|
|
| Pagina 201 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 199 200 201 202 203 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
England4ever schreef: Inkomende transfer: Gianni De Neve (25.07.1994) KMSK Deinze heeft zonet de overgang van middenvelder Gianni De Neve volledig afgerond. De transfer had heel wat voeten in de aarde maar beide clubs kwamen begin deze week uiteindelijk tot een akkoord. De van Nevele afkomstige De Neve die in de jeugdreeksen eerder voor onze club uitkwam en via de jeugd van Lokeren en AA Gent bij Eendracht Aalst terechtkwam profileerde zich de afgelopen twee seizoenen als een sterkhouder op het Aalsterse middenveld. In Deinze vindt hij ook ex-ploegmakker van vorig seizoen Donjet Shkodra terug. Hij onderschreef een overeenkomst voor twee seizoenen. Welkom Gianni! Ben blij dat hij weg is,heb me kapot geergerd aan die Gianni"tikkie breed,tikkie achteruit De Neve. Hij kan op een ander zijn zenen gaan werken nu. |
| 25 Jun 2015, 16:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
chunga schreef: England4ever schreef: Inkomende transfer: Gianni De Neve (25.07.1994) KMSK Deinze heeft zonet de overgang van middenvelder Gianni De Neve volledig afgerond. De transfer had heel wat voeten in de aarde maar beide clubs kwamen begin deze week uiteindelijk tot een akkoord. De van Nevele afkomstige De Neve die in de jeugdreeksen eerder voor onze club uitkwam en via de jeugd van Lokeren en AA Gent bij Eendracht Aalst terechtkwam profileerde zich de afgelopen twee seizoenen als een sterkhouder op het Aalsterse middenveld. In Deinze vindt hij ook ex-ploegmakker van vorig seizoen Donjet Shkodra terug. Hij onderschreef een overeenkomst voor twee seizoenen. Welkom Gianni! Ben blij dat hij weg is,heb me kapot geergerd aan die Gianni"tikkie breed,tikkie achteruit De Neve. Hij kan op een ander zijn zenen gaan werken nu.ik hoop dat we vanaf nu eindelijk eens een paar berichten gaan zien van spelers die komen ipv spelers die vertrekken.... |
| 25 Jun 2015, 18:11 |
|
|
Vaste Waarde
supersossis schreef: chunga schreef: England4ever schreef: Inkomende transfer: Gianni De Neve (25.07.1994) KMSK Deinze heeft zonet de overgang van middenvelder Gianni De Neve volledig afgerond. De transfer had heel wat voeten in de aarde maar beide clubs kwamen begin deze week uiteindelijk tot een akkoord. De van Nevele afkomstige De Neve die in de jeugdreeksen eerder voor onze club uitkwam en via de jeugd van Lokeren en AA Gent bij Eendracht Aalst terechtkwam profileerde zich de afgelopen twee seizoenen als een sterkhouder op het Aalsterse middenveld. In Deinze vindt hij ook ex-ploegmakker van vorig seizoen Donjet Shkodra terug. Hij onderschreef een overeenkomst voor twee seizoenen. Welkom Gianni! Ben blij dat hij weg is,heb me kapot geergerd aan die Gianni"tikkie breed,tikkie achteruit De Neve. Hij kan op een ander zijn zenen gaan werken nu.ik hoop dat we vanaf nu eindelijk eens een paar berichten gaan zien van spelers die komen ipv spelers die vertrekken.... grapjas zeker ? Ik heb echt waar geen zin om te ontdekken wie die geschifte pipo's zijn die ze gaan vinden om voor de zo goed als failliete club van onzen dikken te komen sjotten zenne….. |
| 25 Jun 2015, 18:18 |
|
|
Ancien
't is een echte schande, de training van de kadettenploeg begint al maandag en nog niets gekocht, dergelijke feiten nooit niet meegemaakt en ben ongeveer vijftig jaar supporter.
Gaan we nu echt alles blijven slikken, ik herken de iendrachtsupporters niet meer, dit kan toch gewoon niet. Enfin, ga beginnen wat op mijn gezondheid te letten en mij er niet teveel meer in opjagen, ze kunnen de pot op. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jun 2015, 20:09 |
|
|
Ancien
Het is niet te geloven, ik zie PH. Janssens ook nog vertrekken hoor, dan ben je op Van Damme na je gans middenveld kwijt en aanvallend heb je ook al niets meer.
