|
|
| Pagina 486 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 484 485 486 487 488 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Eerste klasse
zwetzat schreef: salvador schreef: zwetzat schreef: bwa, besteken, als het op den Iendracht wa minder gaat komen er hooguit nog 750 man. ![]() Als je cijfers nomet moet je wel correcte cijfers noemen. Gent heeft het laatste decennium nooit onder de 8000 gemiddeld gezeten, in de laatste 5 seizoenen Ottenstadion altijd meer dan 1000 man. Vorig seizoen 18543 man, terwijl ze play off 2 speelden, een paar honderd méér trouwens dan dit jaar: een combinatie van slimme abonnementen- en prijzenpolitiek én nieuw stadion... Er zit echt een heel doordacht prijzenbeleid achter om heel veel volk naar het stadion te krijgen, met interessante formules van combinatie volwassenen met kinderen. Je kan blijven laatdunkend doen, maar dat is pure jaloezie. AA Gent is op 't moment de best gerunde ploeg van het land... En het leeft ontzettend in de stad, hoor! En dat is nu met die titel natuurlijk nog eens maal 10, maar anders ook. Daarnaast is het ook zo dat Aalst Gent niet is, qua grootte, qua uitstraling, qua studenten, qua bestuur, en misschien vergeet ik nog één en ander... Belet niet dat ik er met veel respect en bewondering naar kijk, maar dat ik een Eendracht-supporter blijf... idd, Gent met Aalst vergelijken is niet mogelijk, groot Gent 250.000 inwoners + 70.000 studenten, groot Aalst 83.000 inwoners. Mja, eeuwige discussie he... Westerlo = 25000, Lokeren of Waregem = 40000, Oostende = 70000, Kortrijk = 75000,... |
| 24 Mei 2015, 11:54 |
|
|
Freak
goed clubbestuur-slecht clubbestuur
stadsbestuur die meewerkt-stadsbestuur die tegenwerkt ![]() |
| 24 Mei 2015, 12:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Wat is dat toch met al die uit het Gentse afkomstige BV's die zich plotseling moeten profileren als Buffalo?
Gisteren zat Katia Retsin in Café Corsari de hele tijd te praten met een Gents accent, terwijl ik die daarvoor altijd AN hoorde spreken. |
| 26 Mei 2015, 8:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Zelfde fenomeen keert hier ook jaarlijks terug hoor, met carnaval probeert iedereen zich ook als rasechten Oilsjteneer voor te doen...
_________________ MCMXIX |
| 27 Mei 2015, 1:10 |
|
|
Freak
Standard is verkocht. Om 11 uur is er een bijzondere persconferentie op Sclessin en dan zal duidelijk worden wie de nieuwe grote baas wordt. Wellicht worden Russen baas op Sclessin.
Roland Duchatelet heeft dan toch zijn Aandelen van Standard verkocht. Wellicht worden de Russische investeerders die eerder met STVV in verband werden gebracht nu de nieuwe baas in Luik. Omstreden voorzitter Duchatelet doet na vier (turbulente) jaren zijn aandelen van de hand, waardoor de weg weer vrij is voor een mogelijke terugkeer naar zijn oude liefde STVV. Duchatelet zocht al een tijdje naar een koper maar zijn vraagprijs was lange tijd te hoog. Die prijs zou naar verluidt zelfs 70 miljoen euro bedragen, flink meer dan de 41 miljoen die hij vier jaar geleden zelf betaalde toen goudhaantjes als Defour en Witsel nog deel uitmaakten van de activa van de club. Op de hoge vraagprijs sprongen ondermeer het Nederlandse Value 8 en een groep Luikse investeerders rond ondervoorzitter Bruno Venanzi af. In de verkoop van KV Kortrijk aan Vincent Tan zag Duchatelet echter een teken dat Belgische clubs internationaal in aanzien stegen. Hij zocht daarop een kapitaalkrachtige investeerder uit het buitenland. Voorlopig is het nog onduidelijk welke gevolgen deze overname teweeg brengt voor de sportieve en zakelijke leiding. Zo is het nog niet zeker welke rol huidig ondervoorzitter Bruno Venanzi en technisch directeur Axel Lawaree in de nieuwe constellatie zullen spelen. Ook de toekomst van commercieel directeur Bob Claes, een vertrouweling van Duchâtelet is onzeker.hnb |
| 24 Jun 2015, 9:34 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Alweer voorbarig mediaberichten over die Russen. Het is gewoon in handen van de vice voorzitter nu.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 24 Jun 2015, 11:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Vossen naar Brugge. Met voorsprong de meest opvallende transfer in België deze periode.
