|
|
| Pagina 11 van 18 |
[ 260 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Smetje schreef: Wie zijn zowat de sterkste ploegen en favorieten in onze reeks? Dender? La Louviere? Oudenaarde? Londerzeel? Hamme? Temse gaat toch denk ik ook top 5 spelen _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Aug 2015, 14:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: ik zie in onze kern ook wel veel dezelfde types, en vooral keuze te over centraal. Lievens x 2, Gillis, Bogaerts, Gaye, Van Damme, Wagner, Geenens F. ne patron op het middenveld ontbreekt toch. Janssens is altijd draaien en keren, en die speelde een draak van een seizoen vorig jaar. Als minst slechte oplossing zou ik overigens Gaye doorschuiven naar het middenveld, want Bogaerts daarzetten is om problemen vragen. En vooraan met de beste wil van de wereld, ik dicht zowel Bael als Bokila geen kwaliteiten toe. Aan Van Acker om hiermee top 6 te spelen. ![]() van al de jonge mannetjes dicht ik J. Lievens de meeste kwaliteiten toe, ziet het spel wel en is technisch onderlegd. De rest moet nog stappen maken zoals ze zeggen. Op papier misschien keuze te over centraal maar in realiteit? Snap de roep om Gaye door te schuiven maar heeft 1 specifieke kwaliteit die niemand anders heeft in de kern: hij coacht en stuurt en dus zie ik hem achteraan niet meteen verdwijnen... Bovendien lost dat uw probleem op het midden niet op want daar zit je eigenlijk met 5 spelers voor 1 positie maar de coach vindt dat blijkbaar goed zo. Dient gezegd dat tegen Boom het wel ok stond al lijkt Bokila me eerder een flankspeler dan een spits... Iets te duidelijk de Nederlandse school ook gewoon... Janssens zal het toch moeten waarmaken op de tien en daarnaast is het hopen dat er niks met Martin en De Man gebeurt op de flanken. Temse lijkt me op papier over de meest complementaire kern te beschikken, samen met Olsa Brakel. En Temse heeft Glouftsis en de beste trainer van de reeks. Rest hebben allemaal specifieke kwaliteiten maar missen ook iets op cruciale plaatsen... |
| 06 Aug 2015, 14:33 |
|
|
Freak
met deze kern zie ik ons geen linker kolom spelen.
|
| 07 Aug 2015, 9:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Temse en Dender zullen er dicht bij zijn. Hamme en Sint-Niklaas niet onderschatten en ook Oudenaarde is een nieuwe ploeg aan het bouwen maar voor de titel denk ik nog niet rijp genoeg. en natuurlijk kan je als ex-2deklasse supporter ploegen als 2acren en sparta petegem maar moeilijk inschatten... tegen Brakel verliezen we minstens 1 keer.
ik verwacht zeker geen topseizoen, zo rap mogelijk zo veel mogelijk punten pakken en duimen dat van de jonge spelers er zich een paar goed ontwikkelen en niet zwaar terugvallen rond de winter. supps uit de regio die een ploeg willen zien winnen gaan best iets verder naar fcv indonesie gaan kijken, vrees ik. _________________ may the FORCE be with you. |
| 07 Aug 2015, 9:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Still standing ! schreef: Temse en Dender zullen er dicht bij zijn. Hamme en Sint-Niklaas niet onderschatten en ook Oudenaarde is een nieuwe ploeg aan het bouwen maar voor de titel denk ik nog niet rijp genoeg. en natuurlijk kan je als ex-2deklasse supporter ploegen als 2acren en sparta petegem maar moeilijk inschatten... tegen Brakel verliezen we minstens 1 keer. ik verwacht zeker geen topseizoen, zo rap mogelijk zo veel mogelijk punten pakken en duimen dat van de jonge spelers er zich een paar goed ontwikkelen en niet zwaar terugvallen rond de winter. supps uit de regio die een ploeg willen zien winnen gaan best iets verder naar fcv indonesie gaan kijken, vrees ik. bewust of onbewust doordenkertje? t is maar van welke kant ge het bekijkt he.... ![]() |
| 07 Aug 2015, 15:05 |
|
|
forumlegende
Gillis twee weken out, en Wagner nog niet speelgerechtigd voor de kraker tegen KFC Duffel
