Derde klasse 2015-2016 - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 524 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 35
 Derde klasse 2015-2016 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
Smetje schreef:
T heeft waarschijnlijk toch geen nut om naar A of E te trekken. Ze gaan toch niet toestaan dat daar rechtgestaan wordt.

Alsof ze je gaan tegenhouden :crazy:

16 Jun 2015, 13:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
anathema76 schreef:
Smetje schreef:
T heeft waarschijnlijk toch geen nut om naar A of E te trekken. Ze gaan toch niet toestaan dat daar rechtgestaan wordt.

Ik herinner me toch dat Spionkop Lede ofzo eens gaan eten was en ze daar in de zittribune begonnen recht te staan en ambiance maken en ze moesten er rap mee stoppen.

16 Jun 2015, 13:29
Vaste Waarde

Smetje schreef:
Ik herinner me toch dat Spionkop Lede ofzo eens gaan eten was en ze daar in de zittribune begonnen recht te staan en ambiance maken en ze moesten er rap mee stoppen.

Allé kom :lol: misschien toen er nog 3000 man was :oops:

16 Jun 2015, 13:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
http://sporza.be/cm/1.2368973?view=popupPlayer

16 Jun 2015, 15:10
forumlegende

anathema76 schreef:
Smetje schreef:

dus gewoon rechtstaan in de zittribune, t gaat schoon worden dan.

16 Jun 2015, 15:18
forumlegende

Schepper schreef:

telkens ik die mens hoor, krijg ik een slecht en opgesmeten gevoel. "Eendracht Aalst hoort thuis in de hogere regionen van het Belgisch voetbal"... mag ik ne keer weten beste manager op basis van wat?

pfff, ik plaats van eens wat zelfkritiek aan de dag te leggen, nee altijd maar spreken over hoe hoog we wel moeten spelen.

16 Jun 2015, 15:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Smetje schreef:

Wij hadden daar de perfecte oplossing voor,maar als je uw beloften niet nakomt,dan moeten de heren van het bestuur maar hun plan trekken :wadde: ik blijf erbij ze moesten geen enkel abonnement verkopen.

16 Jun 2015, 15:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bakkie schreef:
Smetje schreef:

Wij hadden daar de perfecte oplossing voor,maar als je uw beloften niet nakomt,dan moeten de heren van het bestuur maar hun plan trekken :wadde:

Ik weet het.

Ik weet niet of er nog gesprekken geweest zijn tussen het bestuur en de VZW na het opblazen van de intietieverklaring?

Maar volgens mij is FDR lastig op de VZW omdat ze de intentieverklaring opgeblazen hebben (volledig terecht) nadat hij zijn belofte niet nakwam en wil hij daarom ook niet tegenmoet komen aan het door de VZW gevraagde sfeervak.

16 Jun 2015, 15:50
forumlegende

Smetje schreef:
anathema76 schreef:
Smetje schreef:

Als je daar maar met 50man staat is de kans inderdaad reëel dat het 'zitten en zwijgen' wordt... Maar als ge met 200man de oversteek maakt zullen ze ons niet kunnen weerhouden om rehct te staan en sfeer te maken.

Dat mensen 220euro te veel vinden kan ik perfect inkomen. Ik zou ook enkel maar zoveel geld ophoesten als ik zekerheid heb op sfeer, dus door een gecoördineerde overstap van K naar A/E.

16 Jun 2015, 16:50
forumlegende

Bakkie schreef:
Smetje schreef:

Wij hadden daar de perfecte oplossing voor,maar als je uw beloften niet nakomt,dan moeten de heren van het bestuur maar hun plan trekken :wadde: ik blijf erbij ze moesten geen enkel abonnement verkopen.

Geen abo verkopen gaat hun enkel zeer doen als de supporters ook daadwerkelijk niet meer komen kijken. Maar dat gaat niet gebeuren. Ons supportershart is veel te groot, en de harde kern - die anders toch een abo koopt - zakt toch de zondag naar 't stadion af. Dan is 't beter om een abo van 120euro te kopen, wat neerkomt op 6,5Euro per match dan bijvoorbeeld iedere match 12Euro (of 14?) te dokken aan 't loket.
Het enige voordeel dat 'de heren' hebben is dat ze hun geld direct hebben, en anders maar match per match.

Ik kijk eerst nog wat de kat uit de boom of er ergens een sfeervak komt of niet :EA:

16 Jun 2015, 17:01
Ancien

Timoilsjt schreef:
Bakkie schreef:
Smetje schreef:

Geen abo verkopen gaat hun enkel zeer doen als de supporters ook daadwerkelijk niet meer komen kijken. Maar dat gaat niet gebeuren. Ons supportershart is veel te groot, en de harde kern - die anders toch een abo koopt - zakt toch de zondag naar 't stadion af. Dan is 't beter om een abo van 120euro te kopen, wat neerkomt op 6,5Euro per match dan bijvoorbeeld iedere match 12Euro (of 14?) te dokken aan 't loket.
Het enige voordeel dat 'de heren' hebben is dat ze hun geld direct hebben, en anders maar match per match.

