|
|
| Pagina 24 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
zijn er vluchten naar Papoua Nieuw Guinea ?
![]() |
| 07 Mei 2015, 14:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
waly 2 schreef: zijn er vluchten naar Papoua Nieuw Guinea ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 07 Mei 2015, 14:51 |
|
|
Junior
Ik heb de voorbije maanden het forum gevolgd zonder iets te posten omdat ik mij niet wou mengen in de pro's en contra's FDR. Vandaag is de beslissing van het BAS gevallen en ik verwacht dat de komende dagen de maskers zullen vallen....
Voor zij die contra FDR waren hoop ik dat hun nieuwe Messias zal opstaan, voor zij die pro FDR waren betreur ik het niet behalen van de licentie (en het daarbijhorend bewijs dat FDR dan toch geen sprookjesverteller was). Ik daarentegen hoop dat het gezond verstand gaat zegevieren bij alle zakenmensen en dat wij de supporters de hoop en het geloof in onze ploeg niet verliezen!!! Ik blijf erin geloven dat een combinatie van deze twee ingrediënten, economische realiteitszin/ondernemerschap en enthousiasme/beleving,ons nog steeds een positief toekomstperspectief kunnen bieden. |
| 07 Mei 2015, 15:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Ergens hoop ik op een AFC Wimbledon verhaal: een club geleid door fans die van nul opklimt op de ladder, terug naar de nationale reeksen. Anderzijds besef ik dat dat weinige clubs gegeven is en dat de kans groter is dat je in de plooien van de voetbalgeschiedenis verdwijnt.
|
| 07 Mei 2015, 15:08 |
|
|
Ancien
Wat ze daar in Dender over ons zeggen laat me koud, maar wat wij hier opnieuw meemaken, man man man 't is een echte schande en opnieuw een grote vernedering voor de supporters, pijnlijk.
Wat men ons allemaal niet wijsmaakte, een profploeg worden, zeker bij de eerste acht eindigen enz. en daarbij Stad Aalst die heimelijk achter de schermen ons de doodsteek toediende, 't is gewoon om van te kotsen, wat een bende Kl..... ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Mei 2015, 15:09 |
|
|
Freak
Hugo schreef: Wat ze daar in Dender over ons zeggen laat me koud, maar wat wij hier opnieuw meemaken, man man man 't is een echte schande en opnieuw een grote vernedering voor de supporters, pijnlijk. Wat men ons allemaal niet wijsmaakte, een profploeg worden, zeker bij de eerste acht eindigen enz. en daarbij Stad Aalst die heimelijk achter de schermen ons de doodsteek toediende, 't is gewoon om van te kotsen, wat een bende Kl..... ![]() en alles met een brede lach. ![]() |
| 07 Mei 2015, 15:11 |
|
|
toevallige voorbijganger
We kunnen er nog mee lachen ook, dat zal onze volksaard zijn, zeker? Eigenlijk is het intriestig. Een kroniek van een aangekondigd overlijden. De toon van alle reacties hier is eigenlijk ... berusting. We liggen allemaal tegen het canvas. Knock out. In shock door zoveel amateurisme. Eigenlijk wisten we allemaal beter, zoiets kon niet blijven duren. Behalve enkelen, die er toch in slaagden om steeds opnieuw het wanbeleid te verdedigen. Uit opportunisme? Er is ons de laatste jaren van alles voorgelogen: er is op geen enkele officiële supportersvergadering de waarheid verteld. Dan neem ik Het Grote Bestuur enorm kwalijk. Ikzelf heb nooit geloofd in hun kwaliteiten (veel te weinig gezond boerenverstand en veel te machtsgeil), maar ik heb wel proberen te geloven in hun eerlijkheid. Een grote bende leugenaars, dat blijkt nu. Pek en veren moeten hun deel zijn, dat zegt MIJN gezond boerenverstand. We worden nooit profclub he mannen ... ik hoop dat iedereen dat hier nu beseft. Stop met dagdromen. We zijn officieel de slechtste van de klas. Zoiets los je NOOIT op in een seizoen. Wie wil met ons in zee? We hebben niets. Geen stadion, veel te weinig achterban (jawel), veel te weinig draagvlak, geen centen. Integendeel, waarschijnlijk een hele grote schuldenberg. Dat zullen we kunnen lezen in ons Grote Rapport binnenkort ... met de billen bloot noemen ze dat. Voor mij is de maat vol. RIP.
