D Day… 28 04 2015 - Pagina 38 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40 62
 D Day… 28 04 2015 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Het is niet meer aan de supporters nu om terug een beetje geld proberen te verzamelen , hebben we dat al niet genoeg gedaan ? het is aan de stad om eens in gang te schieten , ze waren rap om ons 4 x 25 k te geven om om ons naar dender te sturen. dat ze ons 100k geven en met dat bedrag kunnen mensen van de vzw gemakkelijker met toekomstige investeerders praten ( niet met 15 k :( ) .

hoeveel schulden blijft erover zonder fdr zijn rekening courant ?

op 15 jaar tijd hebben we al zoveel keer moeten vechten om onze eigenheid te behouden , eendracht AALST daar zijn we fier op met stamnr 90 , en vechten deden we, wel zonder de steun van de stad.
en elke keer we in de problemen zaten speelde ze hetzelfde lieken ,als die of dienen buiten is dan zal de stad er zich achter zetten (orlans , garré en nu fdr).
ik geloof daar niet meer in maar het is de stad dat nu eens ten aanval moet trekken .
het gaat hem niet om fdr of lvh maar wel om hun enige voetbalclub van de stad met al hun supporters , jeugdspelers, trainers en vrijwilligers .
laten ze dat allemaal kapot gaan gewoon om dat ze op fdr zijn kop niet meer kunnen zien? zo een politiekers zijn in mijn ogen niet welkom in aalst :fuck: .

10 Mei 2015, 9:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
men zou beter wachten om met FDR aan tafel te gaan zitten tot NA het rapport van het BAS online staat ...
dan pas gaan we weten wat er ECHT aan de hand is.

10 Mei 2015, 9:56
Vaste Waarde

El Corredor (Light) schreef:
Urban schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Kan er mij iemand eens concreet zeggen wat het gevolg is als je FDR gaat buitenkuisen? Want als ik het hier en op Facebook lees is dat de bedoeling...

welke reeks spelen we dan? Wie steekt er tijd en geld in? Wie neemt over?

goede bedoelingen te over, maar ik zou toch met kennis van zaken handelen...

Wat stel jij dan voor? Dat we hem nogmaals een mandaat geven? Dat we nog wat centen verzamelen die hij "als goede huisvader" mag beheren? Is FDR de geschikte persoon hiervoor dan volgens jou? Als dat je conclusie is na deze pijnlijke teloorgang, dan zijn we ver van huis. En misschien is hij wel de enige die het wil doen ja ... En blijkbaar wil hij het nog verder doen. No kidding ... Breeduit lachend en machtsgeil blijkbaar. Maar dan is mijn conclusie: als er werkelijk niemand anders is, stop er dan mee. Als het FDR opnieuw wordt met zijn kliek (incest wordt het bijna), dan wordt dit enkel een langgerekte doodsstrijd ... Denk je nu echt dat het BAS ons als (bijna) enige club geweerd heeft uit tweede nationale als de cijfers ietwat in ons voordeel spraken? Dat ze wat uit hun nek hebben gekletst? Dat ze dat niet kunnen staven? Dat er iemand van de betrokkenen ook nog werkelijk iets van die mens gelooft? Als er ook maar de minste vooruitgang zou geboekt zijn de laatste jaren, zou dat een argument pro zijn geweest. Maar ik vrees dat het tegendeel zal blijken ... Alle verhalen blijken één grote luchtballon. Dit is écht een teken aan de wand wat mij betreft. Gingen we het niet probleemloos klaren? Was dat de tendens bij aanvang niet? Dat het een formaliteit zou blijken te zijn? Nogmaals, we zijn de slechtste van de klas. We geven een leeg blad af bij ons examen en we gaan thuis gaan vertellen dat het goed gegaan is, zoiets ... Bij de 24 profclubs? Wake up! Maar hé, laat ons gerust verder boeren he ... FDR for president ... tjonge, jonge, jonge.

wat ik voorstel? dat iedereen zijn gezond verstand gebruikt en misschien best eerst eens samenzit wat FDR nog wil in plaats van het blik met goede bedoelingen (en bij tijd dwaze) open te trekken en meteen verklaringen in de pers af te leggen... ;-)

ik lees gewoon dat de teneur er eentje is van "EA in zijn huidige hoedanigheid kan niet meer". Mij allemaal goed hé, maar is tot op vandaag werkelijk genen ene die mij kan zeggen wat een faillissement daadwerkelijk gaat inhouden. Derde, vierde, ander stamnummer, fusie, ploeg volgend jaar,budget,...

