D Day… 28 04 2015 - Pagina 32 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 62
 D Day… 28 04 2015 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: D Day… 28 04 2015
zwetzat schreef:
CeltiC1919 schreef:
FDR in het eerste artikel hierboven: "... ik stel er mij vragen bij, want in het verleden hebben we slechtere dossiers ingediend"

Mensen die dit soort dingen luidop zeggen, zouden enkel voorzitter van een lokale petanqueclub mogen zijn.
Voor senioren.
In een deelgemeente.
In West-Vlaanderen.

en alleen nog spelen voor een biejnhèspe

Alsof je dit jaar speelde voor een filet pure :crazy:
Dit gaat niet over eerste of tweede klasse.
Voetbal op zich is slechts de belangrijkste bijzaak in de manier waarop ik naar een club kijk.

08 Mei 2015, 12:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
als jullie lot in mijn handen zou liggen: oprotten aub, en ik blijf dus nog vriendelijk !
Bende amateurs die efkes een profploegske in 3 jaar naar 1ste gingen brengen, schuld x 3, steek het niet alleen op 't stad of de K enz enz enz, wij (allez, ik toch) ben jullie kotsbeu, wel een speciale boekhouding (lap, hij is er weer) hielden jullie er op na.
Is het bij één van jullie misschien opgekomen dat jaar na jaar bij de KBVB een slechte boekhouding werd voorgesteld en dat het BAS nu wel efkes vond dat het nu welletjes was met al die loze beloftes, leugens, manipulaties ?
Met advokaten en een brede glimlach alleen laten die mannen zich al lang niet meer vermurwen zèlle.

Triestig voor ons supps, de medewerkers, de plaatselijke lokale middenstand, jeugdploegen ...
Meer dan een blaam voor jullie en die verontschuldgingen, man man man, wat hebben jullie lef zeg ...

En de manier waarop U naar FCVDender bent getrokken om eventjes hun stadion op te eisen ipv op een normale manier te proberen een brug te bouwen tussen de twee heethoofden, hola, da was ter ook over hé man.

Gaan shotten in derde met deze bestuurdersploeg, neen dank U, het beste en "eerlijkste" wat jullie nu kunnen doen is een failissement aanvaarden en wij van onze kant kunnen dan alleen maar hopen dat er ergens een bekwamere ploeg het heft in handen wil nemen want slechter als dit bestaat gewoonweg niet.

08 Mei 2015, 12:30
Ancien

FDR zal wel al het mogelijke gedaan hebben om onze licentie binnen te halen daar ben ik zeker van.
Het enige dat ik hem verwijt is dat we al enkele jaren aankaarten dat het bestuur dringend moest uitgebreid worden met meer kapitaalkrachtige mensen zonder gevolg, terwijl zij dachten het wel in hun eentje te klaren, een kwestie van niet graag de macht te moeten afstaan of te delen zeker, enfin het is te laat.
Verder blijf ik voor altijd respect behouden naar FDR toe, ik vergeet nooit wat hij voor ons gedaan heeft om van expo 90 een geslaagde 90 jarige viering te maken.
Ik geloof dat we meer baat hebben met op de andere topic "geef je voorkeur" iets nuttigs te posten wat de toekomst van de club en de supporters betreft.
Mensen door het slijk halen is voor mij persoonlijk nergens voor nodig, wees gerust hij beseft zelf wel dat hij niet langer kan aanblijven als voorzitter van deze prachtige club.
Hopelijk komen we na hun bestuursvergadering meer te weten. :EA:

08 Mei 2015, 13:01
Ancien

Men kan spelers, trainers, bestuursleden en voorzitters vervangen, maar het wit-zwarte bloed dat door mijn aderen stroomt vervang je nooit.
Nu meer dan ooit supporter van Eendracht Aalst. :EA:

08 Mei 2015, 13:06
Ancien

jammen schreef:
Men kan spelers, trainers, bestuursleden en voorzitters vervangen, maar het wit-zwarte bloed dat door mijn aderen stroomt vervang je nooit.
Nu meer dan ooit supporter van Eendracht Aalst. :EA:

:cry: :oooh: :EA:

08 Mei 2015, 13:09
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
die reacties vanuit het stad zeg... :crazy:

ze zijn wakkergeschud, het kalf is verdronken, en ze vinden het allemaal spijtig. voila, en weer over naar de orde van de dag... wat is de lunchmenu bij origo?

't klopt dat je weer met dat zootje gaat moeten samenzitten als er ooit iets van een wederopbouw gepoogd wordt. maar dat wordt, gezien het allooi van dat stadsbestuur een echt huzarenstukje om daar iets concreet van gedaan te krijgen. één ding leest ge van die sjarels: excuses excuses excuses...

"ik zal altijd supporter van eendracht Aalst blijven" aub zeg! den task force zegt ook nog eens iets waar we veel mee zijn.

ik weet ook wel dat de hoofdreden niet het stadsbestuur is, maar een stadsbestuur toch een belangrijke partnervan een club op dat niveau. en ze hebben werkelijk geen kloten gedaan, dat is de samenvatting.

08 Mei 2015, 13:10
Freak

Het is ook van deze tegenslag dat we gebruik moeten maken om samen de club nog te redden. Of redden wat er te redden valt. Ik denk dat iedereen de laatste twee dagen een enorme klap heeft gekregen maar anderzijds is er nu ook een boost om allemaal samen iets te proberen forceren. :EA:

08 Mei 2015, 13:11
Ancien

Davy schreef:

ze zijn wakkergeschud, het kalf is verdronken, en ze vinden het allemaal spijtig. voila, en weer over naar de orde van de dag... wat is de lunchmenu bij origo?