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 07 Aug 2015, 17:45 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: Gillis twee weken out, en Wagner nog niet speelgerechtigd voor de kraker tegen KFC Duffel Ik lig er echt al dagen lang wakker van Elco…. Sorry maar dit soort gedoe zegt en doet mij gewoon niks meer… All the best voor diegenen die zich voor dit soort kutmatchen nog kunnen opladen anders…. |
| 07 Aug 2015, 23:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: Gillis twee weken out, en Wagner nog niet speelgerechtigd voor de kraker tegen KFC Duffel Ik lig er echt al dagen lang wakker van Elco…. Sorry maar dit soort gedoe zegt en doet mij gewoon niks meer… All the best voor diegenen die zich voor dit soort kutmatchen nog kunnen opladen anders…. Dat is dan uw keuze. Maar als we er wonderlijk zouden in slagen deze kutmatchen te winnen en we komen in 1 van de volgende rondes uit tegen Club Brugge of Anderlecht ofzo zal het u waarschijnlijk wel weer interesseren... oh ja, zo een supporters hebben we ook nodig zeker.... |
| 08 Aug 2015, 11:35 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: Gillis twee weken out, en Wagner nog niet speelgerechtigd voor de kraker tegen KFC Duffel Ik lig er echt al dagen lang wakker van Elco…. Sorry maar dit soort gedoe zegt en doet mij gewoon niks meer… All the best voor diegenen die zich voor dit soort kutmatchen nog kunnen opladen anders…. Dat is dan uw keuze. Maar als we er wonderlijk zouden in slagen deze kutmatchen te winnen en we komen in 1 van de volgende rondes uit tegen Club Brugge of Anderlecht ofzo zal het u waarschijnlijk wel weer interesseren... oh ja, zo een supporters hebben we ook nodig zeker.... Dat vind ik ook, ik zal er zijn morgen!! |
| 08 Aug 2015, 12:48 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: Gillis twee weken out, en Wagner nog niet speelgerechtigd voor de kraker tegen KFC Duffel Ik lig er echt al dagen lang wakker van Elco…. Sorry maar dit soort gedoe zegt en doet mij gewoon niks meer… All the best voor diegenen die zich voor dit soort kutmatchen nog kunnen opladen anders…. Dat is dan uw keuze. Maar als we er wonderlijk zouden in slagen deze kutmatchen te winnen en we komen in 1 van de volgende rondes uit tegen Club Brugge of Anderlecht ofzo zal het u waarschijnlijk wel weer interesseren... oh ja, zo een supporters hebben we ook nodig zeker.... Nice one! Tot meiren! Duffel, brugge, anderlecht of standard... Ik kom ver den iendracht!!! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 08 Aug 2015, 15:42 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: Gillis twee weken out, en Wagner nog niet speelgerechtigd voor de kraker tegen KFC Duffel Ik lig er echt al dagen lang wakker van Elco…. Sorry maar dit soort gedoe zegt en doet mij gewoon niks meer… All the best voor diegenen die zich voor dit soort kutmatchen nog kunnen opladen anders…. Dat is dan uw keuze. Maar als we er wonderlijk zouden in slagen deze kutmatchen te winnen en we komen in 1 van de volgende rondes uit tegen Club Brugge of Anderlecht ofzo zal het u waarschijnlijk wel weer interesseren... oh ja, zo een supporters hebben we ook nodig zeker.... Dat klopt voor een deel. Tegen A'lecht of Club zou ik - indien op verplaatsing - inderdaad gaan kijken. Net zoals ik dit jaar naar competitiewedstrijden OP VERPLAATSING zal gaan kijken. Maar GEEN wedstrijden in het PC stadion voor onze kliek, want daar zetten wij geen poot meer binnen zolang FDR voorzitter is - dat heb ik hier al gezegd. DAT is inderdaad mijn keuze ( en trouwens ook die van mijn maten..) Voorts heeft dat geen bal te maken met " supporter zijn" - wel met consequent handelen... |
| 08 Aug 2015, 15:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
