|
|
| Pagina 55 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Wanneer krijgen we eens nieuws van eventuele kandidaat-overnemers, want anders zijn het hier allemaal woorden in de wind.
Momenteel zijn de zaken zoals ze zijn, zonder FDR is er geen voetbal meer of heb ik iets gemist en de tijd dringt nietwaar? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Mei 2015, 18:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Hugo schreef: Wanneer krijgen we eens nieuws van eventuele kandidaat-overnemers, want anders zijn het hier allemaal woorden in de wind. Momenteel zijn de zaken zoals ze zijn, zonder FDR is er geen voetbal meer of heb ik iets gemist en de tijd dringt nietwaar? Nogmaals, ALS er al kandidaat-overnemers zijn, krijgen ze een gigantische schuld als welkomstgift. Voetjes op de grond: mensen die zo gek zijn = onvindbaar. De enige andere oplossing is herbeginnen, maar dan moet je een oplossing a la Beerschot vinden en ook nog eens een nieuwe ploeg -op en naast het veld- bij elkaar krijgen op korte termijn. Mss zal FDR het nog een jaartje proberen te rekken, maar de situatie is zo uitzichtloos voor hem op alle vlakken dat de bom dan gewoon met vertraging zal barsten. Ik hoop op een mirakel maar ik vrees dat we met een doodzieke patiënt zitten. |
| 18 Mei 2015, 18:41 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: Bakkie schreef: pattaboem schreef: Ik wil deze situatie nu eens langs de meest positieve kant bekijken. Want negativisten zitten er voldoende op dit forum. FDR is een zakenman, en ik vermoed geen fantast, geen debiel, of onkundige. Anders zou hij in het zakenleven er ook een grote rotzooi hebben van gemaakt. Het is gemakkelijk om alle shit over zijn hoofd te gooien en een berg beledigingen en laster naar hem toe te schuiven. Heeft hij in het nabije verleden al heel veel verzwegen? ja! Heeft hij mooie voorstellingen gemaakt van wat hij met Eendracht wou bereiken? Inderdaad! ! Maar de achtergronden kunnen veel dieper liggen, en niet vatbaar zijn voor publieke bekendmaking. We kampten bovendien al veel eerder met financiele problemen; Dat is genoegzaam bekend ... Als FDR er in slaagt om Eendracht in tweede te houden; kunnen er met bepaalde organisaties afspraken klaar liggen, (die wij niet weten, maar die om bergijpelijke redenen (nu nog) niet bekend mogen worden gemaakt; Om Eendracht bij de 24 profclubs te loodsen; en kan er nadien aan de afbouw van de schuldenberg worden gewerkt. Dit scenario is in IEDERS belang. Zowel voor de supporters , als voor de huidige investeerders om hun centen terug te zien. Geef dus FDR minstens die kans. Want we weten heel goed dat degraderen naar derde klasse NOG VEEL MOEILIJKER wordt om ooit nog terug te keren! En wellicht het einde betekent van Eendracht's toekomst. pattaboem schreef: Ik kan mijn ogen niet geloven ?!?..... Verder ploeteren in derde klasse? Met die aanzienlijke berg schulden? Met veel minder inkomsten, en een torenhoge concurrentie (tegenkandidaten) voor de titel en eindronde! En hetzelfde verhaal van in seizoen 2014-15, dwz, filevorming door deurwaarders.... Verder aanmodderen in de regen, in hetzelfde vervallen stadion.... ... Als dat de oplossing is,... dat belooft! Inderdaad! Ik herbevestig mijn eigen woorden: De ENIGSTE oplossing is streven naar de 24 profclubs die uit 2de en 1ste klasse komen; die over behoorlijke inkomsten beschikken om als voetbalclub te overleven. Dus