|
|
| Pagina 14 van 35 |
[ 524 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
Nope enkel bezoekers en laat ons eerlijk zijn dat het eigenlijk ook geen succes was mede door de scheiding van de supporters en anderzijds door het feit dat het vak maar een 4 tal keer effectief gebruikt is.
|
| 13 Jun 2015, 21:53 |
|
|
Vaste Waarde
Nope enkel bezoekers en laat ons eerlijk zijn dat het eigenlijk ook geen succes was mede door de scheiding van de supporters en anderzijds door het feit dat het vak maar een 4 tal keer effectief gebruikt is.
|
| 13 Jun 2015, 21:53 |
|
|
Ancien
Neutralboy schreef: Tuurlijk dat iedereen zijn goesting doet hugo , ik bedoel hiermee gewoon maar dat we echt machteloos staan en toch maar weer braafjes een abbo zullen kopen omdat er gewoon geen andere opties zijn dan lijdzaam toezien tot het licht definitief uitgaat. Sfeervak of ni deze keer laat ik mij niet opdringen door een bestuur of "veiligheid" waar ik moet staan of zitten . Waar dit is zullen ze wel zien op speeldag 1 , zonder dialoog en loze beloftes (vak h vorig jaar ) ditmaal. Pas op hé besteken, ik begrijp je misnoegdheid hoor, 't is niet te geloven dat ze geen plaats hebben om jullie een sfeervak toe te kennen, hoeveel toeschouwers gaan we dit seizoen nog over de vloer krijgen? Enfin, er zullen misschien wel allerlei redenen geweest zijn, jarenlange abo's die hun plaats niet willen afstaan bv. In feite zou een mens hier meer over de eerste ploeg moeten discuteren dan over het bestuursbeleid dat voor mij van ondergeschikt belang is, maar ja 't is nu eenmaal den Iendracht nietwaar. Als ze failliet gaan of er mee stoppen kunnen we die gasten toch niet tegenhouden, hoe smerig ook hun daden kunnen zijn. Enfin, hopelijk komt het zover niet, voor mij persoonlijk primeert het sportieve en kijk ik nu al uit naar de eerste transfers en oefenwedstrijden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jun 2015, 8:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Hugo schreef: Neutralboy schreef: Tuurlijk dat iedereen zijn goesting doet hugo , ik bedoel hiermee gewoon maar dat we echt machteloos staan en toch maar weer braafjes een abbo zullen kopen omdat er gewoon geen andere opties zijn dan lijdzaam toezien tot het licht definitief uitgaat. Sfeervak of ni deze keer laat ik mij niet opdringen door een bestuur of "veiligheid" waar ik moet staan of zitten . Waar dit is zullen ze wel zien op speeldag 1 , zonder dialoog en loze beloftes (vak h vorig jaar ) ditmaal. Pas op hé besteken, ik begrijp je misnoegdheid hoor, 't is niet te geloven dat ze geen plaats hebben om jullie een sfeervak toe te kennen, hoeveel toeschouwers gaan we dit seizoen nog over de vloer krijgen? Enfin, er zullen misschien wel allerlei redenen geweest zijn, jarenlange abo's die hun plaats niet willen afstaan bv. In feite zou een mens hier meer over de eerste ploeg moeten discuteren dan over het bestuursbeleid dat voor mij van ondergeschikt belang is, maar ja 't is nu eenmaal den Iendracht nietwaar. Als ze failliet gaan of er mee stoppen kunnen we die gasten toch niet tegenhouden, hoe smerig ook hun daden kunnen zijn. Enfin, hopelijk komt het zover niet, voor mij persoonlijk primeert het sportieve en kijk ik nu al uit naar de eerste transfers en oefenwedstrijden. ![]() TRANSFERS ??? |
| 14 Jun 2015, 10:45 |
|
|
Ancien
champagne schreef: Hugo schreef: Neutralboy schreef: Tuurlijk dat iedereen zijn goesting doet hugo , ik bedoel hiermee gewoon maar dat we echt machteloos staan en toch maar weer braafjes een abbo zullen kopen omdat er gewoon geen andere opties zijn dan lijdzaam toezien tot het licht definitief uitgaat. Sfeervak of ni deze keer laat ik mij niet opdringen door een bestuur of "veiligheid" waar ik moet staan of zitten . Waar dit is zullen ze wel zien op speeldag 1 , zonder dialoog en loze beloftes (vak h vorig jaar ) ditmaal. Pas op hé besteken, ik begrijp je misnoegdheid hoor, 't is niet te geloven dat ze geen plaats hebben om jullie een sfeervak toe te kennen, hoeveel toeschouwers gaan we dit seizoen nog over de vloer krijgen? Enfin, er zullen misschien wel allerlei redenen geweest zijn, jarenlange abo's die hun plaats niet willen afstaan bv. In feite zou een mens hier meer over de eerste ploeg moeten discuteren dan over het bestuursbeleid dat voor mij van ondergeschikt belang is, maar ja 't is nu eenmaal den Iendracht nietwaar. Als ze failliet gaan of er mee stoppen kunnen we die gasten toch niet tegenhouden, hoe smerig ook hun daden kunnen zijn. Enfin, hopelijk komt het zover niet, voor mij persoonlijk primeert het sportieve en kijk ik nu al uit naar de eerste transfers en oefenwedstrijden. ![]() TRANSFERS ??? FDR wil het alleen doen ok, dan moet hij ook zijn verantwoordelijkheid nemen en de noodzakelijke transfers doorvoeren. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jun 2015, 11:42 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
zonde om de club als een kaartenhuis in mekaar te zien stuiken.
