|
|
| Pagina 275 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 273 274 275 276 277 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Artikels
waly 2 schreef: onder het stamnummer van wetteren spelen?of bommerskonten of gelijk wat,dan is het gedaan voor mij.zo slim ben ik wel. ![]() |
| 27 Apr 2015, 17:42 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Ik ben geen FDR aanhanger, maar hoop nog altijd dat we onze licentie halen. Als we dan volgend jaar bij die 24 profclubs kunnen geraken, moet het mogelijk zijn om onze schulden op termijn af te lossen. Dat lijkt me het allerbeste scenario. Of het ook mogelijk is, is weer iets anders natuurlijk. We kunnen maar hopen. Toch even dit Smetje… Indien het inderdaad klopt dat de schuld onder FDR is toegenomen tot ongeveer 2000k€ dan geloof ik gewoon niet dat die gast in staat is om een voetbalclub te leiden. Voeg daarbij nog het feit dat hij zijn gat heeft verbrand door - en laat het me voorzichtig uitdrukken - enkele mensen tegen zich in het harnas te jagen - dan weet je wel hoe laat het is… Ik denk eerlijk gezegd dat een faillissement + overname ander stamnummer onder nieuw beleid de enige echte kans is die we hebben om ooit in de nieuwe " topliga" te geraken... Wat bakkie trouwens schrijft over " achter de schermen scenario's" daar ben ook ik van overtuigd….. Indien EA onder de huidige vorm zou ophouden te bestaan komt er zeker iets in de plaats… Maar wat ? Nog effekes wachten daarvoor. 'T zal rap duidelijk worden nu... |
| 27 Apr 2015, 17:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witteken schreef: waly 2 schreef: onder het stamnummer van wetteren spelen?of bommerskonten of gelijk wat,dan is het gedaan voor mij.zo slim ben ik wel. ![]() Het eerste hebben we nu ook niet en het tweede dat weet je niet,met een gezonde structuur en mensen die wel een club kunnen leiden,kan je ook op een paar jaar terug naar tweede stijgen,hoe zie jij dan de toekomst in,als we de licentie halen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Apr 2015, 17:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
mamananeto schreef: Smetje schreef: Ik ben geen FDR aanhanger, maar hoop nog altijd dat we onze licentie halen. Als we dan volgend jaar bij die 24 profclubs kunnen geraken, moet het mogelijk zijn om onze schulden op termijn af te lossen. Dat lijkt me het allerbeste scenario. Of het ook mogelijk is, is weer iets anders natuurlijk. We kunnen maar hopen. Toch even dit Smetje… Indien het inderdaad klopt dat de schuld onder FDR is toegenomen tot ongeveer 2000k€ dan geloof ik gewoon niet dat die gast in staat is om een voetbalclub te leiden. Voeg daarbij nog het feit dat hij zijn gat heeft verbrand door - en laat het me voorzichtig uitdrukken - enkele mensen tegen zich in het harnas te jagen - dan weet je wel hoe laat het is… Ik denk eerlijk gezegd dat een faillissement + overname ander stamnummer onder nieuw beleid de enige echte kans is die we hebben om ooit in de nieuwe " topliga" te geraken... Wat bakkie trouwens schrijft over " achter de schermen scenario's" daar ben ook ik van overtuigd….. Indien EA onder de huidige vorm zou ophouden te bestaan komt er zeker iets in de plaats… Maar wat ? Nog effekes wachten daarvoor. 'T zal rap duidelijk worden nu... Johan,heeft hier gisteren gepost hoe we ervoor staan,kijk eens goed naar de datum,dus we zullen wel zeker aan die 2 miljoen zitten nu. jowwan schreef: Schulden per 30/06/2014 = 1,757 mio (hierin zijn alle rekening couranten 860.104 euro inbegrepen). Dit was de laatste jaarrekening , we zijn nu wel al een tijdje verder..... _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Apr 2015, 17:53 |
|
|
Freak
veel geluk met jullie eendracht wetteren ofzo.
