|
|
| Pagina 287 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 285 286 287 288 289 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Artikels
Als je onze officiële site bekijkt zou je kunnen denken dat hij gehackt is!
"gestage schuldafbouw" "licentie verkregen voor tweede klasse" |
| 15 Jul 2015, 17:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
El Corredor (Light) schreef: hansken schreef: Positief nieuws!! Nu best niet te zot doen lijkt mij, of je nu 10e eindigt of laatste, je speelt zowiezo 1e amateurklasse volgend jaar! Of heb ik het mis? Ik zou niet te veel meer bijhalen, maar verder besparen. Het zal wel een jaartje afzien worden maar je kan dit seizoen toch een pak besparen door elke week me die jonge gasten te spelen? Iemand die juist weet hoe het zit me de laatsten in de stand dit jaar? Spelen die nog een eindronde voor die 1e amateurklasse of niet? ![]() En hoe zal het met de inkomsten gaan denk je? Allez alles is weer in orde. Alles is weer in orde? Lees eens wat er staat he seg ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Jul 2015, 18:48 |
|
|
forumlegende
tympanum2 schreef: Hasselt kreeg geen licentie en mocht daardoor niet aan de eindronde deelnemen. Dender in hetzelfde geval. Dus als je de logica van de rechtbank (belangenvermenging De Keersmaecker) doortrekt is ieder geweigerd licentie-geval eigenlijk ongeldig. voor de liefhebbers: een vonnis van de Burgerlijke Rechtbank geldt altijd inter partes en niet erga omnes... |
| 16 Jul 2015, 8:51 |
|
|
forumlegende
Zoals de clubadvocaat al zei : andere partijen kunnen uit het vonnis argumenten halen voor hun eigen zaak. En Bieke Ilegems zag er weer goed uit.
|
| 16 Jul 2015, 8:55 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30 Berichten: 167 |
Bron: Het Nieuwsblad
Eendrachtfans juichen, maar twijfels blijven Rechtbank beslist: voetbalclub mag in tweede klasse blijven Aalst - De rechtbank van Dendermonde besliste gisteren wat weinig fans nog durfden te dromen: Eendracht Aalst mag in tweede klasse blijven. Tot veler verbazing. Maar de twijfels blijven. ‘Gaat dit lukken met deze A-kern, het ruïnestadion en de schuldenberg?’ Supporters E. Aalst Natuurlijk zijn we blij, maar met dit stadion halen we na volgend jaar geen licentie meer ‘Alleen in Oilsjt’, juicht een supporter op het internetforum van zwart-wit. ‘Het is wachten op de eerste reacties uit het Denderkamp’, knipoogt een fan, waarna hij een reeks uitbundige smileys neerpent. Het vonnis dat de rechter in kort geding van Dendermonde gisteren velde, had menig Eendrachtfan zelfs niet meer verhoopt. Zelfs het clubbestuur, zo leek het, want de abonnementen voor volgend seizoen werden al een tijd verkocht aan lagere tarieven, eerder gericht op derdeklassevoetbal. De Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) is nu verplicht om Eendracht Aalst de licentie voor tweede klasse te geven, op straffe van een dwangsom. François De Keersmaecker, voorzitter van de KBVB, is ook bestuurder van het Belgisch Arbitragehof voor de Sport (BAS) dat op 15 mei had geoordeeld dat aan Eendracht Aalst geen licentie kon worden toegekend. ‘Er is vermenging van hoedanigheden in hoofde van De Keersmaecker’, klonk het bij de rechter. ‘De onafhankelijkheid en onpartijdigheid van het BAS komt in het gedrang, wat in strijd is met het recht op een eerlijk proces voor de club.’ ‘Natuurlijk zijn we heel blij’, benadrukt Lieven Van den Bogaerd, woordvoerder van de vzw Supporters Eendracht Aalst. ‘Maar we kunnen onze ogen niet sluiten voor het feit dat onze A-kern intussen serieus is afgeslankt en aangevuld met jeugdspelers die voorbereid waren om in derde klasse te spelen. Aan de schuldenberg van club is ook nog niets veranderd (/Eendracht Aalst heeft zo'n 1,6 miljoen euro schulden, waarvan 600.000 extern, nvdr./). En tot slot is er dan ook nog ons stadion, dat een probleem wordt voor de licentie van het seizoen 2016-2017.’ Supporters noemen het complex zelfs een ruïne. ‘En hoe zal de kalender samengesteld worden met een ploeg te veel in tweede klasse en een te weinig in derde?’ vraagt fan Geert Wauters zich af. Burgemeester Christoph D‘Haese (N-VA) zegt zeer blij te zijn met de juridische overwinning van Eendracht Aalst. ‘De Voetbalbond functioneert slechter dan de modale belottersclub’, aldus D‘Haese. ‘Het is een zeer amateuristische organisatie en dit is de zoveelste episode in hun blunderboek. In hun eigen normen zit geen logica: eerst moest het veld in Aalst vergroot worden, achteraf wilden ze het toch weer kleiner. Er was sterkere verlichting nodig, maar ook daar kwam men op terug. De Bond geeft geen licentie, maar worden dan teruggefloten. De stad zal Eendracht in elk geval nooit in de steek laten. We zetten door met onze locatiestudie om een plek te vinden in Aalst waar een definitief en beter stadion voor Eendracht kan komen.’ |
| 16 Jul 2015, 9:29 |
|
|
Junior
The saga continues .... lol....
