|
|
| Pagina 22 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
suppo schreef: Ik denk dat je zonder mega grote sponsor die 2 miljoen niet kan wegwerken in tweede en al zeker niet in derde ...ik denk dat er een alternatief zal moeten gezocht worden want dit gaat recht naar een faillissement... volgens mij gaan ze nog enkele maanden verder doen en hun zakken vullen en zich dan laten failliet verklaren, een boekhouding (ja, hij is er weer) hebben ze toch nooit gehad, dus da zal gien probleem zèn. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 07 Mei 2015, 13:10 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
suppo schreef: Ik denk dat je zonder mega grote sponsor die 2 miljoen niet kan wegwerken in tweede en al zeker niet in derde ...ik denk dat er een alternatief zal moeten gezocht worden want dit gaat recht naar een faillissement... dat denk ik ook, want zelfs toen het sportief goed ging, en er 4000 toeschouwers afkwamen, stapelden de schulden zich blijkbaar op. ge moet toch een paar enorm kapitaalkrachitge bestuurders, sponsors hebben om het hoofd boven water te houden, en het zijn er bij ons te weinig. maar los daarvan, (ik wil daar altijd voorzichtig in blijven omdat ik dat ook maar vanop een afstand kan beoordelen), denk ik toch ook dat er een heel bizar besparingsbeleid gevoerd, zeker op het moment dat chris janssens hier kwam. op dat moment had men veel spaarzamer kunnen zijn, door te behouden wat goed of goed genoeg was. ik vrees dat dat geen goed heeft gedaan aan de loonlast bijvoorbeeld, enfin die vonnissen zijn al genoeg neergepend zeker he. neenee, de oplossing (als er ooit al een komt) zal niet van binnenuit komen vrees ik. als er al een oplossing komt. 't is echt wel over en out vrees ik. Doodzonde! |
| 07 Mei 2015, 13:11 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ook ik moet mij excuseren tegenover velen hier. Ik heb oprecht gelooft in de huidige bestuurskliek. Wederom blijkt dat we alle supportersvergaderingen zijn voorgelogen en we dus met FDR een nieuwe grote fantast hebben. Zeer jammer voor alles dat met eendracht Aalst te maken heeft. Ik zou ervoor opteren volledig het faillissement aan te vragen en te beginnen vanaf 0, spijtig voor de schuldeisers. We mogen niet vergeten dat we nu een leegloop gaan meemaken zowel bij de jeugd als bij de eerste ploeg. Stoppen lijkt me de beste optie. We hebben niks om ons aan op te trekken: zelfs geen deftig stadion, zelfs geen ploeg, geen stad die ons steunt. Maar integendeel nu ons wellicht dik uitlacht.
Laat ons aub het affront van o.a. nu ook een mal figuur te slaan in derde. Ik heb geen zin om o.a tegen Dender met een amateurploegske de boot in te gaan. Spijtig maar het is zo. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 07 Mei 2015, 13:11 |
|
|
forumlegende
anathema76 schreef: tympanum2 schreef: Kan er nog beroep volgen? neen, enkel nog burgerrechtbank, maar wat ga je daar doen? Die zullen eens lachen met ons dossier ![]() Ne goeien advocaat opzetten en ze pakken op procedurefouten? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 07 Mei 2015, 13:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
zwetzat schreef: suppo schreef: Ik denk dat je zonder mega grote sponsor die 2 miljoen niet kan wegwerken in tweede en al zeker niet in derde ...ik denk dat er een alternatief zal moeten gezocht worden want dit gaat recht naar een faillissement... volgens mij gaan ze nog enkele maanden verder doen en hun zakken vullen en zich dan laten failliet verklaren, een boekhouding (ja, hij is er weer) hebben ze toch nooit gehad, dus da zal gien probleem zèn. ![]() Met wortelschijven of wa? Ik peis dat er niet veel meer te graaien zal zijn, zeker niet in een matchloze periode die er nu zit aan te komen... |
| 07 Mei 2015, 13:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
"In 3 jaar naar 1e" ik hoor het hem nog zo schoon zeggen
idereen die een beetje met onze club begaan was heeft dit zien aankomen._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Mei 2015, 13:16 |