de gok van FDR is héél begrijpelijk ! Nu vind ik Bakkie bij tijd ook een persoonlijke hetze voeren tegen FDR, maar de zever die gij hier verkoopt kerel... Er is gewoon geen goed beleid, nu met die burgerlijke procedure zit je overigens ook tot 30/06 puur sportief in het ongewisse. Wat ga je tegen de spelemansen zeggen? Misschien tweede, misschien derde,... Ik lees de voorbije weken (en bij uitbreiding de laatste drie jaar) altijd maar berichten geschreven met een hoog Calimerogehalte. Ik lees nooit iets van: "we hebben ons uiterste best gedaan, maar het is ons niet gelukt, we kregen de gelden niet bij elkaar en we kregen terecht niet onze licentie..." Wat met de abonnementverkoop? Wat met de lidgelden (300 spelers x 495 euro?)? Ik kan me wel inbeelden dat ge als ouder van een jeugdspeler wel nog efkes wacht met betalen... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 18 Mei 2015, 19:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: pattaboem schreef: Bakkie schreef: Inderdaad! Ik herbevestig mijn eigen woorden: De ENIGSTE oplossing is streven naar de 24 profclubs die uit 2de en 1ste klasse komen; die over behoorlijke inkomsten beschikken om als voetbalclub te overleven. Dus de gok van FDR is héél begrijpelijk ! Nu vind ik Bakkie bij tijd ook een persoonlijke hetze voeren tegen FDR, maar de zever die gij hier verkoopt kerel... Er is gewoon geen goed beleid, nu met die burgerlijke procedure zit je overigens ook tot 30/06 puur sportief in het ongewisse. Wat ga je tegen de spelemansen zeggen? Misschien tweede, misschien derde,... Ik lees de voorbije weken (en bij uitbreiding de laatste drie jaar) altijd maar berichten geschreven met een hoog Calimerogehalte. Ik lees nooit iets van: "we hebben ons uiterste best gedaan, maar het is ons niet gelukt, we kregen de gelden niet bij elkaar en we kregen terecht niet onze licentie..." Wat met de abonnementverkoop? Wat met de lidgelden (300 spelers x 495 euro?)? Ik kan me wel inbeelden dat ge als ouder van een jeugdspeler wel nog efkes wacht met betalen... En ik zeg hier nu eens niets in deze post zie mor dage sebiet optijd zijt,dage eens kunt trakteren ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Mei 2015, 19:08 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: pattaboem schreef: Inderdaad! Ik herbevestig mijn eigen woorden: De ENIGSTE oplossing is streven naar de 24 profclubs die uit 2de en 1ste klasse komen; die over behoorlijke inkomsten beschikken om als voetbalclub te overleven. Dus de gok van FDR is héél begrijpelijk ! Nu vind ik Bakkie bij tijd ook een persoonlijke hetze voeren tegen FDR, maar de zever die gij hier verkoopt kerel... Er is gewoon geen goed beleid, nu met die burgerlijke procedure zit je overigens ook tot 30/06 puur sportief in het ongewisse. Wat ga je tegen de spelemansen zeggen? Misschien tweede, misschien derde,... Ik lees de voorbije weken (en bij uitbreiding de laatste drie jaar) altijd maar berichten geschreven met een hoog Calimerogehalte. Ik lees nooit iets van: "we hebben ons uiterste best gedaan, maar het is ons niet gelukt, we kregen de gelden niet bij elkaar en we kregen terecht niet onze licentie..." Wat met de abonnementverkoop? Wat met de lidgelden (300 spelers x 495 euro?)? Ik kan me wel inbeelden dat ge als ouder van een jeugdspeler wel nog efkes wacht met betalen... En ik zeg hier nu eens niets in deze post zie mor dage sebiet optijd zijt,dage eens kunt trakteren ![]() boekhouders trakteren niet... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 18 Mei 2015, 19:10 |
