VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
El Corredor (Light) schreef:
Kalisj schreef:
Hopelijk denkt het clubbestuur nog eens na over dat sfeervak, want het zou anders wel eens een duur seizoen kunnen worden door de boetes die zullen volgen indien steeds enkele dommeriken het nodig vinden om, zoals tijdens het bekertreffen tegen Duffel, bekers bier op het veld te gooien! :?

De supporters in de F waren er trouwens ook niet mee gediend :(

Beter in de K, dan zitten ze 6m van het veld en geraken ze er niet. ;)

inderdaad, bier gooien :crazy:

ze hadden voor die nummer 7 en 14 beter nen emmer stront gepakt.

Nummer 17 deed na de goal anders ook wel zijn best om de supporters zot te maken.

Toch moeilijk te snappen, ge scoort de gelijkmaker in blessuretijd, en ge viert dat met de verkeerde supporters... Ga toch een feestje maken met uw eigen vrienden, denk ik dan.

09 Aug 2015, 21:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Die mannen zijn in ieder geval pas door een muur beginnen gaan nadat er daar eene was die de bal persé ook moest bij houden.

Ik denk niet dat ge deze ploeg een plezier doet om op die manier met de tegenstander om te gaan.

09 Aug 2015, 22:06
Ancien

Leeftijd: 47
Bram schreef:
Die mannen zijn in ieder geval pas door een muur beginnen gaan nadat er daar eene was die de bal persé ook moest bij houden.

Ik denk niet dat ge deze ploeg een plezier doet om op die manier met de tegenstander om te gaan.

De bal werd niet bijgehouden maar een paar meter verder gegooid dan waar de speler stond. Om tijd te rekken. Groot gelijk trouwens. Die mannen hebben hun tweede adem gevonden toen onze slimme Bogaerts zijn kaart pakte. Voetbal is emotie. Op Aalst zijn er blijkbaar niet alleen de spotters maar ook de zedencommissie binnen de supporters.

10 Aug 2015, 11:59
Nationale Ploeg

witzwet schreef:
Bram schreef:

De bal werd niet bijgehouden maar een paar meter verder gegooid dan waar de speler stond. Om tijd te rekken. Groot gelijk trouwens. Die mannen hebben hun tweede adem gevonden toen onze slimme Bogaerts zijn kaart pakte. Voetbal is emotie. Op Aalst zijn er blijkbaar niet alleen de spotters maar ook de zedencommissie binnen de supporters.

Blijkbaar niet genoeg. Ik ging er niet over beginnen, maar van zo'n reactie zakt mijn broek af. Geef je dan ook gelijk aan de kerel die vanuit blok F oerwoudgeluiden zat te roepen? Of aan de supporters die opnieuw het onnodige 'Allah is een hoer' scandeerden? Naast mij zaten twee vrienden van Malik Gayé die onze club kwamen ondersteunen. Die keken wel effe raar op hoor.

Voetbal is emotie, uiteraard. Maar zo'n dingen doen als 'supporter' is wat mij betreft nog dommer dan de rode kaart van Bogaerts.

10 Aug 2015, 12:26
Vaste Waarde

Ja schandalig :D :D ZItten en zwijgen in PC stadion aub en vooral met onze kop laten lachen door ploegjes als duffel ! :fuck:

10 Aug 2015, 12:30
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
even lachen met de miserie van ea en daarmee de supporters eens treiteren ..zelfs al zegt ne speler dat niet luidop , aan de fratsen die ze na een goal uitsteken voor de ea supporters kunt ge daaruit wel opmaken dat het wel zo iets zal geweest zijn...(t is dan aan sommigen om hun wat in te kunnen houden , k weet het , das niet gemakkelijk ...want we gaan dat wekelijks meemaken die zaken)... laat u door een paar onnozelaars geen sv aan uw been lappen! en met bier gooien?? ist nog niet duur genoeg voor de heren misschien , of ist niet lekker dat ge het liever weg smijt? :D

10 Aug 2015, 12:32
Vaste Waarde

Bier gooien is not done :drank: :drank: maarja vroeger smeten ze met papieren proppen en viel de lijnrechter flauw :D :D
ALlah is een hoer is ludiek en kan de tegnstander zijn potje laten overkoken met als gevolg misschien een meer dan terechte rode kaart , maar de ref dacht er gisteren anders over.
Ook buitenspel op een afgeweken vrije trap zonder dat de speler van ea de bal raakt was een staaltje van amateurisme!
De bond wordt nooit nog onze vriend vroeger niet en nu zeker niet dankzij de totaal nutteloze en dure rechtzaak .

