|
|
| Pagina 37 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Cornel1 schreef: Weet er al iemand de exacte financiele toestand? Niet de powerpoints van de supportersvergadering Kan deze opgevraagd worden? wij wachten op het rapport van het BAS. Tegen dan zijn de bestuurders al lang op de vlucht gegaan ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Mei 2015, 7:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Urban schreef: El Corredor (Light) schreef: Kan er mij iemand eens concreet zeggen wat het gevolg is als je FDR gaat buitenkuisen? Want als ik het hier en op Facebook lees is dat de bedoeling... welke reeks spelen we dan? Wie steekt er tijd en geld in? Wie neemt over? goede bedoelingen te over, maar ik zou toch met kennis van zaken handelen... Wat stel jij dan voor? Dat we hem nogmaals een mandaat geven? Dat we nog wat centen verzamelen die hij "als goede huisvader" mag beheren? Is FDR de geschikte persoon hiervoor dan volgens jou? Als dat je conclusie is na deze pijnlijke teloorgang, dan zijn we ver van huis. En misschien is hij wel de enige die het wil doen ja ... En blijkbaar wil hij het nog verder doen. No kidding ... Breeduit lachend en machtsgeil blijkbaar. Maar dan is mijn conclusie: als er werkelijk niemand anders is, stop er dan mee. Als het FDR opnieuw wordt met zijn kliek (incest wordt het bijna), dan wordt dit enkel een langgerekte doodsstrijd ... Denk je nu echt dat het BAS ons als (bijna) enige club geweerd heeft uit tweede nationale als de cijfers ietwat in ons voordeel spraken? Dat ze wat uit hun nek hebben gekletst? Dat ze dat niet kunnen staven? Dat er iemand van de betrokkenen ook nog werkelijk iets van die mens gelooft? Als er ook maar de minste vooruitgang zou geboekt zijn de laatste jaren, zou dat een argument pro zijn geweest. Maar ik vrees dat het tegendeel zal blijken ... Alle verhalen blijken één grote luchtballon. Dit is écht een teken aan de wand wat mij betreft. Gingen we het niet probleemloos klaren? Was dat de tendens bij aanvang niet? Dat het een formaliteit zou blijken te zijn? Nogmaals, we zijn de slechtste van de klas. We geven een leeg blad af bij ons examen en we gaan thuis gaan vertellen dat het goed gegaan is, zoiets ... Bij de 24 profclubs? Wake up! Maar hé, laat ons gerust verder boeren he ... FDR for president ... tjonge, jonge, jonge. sommigen leren nooit _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Mei 2015, 7:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Tuurlijk is het heel moeilijk om met FDR door te gaan. Maar je kan hem niet afzetten als je niet zeker weet dat iemand anders het wil overnemen of er andere plannen bestaan (en dan heb ik het niet over herbeginnen in 4de provinciale, want dat is geen plan)
|
| 10 Mei 2015, 8:15 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: Kan er mij iemand eens concreet zeggen wat het gevolg is als je FDR gaat buitenkuisen? Want als ik het hier en op Facebook lees is dat de bedoeling... welke reeks spelen we dan? Wie steekt er tijd en geld in? Wie neemt over? goede bedoelingen te over, maar ik zou toch met kennis van zaken handelen... Dat is nu juist de vraag waar de meeste supporters mee zitten, een bestuur doen aftreden als je geen alternatief hebt of wel? Dan is het tijd dat ze opstaan om de fans toe te lichten over hun plannen met onze club, ik lees hier ook dat ze er maar beter mee stoppen, rare opmerkingen voor zogezegde echte eendrachters. Enfin, tijd om de maskers af te doen en geef ons het alternatief waar we met zen allen kunnen achterstaan. Iendracht Forever! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Mei 2015, 8:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Smetje schreef: Tuurlijk is het heel moeilijk om met FDR door te gaan. Maar je kan hem niet afzetten als je niet zeker weet dat iemand anders het wil overnemen of er andere plannen bestaan (en dan heb ik het niet over herbeginnen in 4de provinciale, want dat is geen plan) |
| 10 Mei 2015, 8:24 |
|
|
forumlegende
