voorbereiding 2015 - 2016 - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 18
 voorbereiding 2015 - 2016 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
't zal dus zeer lucratief jaartje worden , wat geld inzetten en nen dikken boterham bijverdienen met een gokje te wagen :D , hier vanuit Moires :love:

29 Jul 2015, 22:49
Ancien

Zwak, zwak, zwak, zowel in duels, passing, opbouw, afwerking.
Het gebrek aan kwaliteit was gisteren schrijnend.

30 Jul 2015, 6:28
Ancien

Leeftijd: 46
jammen schreef:
Zwak, zwak, zwak, zowel in duels, passing, opbouw, afwerking.
Het gebrek aan kwaliteit was gisteren schrijnend.

Was niet alleen op het veld zo, maar kan je van mij gerust ook van de man op de bank zeggen... Geen idee met welke opdrachten en veldbezetting hij de mannen het veld heeft opgestuurd, maar het minste wat je kan zeggen is dat het niet duidelijk was... Was zeker geen cadeau voor de jonge gasten en al zeker niet om krediet op te bouwen bij de fans...

30 Jul 2015, 8:26
forumlegende

'k heb nu 3 voorbereidingsmatchen gezien en steeds weer kan ik maar 1 conclusie trekken: we komen vooraan schromelijk te kort. Niemand aan wie je een diepe bal kan geven, hem kan bijhouden of een actie maken. Niemand biedt zich aan, de bal geraakt niet verder dan de middellijn. Bokali heeft mij nog geen enkele match kunnen bekoren. In het interview op de off. site zegt hij dat hij graag in de 16 aangespeeld wordt, maar hij loopt daar verdomme nooit! Hij loopt meer achter dan voor den bal. Hoe kunnen ze u dan in de 16 aanspelen? Door hem terug te leggen vanop de achterlijn... :hmm: Dan moeten daar wel eerst geraken natuurlijk.

Ik hoop dat Cercle niet de referentie voor het gemiddelde 2de klasse niveau is of we gaan veel goalen zien, en niet voor ons...

Voor 3de is onze ploeg wel voldoende gewapend om in de middenmoot mee te draaien, maar ook niet meer dan dat, zonder treffelijke spits.

30 Jul 2015, 8:52
Ancien

Timoilsjt schreef:
'k heb nu 3 voorbereidingsmatchen gezien en steeds weer kan ik maar 1 conclusie trekken: we komen vooraan schromelijk te kort. Niemand aan wie je een diepe bal kan geven, hem kan bijhouden of een actie maken. Niemand biedt zich aan, de bal geraakt niet verder dan de middellijn. Bokali heeft mij nog geen enkele match kunnen bekoren. In het interview op de off. site zegt hij dat hij graag in de 16 aangespeeld wordt, maar hij loopt daar verdomme nooit! Hij loopt meer achter dan voor den bal. Hoe kunnen ze u dan in de 16 aanspelen? Door hem terug te leggen vanop de achterlijn... :hmm: Dan moeten daar wel eerst geraken natuurlijk.

Ik hoop dat Cercle niet de referentie voor het gemiddelde 2de klasse niveau is of we gaan veel goalen zien, en niet voor ons...

Voor 3de is onze ploeg wel voldoende gewapend om in de middenmoot mee te draaien, maar ook niet meer dan dat, zonder treffelijke spits.

Probleem ligt heus niet enkel vooraan hoor... Je krijgt op het midden ook geen poot aan de grond - in verdedigend opzicht langs alle kanten voorbij gelopen en aanvallend niet in staat om een bal te passen... Gisteren was enkel Martin op aanvaardbaar niveau en Bael die twee goeie ballen krijgt en er 1 heel mooi binnenlegt... En hopen dat VDN snel hersteld...

Conclusies: Achteraan moeten we sowieso de wei in met het trio Lievens, Gayé en Gillis (of dat nu in een drie of een viermansverdediging is, laat ik in het midden), op de flank is Niels sowieso basisspeler en voorin zou ik voorlopig opteren voor Philippe Janssens in steun van Steve Bael (minst slechte combinatie). Voor de andere 4 namen zou ik het zelfs niet weten - alleen Kyan Van Impe lijkt me iets extra te kunnen brengen, maar mogen we niet verbranden... Lucas doe je geen plezier met achteraan te posteren en zou ik graag eens een rij hoger zien... De rest komt voorlopig schromelijk te kort... Al werden ze gisteren compleet aan hun lot overgelaten door de trainer vind ik persoonlijk...

30 Jul 2015, 9:57
forumlegende

Mja...de trainer. Ik begreep ook weinig of niets van die veldbezetting.
Maar zelfs met een goeie bezetting komen we nog mijlen te kort. En het al dan niet jong zijn van onze kern doet er niet toe.

30 Jul 2015, 10:41
Nationale Ploeg

DT schreef:
Timoilsjt schreef:

Probleem ligt heus niet enkel vooraan hoor... Je krijgt op het midden ook geen poot aan de grond - in verdedigend opzicht langs alle kanten voorbij gelopen en aanvallend niet in staat om een bal te passen... Gisteren was enkel Martin op aanvaardbaar niveau en Bael die twee goeie ballen krijgt en er 1 heel mooi binnenlegt... En hopen dat VDN snel hersteld...

