|
|
| Pagina 268 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 266 267 268 269 270 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Artikels
witzwet schreef: waly 2 schreef: KV Mechelen mag stilaan beginnen dromen van een hernieuwd Argosstadion Achter de Kazerne. Het college van burgemeester en schepenen van de stad Mechelen heeft de bouw- en milieuvergunning goedgekeurd. Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z3XxfN7OWZ Ja, ook Oostende begint na seizoen 2016 met de bouw van een gloednieuwe tribune. Heb het ontwerp ergens gezien maar weet niet meer waar. Alleszins, zeer imposant! Mechelen is, net zo min als Oostende, Aalst niet hé . Als Origo maar Mijn Pop-Up Restaurant wint, betere reclame kan den Dozje zich niet wensen... En dan Aalst voor de camera(s) tot in den treure bestempelen als 'de charmantste stad van Vlaanderen'! Opportunisme troef op 't stadhuis . |
| 22 Apr 2015, 4:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Uit het nieuwsbericht op TV-Oost onthou ik één ding "volgens onze bronnen zal het moeilijk worden" ondanks de persstop is er toch weeral een of ander individu uit het bestuur die zijn bek niet kan houden!
![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Apr 2015, 9:17 |
|
|
forumlegende
Om te weten dat het heel moeilijk gaat worden moet ge nu ook geen Einstein zijn eh.
Dat weten zelfs die van TV Oost. |
| 22 Apr 2015, 9:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
ondertussen D-day -6
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Apr 2015, 10:04 |
|
|
Scholier
iendracht mèn 2de vraa schreef: Uit het nieuwsbericht op TV-Oost onthou ik één ding "volgens onze bronnen zal het moeilijk worden" ondanks de persstop is er toch weeral een of ander individu uit het bestuur die zijn bek niet kan houden! ![]() Bronnen? TV en gazet die zuigen hun bronnen uit hunnen duim |
| 22 Apr 2015, 11:39 |
|
|
Junior
Hopelijk halen we onze licentie, maar ik vrees er voor. Ik vrees dat de nieuwe sponsordeal er eentje zal zijn van " supps van eaalst krijgen korting om te bieden op de site en voor elke bieding krijgt voetbalclub e aalst een aantal eurocenten". Pas op he niets verkeerd mee, maar een druppel op een hete plaat. Langs de andere kant, waarom gaan die hun naam binden aan een club die failliet gaat... dat zou ook niet getuigen van goed management.
Wat fdr betreft, moet ik zeggen dat ik sympathie heb voor het feit dat hij al zoveel geld in eaalst heeft gepompt, maar dat men oogst wat men zaait. Helaas voor hem, wegens slecht management en slechte omkadering zal hij niets oogsten.... men moet stoppen met te denken dat men als hobby en voetbalclub kan runnen. In de provinciale reeksen kan dit, in nationale niet. Laat u in godsnaam omkaderen en speel dan een soort van ere voorzitter voor de ceremonies en de commerciele aspecten, maar laat het runnen van een bedrijf over aan een commercieel en moderniserende manager, die zelf zelfstandig zijn medewerkers kan recruteren. Participatie van de fans kan er ook voor zorgen dat er meer betrokkenheid is bij de club. Maak een soort van aandeel. Doet de club het goed, dan betaal je een klein divident uit. Of laat de supps ook spelers mee aankopen en delen in de winst bij doorverkoop... soit dit zijn ruwe ideeen die men verder kan uitwerken. Kortom, betrek de fans meer! Halen we het niet....tja dan rest er niets anders op dan een nieuwe vereniging op te starten met alle gevolgen van dien. Gesprekken met de stad voor een doorstart, waar spelen? Kan dit nog ergens anders in aalst? Wie wil investeren in een meerjarenproject, wat zal de supp doen als hij in godbetert vierde prov. Moet gaan kijken. Ik zal in ieder geval altijd supp. Blijven van een wit zwarte eendracht! En ik blijf anti fusie! Dat gezegd zijnde hoop ik op goed nieuws en hoop ik dat fdr ons met verstomming mag slaan. Nog enkel dit: dank aan iedereen van de taskforce om niets te doen dan alles te rekken en om de gronden in erembodegem ( redding van e aalst) door onze neus te laten boren. Nogmaals je zult oogsten wat je zaait!!!! |
