voorbereiding 2015 - 2016 - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 18
 voorbereiding 2015 - 2016 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Hoe speelde Van Belle?

30 Jul 2015, 16:18
Junior

Leeftijd: 54
Gilles schreef:
Hoe speelde Van Belle?

Gretig, goed, was meester op z'n flank.

30 Jul 2015, 16:35
forumlegende

Leeftijd: 43
We werden vanaf minuut 1 tot minuut 90 weggeblazen door een gretig en sterk Cercle. Bij hen lukte alles en bijna al hun kansen gingen ook binnen. Bij ons lukte er dan weer helemaal niks en dan krijg je zo een score. Maar nog erger dan die score vond ik het feit dat ze met 1 simpele tik zomaar door het hart van onze defensie sneden. Centraal op het middenveld kwamen we ook een mannetje tekort om het allemaal te belopen en vooraan zijn we te dun bezaaid. Verder is het hopen dat Van Den Noortgaete een volledig seizoen fit blijft. Ik zou dan ook opteren voor de 3-5-2 bezetting waarmee we al een paar keer gespeeld hebben in deze voorbereiding. Op die manier zit het centrum tenminste al wat meer toe. En inderdaad al gaan spelen met de typeploeg die je als trainer in uw hoofd hebt zodat er toch wat automatismen komen. En als het voetballend niet lukt moet het op karakter en inzet gebeuren. Die mentaliteit heb ik gisteren toch ook wat gemist. Al werden we in de duels gewogen en te licht bevonden hoor want dit waren mannen tegen jongetjes. Anderzijds is het misschien niet slecht om dit eens tegen te komen want er waren er al die een beetje gingen zweven na het gelijkspel tegen Gent en de winst op Berchem. Dit om toch te eindigen met een positieve noot. Nu wachten op het resultaat van dat beroep en hopen dat we zaterdag tegen Boom een ander Eendracht tussen de lijnen zien.

30 Jul 2015, 16:49
Ancien

Leeftijd: 46
JohanD schreef:
Gilles schreef:
Hoe speelde Van Belle?

Gretig, goed, was meester op z'n flank.

... maar wel met die kanttekening dat hij zoals bij ons enorm veel ruimte in de rug laat - alleen profiteren tegenstanders daar tegen ons wel van en wij omgekeerd niet... Het feit dat bij Cercle er daar enen (Lambot) dan links uit het centrum van de verdediging eerst altijd de opkomende man fysiek wegzet, helpt natuurlijk wel..

@ zwawi: de inzet was er wel maar doordat het zoals je zelf zegt jongetjes tegen mannen waren, was het vaak om medelijden mee te hebben... Jelle Geenens en De Man tov Haroun, Wimpie tegen Ivens, door Van Acker zijn baard alleen al deed Jonas in zijn broek... Maar dat het in de tweede helft zowaar nog erger was, dat vind ik echt straf... Laat ons zeggen dat Ken toch ook niet weet te overtuigen... Er wordt onnoemelijk hard en veel over dat veld gedraafd maar wel als kiekens zonder kop... En dat gaat RVA er toch moeten inprenten...

30 Jul 2015, 17:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Vind je toch vrij streng voor Regi DT :) ,we zitten gewoon met een enorm gebrek aan kwaliteit en zal voor hem ook nog wat zoeken zijn naar de beste manier om dit op te vangen. Hiervoor heb ik alvast een tip voor hem, pleur die Bogaerts vandaag nog uit de ploeg zelfs een hond met nen hoed op gaat zich daar beter uit de slag trekken. Erger er mij dood aan als hij in de defensie speelt maar in ons middenveld krijg ik er hartritmestoornissen van,dat zijn dan de mannen die de kar moeten trekken. Voor mijn part spelen we met tien wat dat betreft. Zaterdag zal een serieuze test worden,een dikke week voor de start van de competitie, en de transfers(en onze coach ;) die nu toch al wat hun draai moeten gevonden hebben. Ben benieuwd

30 Jul 2015, 18:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Regi gisteren de confrontatie met een waardemeter niet aandurfde.
Cercle, een reeksgenoot op oorlogsterkte had nochtans eens een goede waardemeter geweest.

Mist spuiten met het oog op nog meer budget voor wat transfers ?

30 Jul 2015, 20:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dani schreef:
tympanum2 schreef:
Bogaerts de slechtste...ik vond Bokila anders ook een dikke nul. Geen enkele bal getokt, en als hij hem tokte drie meter van de voet. Schrijnend...

Gisteren is toch duidelijk geworden dat er een aantal het niveau niet aankunnen.
Aanwinst Wagner heeft toch ook geen bal geraakt zeg, wat was me dat?
Lichtpunten waren zeker Martin en Bael voor hun gretigheid maar daar alleen gaan we er niet mee komen vrees ik.

