|
|
| Pagina 4 van 18 |
[ 260 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
El Corredor (Light) schreef: Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: kalender naar La Louviere, dan thuis Gent Zeehaven carnavalsmatch tegen Bornem 13/09 thuis tegen Dender Kunnen direct eens testen hoe groot hun legioen is ![]() boksen mag, mor zetj wel veerzichtekes mee spandoeken hangen hein. ![]() Hangt er ne spandoek bij met "Wij hebben geen onveilige intenties" en da's opgelost. ![]() |
| 11 Jul 2015, 13:06 |
|
|
forumlegende
Aalst - Na een eervolle 2-4-thuisnederlaag tegen Zulte Waregem komt zaterdagnamiddag Kortrijk op bezoek in het Pierre Cornelisstadion. Coach Regi Van Acker kan rekenen op de Nederlandse spits Wim Bokila (27).
De ruim vijf honderd opgedaagde Aalsterse fans keerden tevreden huiswaarts na een fraaie repliek tegen Zulte Waregem. Coach Regi Van Acker moet het nochtans rooien met een afgeroomde kern en dreigt nu ook nog Arnaud De Greef te verliezen, die sedert maandag niet meer opdaagde op training. ‘Met De Greef erbij beschikken we over vijftien veldspelers. Uiteraard reken ik ook op De Greef. We verloren door de sportieve degradatie en financiële beknotting liefst zeven basisspelers. We trekken nu massaal de kaart van de jeugd. Youngsters als Stef Van Der Hoeven en Falko Geenens kwamen vorig seizoen pas om het hoekje piepen, maar worden nu als volwaardige basisspelers beschouwd. We pogen de middenmoot te halen in een nieuwe reeks waarin teams als Winkel en Twee-Akren nobele onbekenden zijn. Teams als Temse, Sint-Niklaas en Hamme ken ik wel en bruisen van ambitie, terwijl Dender zeker als de absolute titelfavoriet start. Ik hoop dat er nog enkele versterkingen bij komen, want het is afwachten of de piepjonge kern een heel seizoen de druk aan kan.’ Van Acker rekent daarvoor onder meer op Wim Bokila, die na buitenlandse passages bij het Sloveense Zilina, het Bulgaarse Etar en het Nederlandse Apeldoorn bij Grimbergen voor twaalf goals en vijf assists zorgde. ‘Ondanks zijn gestalte is Bokila niet kopbalsterk, maar hij heeft wel een actie in huis en krijgt graag de bal in de voet. Ik ben tevreden met de komst van Bokila, want ik beschikte met Bael en Van Der Hoeven over slechts twee aanvallers.’ Van Acker is niet bang voor een afstraffing. ‘Zowel voor de spelers als de fans is het leuk om te oefenen tegen eersteklassers. Als coach vind ik het interessant omdat de zwakke plekken beter worden bloot gelegd. Oefenpotjes tegen eersteklassers zijn erg leerrijk.’ bron: HNB _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Jul 2015, 13:15 |
|
|
Reserve
RVA spreekt van middenmoot, het gaat gewoon degradatievoetbal worden. Met deze ploeg op achterstand komen is dodelijk.
proficiat bestuur |
| 11 Jul 2015, 19:43 |
|
|
forumlegende
Wat is de uitslag van iendracht-kortrijk?
Verslag of wetenswaardigheden? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Jul 2015, 20:37 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Eendracht Aalst 0-2 KV Kortrijk
KV Kortrijk toonde zich te sterk voor Eendracht Aalst. Het werd 0-2 dankzij een doelpunt van Lallemand en een penaltytreffer van Klaasen. Komt van Voetbalkrant. |
| 11 Jul 2015, 20:39 |
|
|
forumlegende
Gilles schreef: Eendracht Aalst 0-2 KV Kortrijk KV Kortrijk toonde zich te sterk voor Eendracht Aalst. Het werd 0-2 dankzij een doelpunt van Lallemand en een penaltytreffer van Klaasen. Komt van Voetbalkrant. Ik wil daar aan toe voegen dat de eesrte een frommelgoal was en de tweede een onterechte penalty. De tweede helft waren de beste kansen voor Aalst. Er was alweer vrij veel volk en een super ambiance! |
| 11 Jul 2015, 21:01 |
|
|
forumlegende
Jean schreef: Gilles schreef: Eendracht Aalst 0-2 KV Kortrijk KV Kortrijk toonde zich te sterk voor Eendracht Aalst. Het werd 0-2 dankzij een doelpunt van Lallemand en een penaltytreffer van Klaasen. Komt van Voetbalkrant. Ik wil daar aan toe voegen dat de eesrte een frommelgoal was en de tweede een onterechte penalty. De tweede helft waren de beste kansen voor Aalst. Er was alweer vrij veel volk en een super ambiance! Super ambiance. Tegen waregem was er amper sfeer . Was het vandaa g beter? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Jul 2015, 21:10 |
|
|
Vaste Waarde
