]() Van niks of niemand betalings- en/of ontvangstbewijzen. En waar zijn die boekhouders gebleven ? Jaajaa, ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Apr 2015, 10:39 |
|
|
Smetje schreef: Betekent faillissement sowieso vierde provinciale? Als je in derde wil doorgaan moeten alle schulden overgenomen worden zeker? Da es een mogelijkheid, tes toch maar een peuleschil, 1.500.000 euroloekes, ligt op elke hoek van de straat _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Apr 2015, 10:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik blijf erbij dat een faillissement de enige echte zuivere oplossing is, je kan die schulden niet blijven meedragen. Maar als we zakken naar vierde provinciale kunnen we toch ook niet meer voor jaren in het PC stadion blijven spelen denk ik?
In dat geval zullen we toch moeten fuseren met een club uit de regio die wel over en degelijke accommodatie beschikt en/of waar de mogelijkheid bestaat om te groeien. Persoonlijk draagt Hekelgem voor mij nog altijd de voorkeur weg dan. |
| 09 Apr 2015, 11:16 |
|
|
Zienaa schreef: Ik blijf erbij dat een faillissement de enige echte zuivere oplossing is, je kan die schulden niet blijven meedragen. Maar als we zakken naar vierde provinciale kunnen we toch ook niet meer voor jaren in het PC stadion blijven spelen denk ik? In dat geval zullen we toch moeten fuseren met een club uit de regio die wel over en degelijke accommodatie beschikt en/of waar de mogelijkheid bestaat om te groeien. Persoonlijk draagt Hekelgem voor mij nog altijd de voorkeur weg dan. Iedereen was hier toch tegen een fusie met die Denjerbrol , dus 4de Provinciale met een Hekelgem of Lede of weet ik veel ziet men dan wel zitten ? Kom hé seg, konsekwent blijven hé ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Apr 2015, 11:23 |
|
|
Wat stelt U dan voor?
|
| 09 Apr 2015, 11:26 |
|
|
Zienaa schreef: Wat stelt U dan voor? Ik zie het echt niet zitten om naar 4de provinciale te gaan kijken hoor, zeker ook niet als daar een afkooksel zal spelen van EA. In deze omstandigheden, als het zo ver dus zou moeten komen, vind ik definitief opdoeken beter. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Apr 2015, 11:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik weet totaal niet meer wat we moeten doen. Maar ofwel ben je anti-fusie ofwel ben je consequent. Als je dan toch wil fusioneren, kan je ook de mogelijkheid met dender onderzoeken. Die hun schulden waren toch allemaal weg (waarom hebben zij geen licentie?)?
Een Beerschot scenario wordt sowieso heel moeilijk, omdat wij niet het stadion hebben dat zij wel hebben. Daarvoor moet je al richting dender kijken. Ik denk dat er momenteel sowieso geen goeie oplossing meer is. En op termijn zal alles van ons, de supporters, afhangen. * Stel dat er een fusie komt. Als we die als Iendracht supporters zouden steunen, wat de naam/kleur ook is, mag je er zeker van zijn dat er na een aantal jaar enkel nog Eendracht Aalst en wit/zwart overblijft en al de rest wat er in zit verdwijnt (zoals bv Lommel, Geel, Beerschot, ...). Steunen we het initiatief niet, is het over. * Stel dat er geen fusie komt en je moet k weet niet waar beginnen, bestaat er enkel een kans op overleven als wij er als supporters met genoeg blijven achter staan. Maar wat nu de goeie oplossing is, totaal geen idee. Principieel ben ik anti-fusie en moeten we doorgaan met Eendracht Aalst, stamnummer 90. Maar als je bvb kijkt naar Okapi. Het echte Okapi is al jaren dood en er wordt nu gespeeld met stamnummer van Ronse ofzo. Maar hier blijkt niemand meer problemen mee te hebben. Die is gewoon weer Okapi en al de rest is vergeten. |
| 09 Apr 2015, 11:50 |
|
|
allemaal goed en wel, maar om vanaf 4de Prov terug te klimmen naar tweede heb je in ons geval minstens 25 jaar nodig, dan hoeft het voor mij niet meer hoor. Voor de jaartjes die mij nog resten ga ik dan veel liever naar enkele wedstrijden in eerste kijken
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Apr 2015, 11:59 |
|
| Pagina 257 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 255 256 257 258 259 … 497 Volgende |