|
|
| Pagina 29 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
mamananeto schreef: malder schreef: Waarom zou je in godsnaam als supporter de optie van een fusie overwegen? Dan creëer je een emotieloze club waar je geen enkele band mee hebt. Daarenboven een artificiële club in fucking derde klasse. Bol dan een half uur verder met de auto en ga naar Gent of Anderlecht kijken. Omdat ik er eigenlijk voor zo ongeveer 200% zeker van ben dat er in het geval van een " fusie " tussen die Denderfuckers en ons binnen maximaal 2 jaar niemand nog met één woord rept over die Fc azertyuiopbrolkiekens ( cfr Germinal Beerschot indertijd… Hoelang heeft die Germinal daar in gestaan ?)Het enige dat we van dat stinkend ( letterlijk he ) schorremorrie nodig hebben is hun stadion. Hun 75 supporters hoeven niet eens mee te " fusioneren " ... ![]() en dat is dan eendracht aalst ? ![]() |
| 07 Mei 2015, 21:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
mamananeto schreef: malder schreef: Waarom zou je in godsnaam als supporter de optie van een fusie overwegen? Dan creëer je een emotieloze club waar je geen enkele band mee hebt. Daarenboven een artificiële club in fucking derde klasse. Bol dan een half uur verder met de auto en ga naar Gent of Anderlecht kijken. Omdat ik er eigenlijk voor zo ongeveer 200% zeker van ben dat er in het geval van een " fusie " tussen die Denderfuckers en ons binnen maximaal 2 jaar niemand nog met één woord rept over die Fc azertyuiopbrolkiekens ( cfr Germinal Beerschot indertijd… Hoelang heeft die Germinal daar in gestaan ?)Het enige dat we van dat stinkend ( letterlijk he ) schorremorrie nodig hebben is hun stadion. Hun 75 supporters hoeven niet eens mee te " fusioneren " ... ![]() het enige dat ze zullen hebben zijn die zelfde 75 supporters, de iendrachters zullen thuis bij vrouw en kinderen zitten. |
| 07 Mei 2015, 21:48 |
|
|
Freak
of be eer nonkel.
![]() |
| 07 Mei 2015, 21:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
malder schreef: Waarom zou je in godsnaam als supporter de optie van een fusie overwegen? Dan creëer je een emotieloze club waar je geen enkele band mee hebt. Daarenboven een artificiële club in fucking derde klasse. Bol dan een half uur verder met de auto en ga naar Gent of Anderlecht kijken. Naar Gent,Brugge of Anderlecht gaan kijken???? Laat dat nu juist de ploegen zijn die de tweede klasse naar de verdoemenis hebben geholpen met hun tv gelden. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 07 Mei 2015, 21:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: of be eer nonkel. ![]() als hij wittekes heeft ![]() |
| 07 Mei 2015, 21:51 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
