D Day… 28 04 2015 - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 62
 D Day… 28 04 2015 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: D Day… 28 04 2015
filip.dhose schreef:
Smetje schreef:
Bericht officiële site:

Citeer:
Het Belgisch Arbitragehof voor de Sport heeft geen licentie tweede klasse toegekend aan SC Eendracht Aalst voor het seizoen 2015-16. Voor 15 mei zal het BAS haar motivering mededelen.

Een zware ontgoocheling! Ik had het eerder geschreven dat ik zou doen wat ik nu ga doen, namelijk toegeven dat de pessimisten realisten waren en gelijk hadden. Ik had ongelijk. Ik heb te lang mijn hoop gesteld in het huidige bestuur. Nu is het over en uit, en degraderen we naar Derde Klasse. Gaan we daar ooit nog uit geraken? :-(

Eendracht Aalst komt altijd terug!!

07 Mei 2015, 12:52
forumlegende

Ik hoop dat we nog terug komen, maar zo slecht zag het er nooit uit vrees ik.
Zelfs met licentie was de toestand nog steeds hopeloos...

07 Mei 2015, 12:55
Vaste Waarde

Smetje schreef:
Ik had echt gedacht dat het nog voor een jaartje in orde ging komen... Als zelfs Antwerp ze krijgt...

Al was het maar om aan 18 ploegen in tweede te geraken.

Antwerp heeft ze gekregen door de miljoenenborgstelling van De Cuyper als bewijs voor het BAS dat de continuiteit van de club volgend seizoen zal verzekerd zijn. We hebben geen De Cuyper.

Ancien

Bon, voor mij is het hoofdstuk Eendracht Aalst afgesloten, als we niet failliet zijn veel voetbalplezier toegewenst de komende jaren in het amateurvoetbal. :fuck:

Scholier

filip.dhose schreef:
Smetje schreef:
Bericht officiële site:

Citeer:
Het Belgisch Arbitragehof voor de Sport heeft geen licentie tweede klasse toegekend aan SC Eendracht Aalst voor het seizoen 2015-16. Voor 15 mei zal het BAS haar motivering mededelen.

Een zware ontgoocheling! Ik had het eerder geschreven dat ik zou doen wat ik nu ga doen, namelijk toegeven dat de pessimisten realisten waren en gelijk hadden. Ik had ongelijk. Ik heb te lang mijn hoop gesteld in het huidige bestuur. Nu is het over en uit, en degraderen we naar Derde Klasse. Gaan we daar ooit nog uit geraken? :-(

Degraderen? Het zal zelfs nog erger zijn, faillissement en er mee stoppen!

Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
pattaboem schreef:
Nu is het nog alleen uitkijken, wat de alternatieven zijn....om opnieuw te beginnen, want in derde klasse kunnen we totaal niks bereiken met zoveel schulden.
Graag zou ik de motivatie van BAS eens gedetailleerd willen kennen...

Doet er eigenlijk niet meer toe hé Pattaboem... En gezien alle uitstel dat de club al heeft gekregen, denk ik niet dat we het op de goodwill van het BAS moeten schuiven...

Geen verrassing, maar zoals Davy zegt - hoe moet het nu verder? Ik zou het niet weten...

niet belangrijk, ik zou toch graag de motivering lezen. Er staat wel in wat het probleem is hé, en "redelijk" gedetailleerd .

Ofwel is het een ganse lijst qua problemen ofwel gaat het de dooddoener zijn "club kan de continuïteit niet garanderen"... Sommigen kijken hier naar Antwerp als vergelijking met ons maar lees de pers van de afgelopen maanden eens - als je ziet wat die Decuyper er intussen al heeft ingepompt en nog gaat inpompen...

07 Mei 2015, 12:56
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Verbechio schreef:
In het beste geval in 3de volgend seizoen, al vrees ik nog veel erger.

Terug een dieptepunt in de reeds turbulente geschiedenis.

Citeer:
Ze mogen content zijn dat er gelatenheid heerst bij de supporters
. Was wel wat anders enkele jaren terug.

het is gewoon teveel geweest, voor heel wat mensen. Het is de afgelopen decennia het opstapelen van desillusies en elke keer haken trouwe supporters én medewerkers af. en als zaakvoerder ziet het product/merk Eendracht Aalst er intussen zo aantrekkelijk uit, dat ze liefst in een boog rondom ons lopen, richting andere clubs om hun geld in weg te smijten.

zeer benieuwd naar wat er de komende weken zal gebeuren. maar die "top 24", dat komt niet meer goed, vrees ik. we zullen met weinig content moeten zijn: een eendracht aalst in wit en zwart, met hetzelfde logo, ergens in het nationale voetbal, 't zal al heel veel zijn.