't klopt dat je weer met dat zootje gaat moeten samenzitten als er ooit iets van een wederopbouw gepoogd wordt. maar dat wordt, gezien het allooi van dat stadsbestuur een echt huzarenstukje om daar iets concreet van gedaan te krijgen. één ding leest ge van die sjarels: excuses excuses excuses...

"ik zal altijd supporter van eendracht Aalst blijven" aub zeg! den task force zegt ook nog eens iets waar we veel mee zijn.

ik weet ook wel dat de hoofdreden niet het stadsbestuur is, maar een stadsbestuur toch een belangrijke partnervan een club op dat niveau. en ze hebben werkelijk geen kloten gedaan, dat is de samenvatting.

Volledig met je eens Davy. (y)

08 Mei 2015, 13:12
forumlegende

Davy schreef:

van die Ann Van Den Steen en Ilse Uyttersprot krijg ik persoonlijk de schijterij...

08 Mei 2015, 13:14
Knaap

El Corredor (Light) schreef:
Davy schreef:

van die Ann Van Den Steen en Ilse Uyttersprot krijg ik persoonlijk de schijterij...

Pakt der Dozje oeik mor boi

08 Mei 2015, 13:15
Freak

Het is inderdaad duidelijk dat ze de laatste jaren niets voor ons hebben gedaan.
Natuurlijk moet je er op termijn ooit weer mee gaan samenzitten wil de club nog een toekomst hebben.
Wat ze nu in de kranten schrijven is hetzelfde als bij de vereffening, bij de degradatie naar 4de, ... Maar effectief iets doen om de club te helpen ? :plat:

08 Mei 2015, 13:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Op een ander geven veel kleinere steden/gemeenten leningen of borgstellingen van honderdduizenden euro's of zelfs miljoenen (Beveren: 2 miljoen), maar bij ons konden ze niks doen, want dat is hun verantwoordelijkheid niet :kots: :stom:

08 Mei 2015, 13:37
Nationale Ploeg

Smetje schreef:
Op een ander geven veel kleinere steden/gemeenten leningen of borgstellingen van honderdduizenden euro's of zelfs miljoenen (Beveren: 2 miljoen), maar bij ons konden ze niks doen, want dat is hun verantwoordelijkheid niet :kots: :stom:

Bwa, tot daar kan ik nog wel volgen, dat ge als stad beslist om geen putten te vullen. Maar het hele dossier rond de gebrekkige infrastructuur, met als kers op de taart de Task Farce, daar is absoluut geen enkel excuus voor.

08 Mei 2015, 13:46
forumlegende

Ik heb nooit de houding van de stad begrepen. Voetbal is toch dé sport in België, en een ploeg die resultaten behaald brengt je stad positief in het nieuws.
Ik zeg niet dat alles van de overheid moet komen, maar een beetje interesse, steun of samenwerking moet toch kunnen.
Misschien is die desinteresse niet alleen de schuld van de stadbesturen zelf, maar zeker ook van de Eendrachtbesturen, die al jaren en jaren niet echt een voorbeeld zijn van goed management.
Als je dan nu weer die boodschap van FDR leest...'3 jaar geleden zat EA aan de grond'.
En waar zitten we nu? Bijna aan de andere kant van de aardkloot...

08 Mei 2015, 13:46

Beste supporters van E. Aalst,
nadat we eind 2013, voorjaar 2014 een mooi maar pragmatisch project hadden voorgelegd aan voorzitter De Roose (mijn post dd. 17/6/2014) om Eendracht Aalst op verschillende vlakken terug recht te trekken (organisatorisch, financieel, stadion, marketing, sportief/technisch) bleven we weken daarna verbijsterd achter. De voorzitter wilde zelfs geen vrijblijvend bezoek aan Kerkrade inplannen (ja, er waren belangrijke herschikkingen nodig in de leiding & aanpak van de club) en de burgemeester deed een paar weken later alsof zijn neus bloedde en hij nooit met ons in Kerkrade was geweest. Wat dan helaas met scha en schande ook door hem, en onder druk van andere politieke partijen, moest rechtgezet worden. Waarna we, ondanks beloften, nooit meer enige reactie kregen. Beleefdheid is en blijft een mooie deugd...
Een groep stond klaar, met belangrijke lokale investeerders. Een mooi project, waar weliswaar zeer hard aan gewerkt moest worden, maar waar een team van experten voor klaar stond, lokale 'sterke mensen' incluis. De vaudeville die zich toen - in die weken - afspeelde bleek helaas de kroniek van een aangekondigde dood. En het is zeer, zeer erg onze inschatting van toen door de huidige gebeurtenissen bewezen te zien.
In- en intriest.
Rot tot en met.
Voor alles en iedereen die het voetbal in en rond Aalst, en bij uitbreiding in de regio, een warm, passioneel hart toedraagt.
We hebben geprobeerd maar duidelijk bleek de bevestiging van het spreekwoord: 'wat baten kaars en bril als de uil(en) niet zienen wil.
Maar - om Cruyff te citeren - 'elk nadeel heb zijn voordeel' en heel misschien duiken er misschien toch, vroeg of laat, nog mogelijkheden op.
Want een 'Traditionsverein' club als Iendracht zou eigenlijk toch niet zo aan zijn einde mogen komen.
Hou de vlam ondertussen brandend.
Guy Van den Broeck

08 Mei 2015, 13:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 62