|
|
| Pagina 280 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 278 279 280 281 282 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Artikels
Smetje schreef: Als er niemand meer vertrekt, hebben we nog een vrij stevige centrale as op de spits na. Ook de flanken zijn minder. Er moet zeker nog een spits bij die er 15 maakt en nog iets op de flanken. Mogelijke basis momenteel: VDN Geenens - De Greef - Lievens - Geenens Van Damme - Bogaerts Bael (of broer Lievens) - Janssens - Martin Vanderhoeven Met deze basis moet je middenmoot kunnen spelen. Wel weinig wisselmogelijkheden. Een spits, linksback en flankspeler moeten er nog bij. Correcte analyse. Maar Regi speelt graag 4-5-1 met een kopbalsterke targetspits. Die hebben we dus niet, tenzij Bokila eerstdaags tekent. In een 4-5-1 kun je niet met een spits van het type VDHoeven of Bael spelen. Ik denk dat Regi die liever zal zien opkomen via de flanken, waardoor hij hun snelheid kan uitspelen. Dus ik gok op de volgende beginopstelling: nog aan te werven targetspits (Bokila?) Bael of Lievens J. /Janssens of Martin / VDHoeven of Van Impe Bogaerts + Van Damme (met Coppens als reserve) Geenens J. / Lievens M. / De Greef / Geenens F. (met Ardans als reserve voor Lievens M. en De Greef) VDNoortgaete (met Mertens als reserve) Uit deze opstelling blijkt duidelijk dat we in de spits, op linksback en rechtsback magertjes bezet zijn. In het middenveld zit het goed, denk ik. Janssens kan indien nodig ook linksmidden spelen. Mochten we geen "toren" vinden voor in de spits, of indien we hem vinden en hij is onbeschikbaar wegens blessure of schorsing, dan moeten we echt 4-4-2 gaan spelen, met 2 kleine en rappe spitsen: Bael / VDHoeven Janssens / Martin / Van Impe Bogaerts of Van Damme (als buffer voor de verdediging) Geenens J. / Lievens M. / De Greef / Geenens F. VDNoortgaete Bogaerts kan ook centraal in de verdediging spelen. Dus alles in acht genomen ziet het er eigenlijk niet slecht uit, maar die 3 versterkingen moeten er écht wel snel komen, want met 16 man maken we geen vol seizoen rond, zelfs 19 zal krap worden! |
| 03 Jul 2015, 17:06 |
|
|
forumlegende
Bokila
Lievens Martin Janssens Bael Van Damme Geenens De Greef Bogaerts M Lievens VDN Diegenen die beweren dat je daarmee in derde onderaan zal staan zien het toch wat te negatief. |
| 03 Jul 2015, 17:24 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: Smetje schreef: Als er niemand meer vertrekt, hebben we nog een vrij stevige centrale as op de spits na. Ook de flanken zijn minder. Er moet zeker nog een spits bij die er 15 maakt en nog iets op de flanken. Mogelijke basis momenteel: VDN Geenens - De Greef - Lievens - Geenens Van Damme - Bogaerts Bael (of broer Lievens) - Janssens - Martin Vanderhoeven Met deze basis moet je middenmoot kunnen spelen. Wel weinig wisselmogelijkheden. Een spits, linksback en flankspeler moeten er nog bij. Correcte analyse. Maar Regi speelt graag 4-5-1 met een kopbalsterke targetspits. Die hebben we dus niet, tenzij Bokila eerstdaags tekent. In een 4-5-1 kun je niet met een spits van het type VDHoeven of Bael spelen. Ik denk dat Regi die liever zal zien opkomen via de flanken, waardoor hij hun snelheid kan uitspelen. Dus ik gok op de volgende beginopstelling: nog aan te werven targetspits (Bokila?) Bael of Lievens J. /Janssens of Martin / VDHoeven of Van Impe Bogaerts + Van Damme (met Coppens als reserve) Geenens J. / Lievens M. / De Greef / Geenens F. (met Ardans als reserve voor Lievens M. en De Greef) VDNoortgaete (met Mertens als reserve) Uit deze opstelling blijkt duidelijk dat we in de spits, op linksback en rechtsback magertjes bezet zijn. In het middenveld zit het goed, denk ik. Janssens kan indien nodig ook linksmidden spelen. Mochten we geen "toren" vinden voor in de spits, of indien we hem vinden en hij is onbeschikbaar wegens blessure of schorsing, dan moeten we echt 4-4-2 gaan spelen, met 2 kleine en rappe spitsen: Bael / VDHoeven Janssens / Martin / Van Impe Bogaerts of Van Damme (als buffer voor de verdediging) Geenens J. / Lievens M. / De Greef / Geenens F. VDNoortgaete Bogaerts kan ook centraal in de verdediging spelen. Dus alles in acht genomen ziet het er