|
|
| Pagina 28 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Als je dat interview hoort, lijkt me het fusiespook heel dichtbij te komen. Stond het dan niet in de statuten dat een fusie er nooit zou komen? Maar ook dat hoeft nu geen probleem te zijn: je gaat failliet en gaat op in een nieuwe club, in het stadion van Dender. Dat zal wel ergens naar Aalst verwijzen, maar Eendracht Aalst zal het niet meer zijn.
Ik val nog liever steendood dan daar ooit naar te gaan kijken. En ik zal niet de enige zijn. 1+1 is nooit twee in het voetbal. |
| 07 Mei 2015, 20:53 |
|
|
Freak
malder schreef: Als je dat interview hoort, lijkt me het fusiespook heel dichtbij te komen. Stond het dan niet in de statuten dat een fusie er nooit zou komen? Maar ook dat hoeft nu geen probleem te zijn: je gaat failliet en gaat op in een nieuwe club, in het stadion van Dender. Dat zal wel ergens naar Aalst verwijzen, maar Eendracht Aalst zal het niet meer zijn. Ik val nog liever steendood dan daar ooit naar te gaan kijken. En ik zal niet de enige zijn. 1+1 is nooit twee in het voetbal. 2 |
| 07 Mei 2015, 21:02 |
|
|
Ancien
iendrachter schreef: FDR ging ons op 3 jaar naar 1ste klasse brengen, volgend jaar spelen we in 3de, dat is de realiteit. Ik wil zeker niet alle schuld in zijn schoenen schuiven want zonder hem bestonden we niet meer, maar hij heeft door leugens en bedrog tegenover alles en iedereen ons wel gebracht naar waar we nu staan. Probleem is dat we met de rug tegen de muur staan nu, ofwel gaan we failliet en herbeginnen we in 4de provenciale, ofwel in 3de klasse verder doen met eigen jeugd en circa 2 miljoen euro schulden. Ook een grote dank aan ons stadsbestuur , dat werkelijk 0,0 voor onze club gedaan heeft.Zijn enige reactie was dat hij in financiële zaken niet tussen komt, wat hij er wel vergeet bij te zeggen is dat ze als eigenaar van het stadion, al jaren hun verantwoordelijkheid niet genomen hebben en we nu met een afgekeurd stadion zitten, zijn feesttent kan hij nog gebruiken om aan het pop-up restaurant te plaatsen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Mei 2015, 21:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
El Corredor (Light) schreef: morgen raad van bestuur waar ze beslissen over de toekomst van onze club. verder doen of in vereffening gaan... ik leg mijn koord alvast klaar. hela, zo ni he, ik doe alvast voesj met den Ajoinenpronostiek, nem._________________ Iendracht 4ever. |
| 07 Mei 2015, 21:06 |
|
|
Ancien
malder schreef: Als je dat interview hoort, lijkt me het fusiespook heel dichtbij te komen. Stond het dan niet in de statuten dat een fusie er nooit zou komen? Maar ook dat hoeft nu geen probleem te zijn: je gaat failliet en gaat op in een nieuwe club, in het stadion van Dender. Dat zal wel ergens naar Aalst verwijzen, maar Eendracht Aalst zal het niet meer zijn. Ik val nog liever steendood dan daar ooit naar te gaan kijken. En ik zal niet de enige zijn. 1+1 is nooit twee in het voetbal. Dan zal je naar Brugge, Gent of Anderlecht moeten gaan kijken als we failliet gaan of toch nog Dender. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Mei 2015, 21:11 |
|
|
Freak
nog liever MTSA
|