Na de supportersvergadering had ik toch ergens de hoop dat fdr eindelijk zelf een beetje het licht zag en het inzicht kreeg dat het allemaal helemaal anders moet. 2 dagen erna brak hij (opnieuw) zijn belofte die hij zo hard maakte tov de leden van de vzw. Weg mogelijk nieuw elan, ook al was het al wat laat om de meubelen te redden. oude wijn in nieuwe zakken en roeien met de riemen die we al lang niet hebben. Bizar dat tov de VZW FDR openlijk toegeeft slecht omringt te zijn, maar uit de laatste communicaties vanuit de club valt tot op vandaag geen enkele verandering/kentering te bespeuren op dat vlak. heel die kliek doet gewoon verder met wat ze bezig zijn, zonder goed en wel te beseffen met wat ze dan eigenlijk bezig zijn, namelijk de club helemaal naar de kloten te helpen. vanuit dat kamp ook geen beetje zelfkritiek... echt erg. 't was duidelijk dat er weer vanalles mis was in dat bestuur van aalst, maar ik moet zeggen dat ik pas sinds de uiteenzetting van de vzw echt inzie hoe slecht we 'r precies voor staan. als je dan vanaf die datum tot nu kijkt, dan is er weeral geen knoppen veranderd en straalt de club stilletjes aan alleen maar tristesse en amateurisme uit. het palmares van dit bestuur is ongezien - tijdens hun "schuldenafbouw" is de schuld minstens verdubbeld (ik ben dan nog heel voorzichtig) - jaren zitten stoefen over hun jeugdopleiding met hun dexia-logo, maar diezelfde jeugd amper of geen kansen gegeven (de jeugd had nochtans kunnen helpen met de schuldenafbouw, ipv spelers van 13 in een dozijn op uwe payroll te zetten) - een karrevracht aan nutteloze en geldverslindende en slechte transfers en zo maar efkes carte blanche geven aan een trainer die nog geen kloten bewezen heeft (CJ). - ongepaste stunts à la Mpenza - een slechte verstandhouding met ondertussen zowat iedereen - de supporters jarenlang een rad voor de ogen draaiend - torenhoge inkomprijzen (14 euro voor een abominabele staanplaats). de gelatenheid bij de supporters valt te begrijpen...zelf onze supporters die jarenlang van buitenaf geprezen werden voor hun massale en onvoorwaardelijke steun zijn stilaan allemaal gedegouteerd. er zijn namelijk grenzen aan alles. iedereen weet dat wanneer je in de miserie zit, dat het niet genoeg is om te wachten tot het gewoon overgaat. het pijnlijke hier is dat je als supporter niets anders kan doen dan dat. |
| 14 Jun 2015, 20:08 |
|
|
Vaste Waarde
Davy schreef: zonde om de club als een kaartenhuis in mekaar te zien stuiken. Na de supportersvergadering had ik toch ergens de hoop dat fdr eindelijk zelf een beetje het licht zag en het inzicht kreeg dat het allemaal helemaal anders moet. 2 dagen erna brak hij (opnieuw) zijn belofte die hij zo hard maakte tov de leden van de vzw. Weg mogelijk nieuw elan, ook al was het al wat laat om de meubelen te redden. oude wijn in nieuwe zakken en roeien met de riemen die we al lang niet hebben. Bizar dat tov de VZW FDR openlijk toegeeft slecht omringt te zijn, maar uit de laatste communicaties vanuit de club valt tot op vandaag geen enkele verandering/kentering te bespeuren op dat vlak. heel die kliek doet gewoon verder met wat ze bezig zijn, zonder goed en wel te beseffen met wat ze dan eigenlijk bezig zijn, namelijk de club helemaal naar de kloten te helpen. vanuit dat kamp ook geen beetje zelfkritiek... echt erg. 