mamananeto schreef: Smetje schreef: mamananeto schreef: Ik lig er echt al dagen lang wakker van Elco…. Sorry maar dit soort gedoe zegt en doet mij gewoon niks meer… All the best voor diegenen die zich voor dit soort kutmatchen nog kunnen opladen anders…. Dat is dan uw keuze. Maar als we er wonderlijk zouden in slagen deze kutmatchen te winnen en we komen in 1 van de volgende rondes uit tegen Club Brugge of Anderlecht ofzo zal het u waarschijnlijk wel weer interesseren... oh ja, zo een supporters hebben we ook nodig zeker.... Dat klopt voor een deel. Tegen A'lecht of Club zou ik - indien op verplaatsing - inderdaad gaan kijken. Net zoals ik dit jaar naar competitiewedstrijden OP VERPLAATSING zal gaan kijken. Maar GEEN wedstrijden in het PC stadion voor onze kliek, want daar zetten wij geen poot meer binnen zolang FDR voorzitter is - dat heb ik hier al gezegd. DAT is inderdaad mijn keuze ( en trouwens ook die van mijn maten..) Voorts heeft dat geen bal te maken met " supporter zijn" - wel met consequent handelen... da 'consequent handelen' van u en uw maten helpt uw ploeg dan ook niks vooruit he , fdr of gene fdr. nee, liever wa da koppigaards uithangen.... |
| 08 Aug 2015, 19:12 |
|
|
forumlegende
mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: Gillis twee weken out, en Wagner nog niet speelgerechtigd voor de kraker tegen KFC Duffel Ik lig er echt al dagen lang wakker van Elco…. Sorry maar dit soort gedoe zegt en doet mij gewoon niks meer… All the best voor diegenen die zich voor dit soort kutmatchen nog kunnen opladen anders…. wakker liggen doe ik er ook niet van, maar de Beker is toch de kortste weg naar Europa. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 08 Aug 2015, 22:16 |
|
|
Vaste Waarde
supersossis schreef: mamananeto schreef: Smetje schreef: Dat is dan uw keuze. Maar als we er wonderlijk zouden in slagen deze kutmatchen te winnen en we komen in 1 van de volgende rondes uit tegen Club Brugge of Anderlecht ofzo zal het u waarschijnlijk wel weer interesseren... oh ja, zo een supporters hebben we ook nodig zeker.... Dat klopt voor een deel. Tegen A'lecht of Club zou ik - indien op verplaatsing - inderdaad gaan kijken. Net zoals ik dit jaar naar competitiewedstrijden OP VERPLAATSING zal gaan kijken. Maar GEEN wedstrijden in het PC stadion voor onze kliek, want daar zetten wij geen poot meer binnen zolang FDR voorzitter is - dat heb ik hier al gezegd. DAT is inderdaad mijn keuze ( en trouwens ook die van mijn maten..) Voorts heeft dat geen bal te maken met " supporter zijn" - wel met consequent handelen... da 'consequent handelen' van u en uw maten helpt uw ploeg dan ook niks vooruit he , fdr of gene fdr. nee, liever wa da koppigaards uithangen....Tiens - ik was hier enkele maanden geleden nochtans niet de enige die dit verkondigde zenne…Kort van memorie blijkbaar sommigen…. Neen, er zijn hier blijkbaar dus een paar "verslaafden" die zelfs naar EA zouden gaan kijken indien Pinochet of Mubutu de leiding van de club zouden hebben…! Wel ik niet. FDR heeft ons jarenlang voorgelogen en is voor minstens 80% verantwoordelijk voor het feit dat we als nationale club simpelweg niet meer bestaan !!! Maar bon, dat lijkt dus nog niet doorgedrongen in het brein van sommigen hier ! En nog dit Supersosis : met alle respect, wat denkt gij nu echt dat er met de poen gaat gebeuren die ze dit jaar tijdens de thuiswedstrijden gaan ophalen ? Daar gaan ze plots netjes spelers, bond en de leveranciers mee betalen zeker ? DAT zou pas een serieuze scoop zijn ! De Roose en bende worden plots correcte betalers ? Forget it - daar geloof ik geen bal van. EA blijft mijn club - for ever ! Maar ik duik pas opnieuw op in Aalst als er hoop is op een toekomst. |
| 08 Aug 2015, 22:40 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: Gillis twee weken out, en Wagner nog niet speelgerechtigd voor de kraker tegen KFC Duffel Ik lig er echt al dagen lang wakker van Elco…. Sorry maar dit soort gedoe zegt en doet mij gewoon niks meer… All the best voor diegenen die zich voor dit soort kutmatchen nog kunnen opladen anders…. wakker liggen doe ik er ook niet van, maar de Beker is toch de kortste weg naar Europa. ![]() Die van u worden met de minuut beter anders Elco ! ![]() |
| 08 Aug 2015, 22:41 |
|
| Pagina 11 van 18 |
[ 260 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 18 Volgende |