|
|
| Pagina 272 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 270 271 272 273 274 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Artikels
DT schreef: AlostanA schreef: DT schreef: Is het dat dan deels niet dan? Als het is om geroemd te worden als een van de trouwste aanhangen, dan is iedereen van Aalst Eendrachtsupporter, maar als je de toeschouwersaantallen in het PC-stadion bekijkt, blijkt toch iets anders hoor. Dit jaar zou je nog kunnen zeggen dat het komt door de extrasportieve beslommeringen en dat iedereen het spuugzat is, maar is wel een feit dat er na de carnavalsmatch de laatste seizoenen geen kat meer komt kijken... Ook niet in het seizoen dat FDR net overgenomen had en de redder van de club was gebleken... Is geen waardeoordeel hé - ik pleit zelf ook schuldig, den Iendracht heeft niet meer die plaats in mijn leven als voorheen - maar is toch wel een feit dat vastgesteld kan worden... De voorzitters van de supportersclubs zullen dat ook wel zien aan hun statistieken denk ik... En veel daar heeft ook te maken met de Eendracht die je op het veld ziet... Neen, absoluut niet. De oorzaken van de teloorgang zijn hier al uitgebreid aangehaald: stadionproblematiek, mismanagement, sportieve middelmaat,... maar hoe je de verantwoordelijkheid bij de fans kan leggen, dat gaat er bij mij echt niet in. Dat we al lang de power niet meer hebben van enkele jaren geleden is een feit, dat we maar een fractie meer waard zijn in vergelijking met KVM of Antwerp is ook absoluut waar, maar dat is 'het gevolg van' en zeker niet 'de oorzaak van'. Zeg gasten, nuances zijn jullie vreemd zeker? Nochtans Alostana, uw laatste zin impliceert het wel hé. Het kalft langs alle kanten af, dus heb je als supporter er toch een hand in zeker? Het gaat mij niet over het feit of het oorzaak is of het gevolg van (daar beweer ik ook het tegendeel niet hé), het gaat er mij over dat de supporters ook deel uitmaken van de club en ze jaar na jaar verder afhaken... Wat de oorzaak is, is duidelijk maar het feit is dat ze afhaken... Full stop. Ik vind het dan ook gek dat je de supporters geen enkele verantwoordelijkheid toedicht. Want we willen allemaal een deftig beleid waar de nodige ambitie uit spreekt, maar je moet wel gaan budgetteren op de helft van de toeschouwers die er drie jaar geleden nog waren... En dat is net mijn vrees die ik al een paar keer heb herhaald hier - we schuiven hier net iets te veel af op dat "beleid". Alle nieuwelingen die het beleid uitmaken, beginnen met veel goeie moed en oprecht aan hun taak, maar kort erna loopt het falikant af... De stadionproblematiek heb je zelf niet alleen in handen... Als jullie standpunt het juiste is hé, zouden al die afgehaakte supporters na een eventueel opstappen van FDR mondjesmaat terugkeren. Awel, ik ben dat verre van zeker... In de periodes die hier zo bejubeld worden van de laatste jaren liggen trouwens de kiemen van de ondergang hé doordat er gewoon enorme uitgaven werden gedaan ten tijde van derde klasse, waar we nog de gevolgen van dragen... goh ja, misschien wel wat beroepsmisvorming maar toch de volgende quote. een budget van 2 miljoen euro, een loonkost van boven het miljoen euro en een STRUCTUREEL jaarlijks tekort van ongeveer 250k. mmmm, inderdaad kutstadion , en vooral niet kunnen rekenen ja.je bent er zelf mee bezig hé, maar de kunst is om goedkope(re) spelers te halen die evengoed zijn. En dat heeft niets met een stadion te maken hoor. Er zijn gedurende de laatste vijf jaar diverse structurele fouten gedaan door diverse mensen, dat kan je toch niet ontkennen? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Apr 2015, 17:06 |
|
|
Junior
Kom kom.... laat ons een beetje eerlijk zijn. Het ene is een logisch gevolg van het andere. We kunnen er niet van uit dat we in een neerwaartse spiraal zitten. Dit moeten we eerst halt toeroepen. In eerste instantie moeten onze schulden verkleinen, dit kan enkel door de kosten te drukken.