|
|
Ancien
AlostanA schreef: Hugo schreef: Wanneer krijgen we eens nieuws van eventuele kandidaat-overnemers, want anders zijn het hier allemaal woorden in de wind. Momenteel zijn de zaken zoals ze zijn, zonder FDR is er geen voetbal meer of heb ik iets gemist en de tijd dringt nietwaar? Nogmaals, ALS er al kandidaat-overnemers zijn, krijgen ze een gigantische schuld als welkomstgift. Voetjes op de grond: mensen die zo gek zijn = onvindbaar. De enige andere oplossing is herbeginnen, maar dan moet je een oplossing a la Beerschot vinden en ook nog eens een nieuwe ploeg -op en naast het veld- bij elkaar krijgen op korte termijn. Mss zal FDR het nog een jaartje proberen te rekken, maar de situatie is zo uitzichtloos voor hem op alle vlakken dat de bom dan gewoon met vertraging zal barsten. Ik hoop op een mirakel maar ik vrees dat we met een doodzieke patiënt zitten. Een fusie jullie waren daar toch tegen en voor een Beerschotscenario is het al te laat, ik geloof dat je tijd had tot 15 mei. Misschien een RWDM scenario, maar zelfs in vierde provinciale komen ze niet sjotten voor een appel en een ei, dus geldschieters gevraagd a.u.b.. Het is inderdaad een moeilijke bevalling en ondertussen blijft de toestand onzeker, ook erg voor de jeugd. Ik dacht ergens eens gelezen te hebben dat de KBVB geen rechtszaken meer zou aanvaarden van voetbalclubs met dreiging tot schrapping van de bondslijsten? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Mei 2015, 20:25 |
|
|
toevallige voorbijganger
Edit
|
| 19 Mei 2015, 0:28 |
|
|
toevallige voorbijganger
Edit.
Laatst gewijzigd door Geo 2 op 19 Mei 2015, 0:42, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Mei 2015, 0:38 |
|
|
toevallige voorbijganger
Edit.
|
| 19 Mei 2015, 0:39 |
|
|
Junior
Ik hoop dat er achter de schermen toch wat aan het gebeuren is want ik vind het akelig stil op deze moment
Dat het met dit bestuur niet meer zal lukken dat is duidelijk, die mogen dus van mij hun valiezen pakken maar hoe moet het dan verder? Tot op heden heb hier nog geen concrete maatregelen mogen lezen. Is er eigenlijk op korte termijn een supportersvergadering gepland? En dan bedoel ik een vergadering ZONDER het bestuur. |
| 19 Mei 2015, 9:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
is er nu een vergadering geweest met de supportersafgevaardigden en FDR of moet dat nog gebeuren ?
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 19 Mei 2015, 10:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Ik weet dat jullie allemaal ongeduldig zijn, maar wees maar zeker dat de vzw niet stil zit.
Deze week nog komen we met informatie naar buiten, beloofd! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 19 Mei 2015, 11:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
anathema76 schreef: Ik weet dat jullie allemaal ongeduldig zijn, maar wees maar zeker dat de vzw niet stil zit. Deze week nog komen we met informatie naar buiten, beloofd! Bedankt! Als er nu te weinig tijd is om nog iets te kunnen regelen, is het dan geen optie om toch nog een seizoen gewoon door te gaan en zien dat tegen dan alles klaar staat voor een doorstart/overname/... |
| 19 Mei 2015, 11:38 |
|
|
forumlegende
Vanavond om 19u is er de AV waar toch al veel zal duidelijk worden. Hopelijk kunnen we hier snel een verslag lezen.
