|
|
| Pagina 46 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
El Corredor (Light) schreef: de geplande vergadering met FDR van deze avond is afgelast door de vzw. Onderling is er overleg gepleegd en iedereen is van mening dat het beter is om te wachten op de motivering van het BAS alvorens een gesprek aan te gaan met één van de gesprekspartners, nl. onze huidige voorzitter nog altijd Frank De Roose. Vind ik eerlijk gezegd logisch. Ik denk dat er binnen de VZW wel meerderen zijn die eerst willen weten hoe de vork nu echt aan de steel zit alvorens opnieuw naar de "peptalk" van FDR te gaan luisteren…. ![]() |
| 13 Mei 2015, 9:08 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik ga onze puinhoop niet goedpraten maar laat het nu juist deze mensen zijn die tegen de clubs gaan zeggen hoe zij het moeten doen om hun licentie te halen!!!!
En als je onderaan het artikel leest begrijp ik nu maar al te best dat Tubeke zijn licentie beet heeft. Verlies van 3,2 miljoen euro voor voetbalbond Door: redactie 13/05/15 - 07u04 Bron: Belga © belga. De Belgische voetbalbond stevent af op een nieuw verlies van maar liefst 3,2 miljoen euro. Na de ontslagronde van twintig mensen, maar ook na de familiedag in Oostende, schrijven de kranten van Mediahuis. De cijfers zijn koren op de molen van de profclubs, die bondsvoorzitter François De Keersmaecker uit het zadel willen lichten. Vorig seizoen bedroeg het verlies nog 200.000 euro, nu zouden de rode cijfers oplopen tot 3,2 miljoen euro op een totaalbudget van 40 miljoen. Een groot deel van het verlies - 2 miljoen euro - is te wijten aan de ontslagronde van een 20-tal mensen, de meesten met een lange staat van dienst. Maar daarbovenop wordt nog 1,2 miljoen verlies gemaakt, ondanks de besparingsmaatregelen die de bond nam. "De belangrijkste reden voor dat verlies is dat we dit seizoen een thuiswedstrijd minder spelen dan gebudgetteerd", zegt bondsvoorzitter De Keersmaecker in de kranten. Elke uitverkochte thuiswedstrijd in het Koning Boudewijnstadion levert de bond zo'n 400.000 euro op, exclusief tv-rechten. Daarnaast is er nog de verbouwing van een hotel naast een oefencomplex in Tubeke. De meerkost van die verbouwing kan oplopen tot 3 miljoen euro. De bondsvoorzitter gelooft echter dat het project zich op termijn zal terugbetalen. Maar ook de familiedag van de voetbalbond in september vorig jaar in Oostende, eindigt met een financiële strop. Tegenover 230.000 euro kosten, staan slechts 100.000 euro inkomsten. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Mei 2015, 9:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Hahaha, best grappig als je dat leest...
Er bestaat blijkbaar een code voor voorzitters - dat budget missen doordat we een thuismatch minder hebben gehad, doet me aan iets denken |
| 13 Mei 2015, 9:40 |
|
|
Freak
Vzw Parol, de buurtwerking van rechteroever centrum, zoekt dringend een nieuwe stek, nu ontwikkelaars Matexi en Re-Vive gestart zijn met de bouw van 450 woningen aan de Pierre Corneliskaai. ‘We zijn ongerust’, zegt Lander Claeys. ‘Zonder hulp van de stad halen we het niet.’
korozje. ![]() |
| 13 Mei 2015, 10:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: witzwet schreef: Mij goed hoor Jeroen. Ze kunnen me altijd contacteren in pb. Ik ben vragende partij om dit via VZW te doen! Maar ik wil dit niet uitstellen en zal ingaan op een afgesproken tijdstip wanneer de man zich kan vrijmaken. Aan de VZW om dit bij te wonen. Ik verwacht wel respons hoor. Ik heb Bram en El Corridor gecontacteerd via pb om erbij te zijn. Ik wacht nu op Guy VD Broeck. Desalniettemin zal ik verslag en duiding geven aan de VZW. Sowieso. Van mijn part mag de VZW hem ook uitnodigen nu, maar dan had ik graag aanwezig geweest en meen daarvan de belofte toch al gehad te hebben. (Moest mijn e-mail adres doorgeven en wacht op uitnodiging, via 'anathema') we verwijten FDR slecht beleid, slecht bestuur maar zelf gaan we allemaal individueel op alles springen als vliegen op ne stront??? Neen toch hé, laat dat allemaal via de vzw passeren en zeker niet allemaal op ons eentje beginnen. voor de rest zie pm Ik sluit me aan bij het bovenstaande. @ Smetjen: de vzw zit niet stil wees gerust maar alle zaken op zijn tijd... Alles gaat via de VZW verlopen. Dat is maar meer dan normaal. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Mei 2015, 11:04 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
De reactie naar witzwet vind ik toch (overdreven) scherp.
