|
|
| Pagina 51 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
El Corredor (Light) schreef: mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: ik denk dat ge misschien toch best wacht op het officiële verslag van het BAS. Zal ik doen - don't worry.. ![]() Jij zegt echter dat het met lonen en RSZ te maken heeft ? Wel - waar haal jij die info dan ? van mijn bron filip d'hose ![]() één van uw betere... ![]() |
| 15 Mei 2015, 21:24 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: waly 2 schreef: wor zen die oeverneimers ier e zeg?menne zak chips es bekangst op. We zullen u het verslag van het BAS brengen,dan kunde dat eens uitpluizen zo doe je ook eens iets nuttig voor uw club |
| 15 Mei 2015, 21:36 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30 Berichten: 167 |
Gefoefel met papierwerk dus!
|
| 15 Mei 2015, 21:39 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: waly 2 schreef: wor zen die oeverneimers ier e zeg?menne zak chips es bekangst op. We zullen u het verslag van het BAS brengen,dan kunde dat eens uitpluizen zo doe je ook eens iets nuttig voor uw club ik zal terwijl eens uitpluizen welk stamnummer ze kunnen overnemen.dat is toch nuttig? |
| 15 Mei 2015, 21:47 |
|
|
forumlegende
Motivering BAS omtrent weigering licentie:
5.01. Met betrekking tot de lonen van spelers, trainers en alle personeel legt de club een “verklaring nr. 2” voor van 20 april 2015, ondertekend handtekening onleesbaar i.o. Ludo Foqué, vennoot-bedrijfsrevisor van het bedrijfsrevisorenkantoor Foqué & Partners. Deze verklaring houdt onder meer in: “(…) verklaart hiermee dat de totale som aan te betalen lonen en wedden per 31 december 2014, zoals berekend door het sociaal secretariaat, van Sportclub Eendracht Aalst vzw 135.188,79 EUR bedroeg en op heden werd het volledig bedrag betaald”. Die verklaring is onvolledig nu immers enkel geattesteerd wordt dat hetgeen door het eigen sociaal secretariaat van de club berekend werd, ook werd betaald; deze verklaring houdt dus enkel in dat er werd betaald hetgeen door de club aan haar eigen secretariaat werd doorgegeven, hetgeen niet per definitie met zekerheid inhoudt dat alle lonen van alle spelers, trainers en personeel aangezuiverd zijn; de mogelijkheid tot het niet correct doorgeven van gegevens door de club aan het sociaal secretariaat is immers niet uitgesloten; de bijkomend voorgelegde diverse loonbrieven en loonbetalingen zijn niet van aard anders daaromtrent te moeten oordelen. Als dusdanig is niet voldaan aan artikel 407, 1. 4° wat betreft het voorleggen van het bewijs niet in gebreke te blijven bij de betaling van de lonen aan spelers, trainers en alle personeel. 5.02. Uit de stukken blijkt dat de club een belangwekkende schuld heeft opgebouwd bij de R.S.Z. en dat niet alle tot en met 31 december 2014 verschuldigde bedragen betaald zijn. Voor zover de club voorhoudt dat zij met de R.S.Z. een akkoord heeft met betrekking tot de aflossing van de schulden is dat niet voldoende aangetoond; er worden weliswaar enkele veroordelende vonnissen bijgebracht waarin termijnen van betaling aan de club worden toegestaan doch daarnaast is er ook minstens één veroordeling bij verstek; de bewering van de club dat daartegen verzet zal worden aangetekend en dit ook zal leiden tot een afbetalingsakkoord is niet aangetoond. Bij herhaling heeft de K.B.V.B. de club verzocht om een duidelijke verklaring, uitgaande van de R.S.Z. zelf, waarin een algeheel overzicht is opgenomen van de totaliteit van alle schulden met vermelding van eventueel bestaande akkoorden tot afbetaling, doch de club slaagt er niet in dergelijk algeheel overzichtelijk attest voor te leggen; dat was blijkbaar reeds het geval bij de behandeling voor de licentiecommissie en ook thans slaagt de club niet in het voorleggen van zodanig attest en dit niettegenstaande de behandeling van deze aangelegenheid voor het B.A.S. nog werd uitgesteld op vraag van de club. Als dusdanig is dan ook niet voldaan aan artikel 407, 1, 4° wat betreft het leveren van het bewijs niet in gebreke te blijven bij de betaling van de aan R.S.Z. verschuldigde sommen. nog dit, google eens "Eendracht Aalst RSZ" en je zal zien dat dit als een rode draad door onze geschiedenis gaat, problemen van 1998 tot en met 2015... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 15 Mei 2015, 21:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: Bakkie schreef: waly 2 schreef: wor zen die oeverneimers ier e zeg?menne zak chips es bekangst op. We zullen u het verslag van het BAS brengen,dan kunde dat eens uitpluizen zo doe je ook eens iets nuttig voor uw club ik zal terwijl eens uitpluizen welk stamnummer ze kunnen overnemen.dat is toch nuttig? ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Mei 2015, 21:56 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: waly 2 schreef: Bakkie schreef: We zullen u het verslag van het BAS brengen,dan kunde dat eens uitpluizen zo doe je ook eens iets nuttig voor uw club ik zal terwijl eens uitpluizen welk stamnummer ze kunnen overnemen.dat is toch nuttig? ![]() mogen wij daar ook naar toe gaan?is dat niet juist voor de echte supporters? |