Conclusies: Achteraan moeten we sowieso de wei in met het trio Lievens, Gayé en Gillis (of dat nu in een drie of een viermansverdediging is, laat ik in het midden), op de flank is Niels sowieso basisspeler en voorin zou ik voorlopig opteren voor Philippe Janssens in steun van Steve Bael (minst slechte combinatie). Voor de andere 4 namen zou ik het zelfs niet weten - alleen Kyan Van Impe lijkt me iets extra te kunnen brengen, maar mogen we niet verbranden... Lucas doe je geen plezier met achteraan te posteren en zou ik graag eens een rij hoger zien... De rest komt voorlopig schromelijk te kort... Al werden ze gisteren compleet aan hun lot overgelaten door de trainer vind ik persoonlijk...

Ik begrijp ook niet dat je toch niet minstens één helft in je sterkste opstelling speelt. Al werd er bij Cercle ook volop gewisseld en bleef het spelbeeld identiek, overklast en vooral overpowered in alle linies.

30 Jul 2015, 11:29
Ancien

AlostanA schreef:

Al werd er bij Cercle ook volop gewisseld en bleef het spelbeeld identiek, overklast en vooral overpowered in alle linies.

Mja maar daar kan ik nog enigzins inkomen omdat de kern dan ook gewoon veel sterker is bij de Vereniging: de mannen die gebleven zijn, hebben allemaal eersteklasseminuten in de benen (op de keepers na dan), (voorlopig?) zitten er nog gasten van wie werd gedacht dat ze nog zouden vertrekken naar een eersteklasser (Van Acker, Haroun) en de transfers zijn allemaal stuk voor stuk meerwaardes voor tweede (Doumbouya die zich vorig seizoen bij Tubeke goed heeft ontwikkeld, Vande Velde bij Deinze, Yagan topschutter van Racing Mechelen, tel daarbij de ervaring van een Lambot, een Van Belle, een Ivens)... Plus: daar staat al een systeem hé (van bij het begin van de voorbereiding zo ingedrild) dat de vervangers meteen erin komen en weten wat te doen...

Daar krijgt RVA nog het voordeel aangezien hij nog altijd niet over een volledige kern beschikt (hoewel: het was hijzelf die aangaf weg te willen, maar niet weg geraakte), maar dan moet je uw jonge bende ook niet laten afslachten zoals gisteren... Zelfs de op papier mindere goden bij hen zoals Bossekota, Naudts, enz. staken qua niveau en fysieke presence ver boven de onzen uit, en helaas niet alleen boven onze jonkies... En dat neem ik hem gisteren toch wel kwalijk want nu boor je niet alleen de jeugd in de grond, maar meteen ook uw "vaste waarden" en uw transfers, die hij zelf als overtuigend bestempelde ook al zag je daar in wedstrijden niks (maar dan ook niks) van terug... Je had geen verbinding tussen uw verdediging en uw middenveld en tussen uw middenveld en uw aanval, en dat 90 min lang. Dan kan je zelfs geen organisatie op poten zetten, wat tegen Gent bijvoorbeeld wel lukte... Heel bizar...

Was een beetje zoals op Club Brugge voor de beker...

30 Jul 2015, 11:44
Ancien

Leeftijd: 47
vraagje: wie hebben wij eigenlijk lopen voor back rechts en back links?

30 Jul 2015, 12:18
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
witzwet schreef:

De broertjes Geenens (Falko op rechts en Jelle op links), althans zo werden ze gisteren geposteerd...
Voor de rest kan er geschoven worden door Lievens of Gillis uit het centrum weg te halen

30 Jul 2015, 12:42
Ancien

Dries schreef:
witzwet schreef:

De broertjes Geenens (Falko op rechts en Jelle op links), althans zo werden ze gisteren geposteerd...
Voor de rest kan er geschoven worden door Lievens of Gillis uit het centrum weg te halen

:nieje:

Op linksback zal het moeten gaan tussen Jelle en Preben... Maar Cor op linksback, no way... Werd gisteren pijnlijk duidelijk bij de 1-6... Ben wel eens benieuwd wat RVA gaat doen nu, ik meen me te herinneren dat hij bij de nederlaag tegen AA Gent vorig seizoen op basis van die ene voorbereidingsmatch ook enkele spelers voorgoed heeft afgeserveerd, I wonder wat hij nu gaat doen...

30 Jul 2015, 12:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Dries schreef:
witzwet schreef:

Is Arno ardans ook geen back? Of waar speelde die meestal bij de beloften?

30 Jul 2015, 14:31
forumlegende

Bogaerts de slechtste...ik vond Bokila anders ook een dikke nul. Geen enkele bal getokt, en als hij hem tokte drie meter van de voet. Schrijnend...

30 Jul 2015, 14:38
forumlegende

tympanum2 schreef:
Bogaerts de slechtste...ik vond Bokila anders ook een dikke nul. Geen enkele bal getokt, en als hij hem tokte drie meter van de voet. Schrijnend...

Gisteren is toch duidelijk geworden dat er een aantal het niveau niet aankunnen.
Aanwinst Wagner heeft toch ook geen bal geraakt zeg, wat was me dat?
Lichtpunten waren zeker Martin en Bael voor hun gretigheid maar daar alleen gaan we er niet mee komen vrees ik.

Een sterk blok moet Regi neerpoten, eerst defensief denken en hopen dat er iemand bijkomt die voorin wat gewicht in de schaal kan gooien want Bokila komt naar mijn gedacht ook tekort.

30 Jul 2015, 15:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Dat die jonge jongens verzuipen kan je hen amper kwalijk nemen. Zij worden noodgedwongen voor de leeuwen gegooid. Maar dat jongens als Bogaerts en Janssens er niet in slagen de kar te trekken vind ik hemeltergend. Die Bogaerts speelt met een ijzeren staaf in zijn rug en Janssens draait en keert als een koffiemolen. Malick 'Kipketer' Gayé een rij vooruit lijkt me geen slecht idee.

30 Jul 2015, 15:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 18