| 23 Apr 2015, 8:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Nosferatu schreef: Hopelijk halen we onze licentie, maar ik vrees er voor. Ik vrees dat de nieuwe sponsordeal er eentje zal zijn van " supps van eaalst krijgen korting om te bieden op de site en voor elke bieding krijgt voetbalclub e aalst een aantal eurocenten". Pas op he niets verkeerd mee, maar een druppel op een hete plaat. Langs de andere kant, waarom gaan die hun naam binden aan een club die failliet gaat... dat zou ook niet getuigen van goed management. Wat fdr betreft, moet ik zeggen dat ik sympathie heb voor het feit dat hij al zoveel geld in eaalst heeft gepompt, maar dat men oogst wat men zaait. Helaas voor hem, wegens slecht management en slechte omkadering zal hij niets oogsten.... men moet stoppen met te denken dat men als hobby en voetbalclub kan runnen. In de provinciale reeksen kan dit, in nationale niet. Laat u in godsnaam omkaderen en speel dan een soort van ere voorzitter voor de ceremonies en de commerciele aspecten, maar laat het runnen van een bedrijf over aan een commercieel en moderniserende manager, die zelf zelfstandig zijn medewerkers kan recruteren. Participatie van de fans kan er ook voor zorgen dat er meer betrokkenheid is bij de club. Maak een soort van aandeel. Doet de club het goed, dan betaal je een klein divident uit. Of laat de supps ook spelers mee aankopen en delen in de winst bij doorverkoop... soit dit zijn ruwe ideeen die men verder kan uitwerken. Kortom, betrek de fans meer! Halen we het niet....tja dan rest er niets anders op dan een nieuwe vereniging op te starten met alle gevolgen van dien. Gesprekken met de stad voor een doorstart, waar spelen? Kan dit nog ergens anders in aalst? Wie wil investeren in een meerjarenproject, wat zal de supp doen als hij in godbetert vierde prov. Moet gaan kijken. Ik zal in ieder geval altijd supp. Blijven van een wit zwarte eendracht! En ik blijf anti fusie! Dat gezegd zijnde hoop ik op goed nieuws en hoop ik dat fdr ons met verstomming mag slaan. Nog enkel dit: dank aan iedereen van de taskforce om niets te doen dan alles te rekken en om de gronden in erembodegem ( redding van e aalst) door onze neus te laten boren. Nogmaals je zult oogsten wat je zaait!!!! |
| 23 Apr 2015, 8:41 |
|
|
Freak
|
| 23 Apr 2015, 8:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Nosferatu schreef: Hopelijk halen we onze licentie, maar ik vrees er voor. Ik vrees dat de nieuwe sponsordeal er eentje zal zijn van " supps van eaalst krijgen korting om te bieden op de site en voor elke bieding krijgt voetbalclub e aalst een aantal eurocenten". Pas op he niets verkeerd mee, maar een druppel op een hete plaat. Langs de andere kant, waarom gaan die hun naam binden aan een club die failliet gaat... dat zou ook niet getuigen van goed management. Wat fdr betreft, moet ik zeggen dat ik sympathie heb voor het feit dat hij al zoveel geld in eaalst heeft gepompt, maar dat men oogst wat men zaait. Helaas voor hem, wegens slecht management en slechte omkadering zal hij niets oogsten.... men moet stoppen met te denken dat men als hobby en voetbalclub kan runnen. In de provinciale reeksen kan dit, in nationale niet. Laat u in godsnaam omkaderen en speel dan een soort van ere voorzitter voor de ceremonies en de commerciele aspecten, maar laat het runnen van een bedrijf over aan een commercieel en moderniserende manager, die zelf zelfstandig zijn medewerkers kan recruteren. Participatie van de fans kan er ook voor zorgen dat er meer betrokkenheid is bij de club. Maak een soort van aandeel. Doet de club het goed, dan betaal je een klein divident uit. Of laat de supps ook spelers mee aankopen en delen in de winst bij doorverkoop... soit dit zijn ruwe ideeen die men verder kan uitwerken. Kortom, betrek de fans meer! Halen we het niet....tja dan rest er niets anders op dan een nieuwe vereniging op te starten met alle gevolgen van dien. Gesprekken met de stad voor een doorstart, waar spelen? Kan dit nog ergens anders in aalst? Wie wil investeren in een meerjarenproject, wat zal de supp doen als hij in godbetert vierde prov. Moet gaan kijken. Ik zal in ieder geval altijd supp. Blijven van een wit zwarte eendracht! En ik blijf anti fusie! Dat gezegd zijnde hoop ik op goed nieuws en hoop ik dat fdr ons met verstomming mag slaan. Nog enkel dit: dank aan iedereen van de taskforce om niets