mamananeto schreef: malder schreef: Waarom zou je in godsnaam als supporter de optie van een fusie overwegen? Dan creëer je een emotieloze club waar je geen enkele band mee hebt. Daarenboven een artificiële club in fucking derde klasse. Bol dan een half uur verder met de auto en ga naar Gent of Anderlecht kijken. Omdat ik er eigenlijk voor zo ongeveer 200% zeker van ben dat er in het geval van een " fusie " tussen die Denderfuckers en ons binnen maximaal 2 jaar niemand nog met één woord rept over die Fc azertyuiopbrolkiekens ( cfr Germinal Beerschot indertijd… Hoelang heeft die Germinal daar in gestaan ?)Het enige dat we van dat stinkend ( letterlijk he ) schorremorrie nodig hebben is hun stadion. Hun 75 supporters hoeven niet eens mee te " fusioneren " ... ![]() Ik zing geen tien jaar lang overtuigd 'wij zijn anti-fusieclub' om daarna te doen alsof het een grapje was, gewoon om in derde te spelen. Dan nog liever 'puur' naar de kelder. |
| 07 Mei 2015, 21:55 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: mamananeto schreef: malder schreef: Waarom zou je in godsnaam als supporter de optie van een fusie overwegen? Dan creëer je een emotieloze club waar je geen enkele band mee hebt. Daarenboven een artificiële club in fucking derde klasse. Bol dan een half uur verder met de auto en ga naar Gent of Anderlecht kijken. Omdat ik er eigenlijk voor zo ongeveer 200% zeker van ben dat er in het geval van een " fusie " tussen die Denderfuckers en ons binnen maximaal 2 jaar niemand nog met één woord rept over die Fc azertyuiopbrolkiekens ( cfr Germinal Beerschot indertijd… Hoelang heeft die Germinal daar in gestaan ?)Het enige dat we van dat stinkend ( letterlijk he ) schorremorrie nodig hebben is hun stadion. Hun 75 supporters hoeven niet eens mee te " fusioneren " ... ![]() en dat is dan eendracht aalst ? ![]() Dat is dan evenveel eendracht aalst als het " Beerschot" dat binnen de 2 jaar opnieuw in eerste speelt.. ![]() Dat het niet meer hetzelfde eendracht is waar ik 38 jaar terug voor de eerste keer ( op mijn 12e ) ging naar kijken, is ook wel juist… Maar dat ik eventueel WEL nog achter die nieuwe ploeg zou kunnen gaan staan - dat is ook een feit ! ![]() |
| 07 Mei 2015, 21:57 |
|
|
Nationale Ploeg
CeltiC1919 schreef: mamananeto schreef: malder schreef: Waarom zou je in godsnaam als supporter de optie van een fusie overwegen? Dan creëer je een emotieloze club waar je geen enkele band mee hebt. Daarenboven een artificiële club in fucking derde klasse. Bol dan een half uur verder met de auto en ga naar Gent of Anderlecht kijken. Omdat ik er eigenlijk voor zo ongeveer 200% zeker van ben dat er in het geval van een " fusie " tussen die Denderfuckers en ons binnen maximaal 2 jaar niemand nog met één woord rept over die Fc azertyuiopbrolkiekens ( cfr Germinal Beerschot indertijd… Hoelang heeft die Germinal daar in gestaan ?)Het enige dat we van dat stinkend ( letterlijk he ) schorremorrie nodig hebben is hun stadion. Hun 75 supporters hoeven niet eens mee te " fusioneren " ... ![]() Ik zing geen tien jaar lang overtuigd 'wij zijn anti-fusieclub' om daarna te doen alsof het een grapje was, gewoon om in derde te spelen. Dan nog liever 'puur' naar de kelder. |
| 07 Mei 2015, 21:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Faillissement en opnieuw beginnen met andere bestuurders lijkt mij de enige juiste keuze. Aanmodderen in derde volgend seizoen zonder kans te maken op promotie (want uiteraard ook volgend jaar geen kans op een licentie voor tweede) lijkt mij nutteloos... Bovendien blijf je zitten met die gigantische schuldenberg.