10 Aug 2015, 12:38
Nationale Ploeg

Neutralboy schreef:
Ja schandalig :D :D ZItten en zwijgen in PC stadion aub en vooral met onze kop laten lachen door ploegjes als duffel ! :fuck:

Dat heb ik ni gezegd. Probeer er gewoon voor te zorgen dat de club dankzij uw steun geen boetes krijgt, da's alles. Ik heb ook overtuigd meegezongen met 'lopen naar de bus' en 'streep op a bakkes'. Maar oerwoudgeluiden gaat ge van mij ni horen en een pint bier ga ik ook niet op het veld smijten. Ieder zijn stijl zeker?

10 Aug 2015, 12:42
Vaste Waarde

De Jean schreef:
Neutralboy schreef:

Dat heb ik ni gezegd. Probeer er gewoon voor te zorgen dat de club dankzij uw steun geen boetes krijgt, da's alles. Ik heb ook overtuigd meegezongen met 'lopen naar de bus' en 'streep op a bakkes'. Maar oerwoudgeluiden gaat ge van mij ni horen en een pint bier ga ik ook niet op het veld smijten. Ieder zijn stijl zeker?

De club heeft vooral al veel geld verloren door haar eigen stommiteiten niet door mij hoor ;)
14 euro inkom vraag 8 en je hebt 500 man meer .
Er zouden 700 abbonementen verkocht zijn tot hiertoe .
Als ze het vak in blok E goedkeuren aan een schappelijke prijs overweeg ik ook nog een te kopen al gun ik deze kloefkappers in het bestuur eigenlijk geen euro , hij wordt toch misbruikt.

10 Aug 2015, 12:50
Vaste Waarde

Sfeervak in vak E van Pierre Cornelisstadion

De kogel is door de kerk: er komt een sfeervak in vak E van de hoofdtribune van het Pierre Cornelisstadion. De vzw Supporters Eendracht Aalst heeft hiervoor groen licht gekregen van de raad van bestuur van de club. Enige voorwaarde is dat er 100 abonnementen voor het sfeervak aan de man worden gebracht.

Jarenlang was ‘vak K’ tijdens wedstrijden vaak mee bepalend voor het wedstrijdverloop. De Aalsterse supporters stuwden er met luide gezangen hun spelers vooruit naar de overwinning. De voorbije voetbalseizoenen toonden echter aan dat de huidige staantribune door zijn structuur (slecht zicht wegens te ver van het veld, geluid waait weg wegens los dak, geen sfeerblokvorming met supporters mogelijk vanwege lage langgerekte tribune, …) niet langer een rol van betekenis speelt in het matchverloop.

Onze fel verjongde ploeg zal het dit seizoen vaak niet gemakkelijk hebben. Net op deze moeilijke momenten kunnen wij als supporters voor het verschil zorgen! De vzw Supporters Eendracht Aalst heeft daarom bij het clubbestuur aangedrongen op de creatie van een sfeervak.

Wat is er afgesproken?

- Er komt een sfeervak in de helft van vak E van de hoofdtribune (goed zicht op het veld, sfeer maken is veel beter mogelijk, zoals bewezen tijdens de oefenmatchen tegen AA Gent en Cercle Brugge).
- In sfeervak E zijn sfeerattributen zoals vlaggen en trommels toegelaten zoals in de rest van het stadion.
- De kantine onder vak E zal elke match open zijn.
- Wie verhuist naar vak E betaalt 180 € voor een abonnement. Dat is dezelfde prijs als vorig seizoen in vak K.
- Op wedstrijddagen zullen nog losse tickets verkocht worden indien niet alle plaatsen door abonnementen worden ingenomen.
- Wie al een abonnement heeft voor vak K en alsnog wil verhuizen naar vak E zal dat kunnen, mits het betalen van een opleg van 60 €.
- Wie de voorbije seizoenen een abonnement had in vak E en niet tussen de sfeermakers wil zitten, wordt een volwaardig alternatief aangeboden door de club.

We roepen alle supporters die de voorbije seizoenen in vak K stonden en mee zorgden voor die typisch Oilsjterse ambiance op om mee te verhuizen naar vak E in de hoofdtribune!

