|
|
| Pagina 54 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
toevallige voorbijganger
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Tom_1919 schreef: Man, man, man...wat een boeltje blijft onze voorzitter (en clan??) er eigenlijk van maken Nu burgerlijke rechtbank en waarom eigenlijk?? Als we daar ons gelijk halen zijn we volgens mij nog altijd ten dode opgeschreven... Het enige verschil: het ga gewoon nog wat langer duren! Ook omtrent andere communicatie (hoe moet het nu verder, na het motiveringsverslag van het BAS) is het oorverdovend stil. Heb nog nooit zo een gelaten gevoel gehad als nu. Het lijkt wel dat niemand nog kan/wil opstaan om deze prachtige club te redden en terug te brengen naar waar we echt thuishoren? (Kop spelen 2de nationale, en als het eens even een boerenjaar is promotie proberen afdwingen?) Zijn er dan echt geen mensen met zakelijk vernuft die samen de handen in elkaar willen slaan en met alle goeie bedoelingen ons terug naar boven willen hijsen? Met die mensen bedoel ik: Mensen die weten wat hun sterkten en zwakten zijn, die weten wat ze moeten uit handen geven en wat niet. Want geef toe, dat is nu toch waar we al jaren in het zelfde bedje ziek zijn. Voorzitters die hier komen en denken dat ze zowel verstand hebben van zaken doen als van het sporttechnische met als gevolg dat we nooit geen transparant beleid gehad hebben en trainers die hier alles voor het zeggen hebben... Punt van het EA-verhaal: Hou grondige kuis aan de top, zet er mensen met kennis en ervaring maw een goed beleid en wat komt dan vanzelf terug? Goed voetbal, supporters, ambiance en de gegronde ambitie om naar boven te kijken en de droom van 1ste klasse terug levendig te maken. Al lijkt waar ik nu mee afsluit wel een utopie. Die vraag heb ik me ook al gesteld? Waarom? Waarom doen ze dit? Waarom eerst verklaren dat supporters hun zeg mogen hebben over het al dan niet aftreden van het huidig bestuur, terwijl daar nu niets meer van aan is? Opnieuw een leugen. Ik vermoed dat het enkel met recupereren van geld te maken heeft ... Nét daarom moet het langer duren, vrees ik. Het enige wat ik momenteel kan bedenken, is dat het over de inkomsten van de lidgelden van de jeugdspelers gaat. Tal van jeugdspelers zoeken voor dit ogenblik een andere club, omdat er geen duidelijkheid is (voor de lokale spelers) of omdat ze 25 - 30 km moeten rijden om op een niveau te spelen die op 10 km van hun deur ook te vinden is (voor de betere spelers die via scouting binnen kwamen). Een collega op het werk die bij Deinze in het jeugdbestuur zit, liet mij weten dat de telefoon niet stil staat van spelers van ons die naar ginder willen vertrekken. Laat het nu wel die jeugdspelers zijn die op dit ogenblik - zoals over elders ook het geval is - hun lidgeld voor volgend seizoen dienen te betalen. Ik weet niet hoeveel een jeugdspeler bij ons betaalt, maar je zit al snel aan 450 euro - 500 euro, vermoed ik. Een 300 tal jeugdspelers (kleine schatting) ... Even de rekening maken? Dat is één van de redenen waarom er een perspectief moet gegeven worden ... Ook al weet een mens met gezond verstand dat dit een drog perspectief is. De schaamte voorbij? |
| 18 Mei 2015, 13:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoop echt dat er op de achtergrond dingen bewegen, maar momenteel blijft het toch ook akelig stil op gebied van overnemers ofzo. Is er een alternatief en staan er mensen klaar? Want verder doen met FDR is eigenlijk geen optie. Maar wat dan? Gewoon gedaan of staat er iets op til?