eigenlijk niet slecht uit, maar die 3 versterkingen moeten er écht wel snel komen, want met 16 man maken we geen vol seizoen rond, zelfs 19 zal krap worden! Vanderhoeven gaat er geen 15 maken, Bael mocht zelfs bij Zele niet meedoen. Martin komt eigenlijk van armoede terug want die was normaal doorgestuurd, eigenlijk wel gezichtsverlies voor LVH (dixit over mijn lijk dat die terugkomt). Janssens speelde een strontjaar. Van Impe heeft nog alles te bewijzen. Bogaerts kan gene pas van vijf meter geven. Het ziet er echt heel goed uit. Daar de gebruikelijke bestuurszever weer over en we gaan een echt topjaar tegemoet. Bij u druipt het er ook af dat ge de interviews moogt doen zé zeg. Ze spreken in de krant van een overgangsjaar. Best failliet en geld sparen om volgend jaar een deftig stamnummer te kopen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 03 Jul 2015, 17:41 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: Jean schreef: Smetje schreef: De Greef wordt niet genoemd door Regi. Zoals verwacht zal hij nog wel vertrekken. Lievens is ook niet vernoemd en die vertekt evenmin als De Greef!!! De Greef zal blijven. Dat heeft hij althans meegedeeld op de ploegvoorstelling gisteren. En er is wel degelijk al 1 transfer gerealiseerd, nl. Jonathan Lieven die overkomt van Waasland-Beveren. Hij is een centrale middenvelder die ook op de linkerflank uit de voeten kan. Met Wim Bokila (een Nederlandse targetspits die al 4 keer meetrainde) hoopt men eerstdaags een akkoord te bereiken. dat klopt volgens mij langs geen kanten ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 03 Jul 2015, 18:03 |
|
|
Vaste Waarde
Vanderhoeven gaat er geen 15 maken, Bael mocht zelfs bij Zele niet meedoen. Martin komt eigenlijk van armoede terug want die was normaal doorgestuurd, eigenlijk wel gezichtsverlies voor LVH (dixit over mijn lijk dat die terugkomt). Janssens speelde een strontjaar. Van Impe heeft nog alles te bewijzen. Bogaerts kan gene pas van vijf meter geven.
Het ziet er echt heel goed uit. Daar de gebruikelijke bestuurszever weer over en we gaan een echt topjaar tegemoet. Bij u druipt het er ook af dat ge de interviews moogt doen zé zeg. Ze spreken in de krant van een overgangsjaar. Best failliet en geld sparen om volgend jaar een deftig stamnummer te kopen.[/quote] Beste, 1) mijn excuses, het is natuurlijk niet Jonathan Lieven, maar wel Lievens, broer van ...; 2) spelers die met revanchegevoelens spelen, kunnen vaak veel meer, dus denk/hoop ik dat Martin en Bael ons wel eens zouden kunnen verrassen; 3) VDHoeven zie ik inderdaad ook niet als pure afwerker, maar wel als snelle flankspeler; 4) Janssens en Bogaerts speelden, afgezien van de eerste 5 à 10 matchen, inderdaad een zwak jaar. Ook bij hen denk ik dat zij zich zullen willen bewijzen met de bedoeling om later - met Aalst of elders - weer hogerop te spelen. 5) je hebt gelijk, de jongere spelers hebben nog alles te bewijzen. Maar zouden we hen niet eerst eens het voordeel van de twijfel gunnen, en hen een kans geven vooraleer we beginnen met hen af te breken? 6) uw laaghartige sneer dat ik voor de club interviews "mag" afnemen en uitschrijven, snap ik niet, tenzij u het spreekwoord "wiens brood men eet, diens woord men spreekt" bedoelt. Welnu, het zal u misschien verbazen, maar ik werk mee aan de website van EA op vrijwillige en onbezoldigde basis, dus ik ben volledig onafhankelijk; 6) opzettelijk het faillissement gaan opzoeken, zou écht wel het laagste zijn wat de club kan doen. Daarmee zouden we talloze schuldeisers, vaak kleine zelfstandigen, in 't zak zetten! Qua "image building" kan uw voorstel tellen, zeg! Nee, laat ons de schuld maar verder afbouwen zoals we bezig zijn. En als u FDR op dat vlak niet gelooft, moet u maar eens met de bedrijfsrevisor gaan praten! I Ik zie die zijn beroepseer en professionele toekomst niet te grabbel gooien door daarover te liegen. |
