voorbereiding 2015 - 2016 - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 18
 voorbereiding 2015 - 2016 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
DT schreef:
De Jean schreef:
Dat is ook juist natuurlijk.

Laten we gewoon hopen dat het deel is van een RVA masterplan :-)
Wees gerust DT :) pas op, ik begrijp je bezorgdheid en je hebt een punt in je voorgaande posts maar ben wel zeker dat er bij Regi een idee achter zat. Als je als Ghiro leider bv met een bende welpen moet gaan zwemmen heb je een probleem,je weet namelijk op voorhand nooit wie kan zwemmen en wie niet. Ze gaan het je ook niet vertellen natuurlijk want niemand gaat in bijzijn van zijn vriendjes vertellen dat hij niet kan zwemmen. Beste dat je dan kan doen is ze gewoon allemaal direct het bad in pleuren en dan merk je het meteen :)

31 Jul 2015, 10:27
Ancien

Leeftijd: 46
chunga schreef:
DT schreef:
De Jean schreef:
Dat is ook juist natuurlijk.

Wees gerust DT :) pas op, ik begrijp je bezorgdheid en je hebt een punt in je voorgaande posts maar ben wel zeker dat er bij Regi een idee achter zat. Als je als Ghiro leider bv met een bende welpen moet gaan zwemmen heb je een probleem,je weet namelijk op voorhand nooit wie kan zwemmen en wie niet. Ze gaan het je ook niet vertellen natuurlijk want niemand gaat in bijzijn van zijn vriendjes vertellen dat hij niet kan zwemmen. Beste dat je dan kan doen is ze gewoon allemaal direct het bad in pleuren en dan merk je het meteen :)

Akkoord... maar ben je dan een goeie Chiro-leider als blijkt dat niemand kan zwemmen en iedereen verzuipt... :(

Nogmaals, ik begrijp ook de mensen die weten/hopen dat er een idee achterzit maar itt een Chiro-leider heeft hij die mannen wel nagenoeg een volledige week onder zijn hoede en op training zal toch ook moeten opvallen wat lukt en wat niet...

Laatst gewijzigd door DT op 31 Jul 2015, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

31 Jul 2015, 10:32
Ancien

Ik heb woensdag zwemmers gezien (die in 't groen) en ploeteraars.

31 Jul 2015, 10:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
DT schreef:
chunga schreef:
DT schreef:

Akkoord... maar ben je dan een goeie Chiro-leider als blijkt dat niemand kan zwemmen en iedereen verzuipt... :(

Nogmaals, ik begrijp ook de mensen die weten/hopen dat er een idee achterzit maar itt een Chiro-leider heeft hij die mannen wel nagenoeg een volledige week onder zijn hoede en op training zal toch ook moeten opvallen wat lukt en wat niet...
Ik kijk alvast uit naar morgen, de speeltijd is nu voorbii(ook voor Regi) en het systeem en zijn basisploeg moeten nu wel naar voor komen.

31 Jul 2015, 10:38
Ancien

Leeftijd: 46
chunga schreef:
DT schreef:
chunga schreef:

Ik kijk alvast uit naar morgen, de speeltijd is nu voorbii(ook voor Regi) en het systeem en zijn basisploeg moeten nu wel naar voor komen.

Same here...

En valt het tegen dan kunnen we ons nog altijd troosten met de gedachte aan het eerste seizoen van BVR in tweede hé met ons ploegsken... Toen verloren we ook nagenoeg alles in de voorbereiding maar waren we met Nieuwjaar wel al gered (toen dat nog belangrijk was)... Alleen: met den Ode was het sinds de voorbereiding mis en is het nooit meer goed gekomen...

31 Jul 2015, 11:01
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
eindelijk een typeploeg op het veld en een match waar men kan uit leren. niet slecht maar ook nog niet goed. 1-1 is correcte uitslag maar toch wel meer doelgevaar van de uitpoeg.

mijn idee:
beter met 4 achteraan ipv systeem met 2 verdedigende mids. zo kunnen de man en marttin (toch wel sterkhouders in deze ploeg) 90 minuten renderen ipv een uur. en zo lopen de twee defensieve mids mekaar niet voor de voeten. Ken van damme kan dat daar gerust alleen aan. bovendien liep er nu veel te makkelijk volk in de rug van de buitenste verdedigers, en was er bij de omschakeling in no time een man-meer-situatie bij Boom.
gaye is buiten het uitvoetballen misschien echt wel een versterking.
bael en bokila wisselen ongelukkige momentn met betee momenten maar tonen toch net te weinig hoor. een echte robuste aanvaller met wat body is tgeen dat we tmeeste mankeren naar mijn mening. als janssens op tien blijft is op die pkek de keuze gemaakt en daar kan ik inkomen, maar waarom in godsnaam hebben ze dan wagner per se nodig? nu mogen ze die ook weer een gans seizoen betalen....

01 Aug 2015, 22:55
forumlegende

Mensen van Zele waren precies nogal voorzien op een ganse meute Eendrachtsupporters, maar de opkomst was eigenlijk heel mager.

Aalst begon met: D'Hauwers, Bael, Geenens J., Van Der Hoeven, Bogaerts, Geenens F., Wagner, Lievens J., Coppens, Van Impe, Ardans.

Binnen het kwartier 2-0 achter, in de tweede helft gemilderd via Bokila. Nadien nog penalty tegen gekregen.