|
| 18 Mei 2015, 15:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Ik hoop echt dat er op de achtergrond dingen bewegen, maar momenteel blijft het toch ook akelig stil op gebied van overnemers ofzo. Is er een alternatief en staan er mensen klaar? Want verder doen met FDR is eigenlijk geen optie. Maar wat dan? Gewoon gedaan of staat er iets op til? Lijkt mij idd ook geen optie. Maar wat als hij zijn gelijk haalt bij de burgerlijke rechtbank? Is er dan een mogelijkheid om hem een stap terug te laten zetten. Er is toch iemand dat die man moet laten inzien dat het niet verder kan met hem aan het hoofd van deze club? _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 18 Mei 2015, 15:40 |
|
|
Vaste Waarde
Tom_1919 schreef: Smetje schreef: Ik hoop echt dat er op de achtergrond dingen bewegen, maar momenteel blijft het toch ook akelig stil op gebied van overnemers ofzo. Is er een alternatief en staan er mensen klaar? Want verder doen met FDR is eigenlijk geen optie. Maar wat dan? Gewoon gedaan of staat er iets op til? Lijkt mij idd ook geen optie. Maar wat als hij zijn gelijk haalt bij de burgerlijke rechtbank? Is er dan een mogelijkheid om hem een stap terug te laten zetten. Er is toch iemand dat die man moet laten inzien dat het niet verder kan met hem aan het hoofd van deze club? Indien het BAS zijn huiswerk nog maar een beetje grondig heeft gedaan dan gaat FRD nooit gelijk krijgen, en dat weet hij denk ik ook wel. Urban heeft gelijk als hij stelt dat het De Roose enkel en alleen te doen is om tijd te winnen. Hij zal/moet/ zoveel mogelijk poen recupereren remember ? Net daarom is een failliet überhaupt géén optie voor hem ! Dan is die man letterlijk alles kwijt he ! Ik zou zelfs niet verwonderd zijn dat hij zich ook ten persoonlijke titel links of rechts heeft borggesteld... ![]() |
| 18 Mei 2015, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Tom_1919 schreef: Smetje schreef: Ik hoop echt dat er op de achtergrond dingen bewegen, maar momenteel blijft het toch ook akelig stil op gebied van overnemers ofzo. Is er een alternatief en staan er mensen klaar? Want verder doen met FDR is eigenlijk geen optie. Maar wat dan? Gewoon gedaan of staat er iets op til? Lijkt mij idd ook geen optie. Maar wat als hij zijn gelijk haalt bij de burgerlijke rechtbank? Is er dan een mogelijkheid om hem een stap terug te laten zetten. Er is toch iemand dat die man moet laten inzien dat het niet verder kan met hem aan het hoofd van deze club? ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik wil deze situatie nu eens langs de meest positieve kant bekijken. Want negativisten zitten er voldoende op dit forum. FDR is een zakenman, en ik vermoed geen fantast, geen debiel, of onkundige. Anders zou hij in het zakenleven er ook een grote rotzooi hebben van gemaakt. Het is gemakkelijk om alle shit over zijn hoofd te gooien en een berg beledigingen en laster naar hem toe te schuiven. Heeft hij in het nabije verleden al heel veel verzwegen? ja! Heeft hij mooie voorstellingen gemaakt van wat hij met Eendracht wou bereiken? Inderdaad! ! Maar de achtergronden kunnen veel dieper liggen, en niet vatbaar zijn voor publieke bekendmaking. We kampten bovendien al veel eerder met financiele problemen; Dat is genoegzaam bekend ... Als FDR er in slaagt om Eendracht in tweede te houden; kunnen er met bepaalde organisaties afspraken klaar liggen, (die wij niet weten, maar die om bergijpelijke redenen (nu nog) niet bekend mogen worden gemaakt; Om Eendracht bij de 24 profclubs te loodsen; en kan er nadien aan de afbouw van de schuldenberg worden gewerkt. Dit scenario is in IEDERS belang. Zowel voor de supporters , als voor de huidige investeerders om hun centen terug te zien. Geef dus FDR minstens die kans. Want we weten heel goed dat degraderen naar derde klasse NOG VEEL MOEILIJKER wordt om ooit nog terug te keren! En wellicht het einde betekent van Eendracht's toekomst. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 18 Mei 2015, 16:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