![]() |
| 27 Apr 2015, 18:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: witteken schreef: waly 2 schreef: onder het stamnummer van wetteren spelen?of bommerskonten of gelijk wat,dan is het gedaan voor mij.zo slim ben ik wel. ![]() Het eerste hebben we nu ook niet en het tweede dat weet je niet,met een gezonde structuur en mensen die wel een club kunnen leiden,kan je ook op een paar jaar terug naar tweede stijgen,hoe zie jij dan de toekomst in,als we de licentie halen ![]() als we de licentie halen ,hoop ik dat er een sponsor klaar staat zoals een valckenier , die ons naar die achtste plaats kan loodsen . dat is volgens mij de enige manier om er terug bij te horen , nu herbeginnen en we zullen daar nooit meer in slagen. we hebben altijd schulden gehad , en 800.000 euro rekening courant is iets dat de bond niet als schuld ziet denk ik , anders zullen er niet veel ploegen meer overblijven. nu volhouden en hopelijk dan met een stad dat achter ons komt te staan en we kunnen het halen , of je nu fdr of valckenier als voorzitter hebt, zonder steun van de stad zullen we nooit geen professionele ploeg worden . |
| 27 Apr 2015, 18:09 |
|
|
Als er een sponsor Fdr wil helpen,dan hadden we onze licentie al gehad,maar ik vrees dat we het met sponsors ala jujubeo
zullen moeten doen,maar dan weet ge goed genoeg dat we er niet gaan geraken.We zullen deze week wel meer te weten komen zeker. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Apr 2015, 18:18 |
|
|
Freak
hoe gaan jullie dan noemen?zonder stamnummer geen eendracht aalst.
|
| 27 Apr 2015, 18:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
waly 2 schreef: hoe gaan jullie dan noemen?zonder stamnummer geen eendracht aalst. kweenie, , FC Wallyvis mss ?_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 27 Apr 2015, 18:54 |
|
|
Freak
|
| 27 Apr 2015, 19:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Standaard en Racing Wetteren gaan inderdaad samen en doen dit normaal onder het stamnummer van Racing. Maar ik dacht gehoord te hebben dat Standaard zijn stamnummer ook nog een jaar behouden blijft om zo de jeugd interprovinciaal te kunnen laten spelen (Racing zou met zijn stamnummer maar het gewestelijk label hebben).
Ik begrijp wel niet dat je zo een constructie kunt goedkeuren terwijl je tegen een fusie zou zijn. Is in mijn ogen ongeveer hetzelfde. Iedereen heeft het wel over Beerschot maar voor mij is dat Wilrijk. |
| 27 Apr 2015, 20:04 |
|
|
zwawi schreef: Standaard en Racing Wetteren gaan inderdaad samen en doen dit normaal onder het stamnummer van Racing. Maar ik dacht gehoord te hebben dat Standaard zijn stamnummer ook nog een jaar behouden blijft om zo de jeugd interprovinciaal te kunnen laten spelen (Racing zou met zijn stamnummer maar het gewestelijk label hebben). Ik begrijp wel niet dat je zo een constructie kunt goedkeuren terwijl je tegen een fusie zou zijn. Is in mijn ogen ongeveer hetzelfde. Iedereen heeft het wel over Beerschot maar voor mij is dat Wilrijk. Das ook tegen mijn principe,maar ik vrees dat de put al te groot is en dat we toekomst gericht niet anders gaan kunnen. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Apr 2015, 20:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
iendrachter schreef: Bakkie schreef: zwawi schreef: Standaard en Racing Wetteren gaan inderdaad samen en doen dit normaal onder het stamnummer van Racing. Maar ik dacht gehoord te hebben dat Standaard zijn stamnummer ook nog een jaar behouden blijft om zo de jeugd interprovinciaal te kunnen laten spelen (Racing zou met zijn stamnummer maar het gewestelijk label hebben). Ik begrijp wel niet dat je zo een constructie kunt goedkeuren terwijl je tegen een fusie zou zijn. Is in mijn ogen ongeveer hetzelfde. Iedereen heeft het wel over Beerschot maar voor mij is dat Wilrijk. Das ook tegen mijn principe,maar