't was duidelijk dat er weer vanalles mis was in dat bestuur van aalst, maar ik moet zeggen dat ik pas sinds de uiteenzetting van de vzw echt inzie hoe slecht we 'r precies voor staan. als je dan vanaf die datum tot nu kijkt, dan is er weeral geen knoppen veranderd en straalt de club stilletjes aan alleen maar tristesse en amateurisme uit. het palmares van dit bestuur is ongezien - tijdens hun "schuldenafbouw" is de schuld minstens verdubbeld (ik ben dan nog heel voorzichtig) - jaren zitten stoefen over hun jeugdopleiding met hun dexia-logo, maar diezelfde jeugd amper of geen kansen gegeven (de jeugd had nochtans kunnen helpen met de schuldenafbouw, ipv spelers van 13 in een dozijn op uwe payroll te zetten) - een karrevracht aan nutteloze en geldverslindende en slechte transfers en zo maar efkes carte blanche geven aan een trainer die nog geen kloten bewezen heeft (CJ). - ongepaste stunts à la Mpenza - een slechte verstandhouding met ondertussen zowat iedereen - de supporters jarenlang een rad voor de ogen draaiend - torenhoge inkomprijzen (14 euro voor een abominabele staanplaats). de gelatenheid bij de supporters valt te begrijpen...zelf onze supporters die jarenlang van buitenaf geprezen werden voor hun massale en onvoorwaardelijke steun zijn stilaan allemaal gedegouteerd. er zijn namelijk grenzen aan alles. iedereen weet dat wanneer je in de miserie zit, dat het niet genoeg is om te wachten tot het gewoon overgaat. het pijnlijke hier is dat je als supporter niets anders kan doen dan dat. Bosj derop! |
| 14 Jun 2015, 22:02 |
|
|
Vaste Waarde
Davy schreef: zonde om de club als een kaartenhuis in mekaar te zien stuiken. Na de supportersvergadering had ik toch ergens de hoop dat fdr eindelijk zelf een beetje het licht zag en het inzicht kreeg dat het allemaal helemaal anders moet. 2 dagen erna brak hij (opnieuw) zijn belofte die hij zo hard maakte tov de leden van de vzw. Weg mogelijk nieuw elan, ook al was het al wat laat om de meubelen te redden. oude wijn in nieuwe zakken en roeien met de riemen die we al lang niet hebben. Bizar dat tov de VZW FDR openlijk toegeeft slecht omringt te zijn, maar uit de laatste communicaties vanuit de club valt tot op vandaag geen enkele verandering/kentering te bespeuren op dat vlak. heel die kliek doet gewoon verder met wat ze bezig zijn, zonder goed en wel te beseffen met wat ze dan eigenlijk bezig zijn, namelijk de club helemaal naar de kloten te helpen. vanuit dat kamp ook geen beetje zelfkritiek... echt erg. 't was duidelijk dat er weer vanalles mis was in dat bestuur van aalst, maar ik moet zeggen dat ik pas sinds de uiteenzetting van de vzw echt inzie hoe slecht we 'r precies voor staan. als je dan vanaf die datum tot nu kijkt, dan is er weeral geen knoppen veranderd en straalt de club stilletjes aan alleen maar tristesse en amateurisme uit. het palmares van dit bestuur is ongezien - tijdens hun "schuldenafbouw" is de schuld minstens verdubbeld (ik ben dan nog heel voorzichtig) - jaren zitten stoefen over hun jeugdopleiding met hun dexia-logo, maar diezelfde jeugd amper of geen kansen gegeven (de jeugd had nochtans kunnen helpen met de schuldenafbouw, ipv spelers van 13 in een dozijn op uwe payroll te zetten) - een karrevracht aan nutteloze en geldverslindende en slechte transfers en zo maar efkes carte blanche geven aan een trainer die nog geen kloten bewezen heeft (CJ). - ongepaste stunts à la Mpenza - een slechte verstandhouding met ondertussen zowat iedereen - de supporters jarenlang een rad voor de ogen draaiend - torenhoge inkomprijzen (14 euro voor een abominabele staanplaats). de gelatenheid bij de supporters valt te begrijpen...zelf onze supporters die jarenlang van buitenaf geprezen werden voor hun massale en onvoorwaardelijke steun zijn stilaan allemaal gedegouteerd. er zijn namelijk grenzen aan alles. iedereen weet dat wanneer je in de miserie zit, dat het niet genoeg is om te wachten tot het gewoon overgaat. het pijnlijke hier is dat je als supporter niets anders kan doen dan dat. Bosj derop! |
| 14 Jun 2015, 22:02 |
|
|
Ancien
Inderdaad Davy, zelf geen beetje zelfkritiek, geen enkel signaal naar de supporters toe, bv door gepaste verschuivingen in het bestuur, door nieuwkomers met kennis van zaken enz...