Een sterk blok moet Regi neerpoten, eerst defensief denken en hopen dat er iemand bijkomt die voorin wat gewicht in de schaal kan gooien want Bokila komt naar mijn gedacht ook tekort.
Vanuit het oogpunt van een counterploegje vind ik die nieuwe Lievens en van Impe trouwens wel wat hebben.
Weinig fantasietjes bij die mannen maar balletje tikken en versnellen.
Om een counterploeg te kunnen maken gaat het vanuit de organisatie vanachter wel nog heel wat steviger moeten.

30 Jul 2015, 20:16
Nationale Ploeg

ik zie de Regi toch ook tamelijk intentioneel zo eens een 'val in het water en we zullen wel zien wat er allemaal begint te branden' matchke doen. kwestie van de grenzen eens af te tasten, de voetjes een paar meter onder de grond te houden en te zien wie er wat voetbalbrains en spontanious leadership opneemt...

en hij zal geleerd hebben dat hij een goei hoestsiroop bij de hand zal moeten houden... :hmm: maar hou de pek en veren nog wat uit sight, het doet er dit er seizoen (of het nu 2de of 3de is) niet zoveel toe. er zijn slechts 2 mogelijkheden dit jaar en de supps hebben die 100% zelf in de hand: of den brouwer gaat een klotejaar hebben op Oilsjt... of een superjaar :cool:

30 Jul 2015, 20:19
nieuw in de eerste ploeg

Bram schreef:
Dani schreef:
tympanum2 schreef:
Bogaerts de slechtste...ik vond Bokila anders ook een dikke nul. Geen enkele bal getokt, en als hij hem tokte drie meter van de voet. Schrijnend...

Gisteren is toch duidelijk geworden dat er een aantal het niveau niet aankunnen.
Aanwinst Wagner heeft toch ook geen bal geraakt zeg, wat was me dat?
Lichtpunten waren zeker Martin en Bael voor hun gretigheid maar daar alleen gaan we er niet mee komen vrees ik.

Een sterk blok moet Regi neerpoten, eerst defensief denken en hopen dat er iemand bijkomt die voorin wat gewicht in de schaal kan gooien want Bokila komt naar mijn gedacht ook tekort.
Vanuit het oogpunt van een counterploegje vind ik die nieuwe Lievens en van Impe trouwens wel wat hebben.
Weinig fantasietjes bij die mannen maar balletje tikken en versnellen.
Om een counterploeg te kunnen maken gaat het vanuit de organisatie vanachter wel nog heel wat steviger moeten.

den Braziliaan komt niet! Te duur. Er wordt nu onderhandeld met Arne naudts van cercle.Ook zijn er gesprekken met Benoît lardiere ex-Beveren.

31 Jul 2015, 5:20
Ancien

chunga schreef:
Vind je toch vrij streng voor Regi DT :) ,we zitten gewoon met een enorm gebrek aan kwaliteit en zal voor hem ook nog wat zoeken zijn naar de beste manier om dit op te vangen. Hiervoor heb ik alvast een tip voor hem, pleur die Bogaerts vandaag nog uit de ploeg zelfs een hond met nen hoed op gaat zich daar beter uit de slag trekken. Erger er mij dood aan als hij in de defensie speelt maar in ons middenveld krijg ik er hartritmestoornissen van,dat zijn dan de mannen die de kar moeten trekken. Voor mijn part spelen we met tien wat dat betreft. Zaterdag zal een serieuze test worden,een dikke week voor de start van de competitie, en de transfers(en onze coach ;) die nu toch al wat hun draai moeten gevonden hebben. Ben benieuwd

Mag wel vind ik - het is tenslotte Regi zelf die openlijk in de pers was gaan verkondigen dat hij het eigenlijk niet meer zag zitten bij Aalst hé en dan openlijk solliciteerde bij Deinze. Dat verhaal ging niet door en dan moest hij met de staart tussen de benen terugkeren... Waar ik me dan nog meer aan stoor, is dat hij als hij oefent tegen eersteklassers hij niet van de zijlijn is weg te branden en na de match ostentatief op het plein zijn nabeschouwing doet... Maar waar zat hij eergisteren?

Als het dan intentioneel was om een paar mannen eens in het water te gooien zonder riemen, moeten ze dat met hem misschien ook eens doen. Als het intentioneel was, waar ik gerust nog wel in mee wil gaan, had hij dat tegen een van de drie eersteklassers moeten doen en niet tegen de enige sparringpartner uit tweede... Stel dat je toch in tweede blijft en je moet voor uw eerste match naar Antwerp in een stadion van 10.000 man: dan doen er daar 5 op het veld en de hele bank in hun broek nog voor de match is gestart, de match van eergisteren indachtig, en zal de uitslag voor onze ploeg ongeveer van dezelfde grootorde zijn... Heb je ze daar dan eergisteren een dienst mee bewezen? Ik geloof het niet...

