|
|
| Pagina 26 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Het is nu duidelijk dat het gedaan is met Eendracht, ....althans in zijn huidige structuur.
Ofwel legt het huidige bestuur de bijl niet neer. En modderen zij verder aan in lagere klassen met de torenhoge schuldenberg, waarbij er geen oplossing in zicht is om die af te bouwen. En het waarschijnlijk van kwaad ....naar veel erger zal gaan.... De enigste oplossing is faillissement aanvragen, als de huidige bestuurders, dit wel willen doen; maar dan zijn zij al hun geinvesteerde centjes kwijt.... Een nieuwe initiatiefnemer moet opstaan, EN een stamnummer uit 2de, 3de of 4de klasse op te kopen; en financieel kunnen starten vanaf nul. Die initiatiefnemer moet bovendien ook geloofwaardig zijn; en opnieuw afspraken kunnen maken met de stad Aalst (....als die huidige Neanderthalers daar ook ooit eens ontwikkeld geraken....) om de stadionproblematiek voor een centrumstad als AALST, op middellange termijn op te lossen.... Alleen op die manier is er nog enige hoop voor de toekomst van ons Oiljsters voetbal. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 07 Mei 2015, 16:35 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ik hoop dat de supportersafgevaardigden, waarvan plots maar 1 per clubje welkom meer is (schrik natuurlijk van alle narigheid), NIET ingaan op FDR zijn voorstel!! Een mooi signaal naar die kloothommel en zijn entourage. Stuur gewoon een memootje: 'Wij hebben ons genoeg laten beliegen en wensen met u geen communicatie meer, integendeel wij eisen het onmiddellijke ontslag van het huidig bestuur'.
AUB GA NIET ROND DE TAFEL ZITTEN MET HEM. Het is een meesteroplichter die ook nu weer alles zal in een rooskleurig perspectief plaatsen!! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 07 Mei 2015, 16:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
witzwet schreef: Ik hoop dat de supportersafgevaardigden, waarvan plots maar 1 per clubje welkom meer is (schrik natuurlijk van alle narigheid), NIET ingaan op FDR zijn voorstel!! Een mooi signaal naar die kloothommel en zijn entourage. Stuur gewoon een memootje: 'Wij hebben ons genoeg laten beliegen en wensen met u geen communicatie meer, integendeel wij eisen het onmiddellijke ontslag van het huidig bestuur'. AUB GA NIET ROND DE TAFEL ZITTEN MET HEM. Het is een meesteroplichter die ook nu weer alles zal in een rooskleurig perspectief plaatsen!! Excuseer in een "deroosekleurig" perpectief...bedoel je. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Mei 2015, 16:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Neem akte van wat hij te zeggen heeft en leg dan de visie van zowat elke Aalst-supporter op tafel: er is voor fdr geen plaats meer bij Eendracht Aalst.
|
| 07 Mei 2015, 16:51 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Al die jaren.
Al die voorzitters. Al die redders. Al die mooie woorden. Hopelijk ooit opnieuw een club met een ziel. Met spelers uit de jeugd. 'Professioneel' voetbal kan mijn kl*ten kussen. Zowel de spelers als de beleidsvoerders. Zeker de beleidsvoerders. |
| 07 Mei 2015, 17:05 |
|
|
Vaste Waarde
anathema76 schreef: Urban schreef: Zijt er nu mee aan het lachen of wa? Een schaduwbestuur? hahaha ... Supportersparticipatie? Been there, done that. Proper ons geld afgegeven en ge ziet wat ervan komt. Neen, dank u. Lach maar, er is veel mogelijk voor zij die er in geloven. Bedoeling is niet om het vijfde wiel aan de FDR-wagen te worden, maar om de club over te nemen. Dat doe je door: 1. voldoende financiële middelen verzamelen (daarover later meer) 2. alle plooien opnieuw glad te strijken met alle partners waar FDR ruzie mee heeft gemaakt, dus door veel gesprekken aan te knopen en mensen te overtuigen dat ze ook belang hebben bij een sterk Eendracht Aalst 3. partners (overheden én bedrijven) zoeken die samen een visie uittekenen voor een nieuw Eendracht Aalst En mislukt het? Wel dan hebben wij toch iets meer gedaan dan gewoon wat lacherig zitten doen op een forum! ![]() Zoals Anathema schrijft is het niet de bedoeling om het vijfde wiel aan FDR-wagen te worden, maar ons onafhankelijk op te stellen als VZW van de supporters en te werken aan een nieuwe toekomst voor onze geliefde club. Verschillende scenario's zijn mogelijk maar we laten Iendracht niet in de steek. ![]() |