De Regie zal wel een oplossing zoeken, zal waarschijnlijk beginnen experimenteren, misschien met Steve Bael en Jonas Bogaerts in de spits. ![]() Ben eens curieus wat voor reden hij nu uit zijnen duim gaat zuigen als het mis gaat. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jun 2015, 20:39 |
|
|
Reserve
supersossis schreef: chunga schreef: England4ever schreef: Inkomende transfer: Gianni De Neve (25.07.1994) KMSK Deinze heeft zonet de overgang van middenvelder Gianni De Neve volledig afgerond. De transfer had heel wat voeten in de aarde maar beide clubs kwamen begin deze week uiteindelijk tot een akkoord. De van Nevele afkomstige De Neve die in de jeugdreeksen eerder voor onze club uitkwam en via de jeugd van Lokeren en AA Gent bij Eendracht Aalst terechtkwam profileerde zich de afgelopen twee seizoenen als een sterkhouder op het Aalsterse middenveld. In Deinze vindt hij ook ex-ploegmakker van vorig seizoen Donjet Shkodra terug. Hij onderschreef een overeenkomst voor twee seizoenen. Welkom Gianni! Ben blij dat hij weg is,heb me kapot geergerd aan die Gianni"tikkie breed,tikkie achteruit De Neve. Hij kan op een ander zijn zenen gaan werken nu.ik hoop dat we vanaf nu eindelijk eens een paar berichten gaan zien van spelers die komen ipv spelers die vertrekken.... als de versterkingen moeten komen van onze vakman LVH zie ik het somber in. Deze kern = jaar degradatievoetbal. |
| 25 Jun 2015, 20:43 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Het is niet te geloven, ik zie PH. Janssens ook nog vertrekken hoor, dan ben je op Van Damme na je gans middenveld kwijt en aanvallend heb je ook al niets meer. De Regie zal wel een oplossing zoeken, zal waarschijnlijk beginnen experimenteren, misschien met Steve Bael en Jonas Bogaerts in de spits. ![]() Ben eens curieus wat voor reden hij nu uit zijnen duim gaat zuigen als het mis gaat. ik ben vooral nieuwsgierig naar de reden waarom die in godsnaam is gebleven. Was eerste keuze in Deinze om daar trainer te worden, en er was weer geflirt met de gebruikelijke ploegen in het waasland. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 25 Jun 2015, 20:52 |
|
|
Ancien
supersossis schreef: chunga schreef: England4ever schreef: Inkomende transfer: Gianni De Neve (25.07.1994) KMSK Deinze heeft zonet de overgang van middenvelder Gianni De Neve volledig afgerond. De transfer had heel wat voeten in de aarde maar beide clubs kwamen begin deze week uiteindelijk tot een akkoord. De van Nevele afkomstige De Neve die in de jeugdreeksen eerder voor onze club uitkwam en via de jeugd van Lokeren en AA Gent bij Eendracht Aalst terechtkwam profileerde zich de afgelopen twee seizoenen als een sterkhouder op het Aalsterse middenveld. In Deinze vindt hij ook ex-ploegmakker van vorig seizoen Donjet Shkodra terug. Hij onderschreef een overeenkomst voor twee seizoenen. Welkom Gianni! Ben blij dat hij weg is,heb me kapot geergerd aan die Gianni"tikkie breed,tikkie achteruit De Neve. Hij kan op een ander zijn zenen gaan werken nu.ik hoop dat we vanaf nu eindelijk eens een paar berichten gaan zien van spelers die komen ipv spelers die vertrekken.... In Calais bosjen der alle daugen van de camions potentiële kandidaten ver den Iendracht en ze willen gratis komen speilen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jun 2015, 20:53 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ik denk dat iedereen nu wel beseft zeker dat we K.O in de touwen liggen. Alleen is degene die het moet beseffen, FDR, nog steeds aan het trippen op één of andere drug....
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 25 Jun 2015, 21:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Hugo schreef: 't is een echte schande, de training van de kadettenploeg begint al maandag en nog niets gekocht, dergelijke feiten nooit niet meegemaakt en ben ongeveer vijftig jaar supporter. Gaan we nu echt alles blijven slikken, ik herken de iendrachtsupporters niet meer, dit kan toch gewoon niet. Enfin, ga beginnen wat op mijn gezondheid te letten en mij er niet teveel meer in opjagen, ze kunnen de pot op. ![]() begrijp het ook niet goed, geen enkele actie die gepland staan tegen het eendracht - en stadsbestuur. beide besturen zullen de laatste jaren genoeg ver onze iendracht gedaan hebben zeker ? maandag is het de eerste training , wordt het niet stilaan tijd dat er in de kranten (door vzw) het probleem van de schulden en stadion nog eens wordt bovengehaald ? kzou toch ook eens graag de uitleg willen horen van de burgemeester, twee jaar na zijn belofte dat hij heeft gedaan in verkiezingstijd over stadion en eendracht aalst ,welke oplossingen heeft hij op die 2 jaar kunnen realiseren ? zijn er nu geen enkele journalisten meer die hem dat op de man af durven vragen ? |
| 26 Jun 2015, 9:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
