Derde klasse 2015-2016 - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 524 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 35
 Derde klasse 2015-2016 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
Neutralboy schreef:
iendrachter schreef:
El Corredor (Light) schreef:

om dit financieel allemaal nog recht te trekken, daar gaan minimaal 8 jaar over. Vlug, vlug in geen geval, en dan nog.

de simpelste manier om terug deftig te starten is in faling gaan, stamnummer terugkopen en in vierde beginnen. Al de rest is allemaal bewonderenswaardig en nobel, maar gaat mijns inziens nooit meer lukken. Er is ne put van meer dan 1,6 miljoen. Stel je maakt 100.000 euro winst per seizoen, wat de laatste jaren nog nooit is gelukt, dan ben je even bezig.

Maanden zoeken we (of beter FDR zoekt) geld, investeerders met onze financiële gigantische put in tweede klasse... We vinden er geen (allez Valckenier efkes buiten beschouwing gelaten). En nu maakt FDR zich sterk dat hij in derde klasse deze wel gaat vinden. Beter nog, hij kan zelfs de dag zeggen voor wanneer dit gaat gestort worden en het bedrag.

Ik vind zoiets eigenlijk heel raar, ik zou er dan ook niet van verschieten dat dat geld van FDR zelf komt of van een stroman...

Daarom dat ik ook niet begrijp dat er van EA uit geen interesse geweest is in dat stamnummer van Wetteren?
Een serieuze blunder volgens mij, met de helft van wat ze voor de licentie moesten leggen(die we dan nog niet halen!) konden ze dat stamnummer in 4de overnemen en beginnen met 0 euro schulden.
En dat de schuldeisers naar hun geld dan kunnen fluiten is zeer spijtig, maar dat gaan ze volgens mij nu ook kunnen doen.....
Ik vind het toch ook maar een vreemd verhaal, toen we in 2de zaten wou er niemand investeren en nu we naar 3de zakken en de situatie nog slechter is zouden er plots investeerders klaarstaan die er 300.000 euro gaan inpompen?
Als FDR zijn deadline van vandaag niet haalt, is het echt wel over en uit.

Toch nog mensen die er net zoals ik over denken en gewoon opnieuw willen beginnen en de zever en leugens van FDR echt beu zijn.
Genoeg kansen gehad , ander en beter!
Velemaal eens met Elco deze keer !
Zij die echt geloven die er tegen 00.00 uur vannacht 300.000 euro bijkomt chapeau!
Sinterklaas komt vanaf nu in mei !

Failliet en stamnummer terug kopen en een jaartje geen voetbal zonder FDR geen probleem voor mij.
Liefst meteen in het stadion van dender dan want in het onze is er nog 0,0 rendabel of commercieel aantrekkelijk !

ik denk dat dat geld toch op de rekening zal staan, stel alleen de vraag van wie het dan wel komt. Voor de rest spreek ik van een faling na komend seizoen, zodat er dit seizoen uiteraard wel voetbal is. Enige rendabele manier is het stadion van Dender.

31 Mei 2015, 19:41
forumlegende

Leeftijd: 69
iendrachter schreef:
Neutralboy schreef:

Ik dacht vrijdag gehoord te hebben dat FDR geen eigen geld meer in de club ging pompen!

Toch nog mensen die er net zoals ik over denken en gewoon opnieuw willen beginnen en de zever en leugens van FDR echt beu zijn.
Zij die echt geloven die er tegen 00.00 uur vannacht 300.000 euro bijkomt chapeau!

Failliet en stamnummer terug kopen en een jaartje geen voetbal zonder FDR geen probleem voor mij.
Liefst meteen in het stadion van dender dan want in het onze is er nog 0,0 rendabel of commercieel aantrekkelijk !

ik denk dat dat geld toch op de rekening zal staan, stel alleen de vraag van wie het dan wel komt. Voor de rest spreek ik van een faling na komend seizoen, zodat er dit seizoen uiteraard wel voetbal is. Enige rendabele manier is het stadion van Dender.

Er stond toch in die intentieverklaring dat de investeerders moesten bekendgemaakt worden?
Het zou mij ook niet verwonderen dat die 300.000 euro terug van FDR komt, ik denk dan wel niet dat je moet verwachten dat we volgend seizoen failliet gaan, dat gaat hij nooit doen volgens mij.

31 Mei 2015, 20:38
forumlegende

Leeftijd: 69
iendrachter schreef:
Neutralboy schreef:

Er stond toch in die intentieverklaring dat de investeerders moesten bekendgemaakt worden?
Het zou mij ook niet verwonderen dat die 300.000 euro terug van FDR komt, ik denk dan wel niet dat je moet verwachten dat we volgend seizoen failliet gaan, dat gaat hij nooit doen volgens mij.

Ik dacht vrijdag gehoord te hebben dat FDR geen eigen geld meer in de club ging pompen!