| 15 Mei 2015, 22:08 |
|
|
Vaste Waarde
iendrachter schreef: Mochten ze nog in beroep gaan, hoelang gaat dat weer duren vooraleer er een uitspraak is? Ik zie ze er eerlijk gezegd nog toe in staat, uit pure wanhoop.... Ik geloof nooit dat ze in beroep gaan. Lees dat verslag gewoon eens goed… Het is nu toch wel duidelijk wat ze uitgevreten hebben ? BAS beroep was de zoveelste en laatste wanhoopspoging om nog een kans te maken bij de vetpotten te raken… Helaas - Opnieuw mislukt. Dat FDR en zijn bende hopeloos proberen een deel van hun geïnvesteerde poen te recupereren kan ik ergens goed begrijpen, dat heb ik hier reeds gezegd. De shit is echter dat de club door dit gezeik en deze strategie geen bal verder komt. Wat is het plan voor 16 ? Voor later ? Maakt hen geen bal uit ! 't is net alsof de eens zo trotse voetbalclub EA van geen enkel belang meer is….. " It's all ( just ) about the money" Zielig eigenlijk ![]() |
| 15 Mei 2015, 22:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Aalst rekent nog steeds op verlengd verblijf in 2de klasse. De club hekelt de werkwijze van het BAS omdat de motivering van hun weigering nog steeds niet binnen is. De kans bestaat dat de Club zich aansluit bij Hasselt om samen naar de rechtbank te stappen, aangezien deze laatste via deze weg hoopt het licentiesysteem af te schaffen. HLN.
Die (ons bestuur) durven een wekwijze te hekelen?!! Lef hebben ze wel moet ik zeggen. Met of zonder licentiesysteem, die poef is er wel he, Franksken!!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 16 Mei 2015, 9:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 16 Mei 2015, 12:07 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Aalst rekent nog steeds op verlengd verblijf in 2de klasse. De club hekelt de werkwijze van het BAS omdat de motivering van hun weigering nog steeds niet binnen is. De kans bestaat dat de Club zich aansluit bij Hasselt om samen naar de rechtbank te stappen, aangezien deze laatste via deze weg hoopt het licentiesysteem af te schaffen. HLN. Die (ons bestuur) durven een wekwijze te hekelen?!! Lef hebben ze wel moet ik zeggen. Met of zonder licentiesysteem, die poef is er wel he, Franksken!!! net zoals ze dienen externe investeerder voor de rechtbank gingen slepen... zelfkritiek onbestaande op EA... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 16 Mei 2015, 13:32 |
|
|
Freak
de reclame die erboven staat is wel toepassend.
|
| 16 Mei 2015, 13:42 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Dat overzicht van de RSZ Ok. Maar dat getwijfel over het betalen van lonen kom seg. Er liggen loonbetalingen, attesten bij. Maar hé, het zou kunnen dat het niet correct is. Het zou kunnen dat...zoiets kan men toch achterhalen. Als een arbitrage hof al gaat spreken van het zou kunnen dat...ja, begint maar es hé. Dat vind ik erover. Onleesbare handtekening...wie zijn handtekening is er eigenlijk leesbaar?
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 16 Mei 2015, 17:01 |
|
|
Nationale Ploeg
witzwet schreef: Dat overzicht van de RSZ Ok. Maar dat getwijfel over het betalen van lonen kom seg. Er liggen loonbetalingen, attesten bij. Maar hé, het zou kunnen dat het niet correct is. Het zou kunnen dat...zoiets kan men toch achterhalen. Als een arbitrage hof al gaat spreken van het zou kunnen dat...ja, begint maar es hé. Dat vind ik erover. Onleesbare handtekening...wie zijn handtekening is er eigenlijk leesbaar? Ik heb veel meer vragen bij het feit dat de club blijbaar geen duidelijk overzicht kon/kan geven bij hoeveel schulden ze nu eigenlijk hebben en bij wie. Dat is niet alleen broodnodig voor een licentie, maar dat lijkt mij ook van heel groot belang om te gaan bepalen hoe het nu verder moet. |
| 16 Mei 2015, 19:17 |
|
|
forumlegende
Nu het motiveringsrapport van het arbitragehof is gepubliceerd valt op dat Eendracht een aantal belangrijke documenten niet heeft voorgelegd. De club zakt niet alleen een klasse maar start volgend seizoen met -3 punten.
Maar het document van schulden aan RSZ en/of afbetalingsplannen werd dus niet voorgelegd, nochtans een eerste vereiste van de licentiecommissie en ook de reden om nog enkele dagen uitstel te verlenen. Dit is de bewuste paragraaf : Bij herhaling heeft de K.B.V.B. de club verzocht om een duidelijke verklaring, uitgaande van de R.S.Z. zelf, waarin een algeheel overzicht is opgenomen van de totaliteit van alle schulden met vermelding van eventueel bestaande akkoorden tot afbetaling, doch de club slaagt er niet in dergelijk algeheel overzichtelijk attest voor te leggen. Eendracht bekijkt nu de komende dagen welke stappen het nog kan ondernemen. Mogelijks wordt Hasselt gevolgd die juridisch nog een licentie voor tweede klasse probeert af te dwingen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 16 Mei 2015, 23:26 |
|
| Pagina 51 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 62 Volgende |