witteken schreef: Hugo schreef: 't is een echte schande, de training van de kadettenploeg begint al maandag en nog niets gekocht, dergelijke feiten nooit niet meegemaakt en ben ongeveer vijftig jaar supporter. Gaan we nu echt alles blijven slikken, ik herken de iendrachtsupporters niet meer, dit kan toch gewoon niet. Enfin, ga beginnen wat op mijn gezondheid te letten en mij er niet teveel meer in opjagen, ze kunnen de pot op. ![]() begrijp het ook niet goed, geen enkele actie die gepland staan tegen het eendracht - en stadsbestuur. beide besturen zullen de laatste jaren genoeg ver onze iendracht gedaan hebben zeker ? maandag is het de eerste training , wordt het niet stilaan tijd dat er in de kranten (door vzw) het probleem van de schulden en stadion nog eens wordt bovengehaald ? kzou toch ook eens graag de uitleg willen horen van de burgemeester, twee jaar na zijn belofte dat hij heeft gedaan in verkiezingstijd over stadion en eendracht aalst ,welke oplossingen heeft hij op die 2 jaar kunnen realiseren ? zijn er nu geen enkele journalisten meer die hem dat op de man af durven vragen ? O jawel hoor, en het antwoord is simpel: zolang dit bestuur aan de macht is, wil het stadsbestuur niets ondernemen. Punt. |
| 26 Jun 2015, 12:08 |
|
|
Ancien
AlostanA schreef: witteken schreef: Hugo schreef: 't is een echte schande, de training van de kadettenploeg begint al maandag en nog niets gekocht, dergelijke feiten nooit niet meegemaakt en ben ongeveer vijftig jaar supporter. Gaan we nu echt alles blijven slikken, ik herken de iendrachtsupporters niet meer, dit kan toch gewoon niet. Enfin, ga beginnen wat op mijn gezondheid te letten en mij er niet teveel meer in opjagen, ze kunnen de pot op. ![]() begrijp het ook niet goed, geen enkele actie die gepland staan tegen het eendracht - en stadsbestuur. beide besturen zullen de laatste jaren genoeg ver onze iendracht gedaan hebben zeker ? maandag is het de eerste training , wordt het niet stilaan tijd dat er in de kranten (door vzw) het probleem van de schulden en stadion nog eens wordt bovengehaald ? kzou toch ook eens graag de uitleg willen horen van de burgemeester, twee jaar na zijn belofte dat hij heeft gedaan in verkiezingstijd over stadion en eendracht aalst ,welke oplossingen heeft hij op die 2 jaar kunnen realiseren ? zijn er nu geen enkele journalisten meer die hem dat op de man af durven vragen ? O jawel hoor, en het antwoord is simpel: zolang dit bestuur aan de macht is, wil het stadsbestuur niets ondernemen. Punt. Een bestuur die denken dat ze onaantastbaar en onvervangbaar zijn en een stadsbestuur die ons laat doodbloeden, ik zou het graag met zoveel woorden eens willen horen van de heer burgemeester himself voor de tv camera's, misschien kan jij daar eens voor zorgen, op deze wijze kunnen ze eens duidelijkheid scheppen van hun kant naar de supporters toe. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Jun 2015, 13:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Met beloften in derde proberen blijven...We zouden wel eens sneller dan gedacht in vierde kunnen staan en dat MET schulden...
In ieder geval geen abo voor mij zolang er geen duidelijkheid is naar volgend seizoen toe. |
| 26 Jun 2015, 13:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Hugo schreef: AlostanA schreef: witteken schreef: begrijp het ook niet goed, geen enkele actie die gepland staan tegen het eendracht - en stadsbestuur. beide besturen zullen de laatste jaren genoeg ver onze iendracht gedaan hebben zeker ? maandag is het de eerste training , wordt het niet stilaan tijd dat er in de kranten (door vzw) het probleem van de schulden en stadion nog eens wordt bovengehaald ? kzou toch ook eens graag de uitleg willen horen van de burgemeester, twee jaar na zijn belofte dat hij heeft gedaan in verkiezingstijd over stadion en eendracht aalst ,welke oplossingen heeft hij op die 2 jaar kunnen realiseren ? zijn er nu geen enkele journalisten meer die hem dat op de man af durven vragen ? O jawel hoor, en het antwoord is simpel: zolang dit bestuur aan de macht is, wil het stadsbestuur niets ondernemen. Punt. Een bestuur die denken dat ze onaantastbaar en onvervangbaar zijn en een stadsbestuur die ons laat doodbloeden, ik zou het graag met zoveel woorden eens willen horen van de heer burgemeester himself voor de tv camera's, misschien kan jij daar eens voor zorgen, op deze wijze kunnen ze eens duidelijkheid scheppen van hun kant naar de supporters toe. ![]() ik vind dat toch ook altijd zo gemakkelijk gezegd. _________________ may the FORCE be with you. |
| 26 Jun 2015, 15:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mike Smet waarschijnlijk naar Roeselare.
|
| 27 Jun 2015, 8:04 |
|
| Pagina 201 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 199 200 201 202 203 … 515 Volgende |