Een abonnement nemen kan door te surfen naar http://www.eendracht-aalst.be/abo of tijdens de openingsuren van het clubsecretariaat. (elke weekdag van 13 tot 17.30u).

10 Aug 2015, 19:31
forumlegende

anathema76 schreef:
Sfeervak in vak E van Pierre Cornelisstadion

De kogel is door de kerk: er komt een sfeervak in vak E van de hoofdtribune van het Pierre Cornelisstadion. De vzw Supporters Eendracht Aalst heeft hiervoor groen licht gekregen van de raad van bestuur van de club. Enige voorwaarde is dat er 100 abonnementen voor het sfeervak aan de man worden gebracht.

Jarenlang was ‘vak K’ tijdens wedstrijden vaak mee bepalend voor het wedstrijdverloop. De Aalsterse supporters stuwden er met luide gezangen hun spelers vooruit naar de overwinning. De voorbije voetbalseizoenen toonden echter aan dat de huidige staantribune door zijn structuur (slecht zicht wegens te ver van het veld, geluid waait weg wegens los dak, geen sfeerblokvorming met supporters mogelijk vanwege lage langgerekte tribune, …) niet langer een rol van betekenis speelt in het matchverloop.

Onze fel verjongde ploeg zal het dit seizoen vaak niet gemakkelijk hebben. Net op deze moeilijke momenten kunnen wij als supporters voor het verschil zorgen! De vzw Supporters Eendracht Aalst heeft daarom bij het clubbestuur aangedrongen op de creatie van een sfeervak.

Wat is er afgesproken?

- Er komt een sfeervak in de helft van vak E van de hoofdtribune (goed zicht op het veld, sfeer maken is veel beter mogelijk, zoals bewezen tijdens de oefenmatchen tegen AA Gent en Cercle Brugge).
- In sfeervak E zijn sfeerattributen zoals vlaggen en trommels toegelaten zoals in de rest van het stadion.
- De kantine onder vak E zal elke match open zijn.
- Wie verhuist naar vak E betaalt 180 € voor een abonnement. Dat is dezelfde prijs als vorig seizoen in vak K.
- Op wedstrijddagen zullen nog losse tickets verkocht worden indien niet alle plaatsen door abonnementen worden ingenomen.
- Wie al een abonnement heeft voor vak K en alsnog wil verhuizen naar vak E zal dat kunnen, mits het betalen van een opleg van 60 €.
- Wie de voorbije seizoenen een abonnement had in vak E en niet tussen de sfeermakers wil zitten, wordt een volwaardig alternatief aangeboden door de club.

We roepen alle supporters die de voorbije seizoenen in vak K stonden en mee zorgden voor die typisch Oilsjterse ambiance op om mee te verhuizen naar vak E in de hoofdtribune!

Een abonnement nemen kan door te surfen naar http://www.eendracht-aalst.be/abo of tijdens de openingsuren van het clubsecretariaat. (elke weekdag van 13 tot 17.30u).

Gralek goe nieuws! Vraagske nog, wat gebeurt er als er maar 90 verkocht worden? Vervalt dan het sfeervak en waar moeten die 90 met een sfeervak abonnement dan naartoe?

10 Aug 2015, 19:59
forumlegende

Donderdag men sfeervak abonnement eens gaan kopen ze, nog 99 te gaan dan :EA:

10 Aug 2015, 20:02
Vaste Waarde

98 ;)

10 Aug 2015, 20:15
forumlegende

Dus de abonnees in vak A betalen 40 euro meer voor dezelfde plaats? :crazy:

Soit, we zullen zien hoeveel sfeer er is zo halfweg november tegen Olsa Brakel. Versta me niet verkeerd, ik ben niet tegen een sfeervak, maar ik dacht toch dat pakweg twee maanden geleden onze prioriteiten anders lagen...en daar hoor je niets meer over...

10 Aug 2015, 20:49
forumlegende

Bomber schreef:
El Corredor (Light) schreef:
, maar ik dacht toch dat pakweg twee maanden geleden onze prioriteiten anders lagen...en daar hoor je niets meer over...

Ge moogt zo nieuwsgierig niet zijn...

Over die overnemer die klaarstaat met een sponsor van 250k? :cool:

Meer nieuws tegen 15 augustus zeker?

Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 10 Aug 2015, 21:18, 2 keer totaal gewijzigd.

10 Aug 2015, 21:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 152