Ben eens nieuwsgierig o.a. naar de reden van de weigering van het sfeervak, je moet het maar doen na het debacle van verleden seizoen. Blijkbaar vinden ze dat ze goed bezig zijn op weg naar een professioneel uitgebouwde club. Dweilen met de kraan open zoals ze zeggen, het zal sportief niet tegen mogen slaan voor FDR en co, want anders zou de bom eens kunnen ontploffen vanwege een pak gefrustreerde supporters zoals je eerder aangaf. Enfin, ik zal er zijn zoals de meeste trouwe fans met of zonder abo, maar ik had het ook graag zoals de meesten bestuurlijk anders gezien. Ik kijk nu uit naar het sportieve, en wil daar op zondag hopelijk nog wat voetbalplezier aan beleven. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2015, 8:45 |
|
|
Ancien
Martin en Bael terug
Niels Martin en Steve Bael maken komend seizoen opnieuw deel uit van de A-kern. Zij speelden sinds januari op uitleenbasis bij Bornem en Zele. Bron: off. site _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2015, 12:15 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Iedereen doet toch zijn goesting zeker waar hij wil zitten of staan en of je eventueel een abo wil kopen, ik ga voor den Iendracht naar het voetbal, niet uit sympathie voor een of ander bestuur. Wat het sfeervak betreft, ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat jullie gaan passen door de vraagprijs, wel ik zou het tegendeel bewijzen en er voor gaan. Vanuit de K zie je dat er nog meer dan voldoende zitplaatsen zijn zowel op vak E of A, en in het andere geval mogen jullie nog achter de goal staan? Iendracht Forever! ![]() Gasten, ik volg Hugo. Ik zou ook hun 'geste' van 120Euro om in een belachelijke tent te gaan staan negeren, en massaal naar blok A (of E) trekken en 220Euro betalen. Eidnelijk terug sfeer!!! Natuurlijk moet zo 'n initiatief getrokken worden door een paar mensen, of 't wordt weer een mislukking. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 16 Jun 2015, 10:16 |
|
|
Freak
sorry,maar 220 euro is voor mij veel te veel.
|
| 16 Jun 2015, 10:59 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Timoilsjt schreef: Hugo schreef: Iedereen doet toch zijn goesting zeker waar hij wil zitten of staan en of je eventueel een abo wil kopen, ik ga voor den Iendracht naar het voetbal, niet uit sympathie voor een of ander bestuur. Wat het sfeervak betreft, ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat jullie gaan passen door de vraagprijs, wel ik zou het tegendeel bewijzen en er voor gaan. Vanuit de K zie je dat er nog meer dan voldoende zitplaatsen zijn zowel op vak E of A, en in het andere geval mogen jullie nog achter de goal staan? Iendracht Forever! ![]() Gasten, ik volg Hugo. Ik zou ook hun 'geste' van 120Euro om in een belachelijke tent te gaan staan negeren, en massaal naar blok A (of E) trekken en 220Euro betalen. Eidnelijk terug sfeer!!! Natuurlijk moet zo 'n initiatief getrokken worden door een paar mensen, of 't wordt weer een mislukking. Ge gaat identiek dezelfde situatie krijgen als vorig jaar, maar nog kleinschaliger door nog minder supporters. Voor een gezond Iendracht wil ik gerust 220 € neertellen, nog meer dan dat maar in 3de ,met ne gigantische put, middelmatige kern en matchen tegen Gullegem en Petegem, nee dank u. Tzal de circustent worden, das al meer dan genoeg. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 16 Jun 2015, 12:16 |
|
|
Ancien
Je moet het maar doen, eerst noodgedwongen zakken dat we voor joker staan voor gans België en nadien in hun afgekeurde schijttribune dergelijke prijzen vragen!
Enfin ik kijk nog even de kat uit den boom tot ik de inkomende transfers ken en we vanuit het bestuur informatie krijgen hoe zij de toekomst van de club zien na de hervormingen. Kwestie van mijn pensioengeld juist te besteden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Jun 2015, 12:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
T heeft waarschijnlijk toch geen nut om naar A of E te trekken. Ze gaan toch niet toestaan dat daar rechtgestaan wordt.
|
| 16 Jun 2015, 12:41 |
|
| Pagina 14 van 35 |
[ 524 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 35 Volgende |