|
|
forumlegende
witzwet schreef: Ook ik moet mij excuseren tegenover velen hier. Ik heb oprecht gelooft in de huidige bestuurskliek. Wederom blijkt dat we alle supportersvergaderingen zijn voorgelogen en we dus met FDR een nieuwe grote fantast hebben. Zeer jammer voor alles dat met eendracht Aalst te maken heeft. Ik zou ervoor opteren volledig het faillissement aan te vragen en te beginnen vanaf 0, spijtig voor de schuldeisers. We mogen niet vergeten dat we nu een leegloop gaan meemaken zowel bij de jeugd als bij de eerste ploeg. Stoppen lijkt me de beste optie. We hebben niks om ons aan op te trekken: zelfs geen deftig stadion, zelfs geen ploeg, geen stad die ons steunt. Maar integendeel nu ons wellicht dik uitlacht. Laat ons aub het affront van o.a. nu ook een mal figuur te slaan in derde. Ik heb geen zin om o.a tegen Dender met een amateurploegske de boot in te gaan. Spijtig maar het is zo. Het is net nu dat we niet allemaal mogen weglopen. Desnoods vanuit de supporters samenzitten om te zien wat de toekomst kan zijn. Ik ben er van overtuigd dat er bekwame mensen hier op het forum zitten met kennis op verschillende vlakken. Als de juiste mensen samenkomen kan er een toekomst zijn! Laat het voetbal in Aalst nu niet allemaal vallen! |
| 07 Mei 2015, 13:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Jean schreef: Het is net nu dat we niet allemaal mogen weglopen. Desnoods vanuit de supporters samenzitten om te zien wat de toekomst kan zijn. Ik ben er van overtuigd dat er bekwame mensen hier op het forum zitten met kennis op verschillende vlakken. Als de juiste mensen samenkomen kan er een toekomst zijn! Laat het voetbal in Aalst nu niet allemaal vallen! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 07 Mei 2015, 13:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: Ook ik moet mij excuseren tegenover velen hier. Ik heb oprecht gelooft in de huidige bestuurskliek. Wederom blijkt dat we alle supportersvergaderingen zijn voorgelogen en we dus met FDR een nieuwe grote fantast hebben. Zeer jammer voor alles dat met eendracht Aalst te maken heeft. Ik zou ervoor opteren volledig het faillissement aan te vragen en te beginnen vanaf 0, spijtig voor de schuldeisers. We mogen niet vergeten dat we nu een leegloop gaan meemaken zowel bij de jeugd als bij de eerste ploeg. Stoppen lijkt me de beste optie. We hebben niks om ons aan op te trekken: zelfs geen deftig stadion, zelfs geen ploeg, geen stad die ons steunt. Maar integendeel nu ons wellicht dik uitlacht. Laat ons aub het affront van o.a. nu ook een mal figuur te slaan in derde. Ik heb geen zin om o.a tegen Dender met een amateurploegske de boot in te gaan. Spijtig maar het is zo. Waarom excuseren? Zelfs al was het geloof oprecht of niet, was er een andere keuze? Die was er niet in december 2011 en die was er nu ook niet... Dat is het enige feit waar je u op kan baseren... En ik lees hier idd dat de gehanteerde scenarios er waren uit wanhoop, maar ook daar, wat moest je anders? Maar na 13 jaar nog eens stoppen en herbeginnen? Ik weet het toch zo niet hoor... Je hebt wel partners nodig en als je uw leveranciers nu al voor de tweede keer in het zak zet, zal het heel veel overredingskracht vergen om die nogmaals te overtuigen... |
| 07 Mei 2015, 13:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Timoilsjt schreef: anathema76 schreef: tympanum2 schreef: Kan er nog beroep volgen? neen, enkel nog burgerrechtbank, maar wat ga je daar doen? Die zullen eens lachen met ons dossier ![]() Ne goeien advocaat opzetten en ze pakken op procedurefouten? DOZJE mss ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 07 Mei 2015, 13:22 |
|
|
ik ben aan het wachten totdat er hier nog ne slimmen FDR komt verschonen en verdedigen zè
in elk kot zit er altijd een uil bij _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 07 Mei 2015, 13:25 |
|
|
Freak
van valckenier zijn groot project in de denderstreek blijft precies niet veel meer over.
