Transfers volgend seizoen - Pagina 207 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 205 206 207 208 209 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Iendrachtzot schreef:
Di Oliviera komt terug naar België en heeft getekend bij KMSK Deinze...

Razend ambitieus zijn ze daar in Deinze, niet normaal.

16 Jul 2015, 18:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
AlostanA schreef:
Iendrachtzot schreef:

Ik denk dat die mannen hun eigen serieus in de nesten aan het werken zijn als ze geen top 8 halen.

16 Jul 2015, 18:54
Reserve

onze sportief manager en vakman LVH gaat zich de komende weken kunnen uitleven!!

16 Jul 2015, 19:30
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
BDS schreef:
onze sportief manager en vakman LVH gaat zich de komende weken kunnen uitleven!!

curieus wie er nu allemaal op zijn vogelpikschijf zal hangen
vorige jaren nogal veel centrale middenvelders...

enfin, zoals gewoonlijk kunnen we met zekerheid stellen dat alles onzeker is.

16 Jul 2015, 19:44
Ancien

Leeftijd: 47
AlostanA schreef:
Iendrachtzot schreef:

Amaai seg...Deinze gaat geen mal figuur slaan peis ik.

16 Jul 2015, 20:20
Ancien

Leeftijd: 38
Deinze, hallo.

16 Jul 2015, 21:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
De toekomst van het Belgisch voetbal is vanaf volgend jaar verzekerd met profclub Deinze.

16 Jul 2015, 23:49
Ancien

Ondertussen is er juist maar verkocht en voor de rest niets , als je bij de eerste drie wil spelen om in de 1ste amateurklasse te spelen moeten er zeker spelers bijkomen tweedeklasseniveau.
We komen toch alsmaar dichter bij de start van de competitie, weet er iemand iets meer over aankopen of testers?

17 Jul 2015, 12:01
Ancien

Leeftijd: 38
Bomber schreef:
In tweede moeten we juist niks Hugo, we mogen zelfs 0 punten hebben ;)

Ik begrijp da ni ze, ge weet dat we schulden hebben en moeten afbouwen, maar ondertussen wel zagen over spelers.

het is het 1 of het ander he.

Ik dacht trouwens da ge nimmer kwam dus gij moet u daar al geen zorgen over maken ;)

(y) (y) (y)

17 Jul 2015, 12:18
Ancien

Bomber schreef:

Ik begrijp da ni ze, ge weet dat we schulden hebben en moeten afbouwen, maar ondertussen wel zagen over spelers.

Ik dacht trouwens da ge nimmer kwam dus gij moet u daar al geen zorgen over maken ;)

Amateurvoetbal was niet voor mij, tweedeklasse is wat anders, zoals de zaken er nu voorstaan kom ik zeker nog niet kijken er moet nog veel te veel veranderen zenne Bomber, zowel bestuurlijk als sportief.
Zorgen maak ik mij al lang niet meer besteken, daarvoor zitten we al te diep in het moeras, maar ik ben nu eenmaal iendrachter en blijf deze club op de voet volgen.
Enfin, 't is misschien wijzer van mijn kant om niets meer te posten verder wens ik jullie veel succes met de schuldenafbouw. :EA:

17 Jul 2015, 12:22
forumlegende

De KBVB gaat wel in beroep dus 2de klasse is nog geen zekerheid. Maar stel dat den bond verliest en we in 2de mogen starten ...

Aangezien er volgend jaar toch geen daler is uit 2de naar 3de (of hoe het ook allemaal zal noemen) moet de focus op schuldafbouw liggenen voorbereiding vna seizoen 2016-2017.

Belabbeerd spelpeil ,mogelijks onze lesten eindigen en veel goals zien (helaas vooral van de tegenpartij) neem ik er gerust bij als dit ons helpt om gezond te worden. Geef toe, de laatste jaren was het spelpeil ook al niet veel soeps en de financiële put werd groter. Doe voor mij het voetbalniveau nog maar wat slechter en de bankrekening naar omhoog.

