Artikels - Pagina 273 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 271 272 273 274 275 497
 Artikels 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Artikels
de Antwerpsupporters hebben een duidelijk signaal terug gegeven gisteren naar hun bestuur toe , wat was ons signaal naar het bestuur toe?

26 Apr 2015, 10:32
Freak

blijven lachen jongens.

26 Apr 2015, 11:32
Junior

Leeftijd: 54
Bakkie schreef:
iendrachter schreef:
Ik heb gisteren na de match aan FDR gevraagd hoe het nu eigenlijk zit voor de licentie.
1: Hij kon juist zeggen dat we zeker niet failliet gingen, dat het 2de klasse of 3de klasse zal worden.
2: Als ik dan vroeg naar wat we met die schuldenberg in 3de klasse gingen doen, dan zei hij dat die schuldenberg van meer dan 1 miljoen euro gewoon gazettenpraat is en niet klopt....
Volgens hem kan je met zo een schuldenberg nooit een week uitstel krijgen van het BAS?
We zullen het volgende week wel zien zeker, ik heb er geen vertrouwen meer in.
Volgens mij zal het 3de klasse worden met spelers uit de eigen jeugd, want zeg nu zelf, welke speler wil nog naar ons komen?
3:Onder dit bestuur is er gewoon geen toekomst meer voor EA,zo simpel is het.

1:Gaat proberen zijn eigen vel te redden de rest interesseert hem geen reet.
2: Dit is de beste vraag dat ik hier de laatste tijd las,maar daar gaan Waly2,Malder,Tigers en Filip dosje wel een antwoord op hebben ;) of een alternatief :D

3:Einde verhaal van onze club.

Heb ik ooit gezegd een oplossing te hebben voor onze schuldenberg?

Het enige wat jij doet is uit je nek lullen. Kom zelf met een oplossing als je alles beter weet.

26 Apr 2015, 11:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
tigers schreef:
Bakkie schreef:
iendrachter schreef:
Ik heb gisteren na de match aan FDR gevraagd hoe het nu eigenlijk zit voor de licentie.
1: Hij kon juist zeggen dat we zeker niet failliet gingen, dat het 2de klasse of 3de klasse zal worden.
2: Als ik dan vroeg naar wat we met die schuldenberg in 3de klasse gingen doen, dan zei hij dat die schuldenberg van meer dan 1 miljoen euro gewoon gazettenpraat is en niet klopt....
Volgens hem kan je met zo een schuldenberg nooit een week uitstel krijgen van het BAS?
We zullen het volgende week wel zien zeker, ik heb er geen vertrouwen meer in.
Volgens mij zal het 3de klasse worden met spelers uit de eigen jeugd, want zeg nu zelf, welke speler wil nog naar ons komen?
3:Onder dit bestuur is er gewoon geen toekomst meer voor EA,zo simpel is het.

2: Dit is de beste vraag dat ik hier de laatste tijd las,maar daar gaan Waly2,Malder,Tigers en Filip dosje wel een antwoord op hebben ;) of een alternatief :D

Het enige wat jij doet is uit je nek lullen. Kom zelf met een oplossing als je alles beter weet.

Faisement e farse kerel en als er eenen al maanden staat uit zijn nek te lullen is het uwe vriend fdr wel zeker,of geloof je nu echt dat de schulden minder zijn dan 1 miljoen :hmm:

26 Apr 2015, 11:48
Ancien

Leeftijd: 56
Mischien kan Jowan hier wat duidelijkheid in brengen? Hoe groot is de put?

26 Apr 2015, 11:56
forumlegende

DavidSeal schreef:

Schulden per 30/06/2014 = 1,757 mio (hierin zijn alle rekening couranten 860.104 euro inbegrepen). Dit was de laatste jaarrekening , we zijn nu wel al een tijdje verder.....

26 Apr 2015, 12:38
Vaste Waarde

jowwan schreef:
DavidSeal schreef:

Schulden per 30/06/2014 = 1,757 mio (hierin zijn alle rekening couranten 860.104 euro inbegrepen). Dit was de laatste jaarrekening , we zijn nu wel al een tijdje verder.....