![]() |
| 07 Mei 2015, 13:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
zwetzat schreef: suppo schreef: Ik denk dat je zonder mega grote sponsor die 2 miljoen niet kan wegwerken in tweede en al zeker niet in derde ...ik denk dat er een alternatief zal moeten gezocht worden want dit gaat recht naar een faillissement... volgens mij gaan ze nog enkele maanden verder doen en hun zakken vullen en zich dan laten failliet verklaren, een boekhouding (ja, hij is er weer) hebben ze toch nooit gehad, dus da zal gien probleem zèn. ![]() Zakken vullen... Volgens mij is fdr zijn centen ook kwijt als we failliet gaan . Ik denk niet dat hij er iets zal aan gewonnen hebben ze na eventuele verkoop van onze fantastische inboedel . _________________ Weir zen anti fusieclub!! Laatst gewijzigd door borre31 op 07 Mei 2015, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Mei 2015, 13:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Nen Arabier of een faisement,maar ik denk dat het laatste nu voor de deur zal staan,op Facebook las ik al dat het de supps hun fout is,we hebben fdr niet genoeg gesteund
waarschijnlijk ne post van de meestergast van de beschutte werkplaats._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Mei 2015, 13:39 |
|
|
Ancien
DT schreef: witzwet schreef: Ook ik moet mij excuseren tegenover velen hier. Ik heb oprecht gelooft in de huidige bestuurskliek. Wederom blijkt dat we alle supportersvergaderingen zijn voorgelogen en we dus met FDR een nieuwe grote fantast hebben. Zeer jammer voor alles dat met eendracht Aalst te maken heeft. Ik zou ervoor opteren volledig het faillissement aan te vragen en te beginnen vanaf 0, spijtig voor de schuldeisers. We mogen niet vergeten dat we nu een leegloop gaan meemaken zowel bij de jeugd als bij de eerste ploeg. Stoppen lijkt me de beste optie. We hebben niks om ons aan op te trekken: zelfs geen deftig stadion, zelfs geen ploeg, geen stad die ons steunt. Maar integendeel nu ons wellicht dik uitlacht. Laat ons aub het affront van o.a. nu ook een mal figuur te slaan in derde. Ik heb geen zin om o.a tegen Dender met een amateurploegske de boot in te gaan. Spijtig maar het is zo. Waarom excuseren? Zelfs al was het geloof oprecht of niet, was er een andere keuze? Die was er niet in december 2011 en die was er nu ook niet... Dat is het enige feit waar je u op kan baseren... En ik lees hier idd dat de gehanteerde scenarios er waren uit wanhoop, maar ook daar, wat moest je anders? Maar na 13 jaar nog eens stoppen en herbeginnen? Ik weet het toch zo niet hoor... Je hebt wel partners nodig en als je uw leveranciers nu al voor de tweede keer in het zak zet, zal het heel veel overredingskracht vergen om die nogmaals te overtuigen... De waarheid niets dan de waarheid DT, er gaan inderdaad nog een pak sponsors afhaken wegens geen interesse in amateurvoetbal. Mede door de reden die je aanhaalde vrees ik dat FDR er zal mee stoppen, wie in de denderstreek gaat hij nog kunnen overtuigen om te sponseren. Als we weer failliet gaan is het definitief gedaan wees daar maar zeker van, na RWDM verdwijnt er straks weer een traditieclub, we waren bijna 100 maar het heeft niet mogen zijn. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Mei 2015, 13:40 |
|
| Pagina 22 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 62 Volgende |