| 03 Jul 2015, 19:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: filip.dhose schreef: Jean schreef: Lievens is ook niet vernoemd en die vertekt evenmin als De Greef!!! De Greef zal blijven. Dat heeft hij althans meegedeeld op de ploegvoorstelling gisteren. En er is wel degelijk al 1 transfer gerealiseerd, nl. Jonathan Lieven die overkomt van Waasland-Beveren. Hij is een centrale middenvelder die ook op de linkerflank uit de voeten kan. Met Wim Bokila (een Nederlandse targetspits die al 4 keer meetrainde) hoopt men eerstdaags een akkoord te bereiken. dat klopt volgens mij langs geen kanten ![]() Klopt volgens mij ook niet. Van waar haal je dat filip dhose? Ik ken iemand die aanwezig was en Arnaud heeft niet aan het woord geweest of heeft dat niet gezegd. Ik denk nog altijd dat Arnaud zal vertrekken. |
| 03 Jul 2015, 19:36 |
|
|
forumlegende
edit
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 03 Jul 2015, 20:07 |
|
|
forumlegende
@filipdhose
ok, hoeveel was de schuld pakweg drie jaar geleden, en hoeveel bedraagt ze de dag van vandaag? Dus even concreet worden en staven met cijfers, ik kan je die van de NBB site geven, en die vertellen iets anders... de schuld verder afbouwen, dat ge zoiets durft schrijven zeg in een jaar waar deurwaarders een wekelijks abonnement hebben/hadden... te zot voor woorden. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 03 Jul 2015, 20:08 |
|
|
Nationale Ploeg
ik heb het tegenwoordig heel moeilijk om nog een mening te durven posten over EA. ik denk dat ik momenteel een 'in the middle' type ben...
maar ik zou toch een bescheiden en goedbedoelde lans willen breken voor niet alleen maar 'afbreekkunde' te formuleren, ook al is dat misschien ongeveer terecht vanuit een aantal feiten. ps; als dit soort faze van tamelijke platgeveilde en "ik kan er nog alle kanten mee uit" posts nog lang gaat duren bij mij, ga ik bij het huidige stadsbestuur solliciteren. _________________ may the FORCE be with you. |
| 03 Jul 2015, 20:47 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: edit Light... think 'light'. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 03 Jul 2015, 21:00 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: ik heb het tegenwoordig heel moeilijk om nog een mening te durven posten over EA. ik denk dat ik momenteel een 'in the middle' type ben... maar ik zou toch een bescheiden en goedbedoelde lans willen breken voor niet alleen maar 'afbreekkunde' te formuleren, ook al is dat misschien ongeveer terecht vanuit een aantal feiten. ps; als dit soort faze van tamelijke platgeveilde en "ik kan er nog alle kanten mee uit" posts nog lang gaat duren bij mij, ga ik bij het huidige stadsbestuur solliciteren. goh ja, ik post al een pak minder dan vroeger, en de scherpe kantjes zijn er bij mij al geruime tijd af, wegens een zekere gelatenheid. Maar soms kan ik het echt niet laten om te reageren als ik zever lees als "verder doen met de schuldafbouw". Dat die jonge mannen wat krediet verdienen, geen probleem hé, het zijn eendrachterjes. Maar dat volwassen mannen als een filipdhose hier post na post blijft zeveren, dat kan er bij mij niet in, en de realiteit gewoon niet onder ogen durven zien. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 03 Jul 2015, 21:27 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: ik heb het tegenwoordig heel moeilijk om nog een mening te durven posten over EA. ik denk dat ik momenteel een 'in the middle' type ben... maar ik zou toch een bescheiden en goedbedoelde lans willen breken voor niet alleen maar 'afbreekkunde' te formuleren, ook al is dat misschien ongeveer terecht vanuit een aantal feiten. ps; als dit soort faze van tamelijke platgeveilde en "ik kan er nog alle kanten mee uit" posts nog lang gaat duren bij mij, ga ik bij het huidige stadsbestuur solliciteren. goh ja, ik post al een pak minder dan vroeger, en de scherpe kantjes zijn er bij mij al geruime tijd af, wegens een zekere gelatenheid. Maar soms kan ik het echt niet laten om te reageren als ik zever lees als "verder doen met de schuldafbouw". Dat die jonge mannen wat krediet verdienen, geen probleem hé, het zijn eendrachterjes. Maar dat volwassen mannen als een filipdhose hier post na post blijft zeveren, dat kan er bij mij niet in, en de realiteit gewoon niet onder ogen durven zien. Elco, laat het niet aan uw hart komen jongen ! Tegen domheid hebben zelfs de Goden geen verhaal… Filip Dhose is daar het levende bewijs van jammergenoeg…. |