ik vrees dat de put al te groot is en dat we toekomst gericht niet anders gaan kunnen. ![]() Allemaal gazettepraat volgens FDR,en hij heeft nog gelijk ook want de put zal ondertussen al geen 1 maar 2 miljoen euro geworden zijn. Ik vraag mij echt af wanneer we op EA eindelijk eens een bekwaam bestuur gaan hebben, en geen mannen die hun eigen leugens geloven. de beste stuurlui staan aan wal .werp nooit de eerste steen ..gvd .ik denk en ben er zeker van dat fdr zich 100 neen 200 % ingezet heeft .wit is wit zwart is zwart en ik heb het niet anders geweten ..zonder steun van stad roeien met de riemen dat je hebt ...fdr chapeau....stel jullie zelf eens in zijn plaats. _________________ stinkord |
| 28 Apr 2015, 0:43 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
zandberg schreef: iendrachter schreef: Bakkie schreef: Das ook tegen mijn principe,maar ik vrees dat de put al te groot is en dat we toekomst gericht niet anders gaan kunnen. ![]() Allemaal gazettepraat volgens FDR,en hij heeft nog gelijk ook want de put zal ondertussen al geen 1 maar 2 miljoen euro geworden zijn. Ik vraag mij echt af wanneer we op EA eindelijk eens een bekwaam bestuur gaan hebben, en geen mannen die hun eigen leugens geloven. de beste stuurlui staan aan wal .werp nooit de eerste steen ..gvd .ik denk en ben er zeker van dat fdr zich 100 neen 200 % ingezet heeft .wit is wit zwart is zwart en ik heb het niet anders geweten ..zonder steun van stad roeien met de riemen dat je hebt ...fdr chapeau....stel jullie zelf eens in zijn plaats. Oeioei ge weet/beseft niet wat je hier gaat uitlokken _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 28 Apr 2015, 7:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Gio schreef: zandberg schreef: iendrachter schreef: Allemaal gazettepraat volgens FDR,en hij heeft nog gelijk ook want de put zal ondertussen al geen 1 maar 2 miljoen euro geworden zijn. Ik vraag mij echt af wanneer we op EA eindelijk eens een bekwaam bestuur gaan hebben, en geen mannen die hun eigen leugens geloven. de beste stuurlui staan aan wal .werp nooit de eerste steen ..gvd .ik denk en ben er zeker van dat fdr zich 100 neen 200 % ingezet heeft .wit is wit zwart is zwart en ik heb het niet anders geweten ..zonder steun van stad roeien met de riemen dat je hebt ...fdr chapeau....stel jullie zelf eens in zijn plaats. Oeioei ge weet/beseft niet wat je hier gaat uitlokken Zelfs op de laatste dag van ons assisenproces kan er iemand het niet laten om FDR te feliciteren . Ooh, wat een geluk dat we FDR gehad hebben (lees wel degelijk GEHAD, dank U) FDR om ons met 2 benen over de afgrond te brengen met een lus met een stuk beton om onze hals, en maar hopen dat er vandaag bij het BAS iemand een schaar bij heeft om deze lus door te knippen.Ja steek het maar op het stad, zelfs met alle medewerking was zeker de schuldenberg hetzelfde gebleven als eind vorig seizoen, maar een niet onbelangrijk detail, op vandaag is onze schuldenberg verdubbeld . Als je zo een resultaat neer zet in de privé of in je bedrijf mag je ondertussen elke morgen om 8u het straat gaan opkuisen.Ja, en nu ? geen stadion, no money, een spooksponsor er bij, haha, , de helft van je voetbalsterren al weg en de andere helft aan het solliciteren voor derde of vierde klasse. TROTS mogen we zijn op deze bestuurdersploeg. Boekhouding zei U, wa es da ? ...Liegen à volonté ja, daar zijn ze goed in, ons een rad voor de ogen draaien, wie zei dat weer enkele seizoenen geleden; soep, soert en cinema, maar deze keer niet voor de sups, maar voor jullie, nogmaals Vielen Dank, keep on smiling FDR, maar wat er ook gebeuren mag, zie dat ge hier nooit meer terug komt !!! ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Apr 2015, 7:47 |
|
| Pagina 275 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 273 274 275 276 277 … 497 Volgende |