Transfers volgend seizoen - Pagina 210 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 208 209 210 211 212 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Jean schreef:
Neutralboy schreef:
http://m.hln.be/hln/m/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/2103905/2014/10/28/22-goals-in-13-duels-kent-u-de-Ronaldo-van-derde-klasse-al.dhtml

Zou toch wel een meerwaarde moeten zijn indien hij komt.
Alleen hopen dat ondanks de voorlopige licentie er niet weer onnodige kosten gedaan worden die we niet kunnen maken.
Al zijn er wel veel contracten weggevallen en moeten we zoizo semi profcontracten aanbieden.

Als we in tweede blijven maakt het niet uit hoeveelste we eindigen , saneren primeert de komende jaren .

Normaal ging die naar Union!

Gustje had een boerejaar vorig seizoen en zal dat hopen te verzilveren zeker? Dat hij in al zijn voorgaande jaren samen niet aan het aantal van vorig seizoen kwam, vind ik echter wel bizar.

Soit, is eerder een tweede, zwervende spits dan een targetman hé... En als je Vanderhoeven, Bokila, Martin en Van Impe hebt, zou ik toch eerder voor een echte nr 9 opteren eerst want er is geen enkele spits die voorlopig vooraan een duel kan winnen, laat staan een luchtduel...

Serieus ? Ik vind dat hoegenaamd niet bizar…
Hebt ge het doelsaldo van Kapellen vorig jaar al bekeken ?
Zelfs " pipo de clown op één been" zou er daar nog wel een deftig aantal tegen de netten hebben getrapt.. :cool:

21 Jul 2015, 21:50
Vaste Waarde

DT schreef:
Jean schreef:
Neutralboy schreef:
http://m.hln.be/hln/m/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/2103905/2014/10/28/22-goals-in-13-duels-kent-u-de-Ronaldo-van-derde-klasse-al.dhtml

Zou toch wel een meerwaarde moeten zijn indien hij komt.
Alleen hopen dat ondanks de voorlopige licentie er niet weer onnodige kosten gedaan worden die we niet kunnen maken.
Al zijn er wel veel contracten weggevallen en moeten we zoizo semi profcontracten aanbieden.

Als we in tweede blijven maakt het niet uit hoeveelste we eindigen , saneren primeert de komende jaren .

Normaal ging die naar Union!

Gustje had een boerejaar vorig seizoen en zal dat hopen te verzilveren zeker? Dat hij in al zijn voorgaande jaren samen niet aan het aantal van vorig seizoen kwam, vind ik echter wel bizar.

Soit, is eerder een tweede, zwervende spits dan een targetman hé... En als je Vanderhoeven, Bokila, Martin en Van Impe hebt, zou ik toch eerder voor een echte nr 9 opteren eerst want er is geen enkele spits die voorlopig vooraan een duel kan winnen, laat staan een luchtduel...

100 % akkoord. Spelers van zijn type (kleine, snelle zwervende spits) hebben we al (Bael, Van Der Hoeven). Van Impe is eerder een rechtsbuiten of offensieve rechtsmidden. Bij Kapellen scoorde die Braziliaan vaak bij een supergoed draaiende ploeg, waarbij de aanvoer vanuit het middenveld subliem was. Kan hij het ook alleen? Het is niet omdat je ze bij de ene ploeg met de ogen toe binnenstampt, dat dat bij een andere ploeg - met een ander tactisch concept - ook lukt. Kijk naar wat Weber destijds meemaakte toen hij van Cercle naar Anderlecht ging. Dus oppassen geblazen, en zeker die kerel z'n boerejaar in derde niet laten te gelde maken bij ons!

Dorge Kouemaha is bij Lierse bij het groot vuil gezet. Hij beantwoordt wel aan het gevraagde profiel. Die zou financieel al binnen moeten zijn, en misschien heeft hij nog voldoende voetbalhonger om voor de leute (dus aan een bescheiden loon) bij den Iendracht te komen shotten.