Voor de rest zijn we benieuwd, al volg ik het niet meer op de voet. Iets veranderen kunnen we toch niet. Het zijn nobele acties van de supporters maar mij lijkt het allemaal heel naïef. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 13 Mei 2015, 11:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Zopas vernomen dat FDR wil verder doen, zou 5! nieuwe leden hebben en een nieuwe ondervoorzitter!? Verder betwist hij de cijfers inzake de schuld. Dat is dan natuurlijk voer voor de boekhouders in de VZW. We gaan die toch niet laten doen, zomaar?!!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Mei 2015, 17:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DavidSeal schreef: Zopas vernomen dat FDR wil verder doen, zou 5! nieuwe leden hebben en een nieuwe ondervoorzitter!? Verder betwist hij de cijfers inzake de schuld. Dat is dan natuurlijk voer voor de boekhouders in de VZW. We gaan die toch niet laten doen, zomaar?!! Verder doen met die fantast en zijn gevolg is het slechtst denkbare. Biedt ons geen enkel lange-termijn perspectief. Hopelijk is dit een kwakkel. |
| 13 Mei 2015, 17:48 |
|
|
Ancien
DavidSeal schreef: Zopas vernomen dat FDR wil verder doen, zou 5! nieuwe leden hebben en een nieuwe ondervoorzitter!? Verder betwist hij de cijfers inzake de schuld. Dat is dan natuurlijk voer voor de boekhouders in de VZW. We gaan die toch niet laten doen, zomaar?!! Hij vecht tenminste tot het bittere eind voor zijn positie te behouden of te versterken wat zijn goed recht is natuurlijk als je een pak geld in de club gestoken hebt, maar aan de kant van toekomstige overnemers is het stil, bangelijk stil. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Mei 2015, 20:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
De VZW had gisterenavond een gesprek gepland met Frank De Roose. Dit hebben wij echter zelf uitgesteld omdat ook wij eerst het verslag van het BAS willen afwachten. Ook willen wij de bijzondere AV afwachten die binnenkort plaatsheeft. Nadien zullen wij aparte gesprekken voeren met alle mogelijke partners, om dan een grote open supportersvergadering te houden voor alle supporters. Daarop zullen wij onze visie meedelen op de huidige situatie, en de mogelijkheden meegeven die ons nog resten.
Daarover later meer, maar wees gerust, de VZW zit niet stil bij de huidige situatie! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Mei 2015, 20:30 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
hansken schreef: De VZW had gisterenavond een gesprek gepland met Frank De Roose. Dit hebben wij echter zelf uitgesteld omdat ook wij eerst het verslag van het BAS willen afwachten. Ook willen wij de bijzondere AV afwachten die binnenkort plaatsheeft. Nadien zullen wij aparte gesprekken voeren met alle mogelijke partners, om dan een grote open supportersvergadering te houden voor alle supporters. Daarop zullen wij onze visie meedelen op de huidige situatie, en de mogelijkheden meegeven die ons nog resten. Daarover later meer, maar wees gerust, de VZW zit niet stil bij de huidige situatie! En de VZW is? Wat zijn de statuten van de vzw? Wie zetelt in de vzw? Er wordt hier veel gezegd over de vzw gaat, maar wie is dat allemaal, hoe financieren ze zichzelf en wie zijn de afgevaardigden? Als k hier zo lees gaat ieder zijn eigen weg en spreken ze aan wie ze willen? |
| 13 Mei 2015, 20:50 |
|
|
forumlegende
Motivering BAS zal wel al binnen zijn zeker?
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Mei 2015, 21:21 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
El Corredor (Light) schreef: Motivering BAS zal wel al binnen zijn zeker? ![]() Aan je reactie te zien is de vzw dus een lege doos? Ik vraag gewoon wat uitleg van hoe en wat hier de vzw genoemd wordt, dat is alles. |
| 13 Mei 2015, 21:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
tigers schreef: El Corredor (Light) schreef: Motivering BAS zal wel al binnen zijn zeker? ![]() Aan je reactie te zien is de vzw dus een lege doos? Ik vraag gewoon wat uitleg van hoe en wat hier de vzw genoemd wordt, dat is alles. Rustig kerel, post van ElCo is toch geen antwoord op uw vraag? Dus hierbij in een nutshell wel een antwoord: de VZW is drie jaar geleden opgestart rond het evenement Iendracht Ver't Leiven en heeft onder andere de supportersvertegenwoordiger in zich die ons vertegenwoordigd in de AV, daarnaast bestaat de vzw ook nog uit leden van geregistreerde supportersclubs van EA. Momenteel is de vzw ook bezig met nieuw bloed aan te werven (oa uit OPC) en zich zodoende te versterken... Is ook vanuit de vzw dat de supportersmars in september ontstond bijvoorbeeld... Bepaalde acties van de vzw en alles errond is te vinden in de rubriek OPC/Supportersclubs op deze site... Communicatie kan wel beter, maar daar wordt ook aan gewerkt, zie pro-actieve post van Hansken (ook lid van de vzw)... Laatst gewijzigd door DT op 13 Mei 2015, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Mei 2015, 21:44 |
|
|
forumlegende
tigers schreef: El Corredor (Light) schreef: Motivering BAS zal wel al binnen zijn zeker? ![]() Aan je reactie te zien is de vzw dus een lege doos? Ik vraag gewoon wat uitleg van hoe en wat hier de vzw genoemd wordt, dat is alles. ?? ja hallo lezen is precies ook uw sterk punt nie. Ik doelde meer op de communicatie van de club. Waar zeg ik dat die vzw een lege doos is. Of moet iedereen met de grond gelijk gemaakt worden behalve jouw favoriet? Voor de goede orde, ik zit niet in die vzw. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Mei 2015, 21:46 |
|
| Pagina 46 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 62 Volgende |