Er is bij mijn weten nog geen enen geweest die nu opstaat en den boel wil overpakken... Ik frons echt mijn wenkbrauwen als ik een ex interim voorzitter meteen de dag na een niet toekenning van een licentie bezig hoor over crowdfunding. Ik denk dat sommige zich zwaar miskijken op de respons die ze gaan krijgen. De vorige keer met die iendracht for life kon ik de supporters tellen moet ik zeggen, en je haalde 15.000 euro op.

Stel dat je er nu 30.000 ophaalt, knap echt waar, maar niet meer dan een druppel op een hete plaat.

En of FDR voor volgend seizoen nog de juiste man is, op de juiste plaats, dat is heel moeilijk en misschien wel onhoudbaar want er is heel veel gebeurd, maar nogmaals (en tot vervelens toe zeg ik het) geen alternatief staat gelijk aan GEEN voetbal meer volgend jaar. De Bruecker was ook nen echte iendrachter tot het over centjes ging hé.

Dus bezint eer ge begint zou ik zeggen... want goede bedoelingen is één ding, maar gezond verstand en kennis van zaken is iets anders.

Er is dinsdag nog een onderhoud met FDR, ik stel voor dat iedereen zijne kak gaat inhouden tot dan. Ik zal hier wel verslag maken en liefst aan de hand van concrete cijfers. ;-)

Sorry hoor mijn waarde Elco, maar ditmaal kan ik jou ook niet echt volgen... :cool:
- Je hebt enerzijds absoluut een punt als je stelt dat er op dit moment niemand klaar lijkt te staan om per direct over te nemen - en dat dit heel erg grote risico's met zich meebrengt ( lees faillissement en 4e prov.)
- Je hebt ook een punt wanneer je stelt dat de " droom" van sommigen hier om met crowdfunding voldoende middelen op te halen nogal naïef is..
Maar anderzijds :
- Zolang FDR nog maar iet of wat in de pap te brokken heeft en het niet duidelijk is hoe groot de mesthoop is die deze fantast heeft achtergelaten GAAT er niemand opstaan ( of het zou een totaal geschifte en even grote megalomaan als De Roose moeten zijn)

Ik ben het daarom volmondig eens met de commentaar van Urban enkele posts hierboven.
De Roose en zijn kliek moeten eruit - die zijn er enkel nog op uit om " whatever it takes" nog zoveel mogelijk poen te recupereren door tijd te winnen. ( Je kent iets van boekhouding he, lees dus : " zelf de touwtjes in handen mogen blijven houden om nog wat poen te vinden links en rechts, alvorens een curator dat willens nillens begint te doen" )
Indien die kliek zou mogen blijven zitten begint heel die groteske beloftecinema dus opnieuw…!
Wel, ik vind eerlijk gezegd dat hun komedie nu wel lang genoegd heeft geduurd…. :wadde:

10 Mei 2015, 10:03
forumlegende

Leeftijd: 69
Waarom moet men zo lang wachten op de motivering van de beslissing van het BAS ?
Als ze vorige week reeds beslist hebben om de licentie niet toe te kennen waarom kan men dan de exacte reden van hun beslissing niet onmiddellijk bekend maken?