22 Jul 2015, 1:54
Ancien

Leeftijd: 38
Regi is overtuigd van de kwaliteiten van de 3 testers. Bestuur onderhandelt met elk van hen over een contract. HLN van vandaag.

25 Jul 2015, 11:24
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Die van Capellen is toch niet zo een grote, dacht ik? Ze schrijven eerst een paar weken dat ze zoeken naar en grote, balvaste targetspits en dan kiezen ze een kleine ... Of moet die Bokila daar voor doorgaan?

Al dat 'testen' is trouwens ook gezever. Op dit moment moet ge al lang weten wat die spelers kunnen. Daarvoor moet ge aan scouting doen, een heel jaar lang, in plaats van die mannen 45 minuten de kans te geven, ze dan ofwel bij een (misschien toevallig) mindere prestatie tot op de grond af te breken of ze ofwel op een voetstuk te plaatsen als ze (misschien even toevallig) twee ballen binnen tikken van op een meter van de doellijn.

25 Jul 2015, 12:30
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Misschien heeft van acker een bezetting in zijn hoofd waarbij zo een typische targetspits minder noodzakelijk is. Enfin, ik denk nu wel dat Regi met zulke dingen serieus bezig is.

ik vind dat wel mysterieus. zo n spits die er meer dan dertig int mandje legt vorig jaa, maar die redelijk onzichtbaar was op berchem en zeker niet overtuigend. anderzijds volledig akkoord met bovenstaande dat het onnozel is om spelers af te rekenen op een halve wedstrijd.

over welke twee andere testers heeft men het verder nog die ze willen contracteren?

kvraag me af of het, rekening houdend met onze situatie het niet mogelijk was om een degelijke speler van gent of zulte of waasland of lokeren te huren.... dan wel liefst van een ander niveau dan wat we van anderlecht konden krijgen... met huurlingen uit brugge en gent hebben we in t verleden wél ne klop kunnen doen....

25 Jul 2015, 14:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Davy schreef:
over welke twee andere testers heeft men het verder nog die ze willen contracteren?

Ik denk dat van alle testers vooral Preben De Man kans maakt op een contract

25 Jul 2015, 15:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Voor Da Silva heb ik persoonlijk wat schrik. Vorig jaar een superseizoen in een heel sterke ploeg. Voorheen was hij altijd veel minder. Bovendien is de kans groot dat hij zijn superjaar wil verzilveren met een vet contract.

25 Jul 2015, 15:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
SC Eendracht Aalst heeft vandaag middenvelder Yannick Wagner(20) vastgelegd. De jonge Brusselaar forceerde in de voorbije twee seizoenen zijn doorbraak bij AFC Tubize. De voorbije week kon Wagner op training en in de oefenwedstrijd op Berchem de sportieve staf overtuigen. Vandaag tekende hij een contract van één seizoen. Daarmee is hij naast Bokila, Gillis, Gaye en Jonathan Lievens de vijfde inkomende transfer.

27 Jul 2015, 19:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/sp ... agner-vast

wie is dienen rechts op de kleine foto ?

27 Jul 2015, 20:47
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
ik snap die transfer niet. men wil een flankspeler en men haalt iemand die getest heeft als DM. ik zag hem bezig op berchem. ik hoop dat hij op training de pannen van het dak loopt te voetballen dan...

27 Jul 2015, 21:39
nieuw in de eerste ploeg

witteken schreef:
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/sportief/item/2294-eendracht-legt-yannick-wagner-vast

wie is dienen rechts op de kleine foto ?

Zijnd manager

28 Jul 2015, 2:39
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik vind dat hij het op Berchem vooral te veel wou forceren en daardoor soms de verkeerde keuze maakte maar ik zie er toch wel iets in. Echt slecht zoals sommigen vond ik hem niet. Afwachten...

28 Jul 2015, 7:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
De Man tekent voor een seizoen

28 Jul 2015, 19:04
Nationale Ploeg

Deftige ploeg intussen voor 3de klasse :D :p

28 Jul 2015, 19:16
Ancien

Leeftijd: 47
Nog een aanvaller en we zijn er.

28 Jul 2015, 19:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 208 209 210 211 212 515