Artikels - Pagina 258 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 256 257 258 259 260 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Artikels
Smetje schreef:
Ik weet totaal niet meer wat we moeten doen. Maar ofwel ben je anti-fusie ofwel ben je consequent. Als je dan toch wil fusioneren, kan je ook de mogelijkheid met dender onderzoeken. Die hun schulden waren toch allemaal weg (waarom hebben zij geen licentie?)?

Een Beerschot scenario wordt sowieso heel moeilijk, omdat wij niet het stadion hebben dat zij wel hebben. Daarvoor moet je al richting dender kijken.

Ik denk dat er momenteel sowieso geen goeie oplossing meer is. En op termijn zal alles van ons, de supporters, afhangen.
* Stel dat er een fusie komt. Als we die als Iendracht supporters zouden steunen, wat de naam/kleur ook is, mag je er zeker van zijn dat er na een aantal jaar enkel nog Eendracht Aalst en wit/zwart overblijft en al de rest wat er in zit verdwijnt (zoals bv Lommel, Geel, Beerschot, ...). Steunen we het initiatief niet, is het over.
* Stel dat er geen fusie komt en je moet k weet niet waar beginnen, bestaat er enkel een kans op overleven als wij er als supporters met genoeg blijven achter staan.

Maar wat nu de goeie oplossing is, totaal geen idee. Principieel ben ik anti-fusie en moeten we doorgaan met Eendracht Aalst, stamnummer 90. Maar als je bvb kijkt naar Okapi. Het echte Okapi is al jaren dood en er wordt nu gespeeld met stamnummer van Ronse ofzo. Maar hier blijkt niemand meer problemen mee te hebben. Die is gewoon weer Okapi en al de rest is vergeten.

Smetje - dit is het meest rationele en correcte standpunt dat ik hier in maanden heb gelezen. Hoed af.
Ik vrees echter dat zelfs zo' piste op dit moment niet meer realistisch is. Er is reeds teveel tijd verloren gegaan….. :(

09 Apr 2015, 12:19
Ancien

Leeftijd: 38
Wie zijn de kandidaten voor afgevaardigde?

09 Apr 2015, 12:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Gilles schreef:
Wie zijn de kandidaten voor afgevaardigde?

van een opti :D mist gesproken

09 Apr 2015, 12:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Laat de zon in je hart................

09 Apr 2015, 12:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Zienaa schreef:
Ik blijf erbij dat een faillissement de enige echte zuivere oplossing is, je kan die schulden niet blijven meedragen. Maar als we zakken naar vierde provinciale kunnen we toch ook niet meer voor jaren in het PC stadion blijven spelen denk ik?

In dat geval zullen we toch moeten fuseren met een club uit de regio die wel over en degelijke accommodatie beschikt en/of waar de mogelijkheid bestaat om te groeien. Persoonlijk draagt Hekelgem voor mij nog altijd de voorkeur weg dan.

als er dan toch word gedacht aan.....ugh!....fu..s..ie...ik krijg het zelfs met moeite getypt ze.....waarom dan niet ineens maar enkel alle ploegen uit (groot) aalst samentrekken tot 1 echt "EENDRACHT aalst"??zelfs geen naamsverandering en zo nodig !! als da geen voordeel is.... :D (k denk dan o.a aan erembodegem,doggen,gijzegem,hofstade,meldert,moorsel....) en pak er omdat ze zo sympatiek zijn hekelgem maar bij , al ist alleen maar omdat die ploeg ook "eendracht" in de naam heeft,plaats voor stadion hebben indien het echt niet in aalst kan en binnen enkele jaren waarschijnlijk toch deelgemeente van aalst zullen worden... 1 groot voordeel moet dat toch zijn ?(behalve de centjes dan) dat er 1 grote club in de regio groot aalst word uitgebouwd onder naam eendracht aalst (over da stukske dendergespuis wil ik zelfs nog niet beginnen denken,laat die maar doen , dan zijn ze kalm), geen 10 verschillende kleintjes in lagere reeksen die enkel maar sponsors van elkaar (willen) afpakken en elkaar en zichzelf op den duur kapot maken...t is maar nen hersenkronkel en geen waarheid he...voor wie het in de gazet zou willen zetten....ik ken da.... ;)

09 Apr 2015, 13:06
Vaste Waarde

Bakkie schreef:
Laat de zon in je hart................

Wat ik mij in deze nu echt wel afvraag is wat FDR en zijn bende nu eigenlijk aan het uitvreten zijn ?
Ge kunt van FDR alvast niet zeggen dat het geen bijterke is he... :D
Nu - ik zou ook " bijten" indien ik mits faillissement plots enkele 100k€ door mijn neus geboord zou zien eerlijk gezegd… :fuck: Het zo lang mogelijk trekken ja…onder het credo " waar er leven is- is er hoop" of zoiets….

09 Apr 2015, 13:07
Vaste Waarde

Smetje schreef:
Betekent faillissement sowieso vierde provinciale? Als je in derde wil doorgaan moeten alle schulden overgenomen worden zeker?