Jean schreef: Gilles schreef: Eendracht Aalst 0-2 KV Kortrijk KV Kortrijk toonde zich te sterk voor Eendracht Aalst. Het werd 0-2 dankzij een doelpunt van Lallemand en een penaltytreffer van Klaasen. Komt van Voetbalkrant. Ik wil daar aan toe voegen dat de eesrte een frommelgoal was en de tweede een onterechte penalty. De tweede helft waren de beste kansen voor Aalst. Er was alweer vrij veel volk en een super ambiance! Gij weet echt van geen ophouden he makker ! |
| 11 Jul 2015, 21:13 |
|
|
forumlegende
mamananeto schreef: Jean schreef: Gilles schreef: Eendracht Aalst 0-2 KV Kortrijk KV Kortrijk toonde zich te sterk voor Eendracht Aalst. Het werd 0-2 dankzij een doelpunt van Lallemand en een penaltytreffer van Klaasen. Komt van Voetbalkrant. Ik wil daar aan toe voegen dat de eesrte een frommelgoal was en de tweede een onterechte penalty. De tweede helft waren de beste kansen voor Aalst. Er was alweer vrij veel volk en een super ambiance! Gij weet echt van geen ophouden he makker !Ik ben gaan zien, jij geeft enkel kritiek van achter uw pc achterlijke idioot! |
| 11 Jul 2015, 21:18 |
|
|
Vaste Waarde
Jean schreef: mamananeto schreef: Jean schreef: Ik wil daar aan toe voegen dat de eesrte een frommelgoal was en de tweede een onterechte penalty. De tweede helft waren de beste kansen voor Aalst. Er was alweer vrij veel volk en een super ambiance! Gij weet echt van geen ophouden he makker !Ik ben gaan zien, jij geeft enkel kritiek van achter uw pc achterlijke idioot! Allez - daar gaat hem weer zenne ! Mag ne mens misschien niet op verlof van u pipo de clown ? ![]() |
| 11 Jul 2015, 21:28 |
|
|
forumlegende
Jean schreef: Gilles schreef: Eendracht Aalst 0-2 KV Kortrijk KV Kortrijk toonde zich te sterk voor Eendracht Aalst. Het werd 0-2 dankzij een doelpunt van Lallemand en een penaltytreffer van Klaasen. Komt van Voetbalkrant. Ik wil daar aan toe voegen dat de eesrte een frommelgoal was en de tweede een onterechte penalty. De tweede helft waren de beste kansen voor Aalst. Er was alweer vrij veel volk en een super ambiance! Penalty was terecht, en de beste kansen? Dus een schot van buiten de backlijn is een kans? Hoeveel uitgespeelde kansen hebben we gehad? Het was tegen een eersteklasser, dus das geen ramp. Maar wel nie komen zeveren hé. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Jul 2015, 21:38 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Kortrijk was logischerwijs sterker en won verdiend. De eerste goal was inderdaad een frommelgoal en de penaltyfout wijt ik aan de onervarenheid van Coppens, die zich overigens vrij goed uit de slag trekt. Maar kansen heb ik voor ons toch ook niet gezien hoor. Bokila die zich een keer kon doorzetten en een paar schoten vanop afstand. Niks meer, niks minder. Dan kreeg Kortrijk toch nog enkele betere mogelijkheden.
Tegen Zulte ging ik al bij al tevreden naar huis. Na deze match was het iets minder en is het duidelijk dat er toch nog een paar versterkingen zouden bij mogen. Soit, een echt oordeel kan je misschien pas vellen na de oefenmatchen tegen de ploegen van ons niveau, zijnde Berchem, Boom, Zele. |
| 12 Jul 2015, 7:12 |
|
|
Freak
Eendracht dus toch in tweede klasse
door nieuwsredactie zaterdag 11 juli 2015 om 21u42 Deze namiddag verloor Eendracht Aalst van KV Kortrijk met 0-2. KVK kwam snel (7') op voorsprong via Michael Lallemand. Na de rust werd het nog 0-2 via Robert Klaasen. Bij de collega's van voetbalnieuws zien ze Eendracht nog wel in tweede klasse. Volgende zin sluit hun verslag af : Zo boekt Kortrijk een deugddoende zege daags na het verlies bij een andere tweedeklasser Eendracht verloor eerder deze week met 2-4 van Zulte-Waregem. Met Wim Bokila is er wel een extra spits. |
| 12 Jul 2015, 9:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik heb gisteren hééééél weinig positiefs gezien alsook dat er nog véééél werk aan de winkel is en dat er absoluut nog versterking bij moet komen.
Het is wat het is, een halve beloftenploeg aangevuld met enkele basisspelers van vorig seizoen die niet konden/wilden vertrekken. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Jul 2015, 10:11 |
|
|
forumlegende
Aalst-spelers leggen zich neer bij derde klasse
Voetbal en dan nog een sportberichtje. De spelerskern van Eendracht Aalst houdt geen rekening meer met tweede klasse. Dat bleek gisteren tijdens de oefenwedstrijd tegen Kortrijk. Het clubbestuur hoopt via de rechtbank alsnog een licentie voor tweede klasse te krijgen, maar de spelers geloven daar dus niet meer in. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 12 Jul 2015, 19:56 |
|
| Pagina 4 van 18 |
[ 260 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 18 Volgende |