10 Mei 2015, 10:06
Nationale Ploeg

"Re: E.Aalst-topic
Berichtdoor Billy » Za Mei 09, 2015 8:09 am

Toch nog wat opletten, denk ik. De eerste stap van het Valckenplan is gelukt : geen licentie en daar heeft hij flink aan mee geholpen door eerst 300.000 € te beloven aan de Franksken en ze dan niet te geven om zogezegd Franksken tegen zijn eigen te beschermen. Nu ligt de weg naar een faillissement open. Wedden dat de Valck zal opduiken als de Grote Redder en schuldenvrij starten in 4e klasse? En dan weer nog es een invasie van ons stadion willen doen?"

;)

10 Mei 2015, 10:07
Nationale Ploeg

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Waarom moet men zo lang wachten op de motivering van de beslissing van het BAS ?
Als ze vorige week reeds beslist hebben om de licentie niet toe te kennen waarom kan men dan de exacte reden van hun beslissing niet onmiddellijk bekend maken?

ja dat zal wel kwestie van organisatie van het BAS zijn zeker, maar of je daar iets moet achter zoeken ?

10 Mei 2015, 10:10
Vaste Waarde

zwetzat schreef:

Toch nog wat opletten, denk ik. De eerste stap van het Valckenplan is gelukt : geen licentie en daar heeft hij flink aan mee geholpen door eerst 300.000 € te beloven aan de Franksken en ze dan niet te geven om zogezegd Franksken tegen zijn eigen te beschermen. Nu ligt de weg naar een faillissement open. Wedden dat de Valck zal opduiken als de Grote Redder en schuldenvrij starten in 4e klasse? En dan weer nog es een invasie van ons stadion willen doen?"

;)

Kan allemaal goed zijn, en dat dit misschien niet netjes is kan ook wel kloppen..
Maar laat mij voor Valckenier nu toevallig iets meer respect hebben als business man dan voor FDR.. :cool:
Rekening houdende met hetgene er nu op tafel ligt ( P4 scenario's - schrapping etc..) lijkt die piste van " schuldenvrij starten in 4e " eerlijk gezegd nog de meest interessante piste van allemaal... :crazy:

10 Mei 2015, 10:32
Nationale Ploeg

mamananeto schreef:
zwetzat schreef:

;)

Kan allemaal goed zijn, en dat dit misschien niet netjes is kan ook wel kloppen..
Maar laat mij voor Valckenier nu toevallig iets meer respect hebben als business man dan voor FDR.. :cool:
Rekening houdende met hetgene er nu op tafel ligt ( P4 scenario's - schrapping etc..) lijkt die piste van " schuldenvrij starten in 4e " eerlijk gezegd nog de meest interessante piste van allemaal... :crazy:

zo denk ik er ook over, momenteel de beste of beter gezegd, de minst slechte oplossing, voor den Iendracht.

10 Mei 2015, 10:42
Vaste Waarde

zwetzat schreef:
mamananeto schreef:
zwetzat schreef:

;)

zo denk ik er ook over, momenteel de beste of beter gezegd, de minst slechte oplossing, voor den Iendracht.

Ik vrees dat het wel een eerder " in het beste geval de enigste oplossing " zou kunnen zijn…. :cool:

10 Mei 2015, 10:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Hoe kunnen we schuldenvrij in vierde starten? Welk stamnummer overnemen of fusie met wie?

10 Mei 2015, 10:57
Nationale Ploeg

Smetje schreef:
Hoe kunnen we schuldenvrij in vierde starten? Welk stamnummer overnemen of fusie met wie?

ze zullen er wel 1 vinden, keuze te over

10 Mei 2015, 11:02
nieuw in de eerste ploeg

iendracht mèn 2de vraa schreef:

Een van de redenen was dat eendracht aalst niet kon garanderen dat er een gans seizoen chips zouden zijn.

10 Mei 2015, 11:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
zwetzat schreef:
Smetje schreef:

ze zullen er wel 1 vinden, keuze te over

Geef eens een paar voorbeelden

10 Mei 2015, 11:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Smetje schreef:

Woluwe - Zaventem bv

10 Mei 2015, 11:19
Scholier

@Bakkie
Woluwe Zaventem is allesbehalve schuldenvrij,staat op de rand van faling

10 Mei 2015, 11:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40 62