17 Jul 2015, 12:24
forumlegende

Het beroep is nog niet officieel. Dat ze maar eens goed nadenken daar bij de KBVB. Ze hopen op een uitspraak binnen de drie weken bij het Hof van Beroep. Onmogelijk !! Gaan ze dan de competitie stilleggen? Of neen, ze gaan ons laten starten in tweede en als er in beroep een ander vonnis wordt uitgesproken ons terug in derde zetten. En wat met de voorwaarden m.b.t. semi-professionele contracten? Een contractje voor een maand afsluiten of wa? Ik hoop dat Hasselt ook gelijk krijgt van de rechter...dan wordt het pas echt gieren!

17 Jul 2015, 12:52
Vaste Waarde

Bomber schreef:

Inderdaad. Zoals Cruyff ooit zei: "Elk nadeel heb zijn voordeel." Het komende seizoen in tweede klasse biedt een UNIEKE kans om onze schulden versneld af te bouwen. Of we nu negende eindigen met 40 punten, of laatste met 4 punten, het resultaat is hetzelfde: Eerste Amateurklasse in 2016-2017. Wel, bij deze een oproep om begrip bij ALLE supporters dat we volgend seizoen met onze jonge ploeg regelmatig zwaar met de billen bloot zullen gaan. Dan kunnen we in die Eerste Amateurklasse rustig bouwen en uitkijken naar een ander (nieuw?) stadion om dan binnen pakweg 5 à 10 jaar opnieuw de sprong naar het profvoetbal (waar EA als vertegenwoordiger van de Denderstreek in het vaderlandse voetbal eigenlijk thuishoort) te wagen.

17 Jul 2015, 12:53
Ancien

Leeftijd: 46
filip.dhose schreef:
Bomber schreef:

Inderdaad. Zoals Cruyff ooit zei: "Elk nadeel heb zijn voordeel." Het komende seizoen in tweede klasse biedt een UNIEKE kans om onze schulden versneld af te bouwen. Of we nu negende eindigen met 40 punten, of laatste met 4 punten, het resultaat is hetzelfde: Eerste Amateurklasse in 2016-2017. Wel, bij deze een oproep om begrip bij ALLE supporters dat we volgend seizoen met onze jonge ploeg regelmatig zwaar met de billen bloot zullen gaan. Dan kunnen we in die Eerste Amateurklasse rustig bouwen en uitkijken naar een ander (nieuw?) stadion om dan binnen pakweg 5 à 10 jaar opnieuw de sprong naar het profvoetbal (waar EA als vertegenwoordiger van de Denderstreek in het vaderlandse voetbal eigenlijk thuishoort) te wagen.

Wie zegt dat? En op basis waarvan? Twee verloren matchen tegen een eersteklasser? Kijk eens terug naar de uitslagen en de verslagen van de voorbereidingsmatchen vorig seizoen tegen de eersteklassers, was niks beter hoor en Vansimpsen tokte in die matchen ook geen bal bijvoorbeeld... Dus alles is relatief...

Als je een deftige organisatie kan neerpoten hé, is er geen enkele ploeg in tweede die zomaar even alles op 2 minuten gaat ontgrendelen... Ook Deinze niet - die momenteel dan wel 7 spitsen heeft in de kern, maar achteraan buiten Delacour misschien niet die topkwaliteit heeft... Van die 7 geraken er maximaal 3 in de basis hé trouwens dus gaat leuk zijn daar als je een Mézine, een Schamp of een De Oliveira eens in de tribune zwiert...

Wat ik wel ni snap, is dat er vorig jaar gezaagd werd over het geleverde spel, Mike en Gianni voldeden niet, enz. en nu beginnen we met een pak andere spelers en het is weer ni goed. Beetje consequent blijven toch... Heb je de kernen van Heist, Patro en Geel bijvoorbeeld al eens bekeken? Er is nog geen bal gerold en zo'n paniek...

17 Jul 2015, 13:35
forumlegende

Mijn idee ook. Met nog een paar man er bij in ons elftal moet elke match gespeeld worden.
Ik zie bvb Antwerp weer hoog van de toren blazen voor het zoveelste jaar op rij. Ik gun het hen echt dit jaar, maar voor hetzelfde geld eindigen ze weer 7e of 8e.
Een ploeg bijeen kopen is 1 ding, ze doen functioneren is iets anders...

17 Jul 2015, 13:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 205 206 207 208 209 515