Bon... den burgemeester moet stoppen met te zwanzen over een locatiestudie. Iedereen weet dat het om een of andere duistere reden niet kan in aalst... dus waarom de schijn nogmaals hoog houden.... En tuurlijk moeten we blij zijn met deze licentie. Gezien de komende competitiehervorming die er toch zal komen is dit goed nieuws. Wat fdr betreft....tja ik denk dat we moeten onder ogen zien dat hij niet zal weggaan... ik blijf erbij, laat hem desnoods ere voorzitter zijn, maar omring hem met sterke mensen, hij heeft gefaald, sorry. Niettemin was hij wel goed toen hij zijn dollars toonde.... dus laat hem zijn centen, want vroeger zal hij niet weggaan. Een participatie van supps zou nog altijd een oplossing kunnen zijn. We moeten een constructieve oplossing zoeken en die begint bij schuldafbouw en terug een geloofwaardige investering te worden. Faling is een optie, maar hoe kom je dan over bij lokale handelaars? Als een ploeg mij nog 300000 euroloekes moet, dan ga ik niet opnieuw investeren in een "nieuwe" zelfde club. De situatie zit vast, we zaten in een neerwaartse spiraal en voor het eerst gaat de spiraal minder snel naar beneden. Nu is het aan ons en ik bedoel iedereen om die naar boven te trekken. We moeten positief en atractief voetballen.... krijgen we een op ons doos, so what. Tegen ohl was er super sfeer in onze party tent en dit ondanks tegengoals in het oilsjters kwartierke... zo moeten we ons profileren! Nu meer dan ooit aal tesaumen.... zie hoe het in antwerpen nu is. Iedereen gelooft er in, dit ondanks schulden, een veel ouder stadion en enkele beloftes dat het weer goed komt. Maar ze komen in het nationale nieuws omdat er 9000 man komt naar een oefenmatch! Dat willen investeerders zien! Dus tegen gent.... de kampioen nota bene.....aub zo veel mogelijk volk, zelfs al is het geld dat volgens velen in een bodemloze put vliegt. Aal tesaumen. |
| 16 Jul 2015, 10:01 |
|
|
forumlegende
Dat moet nogal een locatiestudie zijn...
Ik kan het me al voorstellen : 'Zeg, goje goi nog isj gon zien wor datter e nief ploin kan kommen?' |
| 16 Jul 2015, 10:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
tympanum2 schreef: Dat moet nogal een locatiestudie zijn... Ik kan het me al voorstellen : 'Zeg, goje goi nog isj gon zien wor datter e nief ploin kan kommen?' ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Jul 2015, 10:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ze zijn helemaal niet meer bezig met een locatiestudie hoor, heeft Dozje me zelf gezegd
![]() _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 16 Jul 2015, 10:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Nu ik er een nachtje over geslapen heb, kan ik het eigenlijk nog altijd niet geloven. De rechtbank doet een uitspraak die volgens wat we tot nu toe hebben gehoord, niets te maken heeft met de argumenten die de club-advocaat heeft gebruikt. die heeft het altijd gehad over het niet accepteren van bepaalde stukken.
Anyway, het blijft voorlopig goed nieuws dat we in tweede klasse mogen spelen, maar iets in mij zegt dat het misschien beter zou zijn voor de club dat de bond moeilijk doet en ons die dwangsom gewoon betaalt ![]() |
| 16 Jul 2015, 10:47 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
En daar is de bleis al...