te doen dan alles te rekken en om de gronden in erembodegem ( redding van e aalst) door onze neus te laten boren. Nogmaals je zult oogsten wat je zaait!!!! Ons verhaal in een notendop Eendracht Aalst is geen slapende reus meer maar een reus in coma. Dit door jaren van wanbeleid, niet enkel door het huidige bestuur maar door een aantal vorige eveneens. Maar ook door jaren van verwaarlozing door de stad Aalst, ook zij hebben een groot aandeel hierin. Wat moet je als supporter eigenlijk hopen ? Dat ze een licentie verkrijgen ? Dan zitten we volgend jaar met dezelfde miserie. Dat FDR een wonder verricht door grote geldschieters te vinden ? Daarmee los je de totaal verkeerde leiding van de club ook niet op. Misschien moeten we inderdaad maar eens gaan denken aan een nieuwe doorstart. Graag onder huidig stamnummer maar dat is onbetaalbaar en haast ondenkbaar. Waar die doorstart er ook komt, als het onder Eendracht Aalst is in wit en zwart zal ik er waarschijnlijk wel weer staan ... al heb ik daar op dit moment nog niet bijzonder veel zin in. Maar deze club is al meer dan 20jaar een deel van mijn leven en dat geef je niet zomaar op! ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 23 Apr 2015, 9:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
De vraag is, hoe ver staat de roose met het dossier?
Is het de bedoeling om de match zaterdag rustig te laten verlopen en nadien de boeken neer te leggen , of is er echt een kans dat we het halen? Er moeten toch mensen zijn die meer weten , jowwan ? Als supportersverantwoordelijke zou je toch iets moeten weten , al moest je alle dagen aan zijn deur staan . wij hebben ook recht op informatie . |
| 23 Apr 2015, 9:46 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
witteken schreef: De vraag is, hoe ver staat de roose met het dossier? Is het de bedoeling om de match zaterdag rustig te laten verlopen en nadien de boeken neer te leggen , of is er echt een kans dat we het halen? Er moeten toch mensen zijn die meer weten , jowwan ? Als supportersverantwoordelijke zou je toch iets moeten weten , al moest je alle dagen aan zijn deur staan . wij hebben ook recht op informatie . Reeds gemaild (voor afspraak/vergadering)en bijkomende info gevraagd. geen reactie...... |
| 23 Apr 2015, 9:53 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik hoop dat er een kans is dat we het alsnog halen maar ik vrees dat de boeken dicht gaan na de match tegen Leuven. Iemand heeft mij trouwens verteld dat Frank De Roose tegen hem zelf gezegd heeft dat hij er niet meer voor gaat in de gegeven omstandigheden.
|
| 23 Apr 2015, 9:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jowwan schreef: witteken schreef: De vraag is, hoe ver staat de roose met het dossier? Is het de bedoeling om de match zaterdag rustig te laten verlopen en nadien de boeken neer te leggen , of is er echt een kans dat we het halen? Er moeten toch mensen zijn die meer weten , jowwan ? Als supportersverantwoordelijke zou je toch iets moeten weten , al moest je alle dagen aan zijn deur staan . wij hebben ook recht op informatie . Reeds gemaild (voor afspraak/vergadering)en bijkomende info gevraagd. geen reactie...... En als je reactie zou krijgen,is de grote vraag?wat mag je ervan geloven het is niet de eerste keer dat hij ons in het zak zet,laatste vergadering bij hem op het kantoor in ninove,stond hij te liegen tot hij bijna ontplofte en de bewijzen lagen op tafel. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Apr 2015, 10:05 |
|
|
Junior
@ OPC: zijn er akties voorzien tegen ohl?
Ik denk niet dat iedereen er bij stilstaat dat dit de laatste match van ea kan zijn.... komaan supps nog eene keer aal tesaumen! Ik kom zeker, ook al moet ik daarna direct gn werken.... 4ever!We moeten toch nog een keer kunnen knallen, tonen waarom we de beste supps hebben! Roep uw buur, uw familie, neem uw kinderen, nonkel of schoonmoeder mee! Cmooooooooooon eendracht! ![]() |
| 23 Apr 2015, 10:06 |
|
|
Freak
ergens hoop ik dat het nog goed komt ,maar als er deze week geen geld is waarom zou dat volgende week dan wel zijn?
![]() |
| 23 Apr 2015, 10:13 |
|
| Pagina 268 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 266 267 268 269 270 … 497 Volgende |