Weg ermee en opnieuw starten in lagere reeks (stamnummer overnemen?) waar we wel kunnen/mogen kampioen spelen. Voor 30 "oefenmatchen" pas ik liever. ![]() |
| 07 Mei 2015, 22:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Gijzegem Vaneigest schreef: Faillissement en opnieuw beginnen met andere bestuurders lijkt mij de enige juiste keuze. Aanmodderen in derde volgend seizoen zonder kans te maken op promotie (want uiteraard ook volgend jaar geen kans op een licentie voor tweede) lijkt mij nutteloos... Bovendien blijf je zitten met die gigantische schuldenberg. Weg ermee en opnieuw starten in lagere reeks (stamnummer overnemen?) waar we wel kunnen/mogen kampioen spelen. Voor 30 "oefenmatchen" pas ik liever. ![]() zo denk ik er ook over en als dat niet lukt als laatste redmiddel fusie met FCVD, na 6 maand blijft er toch alleen de naam van EA hangen en zijn de 75 boerkes al lang gaan petanquen., maar dit laatste kan bijna niet meer, poef + poef = OCMW ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 Laatst gewijzigd door zwetzat op 07 Mei 2015, 22:12, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Mei 2015, 22:06 |
|
|
Vaste Waarde
Gijzegem Vaneigest schreef: Faillissement en opnieuw beginnen met andere bestuurders lijkt mij de enige juiste keuze. Aanmodderen in derde volgend seizoen zonder kans te maken op promotie (want uiteraard ook volgend jaar geen kans op een licentie voor tweede) lijkt mij nutteloos... Bovendien blijf je zitten met die gigantische schuldenberg. Weg ermee en opnieuw starten in lagere reeks (stamnummer overnemen?) waar we wel kunnen/mogen kampioen spelen. Voor 30 "oefenmatchen" pas ik liever. ![]() |
| 07 Mei 2015, 22:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
witteken schreef: waly 2 schreef: of be eer nonkel. ![]() als hij wittekes heeft ![]() no problem guys _________________ Iendracht 4ever. |
| 07 Mei 2015, 22:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Gijzegem Vaneigest schreef: Faillissement en opnieuw beginnen met andere bestuurders lijkt mij de enige juiste keuze. Aanmodderen in derde volgend seizoen zonder kans te maken op promotie (want uiteraard ook volgend jaar geen kans op een licentie voor tweede) lijkt mij nutteloos... Bovendien blijf je zitten met die gigantische schuldenberg. Weg ermee en opnieuw starten in lagere reeks (stamnummer overnemen?) waar we wel kunnen/mogen kampioen spelen. Voor 30 "oefenmatchen" pas ik liever. ![]() Dat is inderdaad de nagel op de kop. Dat geldt ook voor mijn Racing. Zelfde situatie. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 07 Mei 2015, 23:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ziezo, het is dus zover. Jaren door het hellevuur gegaan om in tweede klasse te geraken en uiteindelijk terug naar af wegens 'extra sportieve redenen'
Mem er zoveel over tot je een baard hebt van hier tot in Tokio maar mijn mening is deze: STADS- én clubbestuur hebben evenredig schuld aan de malaise van onze club. Maar kom, binnenkort staat Aalst alweer mooi te blinken als winnaar van mijn Pop-Up restaurant en kan onze Iendracht-in-het-hart-dragende burgervader zijn PR opnieuw verzorgen op het scherm, oneliners als 'de charmantste stad van Vlaanderen incluis' .En die TASK Force... jongens toch! Wat een klucht, Comedy Capers in het kwadraat ![]() |
| 08 Mei 2015, 6:06 |
|
|
Ancien
luque schreef: Ziezo, het is dus zover. Jaren door het hellevuur gegaan om in tweede klasse te geraken en uiteindelijk terug naar af wegens 'extra sportieve redenen' Mem er zoveel over tot je een baard hebt van hier tot in Tokio maar mijn mening is deze: STADS- én clubbestuur hebben evenredig schuld aan de malaise van onze club. Maar kom, binnenkort staat Aalst alweer mooi te blinken als winnaar van mijn Pop-Up restaurant en kan onze Iendracht-in-het-hart-dragende burgervader zijn PR opnieuw verzorgen op het scherm, oneliners als 'de charmantste stad van Vlaanderen incluis' .En die TASK Force... jongens toch! Wat een klucht, Comedy Capers in het kwadraat ![]() Inderdaad besteken, wat een bende hypocrieten ons stadsbestuur. Wat een ellendige nacht heb ik achter de rug zeg, ik ben er echt kapot van, dit gaat de fatale slag voor de club betekenen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Mei 2015, 6:34 |
|
| Pagina 29 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 62 Volgende |