De frang of euro is te laat gevallen. Ipv mpenza of janssrns of weet ik veel wie te kopen, moeten ze hun jeugdwerking uitbreiden. De faciliteiten zijn er al zo goed als, maar gaan als we niet snel handelen slechter en slechter worden, waarom? Geen intresse in jeugd of te weinig. Betaal uw jeugdopleiders, zorg voor de beste training voor de trainers, maak ze slimmer. De jeugd is de fundering van de ploeg. Laat aub onze fundering ook niet wegrotten. Wat de supps betreft. Men had NOOIT de K mogen afbreken zonder zekerheid op een nieuwe tribune of stadium. De partytent zorgt voor 30% minder bezoekers en 100% minder sfeer ( daar is die spiraal weer.lol) In tijden waarin men kastelen kan renoveren kan men geen betonnen trapken renoveren....komkom... Wedden dat ik er bosj op zit als ik zeg dat het stadsbestuur (eigenaar) die heeft kunnen afbreken omdat ze zogezegd een stuk grond hadden voor ea en dus in belang van de veiligheid die tribune wegwilden. En ons bestuur.... de goedgelovendheid zelf zei....ok doe maar. Dus laat ons eerlijk zijn. Hopelijk halen we de licentie. Verkoopt de fameuze stad ons de gronden......NIET het stadion, want das niks waard, en worden wij eigenaar van zowel de gronden als het stadion. Laat er dan een architect op los die verstand heeft van stadions en wedden dat een renovatie perfect mogelijk is?! En indien niet mogelijk andere oplossingen kan vinden. Ik wou dat het anders kon, maar dankzij de goodwil van de ajuinenstad gaan we helaas nergens anders grond krijgen. |
| 24 Apr 2015, 17:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: Er zijn gedurende de laatste vijf jaar diverse structurele fouten gedaan door diverse mensen, dat kan je toch niet ontkennen? Maar dat doe ik toch niet??? Ik zou zelfs een paar jaar eerder terug in de tijd gaan zelfs... Maar met achteraf gewoon op te lijsten wat er idealiter zou moeten gebeuren bij de opbouw van een club om die gezond te leiden, ben je ook niks hé als je zelf de grote geldschieter niet bent... En nu is de uitdaging nog vele malen groter, omdat je niks hebt om op terug te vallen... Geen kern, geen stadion, geen supporters... Dus nogmaals: zeggen wat het beleid had moeten zijn, brengt je geen stap verder... En voor je effectief aan dat punt komt, moet er nog veel water/geld naar de zee stromen zelle... Het gelijk aan uw kant hebben is een ding, maar als niemand er wil naar luisteren, mag je zoveel springen als je wil... En dan maakt het weinig uit of die voorzitter FDR heet of Valckenier of Van den Stock... |
| 24 Apr 2015, 17:35 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: Er zijn gedurende de laatste vijf jaar diverse structurele fouten gedaan door diverse mensen, dat kan je toch niet ontkennen? Maar dat doe ik toch niet??? Ik zou zelfs een paar jaar eerder terug in de tijd gaan zelfs... Maar met achteraf gewoon op te lijsten wat er idealiter zou moeten gebeuren bij de opbouw van een club om die gezond te leiden, ben je ook niks hé als je zelf de grote geldschieter niet bent... En nu is de uitdaging nog vele malen groter, omdat je niks hebt om op terug te vallen... Geen kern, geen stadion, geen supporters... Dus nogmaals: zeggen wat het beleid had moeten zijn, brengt je geen stap verder... En voor je effectief aan dat punt komt, moet er nog veel water/geld naar de zee stromen zelle... Het gelijk aan uw kant hebben is een ding, maar als niemand er wil naar luisteren, mag je zoveel springen als je wil... En dan maakt het weinig uit of die voorzitter FDR heet of Valckenier of Van den Stock... met supporters de schuld te geven ook niet... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Apr 2015, 17:37 |
|
|
Nationale Ploeg
de waarheid... ligt in het midden.
