|
|
| Pagina 13 van 35 |
[ 524 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
Bakkie schreef: Op het einde winnen de supporters altijd. |
| 12 Jun 2015, 17:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor (Light) schreef: lolo4ever schreef: El Corredor (Light) schreef: als dat al zo zou zijn, dan is hij echt wel de enige die daar recht op heeft. Keept al jaren op heel hoog niveau. Kdenk dat de oorzaak van onze financiële problemen eerder bij de batterij brol ligt die hier de voorbije jaren gepasseerd is dan VDN. Natuurlijk heeft hij daar recht op.Ik zeg toch ook dat het een superkeeper is.Alleen kan je als club aan geen schuldafbouw doen als je in derde contracten van tweede klasse moet blijven betalen.Dat zou jij als boekhouder toch ook moeten weten. pfff, there we go again zeg. Precies of één tweede klasse contract in derde gaat het verschil maken of we aan schuldafbouw doen. Ik kan hier wel tien redenen neerschrijven waarom we in de shit zitten. en je kan in tweede klasse ook geen schuldafbouw doen als je organisatie vierkant draait of onbekwame mensen hebt, op alle gebied. En ga zo maar door... Laat dat boekhoudergedoe er maar af ![]() Ik zou nochtans graag hebben dat die boekhouding van de laatste 3 jaar eens serieus wordt doorgelicht. Want ik heb toch het gevoel dat daar vreemde dingen gebeurd zijn. |
| 12 Jun 2015, 18:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
jammen schreef: El Corredor (Light) schreef: Verbechio schreef: Voor in 3de? of toch 2de? Welke zot gaat er zich nu al een abo nemen als we nog niet weten in welke reeks we gaan spelen. ikke ![]() kan me eigenlijk niet meteen een reden voor de geest halen waarom ik mijn abonnement niet zou verlengen eigenlijk. Heb er nu al één 26 jaar dus... Tèn zèn we al mé 2 zotten Mor mé a 26 joar zedde in moin oeigen nog een bleuken zelleuh... ![]() Present sinsj 1989. Dus ge goot van de joor ni alliejn oon 'n oek van 'natten toeig stoon. Teigen wil en dank, vér ons companie, voebaal en drank: Verlengen die handel!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 12 Jun 2015, 19:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Schepper schreef: jammen schreef: El Corredor (Light) schreef: ikke ![]() kan me eigenlijk niet meteen een reden voor de geest halen waarom ik mijn abonnement niet zou verlengen eigenlijk. Heb er nu al één 26 jaar dus... Tèn zèn we al mé 2 zotten Mor mé a 26 joar zedde in moin oeigen nog een bleuken zelleuh... ![]() Present sinsj 1989. Dus ge goot van de joor ni alliejn oon 'n oek van 'natten toeig stoon. Teigen wil en dank, vér ons companie, voebaal en drank: Verlengen die handel!! ![]() Vèr de statistieken, al 42 joar Iendracht supporter, foor better foor weurs... Ast ewa minder goat zal de natten toeig wel een tannjeken boisteiken. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Jun 2015, 20:48 |
|
|
Ancien
Volgens HLN willen ze de meeste spelers aan hun contract houden, alleen Van Simpsen kan eventueel nog vertrekken indien ze in derde klasse moeten spelen.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2015, 11:22 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Volgens HLN willen ze de meeste spelers aan hun contract houden, alleen Van Simpsen kan eventueel nog vertrekken indien ze in derde klasse moeten spelen. En Bael is nog altijd in de waan dat hij tweede klasse aanknopingspunten. Heeft dat zelfs al bewezen volgens hem. Totaal van de pot gerukt... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Jun 2015, 11:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Volgens HLN willen ze de meeste spelers aan hun contract houden, alleen Van Simpsen kan eventueel nog vertrekken indien ze in derde klasse moeten spelen. Van besparingen gesproken ook voor het sfeervak hebben ze hun uiterste best gedaan Ze moesten amper abonnementen verkopen,van een samenwerking gesproken,proficiat bestuur. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Jun 2015, 11:44 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Hugo schreef: Volgens HLN willen ze de meeste spelers aan hun contract houden, alleen Van Simpsen kan eventueel nog vertrekken indien ze in derde klasse moeten spelen. Van besparingen gesproken ook voor het sfeervak hebben ze hun uiterste best gedaan Ze moesten amper abonnementen verkopen,van een samenwerking gesproken,proficiat bestuur. Als jullie hierover rond tafel gezeten hebben, verbaast het mij toch ook dat er geen enkel alternatief was voor jullie gewenste sfeervak, de prijs van de verguisde staantibune K kan wel plots fors naar beneden. Waren jullie niet bereid om 200 euro te betalen in het sfeervak of vergis ik mij? Enfin, mijn persoonlijke mening is dat de verstandhouding tussen bestuur en supporters veel beter moet kunnen of is het misschien niet goedgekeurd door de veiligheid? Spijtige zaken in ieder geval in het vooruitzicht van de nieuwe competitie. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2015, 12:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Als ze zelf alles opblazen,drie dagen na het goedkeuren van de intentie verklaring,dan is het toch duidelijk dat het hun geen reet interesseert