Neen Jowwan dat is niet juist want FDR zegt dat het niet juist is…. :lol: :D

26 Apr 2015, 12:39
forumlegende

mamananeto schreef:
jowwan schreef:
DavidSeal schreef:

Oeps 'k heb mij vergist, k zat in de AV van Eernegem Sportief :D

26 Apr 2015, 12:47
Vaste Waarde

jowwan schreef:
mamananeto schreef:
jowwan schreef:

Oeps 'k heb mij vergist, k zat in de AV van Eernegem Sportief :D

:D Nog een geluk dat we nog af en toe kunnen lachen met onze miserie….

26 Apr 2015, 13:05
Vaste Waarde

Bakkie schreef:
zwetzat schreef:
weet er iemand waarom Flippo blijkbaar in rook is opgegaan ?

Mooi afscheid gekregen vanuit het bestuur :fuck: van respect gesproken en is maanden niet betaald geweest.

Filippo wilde uit gebrek aan respect van bepaalde mensen niet meer naar de thuismatchen komen, maar voelt zich goed als trainer van U19 op de Zandberg. Ik heb met hem vrijdag samen gezeten om een feestje namens de VZW van de supporters voor hem te organiseren in een café. Alle supporters zullen via diverse kanalen van de datum en de plaats worden op de hoogte gebracht. Filippo is zelf ook nog een groot evenement aan het voorbereiden om van de supporters als speler afscheid te nemen. :banana:

26 Apr 2015, 13:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
parol schreef:
Bakkie schreef:
zwetzat schreef:
weet er iemand waarom Flippo blijkbaar in rook is opgegaan ?

Mooi afscheid gekregen vanuit het bestuur :fuck: van respect gesproken en is maanden niet betaald geweest.

Filippo wilde uit gebrek aan respect van bepaalde mensen niet meer naar de thuismatchen komen, maar voelt zich goed als trainer van U19 op de Zandberg. Ik heb met hem vrijdag samen gezeten om een feestje namens de VZW van de supporters voor hem te organiseren in een café. Alle supporters zullen via diverse kanalen van de datum en de plaats worden op de hoogte gebracht. Filippo is zelf ook nog een groot evenement aan het voorbereiden om van de supporters als speler afscheid te nemen. :banana:

(y)

26 Apr 2015, 13:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
waly 2 schreef:
blijven lachen jongens.

idd :D

26 Apr 2015, 13:58
Junior

Leeftijd: 54
Bakkie schreef:
tigers schreef:
Bakkie schreef:

Faisement e farse kerel en als er eenen al maanden staat uit zijn nek te lullen is het uwe vriend fdr wel zeker,of geloof je nu echt dat de schulden minder zijn dan 1 miljoen :hmm:

Faillissement moet het zijn.

En FDR is zeker niet mijn vriendje, weet niet waar je dat haalt. Het enige wat ik weet is dat jij enkel negatieve commentaar kan spuien, maar nooit zelf met een oplossing komt. Doe het dan zelf of kom met oplossingen. Ah ja jouw oplossing is faisement, makkelijke oplossing.

26 Apr 2015, 21:54
Ancien

Officieel - Sterkhouder Eendracht Aalst aan de slag bij reeksgenoot Dessel Sport

Opnieuw een vertrek bij tweedeklasser Eendracht Aalst. Sterhouder Kevin Janssens tekende een contract voor twee seizoenen bij reeksgenoot Dessel Sport. De offensieve middenvelder gaf eerder al te kennen op een transfer te azen.

"Als speler kan je niet blijven wachten op je geld en je toekomst en moet je in de eerste plaats naar jezelf kijken", klonk het enkele dagen geleden bij Kevin Janssens. "Ik acht de kans klein dat Eendracht Aalst haar licentie behaalt en onderhandel daarom met een andere ploeg."

Nu tekende de 28-jarige offensieve middenvelder een contract voor twee seizoenen bij KFC Dessel Sport. Ook ASV Geel toonde interesse, maar grijpt uiteindelijk naast de versterking.

Ook Donjet Shkodra lijkt op weg richting uitgang bij Eendracht Aalst. Hij kan rekenen op interesse van KMSK Deinze.
Bron: NR 10

27 Apr 2015, 8:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik dacht nochtans dat de spelers betaald waren. Ben daar zelfs vrij zeker van.

27 Apr 2015, 8:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 271 272 273 274 275 497