07 Mei 2015, 12:58
forumlegende

DT schreef:
DT schreef:

Doet er eigenlijk niet meer toe hé Pattaboem... En gezien alle uitstel dat de club al heeft gekregen, denk ik niet dat we het op de goodwill van het BAS moeten schuiven...

Geen verrassing, maar zoals Davy zegt - hoe moet het nu verder? Ik zou het niet weten...

niet belangrijk, ik zou toch graag de motivering lezen. Er staat wel in wat het probleem is hé, en "redelijk" gedetailleerd .

Ofwel is het een ganse lijst qua problemen ofwel gaat het de dooddoener zijn "club kan de continuïteit niet garanderen"... Sommigen kijken hier naar Antwerp als vergelijking met ons maar lees de pers van de afgelopen maanden eens - als je ziet wat die Decuyper er intussen al heeft ingepompt en nog gaat inpompen...

kom kom dooddoener, de continuïteit van de club moet VOLLEDIG afgedekt zijn tot en met 30/06/16 door vb. borgstellingen of akkoorden met leveranciers.

dat noem ik geen dooddoener eigenlijk.

07 Mei 2015, 13:00
Reserve

Ik denk dat je zonder mega grote sponsor die 2 miljoen niet kan wegwerken in tweede en al zeker niet in derde ...ik denk dat er een alternatief zal moeten gezocht worden want dit gaat recht naar een faillissement...

07 Mei 2015, 13:02
forumlegende

suppo schreef:
Ik denk dat je zonder mega grote sponsor die 2 miljoen niet kan wegwerken in tweede en al zeker niet in derde ...ik denk dat er een alternatief zal moeten gezocht worden want dit gaat recht naar een faillissement...

Als 't alternatief een (vorm van) fusie is haakt den dezen af. Is 't noste jaar in 3de ben ik erbij.

07 Mei 2015, 13:05
Vaste Waarde

Timoilsjt schreef:
Als 't alternatief een (vorm van) fusie is haakt den dezen af. Is 't noste jaar in 3de ben ik erbij.

(y)

Sukkels met sukkels, dat geeft enkel sukkels in het kwadraat :D

07 Mei 2015, 13:05
forumlegende

Kan er nog beroep volgen?

07 Mei 2015, 13:06
Ancien

Leeftijd: 46
DT schreef:

kom kom dooddoener, de continuïteit van de club moet VOLLEDIG afgedekt zijn tot en met 30/06/16 door vb. borgstellingen of akkoorden met leveranciers.

dat noem ik geen dooddoener eigenlijk.

Awel en ik zeg dat als er geen waslijst met problemen gaat opgegeven worden als reden van de weigering, dat "de club kan de continuïteit niet garanderen" de motivering zal zijn... Je geeft het zelf net aan: dat is geen kattepis hé om dat te staven...

Wat het beroep betreft: enkel nog voor een burgerlijke rechtbank, maar wat haalt dat uit?

Laatst gewijzigd door DT op 07 Mei 2015, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Vaste Waarde

tympanum2 schreef:
Kan er nog beroep volgen?

neen, enkel nog burgerrechtbank, maar wat ga je daar doen? Die zullen eens lachen met ons dossier :hmm:

Vaste Waarde

Kalisj schreef:
filip.dhose schreef:
Smetje schreef:
Bericht officiële site:

Degraderen? Het zal zelfs nog erger zijn, faillissement en er mee stoppen!

Daar ben ook ik zo goed als zeker van.
De Roose heef gegokt en verloren.
Niet vergeten dat deze ultieme poging tot het behalen van de licentie puur ingegeven was door wanhoop he !
Hij rekende er mits die licentie op om toch nog in die " hervormde " liga te raken, en zo ooit nog iets van zijn poen terug te zien…
Denken jullie nu echt dat het er volgend jaar in derde gaat op beteren ? Geen ploeg, geen stadion, geen serieuze sponsor, een handvol supporters en schulden die enkel nog gaan toenemen ?
Er blijft volgens mij maar één scenario over jongens, en dat is een Beerschot-Wilrijkske na faillissement..

07 Mei 2015, 13:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 62