| 07 Mei 2015, 17:14 |
|
|
forumlegende
Tokkie schreef: anathema76 schreef: Urban schreef: Zijt er nu mee aan het lachen of wa? Een schaduwbestuur? hahaha ... Supportersparticipatie? Been there, done that. Proper ons geld afgegeven en ge ziet wat ervan komt. Neen, dank u. Lach maar, er is veel mogelijk voor zij die er in geloven. Bedoeling is niet om het vijfde wiel aan de FDR-wagen te worden, maar om de club over te nemen. Dat doe je door: 1. voldoende financiële middelen verzamelen (daarover later meer) 2. alle plooien opnieuw glad te strijken met alle partners waar FDR ruzie mee heeft gemaakt, dus door veel gesprekken aan te knopen en mensen te overtuigen dat ze ook belang hebben bij een sterk Eendracht Aalst 3. partners (overheden én bedrijven) zoeken die samen een visie uittekenen voor een nieuw Eendracht Aalst En mislukt het? Wel dan hebben wij toch iets meer gedaan dan gewoon wat lacherig zitten doen op een forum! ![]() Ik had al op een soortgelijk voorstel ieveranst vorige week laten weten dat ik achter zo n initiatief sta en mijn medewerking wil verlenen! bij de pakken blijven zitten lost niets op. stuur mij maar pb waar en wanneer een vergadering zou doorgaan. We zitten momenteel in de hoek waar de klappen vallen, maar opgeven staat niet in onzen woordenboek. iendracht forever! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 07 Mei 2015, 17:19 |
|
|
Junior
Mij mag je ook een pb sturen...ik doe mee.
Da ze under in da fusiegedrocht maar klaarmaken ver den derby!!! |
| 07 Mei 2015, 17:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Timoilsjt schreef: Kost vantjen giejn live-verslaggevingk doeng gelek met de matchen op verplosjing Het zwijgen is mij twee jaar terug opgelegd, betaalden er liever voor!! |
| 07 Mei 2015, 17:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
vantjen schreef: Timoilsjt schreef: Kost vantjen giejn live-verslaggevingk doeng gelek met de matchen op verplosjing Het zwijgen is mij twee jaar terug opgelegd, betaalden er liever voor!! Geld genoeg! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Mei 2015, 17:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
vantjen schreef: Timoilsjt schreef: Kost vantjen giejn live-verslaggevingk doeng gelek met de matchen op verplosjing Het zwijgen is mij twee jaar terug opgelegd, betaalden er liever voor!! Ja, betaald dat ze daar voor hebben ![]() |
| 07 Mei 2015, 17:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Gaan we nog iets horen op de officiele site omtrent de reden over de beslissing van het BAS ?
Of is dat de moeite niet en wachten we gewoon op wat het BAS gaat online zetten ? Ze moeten niet zeggen dat ze niks weten hé. Respekt tov ons de supps is weeral ver te zoeken _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 07 Mei 2015, 18:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Laat je fans maar in de steek.
Volgend jaar degraderen in derde met een jeugdploeg en de boeken toe. |
| 07 Mei 2015, 18:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik lees op facebook dat er vanavond supporters samenkomen in Dutch inn om te bespreken wat er gedaan kan worden en ik lees hier ook dat VZW gisteren al samengezeten heeft.
Misschien toch best om te overleggen en alle initiatieven te bundelen. |
| 07 Mei 2015, 18:11 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Ik lees op facebook dat er vanavond supporters samenkomen in Dutch inn om te bespreken wat er gedaan kan worden en ik lees hier ook dat VZW gisteren al samengezeten heeft. Misschien toch best om te overleggen en alle initiatieven te bundelen. De VZW heeft inderdaad gisteren vergaderd. Zie één van mijn berichten hierboven. Vanavond is er een oproep ( na overleg met de VZW) om naar de Dutch Inn te komen omdat heel wat supporters behoefte hebben om elkaar te zien en stoom af te laten na zo'n bewogen dag. Het gaat niet om een echte vergadering. De VZW zal opnieuw een vergadering bijeenroepen nadat de motivatie van het BAS bekend is. Dan kunnen we met kennis van zaken reageren. |
| 07 Mei 2015, 18:17 |
|
| Pagina 26 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 62 Volgende |