|
| 07 Mei 2015, 15:12 |
|
|
Vaste Waarde
Ik heb gehoord dat FDR dinsdag een vergadering wil bijeenroepen met supportersafgevaardigden ( er zou maar 1 afgevaardigde per supportersclub mogen komen). Ik ben eens benieuwd om zijn uitleg te horen.
|
| 07 Mei 2015, 15:17 |
|
|
Reserve
wss te weinig chips gegeten en bier gedronken
|
| 07 Mei 2015, 15:19 |
|
|
toevallige voorbijganger
parol schreef: Ik heb gehoord dat FDR dinsdag een vergadering wil bijeenroepen met supportersafgevaardigden ( er zou maar 1 afgevaardigde per supportersclub mogen komen). Ik ben eens benieuwd om zijn uitleg te horen. Ik wil het eigenlijk niet horen. Hij geeft al jaren tekst en uitleg. Blijkt dat je hem / hen nooit mag geloven. Wat gaat hij dan nu vertellen waar hij nog niet uitgebreid de kans toe gehad heeft? Gaat hij plots een openbare schuldbelijdenis doen? Komaan ... Hij zal er zich proberen uitlullen, zoals gewoonlijk. Het zal IEDEREEN zijn fout zijn, behalve die van hun ... Sorry, goed geprobeerd. |
| 07 Mei 2015, 15:20 |
|
|
forumlegende
Er is niemand die er zich een zak van aantrekt. Enkel de supporters liggen er wakker van en krijgen de klappen boven en onder de gordel. FDR? Een grote lamp die weinig licht geeft. Een fantast met grootheidswaanzin die, zoals zoveel gekende gevallen, zijn eigen leugens gelooft.
En de brave supporter staat er bij en kijkt er naar. Wat de huidige burgemeester (en de klojo's die voor deze blaas aan de macht waren) en zijn akolieten betreft : u mag er fier op zijn. Een 96-jarige club zal roemloos verdwijnen onder uw bewind. Dat staat mooi op het CV! |
| 07 Mei 2015, 15:23 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Hij kan misschien vragen of er leden van de supportersclub volgend seizoen willen meespelen nu we haast geen spelers meer hebben.
F*ck zeg wa ne rotten boel En het ergste vindek nog da ge uwe wekelijksen uitstap met de maten riskeert te verliezen Desnoods alle weken naar de vrouwenvolley gaan zien ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 07 Mei 2015, 15:24 |
|
|
Ancien
[quote="parol"]Ik heb gehoord dat FDR dinsdag een vergadering wil bijeenroepen met supportersafgevaardigden ( er zou maar 1 afgevaardigde per supportersclub mogen komen). Ik ben eens benieuwd om zijn uitleg te horen.[/quote]
Godverdomme dat is pas straf om wat te vertellen, weer grote plannen, nee bedankt. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Mei 2015, 15:25 |
|
|
Vaste Waarde
We mogen als supporters de moed nu niet opgeven, ondanks de pijnlijke beslissing van vandaag.
We hebben gisteren met de VZW Supporters Eendracht Aalst vergaderd om de toekomst van EA en het feestje voor Filippo van 30 mei in café "The Chaplin " te bespreken. We hebben beslist om met de VZW een soort van schaduwbestuur op te richten die dagelijks het beleid van onze club gaat in het oog houden. We zitten ook met plannen zoals die van Act as One bij de Antwerpsupporters om geld te verzamelen om meer supportersparticipatie aan het clubbestuur af te dwingen. Binnenkort zullen we deze plannen concreter maken. Wie geïnteresseerd is om hierover mee te denken is welkom op onze volgende vergaderingen. |
| 07 Mei 2015, 15:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
parol schreef: We mogen als supporters de moed nu niet opgeven, ondanks de pijnlijke beslissing van vandaag. We hebben gisteren met de VZW Supporters Eendracht Aalst vergaderd om de toekomst van EA en het feestje voor Filippo van 30 mei in café "The Chaplin " te bespreken. We hebben beslist om met de VZW een soort van schaduwbestuur op te richten die dagelijks het beleid van onze club gaat in het oog houden. We zitten ook met plannen zoals die van Act as One bij de Antwerpsupporters om geld te verzamelen om meer supportersparticipatie aan het clubbestuur af te dwingen. Binnenkort zullen we deze plannen concreter maken. Wie geïnteresseerd is om hierover mee te denken is welkom op onze volgende vergaderingen. Een schaduwbestuur van wan welke club en welk dagelijks bestuur?Dat is hier nog straffer dan op de Titanic.We zijn zo goed als begraven en ons orkest speelt nog verder. |
| 07 Mei 2015, 15:34 |
|
| Pagina 24 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 62 Volgende |