| 07 Mei 2015, 21:12 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: nog liever MTSA ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Mei 2015, 21:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DT schreef: witzwet schreef: Ook ik moet mij excuseren tegenover velen hier. Ik heb oprecht gelooft in de huidige bestuurskliek. Wederom blijkt dat we alle supportersvergaderingen zijn voorgelogen en we dus met FDR een nieuwe grote fantast hebben. Zeer jammer voor alles dat met eendracht Aalst te maken heeft. Ik zou ervoor opteren volledig het faillissement aan te vragen en te beginnen vanaf 0, spijtig voor de schuldeisers. We mogen niet vergeten dat we nu een leegloop gaan meemaken zowel bij de jeugd als bij de eerste ploeg. Stoppen lijkt me de beste optie. We hebben niks om ons aan op te trekken: zelfs geen deftig stadion, zelfs geen ploeg, geen stad die ons steunt. Maar integendeel nu ons wellicht dik uitlacht. Laat ons aub het affront van o.a. nu ook een mal figuur te slaan in derde. Ik heb geen zin om o.a tegen Dender met een amateurploegske de boot in te gaan. Spijtig maar het is zo. Waarom excuseren? Zelfs al was het geloof oprecht of niet, was er een andere keuze? Die was er niet in december 2011 en die was er nu ook niet... Dat is het enige feit waar je u op kan baseren... En ik lees hier idd dat de gehanteerde scenarios er waren uit wanhoop, maar ook daar, wat moest je anders? Maar na 13 jaar nog eens stoppen en herbeginnen? Ik weet het toch zo niet hoor... Je hebt wel partners nodig en als je uw leveranciers nu al voor de tweede keer in het zak zet, zal het heel veel overredingskracht vergen om die nogmaals te overtuigen... Ik deel de mening van DT, Ik vind het zeer groot dat een paar mensen zich hier nu excuseren, maar dit is nergens voor nodig. Met heel veel respect voor iedereen die het geprobeerd heeft, maar er is gefaald en gelogen. Dat is iets waarvoor excuses op hun plaats zijn. Laat dit laatste natuurlijk zowel het begin als het eind van onze problemen zijn, te veel zijn we afhankelijk geweest van goodwill van enkelingen. Maar als dat het enige pad is dat je kan bewandelen dan hoeven we onderling als supporters elkaar geen verwijten maken. Zelfs zij die al weken of maanden dit scenario van de waanhoop voorspelden konden niet veel anders dan machteloos toekijken. Hoe het nu verder moet heb ik voorlopig ook het raden maar, 't is nu niet de moment voor grote uitspraken (daar hebben we allemaal wel de buik van vol) maar ik blijf wel geloven in het potentieel van voetbal in Aalst! Maar wil gelijk welk nieuw project een kans op slagen wil hebben zal er in ieder geval veel Eendracht nodig zijn. Als ik al een oproep mag doen: laten we als supporters nu geen verwijten beginnen maken of het groot gelijk opeisen, maar opstaan en de mouwen opstropen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Mei 2015, 21:14 |
|
|
Ancien
kreezie nonkeltje schreef: El Corredor (Light) schreef: morgen raad van bestuur waar ze beslissen over de toekomst van onze club. verder doen of in vereffening gaan... ik leg mijn koord alvast klaar. hela, zo ni he, ik doe alvast voesj met den Ajoinenpronostiek, nem. SC Failliet tegen FC Indonesia 3-0_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Mei 2015, 21:20 |
|
|
Freak
Hugo schreef: kreezie nonkeltje schreef: El Corredor (Light) schreef: morgen raad van bestuur waar ze beslissen over de toekomst van onze club. verder doen of in vereffening gaan... ik leg mijn koord alvast klaar. hela, zo ni he, ik doe alvast voesj met den Ajoinenpronostiek, nem. SC Failliet tegen FC Indonesia 3-0das ni just zee,fc Indonesia es gefusioneerd mé papoea nieuw Guinea. ![]() |