Op een tweede plaats misschien Perbet naar Charleroi. Benieuwd of er nog een paar konijnen tevoorschijn worden getoverd vanavond. |
| 31 Aug 2015, 14:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Toch een interessant statistiekje:
In totaal werden afgelopen zomer 413 spelers verhandeld in de Jupiler Pro League. 202 nieuwe spelers werden binnengehaald, 211 spelers zochten een nieuwe club op. Aanvallers waren het populairst op de transfermarkt. |
| 01 Sep 2015, 13:36 |
|
|
Freak
|
| 06 Okt 2015, 21:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Benito Raman
![]() |
| 22 Dec 2015, 13:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Zienaa schreef: Benito Raman ![]() juist, ja, OK, hij zal gestraft worden, en diegenen die hem opgejut hebben ook dan ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Dec 2015, 13:42 |
|
|
Ik vind het gewoon allemaal idioot. Wie werd er daadwerkelijk geschoffeerd, of wie was het de bedoeling om te schofferen? Brugge supporters, landbouwers, holebi's? Ik denk geen van de drie. Maar die typische overdreven politieke correcte houding van AA Gent en de media maakt het gewoon nog veel erger. Waar is de tijd dat ge nog 'ej jeanet' kon roepen zonder een veroordeling voor homofobe uitspraken te riskeren.
|
| 22 Dec 2015, 13:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Zienaa schreef: Ik vind het gewoon allemaal idioot. Wie werd er daadwerkelijk geschoffeerd, of wie was het de bedoeling om te schofferen? Brugge supporters, landbouwers, holebi's? Ik denk geen van de drie. Maar die typische overdreven politieke correcte houding van AA Gent en de media maakt het gewoon nog veel erger. Waar is de tijd dat ge nog 'ej jeanet' kon roepen zonder een veroordeling voor homofobe uitspraken te riskeren. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 22 Dec 2015, 14:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Zienaa schreef: Ik vind het gewoon allemaal idioot. Wie werd er daadwerkelijk geschoffeerd, of wie was het de bedoeling om te schofferen? Brugge supporters, landbouwers, holebi's? Ik denk geen van de drie. Maar die typische overdreven politieke correcte houding van AA Gent en de media maakt het gewoon nog veel erger. Waar is de tijd dat ge nog 'ej jeanet' kon roepen zonder een veroordeling voor homofobe uitspraken te riskeren. Het is gewoon echt niet slim van Raman en ik kon AA Gent wel ergens volgen. Het is niet de eerste keer dat hij op het randje zit. Maar dat AA Gent zich excuseert bij de landbouwgemeenschap, ik dacht écht dat dat een grap was. Maar ze menen dat blijkbaar. Dat is er nu eens echt over."Excuseer, beste landbouwers, dat onze speler u misschien heeft beledigd." ![]() |
| 22 Dec 2015, 14:49 |
|
|
forumlegende
Je moet het toch maar kunnen : in 1 zin drie groepen beledigen.
En waarom zijn de landbouwers dan beledigd? Omdat ze vergeleken worden met homo's of omdat het de roepnaam is voor Bruggesupporters? In beide gevallen is de verontschuldiging zelfs een belediging op zich, want daarmee definieer je het homo-zijn of het Bruggesupporter-zijn als iets slechts of minderwaardigs, want anders kan je er toch niet beledigd door zijn? Enfin, veel te veel geblaat voor niets. Er kan tegenwoordig niks meer. Niet in het voetbal en niet in de maatschappij. |
| 22 Dec 2015, 15:13 |
|
| Pagina 486 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 484 485 486 487 488 … 500 Volgende |