| 03 Jul 2015, 22:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: ik heb het tegenwoordig heel moeilijk om nog een mening te durven posten over EA. ik denk dat ik momenteel een 'in the middle' type ben... maar ik zou toch een bescheiden en goedbedoelde lans willen breken voor niet alleen maar 'afbreekkunde' te formuleren, ook al is dat misschien ongeveer terecht vanuit een aantal feiten. ps; als dit soort faze van tamelijke platgeveilde en "ik kan er nog alle kanten mee uit" posts nog lang gaat duren bij mij, ga ik bij het huidige stadsbestuur solliciteren. goh ja, ik post al een pak minder dan vroeger, en de scherpe kantjes zijn er bij mij al geruime tijd af, wegens een zekere gelatenheid. Maar soms kan ik het echt niet laten om te reageren als ik zever lees als "verder doen met de schuldafbouw". Dat die jonge mannen wat krediet verdienen, geen probleem hé, het zijn eendrachterjes. Maar dat volwassen mannen als een filipdhose hier post na post blijft zeveren, dat kan er bij mij niet in, en de realiteit gewoon niet onder ogen durven zien. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Jul 2015, 9:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
filip.dhose schreef: 6) opzettelijk het faillissement gaan opzoeken, zou écht wel het laagste zijn wat de club kan doen. Daarmee zouden we talloze schuldeisers, vaak kleine zelfstandigen, in 't zak zetten! Qua "image building" kan uw voorstel tellen, zeg! Nee, laat ons de schuld maar verder afbouwen zoals we bezig zijn. En als u FDR op dat vlak niet gelooft, moet u maar eens met de bedrijfsrevisor gaan praten! I Ik zie die zijn beroepseer en professionele toekomst niet te grabbel gooien door daarover te liegen. Om van te braken gewoon, Je doet al jaren niets anders meer dan de achterstallen bij die talloze schuldeisers enkel nog te vergroten en er wekelijks nieuwe gevallen aan toe te voegen. Er is hier al netto al jaren geen euro winst afbetaald geweest. Als er schuld afbetaald is, dan is het zoals de grieken door met de eene de andere weer af te lossen. Maar als je met een bestuur zit dat werkelijk denkt dat 50% schuldafbouw gelijk staat met (in aantal) de helft van je leveranciers te betalen, tja dan zijn we ver van huis. Het feit dat om het fiscaal jaar van bedrijfsrevisor (moet) verandert worden zal anders ook wel ergens eens teken aan de wand zijn. Ik dacht (en heb je er nog mijn respect voor uitgesproken) dat je bij een van je vorige posts het licht had gezien, maar ik zal mij vergist hebben. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Jul 2015, 10:08 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: filip.dhose schreef: 6) opzettelijk het faillissement gaan opzoeken, zou écht wel het laagste zijn wat de club kan doen. Daarmee zouden we talloze schuldeisers, vaak kleine zelfstandigen, in 't zak zetten! Qua "image building" kan uw voorstel tellen, zeg! Nee, laat ons de schuld maar verder afbouwen zoals we bezig zijn. En als u FDR op dat vlak niet gelooft, moet u maar eens met de bedrijfsrevisor gaan praten! I Ik zie die zijn beroepseer en professionele toekomst niet te grabbel gooien door daarover te liegen. Om van te braken gewoon, Je doet al jaren niets anders meer dan de achterstallen bij die talloze schuldeisers enkel nog te vergroten en er wekelijks nieuwe gevallen aan toe te voegen. Er is hier al netto al jaren geen euro winst afbetaald geweest. Als er schuld afbetaald is, dan is het zoals de grieken door met de eene de andere weer af te lossen. Maar als je met een bestuur zit dat werkelijk denkt dat 50% schuldafbouw gelijk staat met (in aantal) de helft van je leveranciers te betalen, tja dan zijn we ver van huis. Het feit dat om het fiscaal jaar van bedrijfsrevisor (moet) verandert worden zal anders ook wel ergens eens teken aan de wand zijn. Ik dacht (en heb je er nog mijn respect voor uitgesproken) dat je bij een van je vorige posts het licht had gezien, maar ik zal mij vergist hebben. dat blijven wij, boekhouders, nog altijd de uitspraak van de laatste vijf jaar vinden... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Jul 2015, 11:16 |
|
| Pagina 280 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 278 279 280 281 282 … 497 Volgende |