Er zijn voor een voetbalclub 2 soorten schulden:
1) schulden aan de KBVB
2) andere schulden (privé-personen, bedrijven, ...)
Als alle schulden aan de Bond betaald zijn, kun je failliet gaan, en onder hetzelfde stamnummer een reeks lager beginnen (zoals we al eens gedaan hebben). Ik denk dat daar nu ook een sportieve sanctie aan verbonden is: beginnen met -9, dacht ik.
Als je echter de schulden aan de Bond ook al niet meer kunt betalen, dan is het definitief gedaan, want dan wordt het stamnummer geschrapt. Dan kun je enkel nog met (lichtjes) andere naam en nieuw stamnummer in 4de provinciale herbeginnen.

09 Apr 2015, 13:44
Nationale Ploeg

filip.dhose schreef:
Smetje schreef:
Betekent faillissement sowieso vierde provinciale? Als je in derde wil doorgaan moeten alle schulden overgenomen worden zeker?

Er zijn voor een voetbalclub 2 soorten schulden:
1) schulden aan de KBVB
2) andere schulden (privé-personen, bedrijven, ...)
Als alle schulden aan de Bond betaald zijn, kun je failliet gaan, en onder hetzelfde stamnummer een reeks lager beginnen (zoals we al eens gedaan hebben). Ik denk dat daar nu ook een sportieve sanctie aan verbonden is: beginnen met -9, dacht ik.
Als je echter de schulden aan de Bond ook al niet meer kunt betalen, dan is het definitief gedaan, want dan wordt het stamnummer geschrapt. Dan kun je enkel nog met (lichtjes) andere naam en nieuw stamnummer in 4de provinciale herbeginnen.

EendrachtHekelgemAffligemBonanzaDoggenLedeGrootAalst
(Meldert zou bedanken nvdr-)

09 Apr 2015, 14:01
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
van op sporza.be:

"Eendracht Aalst: "Spelerslonen ondertussen in orde gebracht"
Ook Eendracht Aalst maakt zich weinig zorgen, ondanks de weigering van de licentiecommissie.

"Er zijn enkele schulden in verband met de spelerslonen, maar die zijn intussen in orde gebracht. Onze voorzitter is nu een week op vakantie, bij zijn terugkeer zal hij ervoor zorgen dat we onze licentie probleemloos halen voor het BAS," klinkt woordvoerder André Van Hauwaert overtuigd."

09 Apr 2015, 14:11
forumlegende

Dries schreef:
van op sporza.be:

Ook Eendracht Aalst maakt zich weinig zorgen, ondanks de weigering van de licentiecommissie.

"Er zijn enkele schulden in verband met de spelerslonen, maar die zijn intussen in orde gebracht. Onze voorzitter is nu een week op vakantie, bij zijn terugkeer zal hij ervoor zorgen dat we onze licentie probleemloos halen voor het BAS," klinkt woordvoerder André Van Hauwaert overtuigd."

ok, volgend seizoen weer tegen Dender!

09 Apr 2015, 14:12
Nationale Ploeg

"Marc Coucke in één klap 150 miljoen euro rijker"

eijter iemand Koekstje zèn tellefongnummer ni ?

09 Apr 2015, 14:17
Nationale Ploeg

Jean schreef:
Dries schreef:
van op sporza.be:

ok, volgend seizoen weer tegen Dender!

en wij ons maar zorgen maken

09 Apr 2015, 14:19
Freak

na al dat zware werk voor de licentie mag hij toch ook eens vakantie nemen. :D

09 Apr 2015, 14:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Dries schreef:
van op sporza.be:

Heeft wel een vakantie verdiend na zulke putten te hebben gegraven.Probleemloos onze licentie halen???? Gisteren was er een persstop en vandaag komen ze weer zulke onozele praat vertellen. We hebben het hier al veel gehoord dat er geen alternatief is voor FDR,de man zijn goede bedoelingen enz....Maar iedereen moet, nu we toch over meer informatie en cijfers beschikken, tot de conclusie komen dat de man er een ongelooflijk potje heeft van gemaakt. Ik ben mijn laatste beetje hoop in de man nu toch ook verloren.

09 Apr 2015, 14:29
Nationale Ploeg

chunga schreef:
Dries schreef:
van op sporza.be:

"Er zijn enkele schulden in verband met de spelerslonen, maar die zijn intussen in orde gebracht. Onze voorzitter is nu een[b] week op vakantie[/b], bij zijn terugkeer zal hij ervoor zorgen dat we onze licentie probleemloos halen voor het BAS," klinkt woordvoerder André Van Hauwaert overtuigd."
Heeft wel een vakantie verdiend na zulke putten te hebben gegraven.Probleemloos onze licentie halen???? Gisteren was er een persstop en vandaag komen ze weer zulke onozele praat vertellen. We hebben het hier al veel gehoord dat er geen alternatief is voor FDR,de man zijn goede bedoelingen enz....Maar iedereen moet, nu we toch over meer informatie en cijfers beschikken, tot de conclusie komen dat de man er een ongelooflijk potje heeft van gemaakt. Ik ben mijn laatste beetje hoop in de man nu toch ook verloren.

maar 1 ding moet ik hem wel aangeven : whatever happens, always keep smiling"

ik geloof daar geen jota van, zit hier ergens in de buurt en gaat overal aanbellen achter centjes, dus als er aan de deur gebeld wordt, zeker opendoen hé :D

09 Apr 2015, 14:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 256 257 258 259 260 497