Citeer: Bondsvoorzitter François De Keersmaecker is not amused dat Eendracht Aalst alsnog een licentie heeft afgedwongen voor tweede klasse via de rechtbank in Dendermonde. De rechter wijst Eendracht de licentie toe omdat bondsvoorzitter De Keersmaecker ook in het bestuur van het BAS zetelt. Volgens de rechtbank is er sprake van belangenvermenging waardoor de rechten van de club zijn geschonden. "Onzin", repliceert De Keersmaecker. "Ik heb met de dagelijkse leiding van het BAS niets te maken. Drie onafhankelijke arbiters hebben die zaak behandeld, daarvan mocht Aalst er zelf een kiezen", vertelt hij aan Het Nieuwsblad. "We gaan kijken welke stappen we nog kunnen ondernemen. Als we in beroep gaan, hopen we dat er op korte termijn een beslissing kan genomen worden." Het blijft dus koffiedik kijken hoe de toekomst van Eendracht er gaat uitzien. Het leeuwendeel van de spelerskern van vorig seizoen heeft de club immers verlaten en de voorbereidingen die reeds werden getroffen, stonden in het teken van een seizoen in derde klasse. Indien Eendracht alsnog in tweede klasse aantreedt, moet het de spelersgroep ook niet-amateurcontracten aanbieden. Dat impliceert een flinke stijging van de loonkost voor de club die financieel reeds in moeilijke papieren zit. Wordt ongetwijfeld vervolgd. |
| 16 Jul 2015, 11:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Cirk in Aalst , en Carnaval van Aalst doet de stad nu alle eer aan: Overal amateurisme van de bovenste plank!
Lokaal politieke, vastgeroeste onwil om Aalst met Eendracht te helpen! Clubbestuur-masakker! Belgische voetbalbond-amateurisme en ongepaste hoogheidswaanzin van het hoogste voetbalniveau ! Terecht, rechtgezet! Waarom kregen zoveel andere tweedeklassers hun kans om hun benarde situatie proberen recht te zetten in 2de klasse; en alléén Aalst niet? Iedereen die verkeerd bezig is... en de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet... Makkelijk toch? Belgie dat sportief tot de WERELDTOP behoort, komt met haar voetbal-organisatie in de schijnwerpers! Hier mag nu eens iets deftig worden gebracht, in de media ! En vooral... Spot-onderwerpen genoeg voor de volgende carnaval 2016 Zou je als supporter, ..daar niet depressief van worden ? TIJD OM RECHT TE STAAN VOOR IEDEREEN DIE EENDRACHT EEN RIEM ONDER HET HART WIL STEKEN _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 16 Jul 2015, 11:23 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: Cirk in Aalst , en Carnaval van Aalst doet de stad nu alle eer aan: Overal amateurisme van de bovenste plank! Lokaal politieke, vastgeroeste onwil om Aalst met Eendracht te helpen! Clubbestuur-masakker! Belgische voetbalbond-amateurisme en ongepaste hoogheidswaanzin van het hoogste voetbalniveau ! Terecht, rechtgezet! Waarom kregen zoveel andere tweedeklassers hun kans om hun benarde situatie proberen recht te zetten in 2de klasse; en alléén Aalst niet? Iedereen die verkeerd bezig is... en de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet... Makkelijk toch? Belgie dat sportief tot de WERELDTOP behoort, komt met haar voetbal-organisatie in de schijnwerpers! Hier mag nu eens iets deftig worden gebracht, in de media ! En vooral... Spot-onderwerpen genoeg voor de volgende carnaval 2016 Zou je als supporter, ..daar niet depressief van worden ? TIJD OM RECHT TE STAAN VOOR IEDEREEN DIE EENDRACHT EEN RIEM ONDER HET HART WIL STEKEN België sportief wereldtop? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 16 Jul 2015, 11:39 |
|
|
forumlegende
Wereldtop qua nationaal elftal. In theorie althans...
|
| 16 Jul 2015, 11:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
elfahem schreef: Ze zijn helemaal niet meer bezig met een locatiestudie hoor, heeft Dozje me zelf gezegd ![]() Dozje, is en blijft een houten paardenkop, met vastgeroeste oogkleppen! Hij is wel fier burgemeester te zijn van de 2de grrootste stad van de provincie. Maar zijn stad heeft naar zijn persoonlijke goesting, geen recht op een voetbaltempel van gemiddeld formaat. Zijn stad verdient dit niet alhoewel de club bijna een ééuw lang ambitie heeft getoond naar het hoogste niveau, en zelfs Europees speelde. Alhoewel het niet de eertste keer is dat de Grote Markt massaal werd bezet door EA-Supporters....of het PC-stadion uitpuilde van bezoekers! Een tijdelijk onbekwaam clubbestuur, dat altijd kan vervangen worden;..... is zijn flauw excuus... Om de stad uiteindelijk geen voetbalcomplex toe te wijzen. Een complex dat nadien kan geexploiteerd worden, en de stad kan laten uitgroeien tot een voetbalstad, dat Lokeren, Beveren, Lierse, Kortrijk, Leuven, Oostende en andere Vlaamse steden naar de kroon kan steken! ...En dit noemen ze dan.... zonder enige schroom.... "Bekwaam beurgemeesterschap !" Trieste bedoening voor een partij, die "verandering predikte" _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 16 Jul 2015, 12:03 |
|
| Pagina 287 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 285 286 287 288 289 … 497 Volgende |