Wedstrijd waar enkele basis? spelers rust kregen. Als de wedstrijd ons iets heeft geleerd, is het dat we niet veel schorsingen of blessures gaan mogen krijgen.

Nog een bijkomende opmerking: Het staat altijd wel aardig als ons team in dezelfde kleding en als team naar buiten komt. En laat alstublieft die domme petten waar ze zijn. Of zet ze op zijn minst recht op.

05 Aug 2015, 22:14
Nationale Ploeg

Eerste helft was Zele de betere ploeg, bij Aalst dan ook heel wat jonge gasten. Tweede helft evenwicht kunnen herstellen en op het moment dat de 2-2 in de maak was liepen we op een counter + strafschop voor Zele (3-1).
Vooral vooraan zie ik een groot probleem, naast Bokila hebben we echt nog een goede spits nodig.

05 Aug 2015, 22:44
forumlegende

Nog niet veel voorbereidingswedstrijden gezien, en voor welke positie hebben ze die Wagner aangetrokken?

de 6, de 8 of de 3 in het kwadraat?

vond die wel tegenvallen eigenlijk.

05 Aug 2015, 22:50
Nationale Ploeg

El Corredor (Light) schreef:
Nog niet veel voorbereidingswedstrijden gezien, en voor welke positie hebben ze die Wagner aangetrokken?

Klopt, ik vond die ook dik tegenvallen...

05 Aug 2015, 22:53
Nationale Ploeg

iendracht veroit... :drank:

06 Aug 2015, 0:01
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Gijzegem Vaneigest schreef:

wagner werd gisteren langs alle kanten afgetroefd. heeft mij alleszins allerminst kunnen overtuigen om heel eerlijk te zijn.

ik vind het op zijn minst "speciaal" dat men maar één oefenmatch aanvat met een soort van typeploeg, Ik had de basiself aan de aftrap verwacht..

had ik vooraf geweten dat de invallers gingen starten was ik wel thuisgebleven eigenlij.. 8 euro betaald en werkelijk geen hol gezien. Misschien een tip voor ons proactief professioneel bestuur: als de b-ploeg start, laat dat dan rap in een kort berichtje op de site weten. dan kunnen de mensen nog beslissen of ze daar naar willen gaan kijken.

flinke reality check, gisteren. Zele was over de hele wedstrijd bekeken de betere ploeg, en die 3-1 is dus een perfecte weergave. theeft een uur geduurd vooraleer we van een echte doelkans hebben kunnen spreken. enfin, van wat je gisteren te zijn krijgt wordt een mens niet vrolijk.

06 Aug 2015, 8:15
Ancien

Davy schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:

wagner werd gisteren langs alle kanten afgetroefd. heeft mij alleszins allerminst kunnen overtuigen om heel eerlijk te zijn.

ik vind het op zijn minst "speciaal" dat men maar één oefenmatch aanvat met een soort van typeploeg, Ik had de basiself aan de aftrap verwacht..

had ik vooraf geweten dat de invallers gingen starten was ik wel thuisgebleven eigenlij.. 8 euro betaald en werkelijk geen hol gezien. Misschien een tip voor ons proactief professioneel bestuur: als de b-ploeg start, laat dat dan rap in een kort berichtje op de site weten. dan kunnen de mensen nog beslissen of ze daar naar willen gaan kijken.

flinke reality check, gisteren. Zele was over de hele wedstrijd bekeken de betere ploeg, en die 3-1 is dus een perfecte weergave. theeft een uur geduurd vooraleer we van een echte doelkans hebben kunnen spreken. enfin, van wat je gisteren te zijn krijgt wordt een mens niet vrolijk.

Invallersploeg zou ik het ook niet noemen, het is wel de spelerskern waar je het zult moeten mee doen om zogezegd de top te spelen in derde. :hmm:
Men spreekt hier van nog een aanvaller voor mijn part gerust twee aanvallers want als ge het met dienen Bokila zult moeten doen, jawadde.
Het is simpel in het voetbal, altijd een goaltje meer maken dan je tegenstander, dan heb je wel een degelijke aanvalslinie nodig en geen brokkelpakken.
Enfin, als ze het met deze groep moeten doen wegens no money is de weg vrij naar vierde klasse.

06 Aug 2015, 8:46
forumlegende

ik zie in onze kern ook wel veel dezelfde types, en vooral keuze te over centraal.

Lievens x 2, Gillis, Bogaerts, Gaye, Van Damme, Wagner, Geenens F.

ne patron op het middenveld ontbreekt toch. Janssens is altijd draaien en keren, en die speelde een draak van een seizoen vorig jaar.

Als minst slechte oplossing zou ik overigens Gaye doorschuiven naar het middenveld, want Bogaerts daarzetten is om problemen vragen.

En vooraan met de beste wil van de wereld, ik dicht zowel Bael als Bokila geen kwaliteiten toe.

Aan Van Acker om hiermee top 6 te spelen. :D

van al de jonge mannetjes dicht ik J. Lievens de meeste kwaliteiten toe, ziet het spel wel en is technisch onderlegd. De rest moet nog stappen maken zoals ze zeggen.

06 Aug 2015, 9:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Wie zijn zowat de sterkste ploegen en favorieten in onze reeks? Dender? La Louviere? Oudenaarde? Londerzeel? Hamme?

06 Aug 2015, 13:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 18