| 07 Mei 2015, 21:22 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: El Corredor (Light) schreef: ik ga hier niet nog eens mijn mening zetten over gans ons licentiedossier, maar ik moet zeggen dat de messen vooral op Facebook worden geslepen. de hoeveelheid vaders en moeders, en ex medewerkers die hun zegje komen doen over FDR. Waar zaten jullie maanden, jaren geleden denk ik dan? soit, ik zal voor de rest best zwijgen en er een paar dagen laten overgaan, want ik ga anders dingen zeggen die er zwaar over zijn. Pijnlijk, ik heb de moeite niet meer gedaan om alles te lezen. Het zal bang afwachten worden wat de beslissing zal zijn van het bestuur, maar ik denk dat een faillissement er zit aan te komen. Dan is het definitief gedaan met topvoetbal in Aalst, want in die Valckenierscenario's geloof ik niet. Destijds zaten er ook veel gereed om de club te redden, gelukkig was er toen (Garré) of het was dan al afgelopen. Enfin, we kunnen er zelf weinig aan veranderen, alleen kapitaalkrachtigen kunnen ons redden, zo gaat het nu eenmaal in het voetbal, je hebt veel geld nodig met een goed bestuur en de juiste mensen op de juiste plaats. Ik denk echt dat er wel nog het een en het ander mogelijk is. Er zullen de volgende dagen wel mensen opstaan die er iets willen/kunnen van maken. Jammergenoeg zal dat wel alleen mogelijk zij na een faillissement. Tenzij er iemand een idioot gaat vinden die De Roose zijn puinhoop wil komen opruimen natuurlijk... MAAR : Om er zelfs na faillissement nog iets van te maken gaan we WEL taboes moeten laten vallen. Dus heren/dames sceptici en de extreme die hards ( ttz nog harder dan mezelf.. ) : ja ook een fusie en/of samenwerking met voor mijn part Schroevers, Leeuwkes, of … Denjerbrol..De reden voor bovenstaand is trouwens héél erg simpel : Lees tussen de lijntjes van de heer Van Aken zijn persconferentie…. "Algemene vergadering/ beslissen… "yeah right ! Dan weet ge het wel zeker ? Het zal dus bovenstaand scenario zijn of simpelweg verdwijnen…. De immer glimlachende megalomane rat ( FDR) verlaat de volgende dagen namelijk zo goed als zeker het schip. Het werkelijk enige eervolle daaraan is dat hij tenminste zal gewacht hebben tot het schip effectief was gezonken ! ( lees : geen licentie - geen vetpotten van de KBVB- geen toekomst voor EA ) ![]() |
| 07 Mei 2015, 21:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Waarom zou je in godsnaam als supporter de optie van een fusie overwegen? Dan creëer je een emotieloze club waar je geen enkele band mee hebt. Daarenboven een artificiële club in fucking derde klasse. Bol dan een half uur verder met de auto en ga naar Gent of Anderlecht kijken.
|
| 07 Mei 2015, 21:31 |
|
|
Freak
malder schreef: Waarom zou je in godsnaam als supporter de optie van een fusie overwegen? Dan creëer je een emotieloze club waar je geen enkele band mee hebt. Daarenboven een artificiële club in fucking derde klasse. Bol dan een half uur verder met de auto en ga naar Gent of Anderlecht kijken. da verstoon ze ier ni zee. |
| 07 Mei 2015, 21:35 |
|
|
Freak
ge kentj gé op Barcelona oeik "iendracht" gon roepen,mor da bleif Barcelona zee.
|
| 07 Mei 2015, 21:38 |
|
|
Vaste Waarde
malder schreef: Waarom zou je in godsnaam als supporter de optie van een fusie overwegen? Dan creëer je een emotieloze club waar je geen enkele band mee hebt. Daarenboven een artificiële club in fucking derde klasse. Bol dan een half uur verder met de auto en ga naar Gent of Anderlecht kijken. Omdat ik er eigenlijk voor zo ongeveer 200% zeker van ben dat er in het geval van een " fusie " tussen die Denderfuckers en ons binnen maximaal 2 jaar niemand nog met één woord rept over die Fc azertyuiopbrolkiekens ( cfr Germinal Beerschot indertijd… Hoelang heeft die Germinal daar in gestaan ?)Het enige dat we van dat stinkend ( letterlijk he ) schorremorrie nodig hebben is hun stadion. Hun 75 supporters hoeven niet eens mee te " fusioneren " ... ![]() |
| 07 Mei 2015, 21:40 |
|
| Pagina 28 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 62 Volgende |