Bovendien: je zit nog altijd in een fase dat je supporters moet proberen te overtuigen om terug naar den Iendracht te komen - dan was eergisteren allesbehalve reclame hé en reacties van "wat gaan wij in tweede doen met die ploeg" zijn volstrekt normaal... En je zal met een jonge ploeg wel serieuze uitschuivers maken, maar mits een degelijke opstelling en enig wedstrijdplan had het wel zo erg niet moeten aflopen... En ik vind dat je daar als trainer ook wel eens rekening mag mee houden...

En wat Bogaerts betreft: vraag aan Regi eens waarom hij hier nog zit... Wat dat gebrek aan kwaliteit betreft: ook daar heeft hij een flinke hand in hé: Philippe Janssens is zijn man, van de testers tegen Berchem is ook geweten dat ze de technische staf allen hadden overtuigd, awel mij niet :-) Is de man die vorig jaar op de supportersvergadering duidelijk aangaf dat Niels Martin geen toekomst heeft als tweedeklassespeler hé... Dan gaat het met sommige van zijn transfers toch wel oerend hard moeten gaan vrees ik...

Laat het ons zo stellen: hij wilde met de match tegen Cercle misschien zijn spelers eens op scherp zetten, awel laat ik het dan bij deze ook eens met de trainer doen... Je geeft het zelf aan: we zitten een week voor de competitiestart hé als alles mee zit...

31 Jul 2015, 9:32
Nationale Ploeg

Streng zijn op Regi mag uiteraard, maar de omstandigheden moet je ook niet vergeten natuurlijk. Ik denk dat het voor een coach niet gemakkelijk is om een seizoen voor te bereiden zonder te weten of het nu tweede of derde klasse wordt. Dat geldt niet alleen voor transfers, maar ook voor de veldbezetting. Ik kan dus ergens wel begrijpen dat hij nog geen type-ploeg heeft, omdat die normaal gezien fundamenteel zal verschillen naar gelang in welke klasse je van start zal gaan.

Ook je argument 'de trainer moet de fans naar het stadion lokken' klopt op het eerste gezicht. Maar moet dat dan al in oefenwedstrijden?. De beste manier om supporters te lokken is om tijdens het seizoen beter dan verwacht te presteren... Is hij daar dan eigenlijk niet mee bezig door de verwachtingen naar onder bij te stellen? ;-)

Om een lang verhaal kort te maken: kritiek op een coach tijdens een bijzonder unieke voorbereiding is naar mijn aanvoelen lichtjes misplaatst.

31 Jul 2015, 9:50
Ancien

De Jean schreef:
Streng zijn op Regi mag uiteraard, maar de omstandigheden moet je ook niet vergeten natuurlijk. Ik denk dat het voor een coach niet gemakkelijk is om een seizoen voor te bereiden zonder te weten of het nu tweede of derde klasse wordt. Dat geldt niet alleen voor transfers, maar ook voor de veldbezetting. Ik kan dus ergens wel begrijpen dat hij nog geen type-ploeg heeft, omdat die normaal gezien fundamenteel zal verschillen naar gelang in welke klasse je van start zal gaan.

Ook je argument 'de trainer moet de fans naar het stadion lokken' klopt op het eerste gezicht. Maar moet dat dan al in oefenwedstrijden?. De beste manier om supporters te lokken is om tijdens het seizoen beter dan verwacht te presteren... Is hij daar dan eigenlijk niet mee bezig door de verwachtingen naar onder bij te stellen? ;-)

Om een lang verhaal kort te maken: kritiek op een coach tijdens een bijzonder unieke voorbereiding is naar mijn aanvoelen lichtjes misplaatst.

Is ook moeilijk als je een maand geleden nog niet wist of je trainer van Deinze danwel Aalst ging zijn hé... ;)

Ieder zijn mening maar als hij graag al van in de voorbereiding het krediet van sommige spelers op het spel zet (aan de reacties woensdag te horen bijvoorbeeld zit een Bokila ver tegen de limiet), dan zijn de consequenties wel voor hem... Gezien net de moeilijke situatie en de unieke voorbereiding vind ik het een eigenaardige aanpak, niet in het minst naar uw supporters toe... Want zijn spelers krijgen nu wel de volle kritieklading hé - dus zo misplaatst vind ik het niet dat hij daarin dan ook een deel van de koek krijgt...

Laatst gewijzigd door DT op 31 Jul 2015, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.

31 Jul 2015, 10:01
Nationale Ploeg

Dat is ook juist natuurlijk.

31 Jul 2015, 10:03
Ancien

De Jean schreef:
Dat is ook juist natuurlijk.

Laten we gewoon hopen dat het deel is van een RVA masterplan :-)

31 Jul 2015, 10:05
forumlegende

Hopelijk is dat plan niet van hetzelfde niveau als de plannen van het bestuur...
Ik vind het eigenljk heel raar dat een voetbaltrainer tegen een ploeg van misschien de eigen reeks met opzet de boel zou laten verzuipen. Dan ben je geen trainer meer, dan moet je in de politiek.

31 Jul 2015, 10:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 18