ik kan alleen maar zeggen: het is doodjammer wat er van ons geliefde EA geworden is ! en dat zeg ik als supporter, als (bescheiden) sponsor (aan zero return jaar na jaar maar dat nemen we er bij, een aalstenaar is vooral fier op zijn stad met carnaval en op een forum... ), als zakenman en vooral... als mèns. je kan beginnen (en sommigen hebben een rather ongezonde obsessie maar er zijn terechte argumenten) over de huidige voorzitter, je kan emmeren over de burgemeester (en daar valt ook wat niet te positiefs over te zeggen dat terecht is), over de sportief verantwoordelijke (idem dito), de K, de jeugd,... it all comes back to: de saas pakt niet.al jaren, onder zo veel te vele namen. of we die licentie halen of niet (persoonlijk lig ik er zelfs niet noig wakker van). oplossing ? ik weet het niet hoor. bij mij begint voetbal meer en meer mijn strot uit te komen. het is echt een heel vuile business aan het worden. ik persoonlijk heb geen respect voor Anderlecht, Brehhes, Gents... maar ik snap dat sommigen dat ook over ons zeggen. ik ga achter mijn club staan tot het bittere einde, en na EA (in welke vorm ook) is het gedaan met voetbal voor mij. life goes on without football to... _________________ may the FORCE be with you. |
| 24 Apr 2015, 20:31 |
|
|
Vaste Waarde
Still standing ! schreef: de waarheid... ligt in het midden. ik kan alleen maar zeggen: het is doodjammer wat er van ons geliefde EA geworden is ! en dat zeg ik als supporter, als (bescheiden) sponsor (aan zero return jaar na jaar maar dat nemen we er bij, een aalstenaar is vooral fier op zijn stad met carnaval en op een forum... ), als zakenman en vooral... als mèns. je kan beginnen (en sommigen hebben een rather ongezonde obsessie maar er zijn terechte argumenten) over de huidige voorzitter, je kan emmeren over de burgemeester (en daar valt ook wat niet te positiefs over te zeggen dat terecht is), over de sportief verantwoordelijke (idem dito), de K, de jeugd,... it all comes back to: de saas pakt niet.al jaren, onder zo veel te vele namen. of we die licentie halen of niet (persoonlijk lig ik er zelfs niet noig wakker van). oplossing ? ik weet het niet hoor. bij mij begint voetbal meer en meer mijn strot uit te komen. het is echt een heel vuile business aan het worden. ik persoonlijk heb geen respect voor Anderlecht, Brehhes, Gents... maar ik snap dat sommigen dat ook over ons zeggen. ik ga achter mijn club staan tot het bittere einde, en na EA (in welke vorm ook) is het gedaan met voetbal voor mij. life goes on without football to... Voor mij bestaat ook alleen Eendracht en ook een beetje Napoli omwille van Dries Mertens. |
| 24 Apr 2015, 20:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
parol schreef: Voor mij bestaat ook alleen Eendracht en ook een beetje Napoli omwille van Dries Mertens. Kan er is niet iemand naar Dries bellen om wat geld te vragen. Die kan ons toch redden ![]() Naar het voorbeeld van Kompany een club overnemen |
| 24 Apr 2015, 21:35 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Zou straf zijn voor iemand die nooit op de loonlijst van EA gestaan heeft
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 25 Apr 2015, 13:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Verbechio schreef: Zou straf zijn voor iemand die nooit op de loonlijst van EA gestaan heeft _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 25 Apr 2015, 13:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Respect,da zijn tenminste supps die het voor hun club opnemen,hier laten ze alles maar begaan.