In de marge geef ik nog mee dat er ook een reportage te zien is op VTM over gerechtsdeurwaarders in Telefacts. .. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Mei 2015, 13:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
pattaboem schreef: Tom_1919 schreef: Smetje schreef: Ik hoop echt dat er op de achtergrond dingen bewegen, maar momenteel blijft het toch ook akelig stil op gebied van overnemers ofzo. Is er een alternatief en staan er mensen klaar? Want verder doen met FDR is eigenlijk geen optie. Maar wat dan? Gewoon gedaan of staat er iets op til? Lijkt mij idd ook geen optie. Maar wat als hij zijn gelijk haalt bij de burgerlijke rechtbank? Is er dan een mogelijkheid om hem een stap terug te laten zetten. Er is toch iemand dat die man moet laten inzien dat het niet verder kan met hem aan het hoofd van deze club? ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik wil deze situatie nu eens langs de meest positieve kant bekijken. Want negativisten zitten er voldoende op dit forum. FDR is een zakenman, en ik vermoed geen fantast, geen debiel, of onkundige. Anders zou hij in het zakenleven er ook een grote rotzooi hebben van gemaakt. Het is gemakkelijk om alle shit over zijn hoofd te gooien en een berg beledigingen en laster naar hem toe te schuiven. Heeft hij in het nabije verleden al heel veel verzwegen? ja! Heeft hij mooie voorstellingen gemaakt van wat hij met Eendracht wou bereiken? Inderdaad! ! Maar de achtergronden kunnen veel dieper liggen, en niet vatbaar zijn voor publieke bekendmaking. We kampten bovendien al veel eerder met financiele problemen; Dat is genoegzaam bekend ... Als FDR er in slaagt om Eendracht in tweede te houden; kunnen er met bepaalde organisaties afspraken klaar liggen, (die wij niet weten, maar die om bergijpelijke redenen (nu nog) niet bekend mogen worden gemaakt; Om Eendracht bij de 24 profclubs te loodsen; en kan er nadien aan de afbouw van de schuldenberg worden gewerkt. Dit scenario is in IEDERS belang. Zowel voor de supporters , als voor de huidige investeerders om hun centen terug te zien. Geef dus FDR minstens die kans. Want we weten heel goed dat degraderen naar derde klasse NOG VEEL MOEILIJKER wordt om ooit nog terug te keren! En wellicht het einde betekent van Eendracht's toekomst. Beste pattaboem, als er nu iets is in het leven dan is het wel dat ik alles zo positief mogelijk probeer te benaderen. Maar op een bepaald moment zijn de feiten wat ze zijn(en laat ons nu zeggen dat de feiten op EA al veel te lang al te gemakkelijk worden weggeveegd). Volgens mij krijgen we een (allerlaatste) nieuwe kans om ons te hernemen(klinkt raar, maar het is wel zo). Echter, het zal er deze keer bosj op moeten zijn... Als FDR erin slaagt om Eendracht in 2de te houden dat zal dat in de eerste plaats vooral hem goed uitkomen denk ik( money,money!). Maar ik vrees een beetje voor zijn hoop om bij de 24 profclubs te geraken. Zie al maar eens naar de toekomstige voorwaarden... Nooit trekken wij dit op 1 jaar recht, laat staan op 5 jaar! Dus laat dat gokken van hem maar zitten, want ieder van ons weet dat je met het gokken meer verliest dan wint ![]() Nee, FDR buiten bonjouren zou ik ook niet doen, maar geef die man een andere functie binnen EA. Want zoals je zegt zal hij wel verstand hebben van zaken doen, maar niet op het niveau van een voetbalclub leiden, laat dat nu wel duidelijk zijn. En zo zijn er hier al een paar andere voor hem ook geweest, met groot lawaai binnenkomen beloven dat we op korte termijn de deur naar 1ste zullen openbeuken. Luchtkastelen dat zijn het ja... Hebben we eigenlijk al eens een voorzitter gehad die zich te goei laat omringen en een project heeft uitgewerkt op lange termijn en dit in samenwerking met stadsbestuur(jawel deze heb je nodig!), toekomstige zakenpartners, sponsors, leveranciers, marketingbureaus,...? Dat is wat we nodig hebben, mensen die het willen overnemen met die intenties en dan is een stap terugzetten geen erg, integendeel, het zal nodig zijn om er zo terug 2 vooruit te kunnen zetten. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 19 Mei 2015, 13:28 |
|
| Pagina 55 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 62 Volgende |