Urban schreef: El Corredor (Light) schreef: Kan er mij iemand eens concreet zeggen wat het gevolg is als je FDR gaat buitenkuisen? Want als ik het hier en op Facebook lees is dat de bedoeling... welke reeks spelen we dan? Wie steekt er tijd en geld in? Wie neemt over? goede bedoelingen te over, maar ik zou toch met kennis van zaken handelen... Wat stel jij dan voor? Dat we hem nogmaals een mandaat geven? Dat we nog wat centen verzamelen die hij "als goede huisvader" mag beheren? Is FDR de geschikte persoon hiervoor dan volgens jou? Als dat je conclusie is na deze pijnlijke teloorgang, dan zijn we ver van huis. En misschien is hij wel de enige die het wil doen ja ... En blijkbaar wil hij het nog verder doen. No kidding ... Breeduit lachend en machtsgeil blijkbaar. Maar dan is mijn conclusie: als er werkelijk niemand anders is, stop er dan mee. Als het FDR opnieuw wordt met zijn kliek (incest wordt het bijna), dan wordt dit enkel een langgerekte doodsstrijd ... Denk je nu echt dat het BAS ons als (bijna) enige club geweerd heeft uit tweede nationale als de cijfers ietwat in ons voordeel spraken? Dat ze wat uit hun nek hebben gekletst? Dat ze dat niet kunnen staven? Dat er iemand van de betrokkenen ook nog werkelijk iets van die mens gelooft? Als er ook maar de minste vooruitgang zou geboekt zijn de laatste jaren, zou dat een argument pro zijn geweest. Maar ik vrees dat het tegendeel zal blijken ... Alle verhalen blijken één grote luchtballon. Dit is écht een teken aan de wand wat mij betreft. Gingen we het niet probleemloos klaren? Was dat de tendens bij aanvang niet? Dat het een formaliteit zou blijken te zijn? Nogmaals, we zijn de slechtste van de klas. We geven een leeg blad af bij ons examen en we gaan thuis gaan vertellen dat het goed gegaan is, zoiets ... Bij de 24 profclubs? Wake up! Maar hé, laat ons gerust verder boeren he ... FDR for president ... tjonge, jonge, jonge. wat ik voorstel? dat iedereen zijn gezond verstand gebruikt en misschien best eerst eens samenzit wat FDR nog wil in plaats van het blik met goede bedoelingen (en bij tijd dwaze) open te trekken en meteen verklaringen in de pers af te leggen... ![]() ik lees gewoon dat de teneur er eentje is van "EA in zijn huidige hoedanigheid kan niet meer". Mij allemaal goed hé, maar is tot op vandaag werkelijk genen ene die mij kan zeggen wat een faillissement daadwerkelijk gaat inhouden. Derde, vierde, ander stamnummer, fusie, ploeg volgend jaar,budget,... Er is bij mijn weten nog geen enen geweest die nu opstaat en den boel wil overpakken... Ik frons echt mijn wenkbrauwen als ik een ex interim voorzitter meteen de dag na een niet toekenning van een licentie bezig hoor over crowdfunding. Ik denk dat sommige zich zwaar miskijken op de respons die ze gaan krijgen. De vorige keer met die iendracht for life kon ik de supporters tellen moet ik zeggen, en je haalde 15.000 euro op. Stel dat je er nu 30.000 ophaalt, knap echt waar, maar niet meer dan een druppel op een hete plaat. En of FDR voor volgend seizoen nog de juiste man is, op de juiste plaats, dat is heel moeilijk en misschien wel onhoudbaar want er is heel veel gebeurd, maar nogmaals (en tot vervelens toe zeg ik het) geen alternatief staat gelijk aan GEEN voetbal meer volgend jaar. De Bruecker was ook nen echte iendrachter tot het over centjes ging hé. Dus bezint eer ge begint zou ik zeggen... want goede bedoelingen is één ding, maar gezond verstand en kennis van zaken is iets anders. Er is dinsdag nog een onderhoud met FDR, ik stel voor dat iedereen zijne kak gaat inhouden tot dan. Ik zal hier wel verslag maken en liefst aan de hand van concrete cijfers. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Mei 2015, 8:24 |
|
|
dus jij wil dat FDR verder doet, weer zijn goed nieuws show opvoert, zal gaan verkondigen dat wij binnen de zoveel jaar weer naar eerste gaan, enz enz enz, enkele seizoenen gaan ploeteren in derde, als het lukt om die schulden af te bouwen (sic) met een ploeg beloften en afgedankte spelers uit de andere reeksen, onze schulden afbouwen op deze manier, zonder een sponsor van betekenis, vergeet het man, er zullen alleen schulden bijkomen, en by the way, nog hoogstens 1 seizoen aan de Bredestraat, en DAN ?