In en rond het Bosuilstadion van tweedeklasser Antwerp zijn zaterdagavond relletjes uitgebroken na de thuiswedstrijd tegen Bergen. Antwerp won de wedstrijd dan wel met 1-0 tegen het al failliete Bergen, toch raakten de gemoederen bij een deel van de supporters verhit door de onzekerheid over de toekomst van de club. Er werden wat vernielingen aangebracht, maar de rust keerde volgens de politie uiteindelijk terug zonder dat er iemand moest opgepakt worden. Wel raakten er drie stewards en een agent gewond. Antwerp greep onlangs naast een licentie voor tweede klasse voor volgend seizoen, wat de toekomst van de club met stamnummer één ondanks de ambitieuze overnameplannen van ondernemer en voormalig sterke man van Zulte Waregem Patrick Decuyper danig op de helling zet. Maandag verdedigt Antwerp zijn licentiedossier bij het BAS, het Belgisch Arbitragehof voor de Sport. De directie maakt zich sterk op die manier - net als vorig seizoen - alsnog een licentie te kunnen behalen, maar heel wat fans zien het duidelijk een pak somberder in. Voor de wedstrijd tegen Bergen kwamen zowat 2.000 Antwerpfans al de straat op om de gang van zaken op de Bosuil aan te klagen met slogans als "#wijzijnAntwerp". Die protestmars verliep zonder incidenten, maar na de match kwam het toch nog tot wat relletjes toen enkele heethoofden verhaal wilden gaan halen bij het bestuur. Er werd Bengaals vuur afgestoken, de afsluitingen van het stadion werden beschadigd en op de parking zouden vandalen enkele wagens bekogeld hebben. De politie moest tussenbeide komen en zette het waterkanon in. Daarna keerde de rust in Deurne-Noord terug. Ook voor aanvang van de wedstrijd was er in de tribunes al een schermutseling tussen enkele fans. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2015, 8:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendrachter schreef: Ik heb gisteren na de match aan FDR gevraagd hoe het nu eigenlijk zit voor de licentie. Hij kon juist zeggen dat we zeker niet failliet gingen, dat het 2de klasse of 3de klasse zal worden. Als ik dan vroeg naar wat we met die schuldenberg in 3de klasse gingen doen, dan zei hij dat die schuldenberg van meer dan 1 miljoen euro gewoon gazettenpraat is en niet klopt.... Volgens hem kan je met zo een schuldenberg nooit een week uitstel krijgen van het BAS? We zullen het volgende week wel zien zeker, ik heb er geen vertrouwen meer in. Volgens mij zal het 3de klasse worden met spelers uit de eigen jeugd, want zeg nu zelf, welke speler wil nog naar ons komen? Onder dit bestuur is er gewoon geen toekomst meer voor EA,zo simpel is het. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2015, 10:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bakkie schreef: iendrachter schreef: Ik heb gisteren na de match aan FDR gevraagd hoe het nu eigenlijk zit voor de licentie. Hij kon juist zeggen dat we zeker niet failliet gingen, dat het 2de klasse of 3de klasse zal worden. Als ik dan vroeg naar wat we met die schuldenberg in 3de klasse gingen doen, dan zei hij dat die schuldenberg van meer dan 1 miljoen euro gewoon gazettenpraat is en niet klopt.... Volgens hem kan je met zo een schuldenberg nooit een week uitstel krijgen van het BAS? We zullen het volgende week wel zien zeker, ik heb er geen vertrouwen meer in. Volgens mij zal het 3de klasse worden met spelers uit de eigen jeugd, want zeg nu zelf, welke speler wil nog naar ons komen? Onder dit bestuur is er gewoon geen toekomst meer voor EA,zo simpel is het. ![]() dat vind ik er ook van ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2015, 10:10 |
|
|
weet er iemand waarom Flippo blijkbaar in rook is opgegaan ?
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2015, 10:13 |
|
|
iendrachter schreef: Ik heb gisteren na de match aan FDR gevraagd hoe het nu eigenlijk zit voor de licentie. 1: Hij kon juist zeggen dat we zeker niet failliet gingen, dat het 2de klasse of 3de klasse zal worden. 2: Als ik dan vroeg naar wat we met die schuldenberg in 3de klasse gingen doen, dan zei hij dat die schuldenberg van meer dan 1 miljoen euro gewoon gazettenpraat is en niet klopt.... Volgens hem kan je met zo een schuldenberg nooit een week uitstel krijgen van het BAS? We zullen het volgende week wel zien zeker, ik heb er geen vertrouwen meer in. Volgens mij zal het 3de klasse worden met spelers uit de eigen jeugd, want zeg nu zelf, welke speler wil nog naar ons komen? 3:Onder dit bestuur is er gewoon geen toekomst meer voor EA,zo simpel is het. 1:Gaat proberen zijn eigen vel te redden de rest interesseert hem geen reet. 2: Dit is de beste vraag dat ik hier de laatste tijd las,maar daar gaan Waly2,Malder,Tigers en Filip dosje wel een antwoord op hebben of een alternatief ![]() 3:Einde verhaal van onze club. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2015, 10:15 |
|
|
zwetzat schreef: weet er iemand waarom Flippo blijkbaar in rook is opgegaan ? Mooi afscheid gekregen vanuit het bestuur van respect gesproken en is maanden niet betaald geweest._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2015, 10:17 |
|
| Pagina 272 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 270 271 272 273 274 … 497 Volgende |