voor mij persoonlijk stopt alle samenwerking met het huidige bestuur._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Jun 2015, 12:06 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Als ze zelf alles opblazen,drie dagen na het goedkeuren van de intentie verklaring,dan is het toch duidelijk dat het hun geen reet interesseert voor mij persoonlijk stopt alle samenwerking met het huidige bestuur.Ze hebben vooral weer wederom hun best gedaan om de mensen zand in de ogen te stooien met hun abbonementenklucht van 120 euro voor de partytent! Slim gezien om zo het plebs uit de A of de E te houden . En dan nog de uitspraak : De voetbalwet geldt niet in derde klasse dus jullie mogen terug in de 7 ! Meter bufferzone" ! Dank u wel FDR schoon geste met de tent meter achter ons .Mijn Eendracht hart bloedt als nooit tervoren en iedereen stond erbij en keek ernaar en koopt zich wederom een abonnement , en de boer ploegde verder zonder veld en zonder graan weliswaar ... |
| 13 Jun 2015, 14:05 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: Bakkie schreef: Als ze zelf alles opblazen,drie dagen na het goedkeuren van de intentie verklaring,dan is het toch duidelijk dat het hun geen reet interesseert voor mij persoonlijk stopt alle samenwerking met het huidige bestuur.Ze hebben vooral wederom hun best gedaan om de mensen zand in de ogen te strooien met hun abbonementenklucht van 120 euro voor de partytent! Slim gezien om zo het plebs uit de A of de E te houden . En dan nog de uitspraak : De voetbalwet geldt niet in derde klasse dus jullie mogen terug in de 7 ! Meter bufferzone" ! Dank u wel FDR schoon geste met de tent meter achter ons .Mijn Eendracht hart bloedt als nooit tervoren en iedereen stond erbij en keek ernaar en koopt zich wederom een abonnement , en de boer ploegde verder zonder veld en zonder graan weliswaar ... |
| 13 Jun 2015, 14:06 |
|
|
forumlegende
Neutralboy schreef: Bakkie schreef: Als ze zelf alles opblazen,drie dagen na het goedkeuren van de intentie verklaring,dan is het toch duidelijk dat het hun geen reet interesseert voor mij persoonlijk stopt alle samenwerking met het huidige bestuur.Ze hebben vooral weer wederom hun best gedaan om de mensen zand in de ogen te stooien met hun abbonementenklucht van 120 euro voor de partytent! Slim gezien om zo het plebs uit de A of de E te houden . En dan nog de uitspraak : De voetbalwet geldt niet in derde klasse dus jullie mogen terug in de 7 ! Meter bufferzone" ! Dank u wel FDR schoon geste met de tent meter achter ons .Mijn Eendracht hart bloedt als nooit tervoren en iedereen stond erbij en keek ernaar en koopt zich wederom een abonnement , en de boer ploegde verder zonder veld en zonder graan weliswaar ... snap je punt, maar als ik mij een abonnement bestel wil dat geenszins zeggen dat ik akkoord ga met de huidige werking hé. het feit dat ze dat weghalen van die bufferzone vermelden zal wel willen zeggen dat ze dit als tegemoetkoming zien voor dat sfeervak. Soit, alle goede bedoelingen ten spijt wat er achter de schermen zich allemaal afspeelt, maar één klein detail: FDR is (nog) niet weg hé. Nogmaals, volgend jaar uitspelen en hopelijk niet zakken en nadien een stamnummer kopen, en met een propere lei beginnen. Die 2 miljoen poef krijg je never nooit meer weg. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Jun 2015, 14:26 |
|
|
Ancien
Iedereen doet toch zijn goesting zeker waar hij wil zitten of staan en of je eventueel een abo wil kopen, ik ga voor den Iendracht naar het voetbal, niet uit sympathie voor een of ander bestuur.
Wat het sfeervak betreft, ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat jullie gaan passen door de vraagprijs, wel ik zou het tegendeel bewijzen en er voor gaan. Vanuit de K zie je dat er nog meer dan voldoende zitplaatsen zijn zowel op vak E of A, en in het andere geval mogen jullie nog achter de goal staan? Iendracht Forever! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2015, 19:24 |
|
|
Vaste Waarde
Tuurlijk dat iedereen zijn goesting doet hugo , ik bedoel hiermee gewoon maar dat we echt machteloos staan en toch maar weer braafjes een abbo zullen kopen omdat er gewoon geen andere opties zijn dan lijdzaam toezien tot het licht definitief uitgaat.
Sfeervak of ni deze keer laat ik mij niet opdringen door een bestuur of "veiligheid" waar ik moet staan of zitten . Waar dit is zullen ze wel zien op speeldag 1 , zonder dialoog en loze beloftes (vak h vorig jaar ) ditmaal. |
| 13 Jun 2015, 21:32 |
|
|
forumlegende
Neutralboy schreef: Tuurlijk dat iedereen zijn goesting doet hugo , ik bedoel hiermee gewoon maar dat we echt machteloos staan en toch maar weer braafjes een abbo zullen kopen omdat er gewoon geen andere opties zijn dan lijdzaam toezien tot het licht definitief uitgaat. Sfeervak of ni deze keer laat ik mij niet opdringen door een bestuur of "veiligheid" waar ik moet staan of zitten . Waar dit is zullen ze wel zien op speeldag 1 , zonder dialoog en loze beloftes (vak h vorig jaar ) ditmaal. dat vak achter de goal gaat ook nie meer open zeker? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Jun 2015, 21:33 |
|
| Pagina 13 van 35 |
[ 524 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 35 Volgende |