31 Mei 2015, 20:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
iendracht mèn 2de vraa schreef:
iendrachter schreef:

idd

31 Mei 2015, 20:47
Vaste Waarde

Davy schreef:
er is het engagement om het financiële voorop te stellen, en op die manier af te rekenen met het feit dat we om de 3 seizoenen in de financiële miserie zitten. Voortgaan met het beleid om spelers te kopen die we niet kunnen betalen heeft ons gebracht waar we nu staan. Ik vind het goed dat men nu eerst aan het financieel huiswerk wil denken, in combinatie met doorstroming van eigen jeugd. Tenminste als de club zich ook zal houden aan dat engagement, Dat is de enige weg om er ooit weer te komen, en om mensen terug aan de club te binden. alleen op die manier kan de club weer interessant en geloofwaardig worden voor investeerders.

voor wie er nog aan twijfelt: we zitten niet in een luxesituatie waarin je een ploeg kan kopen die met bijna zekerheid zal meestrijden aan de top in derde. Mogen starten in derde, en het seizoen financieel op een goede manier rondmaken en een aantal jongeren zien doorbreken, zou voor mij al heel erg mooi zijn.

frank en de VZW zijn een engagement aangegaan. eerstdaags zien we wat er met dat engagement gebeurt. maar veel zekerheden zijn er vandaag niet, en er valt helemaal al niets te eisen. Tenzij je 'r zelf enorm veel geld in steekt. Dat mag onderhand al duidelijk zijn geworden.

om dit financieel allemaal nog recht te trekken, daar gaan minimaal 8 jaar over. Vlug, vlug in geen geval, en dan nog.

de simpelste manier om terug deftig te starten is in faling gaan, stamnummer terugkopen en in vierde beginnen. Al de rest is allemaal bewonderenswaardig en nobel, maar gaat mijns inziens nooit meer lukken. Er is ne put van meer dan 1,6 miljoen. Stel je maakt 100.000 euro winst per seizoen, wat de laatste jaren nog nooit is gelukt, dan ben je even bezig.

Maanden zoeken we (of beter FDR zoekt) geld, investeerders met onze financiële gigantische put in tweede klasse... We vinden er geen (allez Valckenier efkes buiten beschouwing gelaten). En nu maakt FDR zich sterk dat hij in derde klasse deze wel gaat vinden. Beter nog, hij kan zelfs de dag zeggen voor wanneer dit gaat gestort worden en het bedrag.

Ik vind zoiets eigenlijk heel raar, ik zou er dan ook niet van verschieten dat dat geld van FDR zelf komt of van een stroman...

Dat is inderdaad de enige oplossing die ons op middellange termijn kan helpen…
Ofschoon niemand dat hier dus blijkbaar kan hebben...
Al de rest is gewoon bullshit met als doel het rekken van een echte langzame dood.
Dat er hier op dit moment nog zijn die met FDR verder willen doen dat gaat er bij mij dus echt niet in he ! :kots:
Een voorbeeldje :
Volgens het verslag van de vergadering op vrijdag zegt FDR dus dat "EA minder dan 10% kans heeft om voor een burgerlijke rechtbank zijn gelijk te halen"
Minder dan 10% kans ? En dan gaat hij TOCH toch naar de rechtbank ? ( of dat maakt hij ons toch wijs ?)
Hoe rijmt dat met " gezond financieel beleid" ?
Niet dus :maar we gaan simpelweg nog een beetje extra poen over de balk gooien voor een niet te winnen proces ?
Tja - die gast is dus inderdaad echt wel omringd door " slechte raadgevers" :stom:
Faling ( is inderdaad erg voor diegenen die daar zonder fout slachtoffer van zijn..) - kopen van stamnummer - bekwame ploeg en opnieuw beginnen. That's the only solution !

31 Mei 2015, 21:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
mamananeto schreef:
Een voorbeeldje :
Volgens het verslag van de vergadering op vrijdag zegt FDR dus dat "EA minder dan 10% kans heeft om voor een burgerlijke rechtbank zijn gelijk te halen"
Minder dan 10% kans ? En dan gaat hij TOCH toch naar de rechtbank ? ( of dat maakt hij ons toch wijs ?)
Hoe rijmt dat met " gezond financieel beleid" ?

Er is inderdaad gezegd dat de kans dat we in tweede blijven door proces 10% is. Maar er is ook gezegd dat het proces er vooral is om aan te tonen dat Eendracht Aalst onterecht uit tweede klasse is gezet. En volgens de VZW zijn er inderdaad wel goeie redenen om naar de rechtbank te stappen (zonder dat ze hier verder konden op ingaan).

31 Mei 2015, 21:39
Nationale Ploeg

Herbeginnen is inderdaad de enige degelijke oplossing. Een stamnummer vinden waarmee je kan starten in derde of vierde klasse is echter makkelijker gezegd dan gedaan. Zo een Wetteren-kans is er niet elk seizoen vrees ik.

En dan moet je ook nog een ploeg samenstellen met mensen die er willen voor gaan zodat je op termijn ook nieuwe mensen/bedrijven kan engageren. Al moet ik wel zeggen dat de spirit die getoond werd op de vzw-meeting vrijdagavond me hoopvol stemt (y) .

01 Jun 2015, 12:31
forumlegende

Reeksvoorstel dat het naar alle waarschijnlijkheid zal worden, Aalst blijkbaar afwezig op zitting...