pattaboem schreef: Ik wil deze situatie nu eens langs de meest positieve kant bekijken. Want negativisten zitten er voldoende op dit forum. FDR is een zakenman, en ik vermoed geen fantast, geen debiel, of onkundige. Anders zou hij in het zakenleven er ook een grote rotzooi hebben van gemaakt. Het is gemakkelijk om alle shit over zijn hoofd te gooien en een berg beledigingen en laster naar hem toe te schuiven. Heeft hij in het nabije verleden al heel veel verzwegen? ja! Heeft hij mooie voorstellingen gemaakt van wat hij met Eendracht wou bereiken? Inderdaad! ! Maar de achtergronden kunnen veel dieper liggen, en niet vatbaar zijn voor publieke bekendmaking. We kampten bovendien al veel eerder met financiele problemen; Dat is genoegzaam bekend ... Als FDR er in slaagt om Eendracht in tweede te houden; kunnen er met bepaalde organisaties afspraken klaar liggen, (die wij niet weten, maar die om bergijpelijke redenen (nu nog) niet bekend mogen worden gemaakt; Om Eendracht bij de 24 profclubs te loodsen; en kan er nadien aan de afbouw van de schuldenberg worden gewerkt. Dit scenario is in IEDERS belang. Zowel voor de supporters , als voor de huidige investeerders om hun centen terug te zien. Geef dus FDR minstens die kans. Want we weten heel goed dat degraderen naar derde klasse NOG VEEL MOEILIJKER wordt om ooit nog terug te keren! En wellicht het einde betekent van Eendracht's toekomst. pattaboem schreef: Ik kan mijn ogen niet geloven ?!?..... Verder ploeteren in derde klasse? Met die aanzienlijke berg schulden? Met veel minder inkomsten, en een torenhoge concurrentie (tegenkandidaten) voor de titel en eindronde! En hetzelfde verhaal van in seizoen 2014-15, dwz, filevorming door deurwaarders.... Verder aanmodderen in de regen, in hetzelfde vervallen stadion.... ... Als dat de oplossing is,... dat belooft! _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Mei 2015, 16:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
pattaboem schreef: Tom_1919 schreef: Smetje schreef: Ik hoop echt dat er op de achtergrond dingen bewegen, maar momenteel blijft het toch ook akelig stil op gebied van overnemers ofzo. Is er een alternatief en staan er mensen klaar? Want verder doen met FDR is eigenlijk geen optie. Maar wat dan? Gewoon gedaan of staat er iets op til? Lijkt mij idd ook geen optie. Maar wat als hij zijn gelijk haalt bij de burgerlijke rechtbank? Is er dan een mogelijkheid om hem een stap terug te laten zetten. Er is toch iemand dat die man moet laten inzien dat het niet verder kan met hem aan het hoofd van deze club? ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik wil deze situatie nu eens langs de meest positieve kant bekijken. Want negativisten zitten er voldoende op dit forum. FDR is een zakenman, en ik vermoed geen fantast, geen debiel, of onkundige. Anders zou hij in het zakenleven er ook een grote rotzooi hebben van gemaakt. Het is gemakkelijk om alle shit over zijn hoofd te gooien en een berg beledigingen en laster naar hem toe te schuiven. Heeft hij in het nabije verleden al heel veel verzwegen? ja! Heeft hij mooie voorstellingen gemaakt van wat hij met Eendracht wou bereiken? Inderdaad! ! Maar de achtergronden kunnen veel dieper liggen, en niet vatbaar zijn voor publieke bekendmaking. We kampten bovendien al veel eerder met financiele problemen; Dat is genoegzaam bekend ... Als FDR er in slaagt om Eendracht in tweede te houden; kunnen er met bepaalde organisaties afspraken klaar liggen, (die wij niet weten, maar die om bergijpelijke redenen (nu nog) niet bekend mogen worden gemaakt; Om Eendracht bij de 24 profclubs te loodsen; en kan er nadien aan de afbouw van de schuldenberg worden gewerkt. Dit scenario is in IEDERS belang. Zowel voor de supporters , als voor de huidige investeerders om hun centen terug te zien. Geef dus FDR minstens die kans. Want we weten heel goed dat degraderen naar derde klasse NOG VEEL MOEILIJKER wordt om ooit nog terug te keren! En wellicht het einde betekent van Eendracht's toekomst. Je bent vergeten om te beginnen met "er was eens", de meeste sprookjes beginnen daar mee... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Mei 2015, 16:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: pattaboem schreef: Ik wil deze situatie nu eens langs de meest positieve kant bekijken. Want negativisten zitten er voldoende op dit forum. FDR is een zakenman, en ik vermoed geen fantast, geen debiel, of onkundige. Anders zou hij in het zakenleven er ook een grote rotzooi hebben van gemaakt. Het is gemakkelijk om alle shit over zijn hoofd te gooien en een berg beledigingen en laster naar hem toe te schuiven. Heeft hij in het nabije verleden al heel veel verzwegen? ja! Heeft hij mooie voorstellingen gemaakt van wat hij met Eendracht wou bereiken? Inderdaad! ! Maar de achtergronden kunnen veel dieper liggen, en niet vatbaar zijn voor publieke bekendmaking. We kampten bovendien al veel eerder met financiele problemen; Dat is genoegzaam bekend ... Als FDR er in slaagt om Eendracht in tweede te houden; kunnen er met bepaalde organisaties afspraken klaar liggen, (die wij niet weten, maar die om bergijpelijke redenen (nu nog) niet bekend mogen worden gemaakt; Om Eendracht bij de 24 profclubs te loodsen; en kan er nadien aan de afbouw van de schuldenberg worden gewerkt. Dit scenario is in IEDERS belang. Zowel voor de supporters , als voor de huidige investeerders om hun centen terug te zien. Geef dus FDR minstens die kans. Want we weten heel goed dat degraderen naar derde klasse NOG VEEL MOEILIJKER wordt om ooit nog terug te keren! En wellicht het einde betekent van Eendracht's toekomst. pattaboem schreef: Ik kan mijn ogen niet geloven ?!?..... Verder ploeteren in derde klasse? Met die aanzienlijke berg schulden? Met veel minder inkomsten, en een torenhoge concurrentie (tegenkandidaten) voor de titel en eindronde! En hetzelfde verhaal van in seizoen 2014-15, dwz, filevorming door deurwaarders.... Verder aanmodderen in de regen, in hetzelfde vervallen stadion.... ... Als dat de oplossing is,... dat belooft! Inderdaad! Ik herbevestig mijn eigen woorden: De ENIGSTE oplossing is streven naar de 24 profclubs die uit 2de en 1ste klasse komen; die over behoorlijke inkomsten beschikken om als voetbalclub te overleven. Dus de gok van FDR is héél begrijpelijk ! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 18 Mei 2015, 16:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gij zijt al zo zot dan FDR
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Mei 2015, 16:57 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Te hopen dat hij dan deze keer wél het juiste formulier betreffende de betalingen van de lonen meeneemt én het overzicht van de afbetalingen en afspraken gemaakt met de RSZ. Het correcte duidelijke overzicht.
Anders gaat het alleen nog maar wat meer geld kosten aan de club met al dat procederen. Dat hij iedere kans grijpt, dat moet hij doen hé! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 18 Mei 2015, 16:58 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30 Berichten: 167 |
Waarom gaat hij niet weg en doet hij wanhopige dingen?
E.Aalst failliet, gevolg Derowood failliet! (remember De Dijcker, diene mens heeft er ook zijn broek aan gescheurd) |
| 18 Mei 2015, 17:03 |
|
|
|
| 18 Mei 2015, 17:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
pattaboem schreef: Tom_1919 schreef: Smetje schreef: Ik hoop echt dat er op de achtergrond dingen bewegen, maar momenteel blijft het toch ook akelig stil op gebied van overnemers ofzo. Is er een alternatief en staan er mensen klaar? Want verder doen met FDR is eigenlijk geen optie. Maar wat dan? Gewoon gedaan of staat er iets op til? Lijkt mij idd ook geen optie. Maar wat als hij zijn gelijk haalt bij de burgerlijke rechtbank? Is er dan een mogelijkheid om hem een stap terug te laten zetten. Er is toch iemand dat die man moet laten inzien dat het niet verder kan met hem aan het hoofd van deze club? ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik wil deze situatie nu eens langs de meest positieve kant bekijken. Want negativisten zitten er voldoende op dit forum. FDR is een zakenman, en ik vermoed geen fantast, geen debiel, of onkundige. Anders zou hij in het zakenleven er ook een grote rotzooi hebben van gemaakt. Het is gemakkelijk om alle shit over zijn hoofd te gooien en een berg beledigingen en laster naar hem toe te schuiven. Heeft hij in het nabije verleden al heel veel verzwegen? ja! Heeft hij mooie voorstellingen gemaakt van wat hij met Eendracht wou bereiken? Inderdaad! ! Maar de achtergronden kunnen veel dieper liggen, en niet vatbaar zijn voor publieke bekendmaking. We kampten bovendien al veel eerder met financiele problemen; Dat is genoegzaam bekend ... Als FDR er in slaagt om Eendracht in tweede te houden; kunnen er met bepaalde organisaties afspraken klaar liggen, (die wij niet weten, maar die om bergijpelijke redenen (nu nog) niet bekend mogen worden gemaakt; Om Eendracht bij de 24 profclubs te loodsen; en kan er nadien aan de afbouw van de schuldenberg worden gewerkt. Dit scenario is in IEDERS belang. Zowel voor de supporters , als voor de huidige investeerders om hun centen terug te zien. Geef dus FDR minstens die kans. Want we weten heel goed dat degraderen naar derde klasse NOG VEEL MOEILIJKER wordt om ooit nog terug te keren! En wellicht het einde betekent van Eendracht's toekomst. Op Mars geleefd de voorbije maanden? Zowat elk argument dat je aanhaalt kan je met het grootste gemak met de grond gelijk maken ![]() |
| 18 Mei 2015, 17:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
pattaboem schreef: Bakkie schreef: pattaboem schreef: Ik wil deze situatie nu eens langs de meest positieve kant bekijken. Want negativisten zitten er voldoende op dit forum. FDR is een zakenman, en ik vermoed geen fantast, geen debiel, of onkundige. Anders zou hij in het zakenleven er ook een grote rotzooi hebben van gemaakt. Het is gemakkelijk om alle shit over zijn hoofd te gooien en een berg beledigingen en laster naar hem toe te schuiven. Heeft hij in het nabije verleden al heel veel verzwegen? ja! Heeft hij mooie voorstellingen gemaakt van wat hij met Eendracht wou bereiken? Inderdaad! ! Maar de achtergronden kunnen veel dieper liggen, en niet vatbaar zijn voor publieke bekendmaking. We kampten bovendien al veel eerder met financiele problemen; Dat is genoegzaam bekend ... Als FDR er in slaagt om Eendracht in tweede te houden; kunnen er met bepaalde organisaties afspraken klaar liggen, (die wij niet weten, maar die om bergijpelijke redenen (nu nog) niet bekend mogen worden gemaakt; Om Eendracht bij de 24 profclubs te loodsen; en kan er nadien aan de afbouw van de schuldenberg worden gewerkt. Dit scenario is in IEDERS belang. Zowel voor de supporters , als voor de huidige investeerders om hun centen terug te zien. Geef dus FDR minstens die kans. Want we weten heel goed dat degraderen naar derde klasse NOG VEEL MOEILIJKER wordt om ooit nog terug te keren! En wellicht het einde betekent van Eendracht's toekomst. pattaboem schreef: Ik kan mijn ogen niet geloven ?!?..... Verder ploeteren in derde klasse? Met die aanzienlijke berg schulden? Met veel minder inkomsten, en een torenhoge concurrentie (tegenkandidaten) voor de titel en eindronde! En hetzelfde verhaal van in seizoen 2014-15, dwz, filevorming door deurwaarders.... Verder aanmodderen in de regen, in hetzelfde vervallen stadion.... ... Als dat de oplossing is,... dat belooft! Inderdaad! Ik herbevestig mijn eigen woorden: De ENIGSTE oplossing is streven naar de 24 profclubs die uit 2de en 1ste klasse komen; die over behoorlijke inkomsten beschikken om als voetbalclub te overleven. Dus de gok van FDR is héél begrijpelijk ! Nog niet ziek van al uw draaien?_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Mei 2015, 17:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
zoals ik al eerder aanhaalde, in elk kiekekot zit altijd 1 uil, bij deze ...
die kansen die jij aanhaalt zijn allemaal al lang voorbij en achterhaald toevallig ben ik gisteren nog voorbij De Dijcker gereden, triestig, dat ze zich bij Derowood maar goe zorgen beginnen te maken. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 18 Mei 2015, 18:03 |
|
| Pagina 54 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 62 Volgende |