Daarom zeg ik van nu beter faillissement en herbeginnen lager maar mits de één of andere constructie en kom aub niet af met dat stamnummer of eigenheid hé, als we dat blijven volhouden zal het weldra sowiezo definief gedaan zijn en kunnen we ons stamnummer inkaderen en aan de muur hangen, naast mijn vaandel van 260995-120995 die nu ook aan de muur hangt bij mij. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Mei 2015, 8:37 |
|
|
forumlegende
zwetzat schreef: dus jij wil dat FDR verder doet, weer zijn goed nieuws show opvoert, zal gaan verkondigen dat wij binnen de zoveel jaar weer naar eerste gaan, enz enz enz, enkele seizoenen gaan ploeteren in derde, als het lukt om die schulden af te bouwen (sic) met een ploeg beloften en afgedankte spelers uit de andere reeksen, onze schulden afbouwen op deze manier, zonder een sponsor van betekenis, vergeet het man, er zullen alleen schulden bijkomen, en by the way, nog hoogstens 1 seizoen aan de Bredestraat, en DAN ? Daarom zeg ik van nu beter faillissement en herbeginnen lager maar mits de één of andere constructie en kom aub niet af met dat stamnummer of eigenheid hé, als we dat blijven volhouden zal het weldra sowiezo definief gedaan zijn en kunnen we ons stamnummer inkaderen en aan de muur hangen, naast mijn vaandel van 260995-120995 die nu ook aan de muur hangt bij mij. leer lezen zou ik zeggen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Mei 2015, 8:39 |
|
|
en jij hoopt dinsdag concrete cijfers te horen en te zien ? Nou, ik wens je veel succes, laat je maar inpakken zou ik zeggen. Hoeveel keer hebben we dat tijdens de supps vergaderingen al gehoord, daar gaan we weer ...
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Mei 2015, 8:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bekijk de opties wanneer je weet welke het zijn.
Begrijpend lezen 101 |
| 10 Mei 2015, 8:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De druk van de supps naar fdr gaat heel groot zijn en hij zal moeten aftreden,faillisement lijkt de enige gezonde stap voor de toekomst,al de rest is uitstel van executie.
Geen enkele zot gaat den boel overnemen met al onze stoef hmmmmm poef..... _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Mei 2015, 9:06 |
|
|
malder schreef: Bekijk de opties wanneer je weet welke het zijn. Begrijpend lezen 101 wat baat kaars en bril als de uil niet zien wil _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Mei 2015, 9:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
chunga schreef: Smetje schreef: Tuurlijk is het heel moeilijk om met FDR door te gaan. Maar je kan hem niet afzetten als je niet zeker weet dat iemand anders het wil overnemen of er andere plannen bestaan (en dan heb ik het niet over herbeginnen in 4de provinciale, want dat is geen plan) _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Mei 2015, 9:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bakkie schreef: De druk van de supps naar fdr gaat heel groot zijn en hij zal moeten aftreden,faillisement lijkt de enige gezonde stap voor de toekomst,al de rest is uitstel van executie. Geen enkele zot gaat den boel overnemen met al onze stoef hmmmmm poef..... Ik heb geen idee wat de beste stap is. Gewoon een duidelijke vraag: heb jij concreet weet wat er kan/gaat gebeuren na een faillissement? Staan er mensen/plannen klaar? En over welk niveau spreek je dan? Spreek je dan over herbeginnen in derde/vierde klasse of vierde provinciale? Want gewoon voor een faillissement kiezen en dan zien we wel, lijkt me toch ook heel gevaarlijk. |
| 10 Mei 2015, 9:42 |
|
|
chunga schreef: Smetje schreef: Tuurlijk is het heel moeilijk om met FDR door te gaan. Maar je kan hem niet afzetten als je niet zeker weet dat iemand anders het wil overnemen of er andere plannen bestaan (en dan heb ik het niet over herbeginnen in 4de provinciale, want dat is geen plan) Welk bestuur blijft er dan nog over? Ledegen is al weg. Enkel Van Hauwermeiren en Bosteels? |
| 10 Mei 2015, 9:44 |
|
| Pagina 37 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 62 Volgende |