TORHOUT
IZEGEM
ST-EL-WINKEL
GULLEGEM
GENT-ZEEHAVEN
SP.PETEGEM
O.BRAKEL
OUDENAARDE
DENDER
AALST
TEMSE
HAMME
SINTNIKLAAS
BORNEM
RUPEL BOOM
RC MECHELEN
ACRENOISE
CENTRE
LONDERZEEL

01 Jun 2015, 22:19
Vaste Waarde

De voorgestelde reeksindeling voor derde klasse werd goedgekeurd. Volgende 19 ploegen in reeks A: KSV Temse, Olsa Brakel, Rupel Boom FC, KSV Oudenaarde, Sint-Eloois-Winkel Sport, VW Hamme, FCV Dender, KRC Gent-Zeehaven, FC Gullegem, KSV Bornem, KFC Izegem, KM Torhout, UR La Louvière Centre, Racing Mechelen, Sparta Petegem, SC Eendracht Aalst, SK Londerzeel, SK Sint-Niklaas, RES Acrenoise.

04 Jun 2015, 14:32
Ancien

Start competitie / beker

De eerste speeldata voor de derde klasse zijn bekend. Woensdag 12 augustus is de openingsspeeldag, gevolgd door 26 en 30 augustus.
De bekercampagne voor de derdeklassers start in het weekend van 8 en 9 augustus.

04 Jun 2015, 17:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Op conge tot 14-8, hopelijk geen topwedstrijd om te beginnen..

04 Jun 2015, 21:00
Vaste Waarde

Hopelijk hebben we tegen dan een ploeg om mee te beginnen en weten we tegen dan ook in welk vak en an welke prijs .
Nog 6 weken ....

04 Jun 2015, 21:32
Ancien

Leeftijd: 47
RACING MECHELEN IS GERED

Voetbalclub Racing Mechelen zal dan toch blijven bestaan. Het wordt overgenomen door Ronny Van Aeken, bouwonderneming IBO en crisismanager Jan L’Hoëst voor een bedrag van zo’n 2,5 miljoen euro. Dat meldt Radio Reflex.

De club, die volgend jaar zal aantreden in derde klasse, zal omgevormd worden tot een naamloze vennootschap, terwijl het binnen de vier jaar het Oscar Van Kesbeeckstadion zal verlaten. Met de hulp van de stad zal dan een nieuwe plaats gezocht worden om te spelen, weet de radiozender nog.

bron: NB

Alé, nu wij nog hé....ge ziet waar een wil is, is inderdaad een weg!!

04 Jun 2015, 23:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
witzwet schreef:
RACING MECHELEN IS GERED

Voetbalclub Racing Mechelen zal dan toch blijven bestaan. Het wordt overgenomen door Ronny Van Aeken, bouwonderneming IBO en crisismanager Jan L’Hoëst voor een bedrag van zo’n 2,5 miljoen euro. Dat meldt Radio Reflex.

De club, die volgend jaar zal aantreden in derde klasse, zal omgevormd worden tot een naamloze vennootschap, terwijl het binnen de vier jaar het Oscar Van Kesbeeckstadion zal verlaten. Met de hulp van de stad zal dan een nieuwe plaats gezocht worden om te spelen, weet de radiozender nog.

bron: NB

Alé, nu wij nog hé....ge ziet waar een wil is, is inderdaad een weg!!

Een stadsbestuur om jaloers van te zijn , wij iendrachters zijn in de verkeerde stad geboren .

05 Jun 2015, 7:11
nieuw in de eerste ploeg

pattaboem schreef:
filip.dhose schreef:
Allez, aangezien het dan toch derde klasse wordt, kunnen we al eens bekijken tegen wie we volgend seizoen gaan spelen:
KSV Temse KVW Zaventem
Olsa Brakel Kappelen
Rupel-Boom Sprimont
Oudenaarde Ciney
Sint-Eloois-Winkel Bocholt
VW Hamme Walhain
FCV Dender SK Hasselt
Gent-Zeehaven Hoogstraten
SK Londerzeel Oosterzonen
Gullegem Kelmis
Bornem Berchem
Izegem Tienen
Torhout Diegem
URS Centre Grimbergen
Sp. Petegem-a/d-Leie Tempo Overijse
AEC Mons (?) Beerschot-Wilrijk
E. Aalst FC Luik
RC Mechelen winnaar eindronde 4de klasse
Afhankelijk van het feit of AEC Mons nog verder speelt in derde klasse zal ook de 2de van de eindronde 4de klasse volgend jaar in derde spelen. Dat zou bv. SK Sint-Niklaas kunnen zijn.

volg jij het voetbal eigenlijk???

----------------------------------------------------------
Volledige opsommingslijst: juist of niet juist; 't is niet zo belangrijk. Eén hoop potstamperij van derdeklasse...waar er meer koeien staan te kijken dan supporters, op uitzondering van Beerschot-Wilrijk..... Hopelijk daar zo rap mogelijk weg....

Nu ni overdrijven hé. RC Mechelen, Club Luik, Berchem en zelfs La Louvière en Hasselt trekken toch wat volk hoor.

05 Jun 2015, 8:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 524 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 35