Ik kijk eerst nog wat de kat uit de boom of er ergens een sfeervak komt of niet :EA:

Ba ja 120 euro dan hebben we nog overschot om tussendoor eventueel eens plaats te nemen op de zittribune. ;)

16 Jun 2015, 19:32
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
El Corredor (Light) schreef:
Schepper schreef:

telkens ik die mens hoor, krijg ik een slecht en opgesmeten gevoel. "Eendracht Aalst hoort thuis in de hogere regionen van het Belgisch voetbal"... mag ik ne keer weten beste manager op basis van wat?

pfff, ik plaats van eens wat zelfkritiek aan de dag te leggen, nee altijd maar spreken over hoe hoog we wel moeten spelen.

ongelofelijk pijnlijk, alleen heeft van aken dat precies niet echt door. tis een goeie zaak, zegt hij, die hervorming... en 't is op langere termijn alsnog het doel om door te stoten naar die "hoogste regionen". Hoe dan? door ff kampioen te spelen in de eerste amateurreeks, nadat ge ooit eens uit die 2e amateurreeks gaat geraken?, in dat jaar voldoen aan de strenge licentievoorwaarden (momenteel met 2miljoen poef, zonder stadion en dit kutstadsbestuur). die gelooft zijn eigen dromen precies.

enfin... ik heb echt het gevoel dat ze daar gewoon gaan blijven verder doen met wat ze bezig zijn. A zeggen en B doen tot dat het licht dan toch eens uitgaat. triestig

ze hebben hun eigen put gegraven en zijn er zelf gaan in liggen... maar, hey... niet getreurd... die hervorming is een goeie zaak :crazy:

16 Jun 2015, 21:25
Ancien

Leeftijd: 47
Die hervorming is ook een goeie zaak. Het werd hoog tijd dat het kaf van het koren werd gescheiden. Alleen is het heel pijnlijk dat eendracht aalst bij het kaf hoort door alle welbekende redenen de voorbije 25 jaar. Maar als je pakweg supporter zou zijn van een gezonde tweedeklasser met deftige structuur, stadion, sponsoring en een betrouwbare partner, zouden velen hier wel anders spreken.

Niets belet ea om wel gezond te worden en betrouwbaar. Misschien kom je er ooit wel nog, al zal dat eerder een gebeurtenis voor mijn volwassen kinderen zijn.

16 Jun 2015, 21:38
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
die hervorming is oneerlijk en op een oneerlijke manier tot stand gekomen. of we daar nu bij zijn of niet. het is niet meer dan het geld onder de happy few verdelen. ik heb dat daar moeilijk mee... ook als je je even verplaatst in de plaats van supporters van beerschot bijvoorbeeld. die club had niets in de pap te brokken he.

en mijn punt is: dat als je als club dan toch vindt dat die hervorming een goeie zaak is, en je stemt daar voor, wetende wat de consequenties zijn als je bijvoorbeeld geen licentie haalt... maak dan in godsnaam dat je die fucking licentie wél haalt. maar neen... ook dat is teveel gevraagd voor de zelfverklaarde profclub.

enfin we zitten hier schoon.

vandaag op de radio gehoord: "wie in 1e amateurreeks kampioen speelt, mag zich ook kampioen van België noemen." Kom zeg! waar zijn we dan mee bezig!

voor sommige clubs (à la wolvertem en consoorten) is die amateurreeks een goeie zaak... maar toch nooit voor een club met ons DNA zeker. spelen voor nougatbollen...

16 Jun 2015, 22:35
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
het vreemdste dat er in heel die hervorming staat is dat de nummers 2 - 3- 4 van 2de klasse mee zullen spelen in play off 2 van eerste klasse (waar ge europees voetbal kan bereiken!!!) maar de kampioen van 2de (of hoe het zal noemen dan) mag dan gewoon enkel naar eerste.... hoe meer ge da voorstel leest hoe vreemdere zaken ge er in ziet...
tot 4 jaar unief hebben die krabbers gedaan om in hun functie dan zulke stomme zaken bij elkaar te kribbelen....welke normale mens snapt er nu eigenlijk iets van heel da kluwen aan regelkes , lijsten, reeksen en uitzonderingen indien dit of dat ....en waar staat er een paragraaf over supporters hoe ze die zever gaan aanpakken (ik denk maar aan die onnozele combiregelingen voor eender wie supportert voor een team met een beetje geschiedenis? want daar weeral geen woord over , zemmen ons nogtans vandoen ze.....(maar wij zijn niks belangrijk in de dikkenekken hun ogen he...wij zijn er enkel om gelijk een bende mongolen over straat te lopen als de rooje duvels weer eens een match of WK/EK spelen...kassa,kassa!)

17 Jun 2015, 13:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 524 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 35