|
|
| Pagina 14 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
El Corredor (Light) schreef: Dus de abonnees in vak A betalen 40 euro meer voor dezelfde plaats? Soit, we zullen zien hoeveel sfeer er is zo halfweg november tegen Olsa Brakel. Versta me niet verkeerd, ik ben niet tegen een sfeervak, maar ik dacht toch dat pakweg twee maanden geleden onze prioriteiten anders lagen...en daar hoor je niets meer over... De helft van vak E wordt staanplaats zonder stoeltjes naar het schijnt dus het is niet dezelfde plaats , en niemand houdt u tegen om in het sfeervak plaats te nemen e ![]() |
| 10 Aug 2015, 21:04 |
|
|
forumlegende
Neutralboy schreef: El Corredor (Light) schreef: Dus de abonnees in vak A betalen 40 euro meer voor dezelfde plaats? Soit, we zullen zien hoeveel sfeer er is zo halfweg november tegen Olsa Brakel. Versta me niet verkeerd, ik ben niet tegen een sfeervak, maar ik dacht toch dat pakweg twee maanden geleden onze prioriteiten anders lagen...en daar hoor je niets meer over... De helft van vak E wordt staanplaats zonder stoeltjes naar het schijnt dus het is niet dezelfde plaats , en niemand houdt u tegen om in het sfeervak plaats te nemen e ![]() primo, dan is dat inderdaad een andere zaak. en secundo, ik was mij wel met shampoo in plaats van bier. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Aug 2015, 21:16 |
|
|
forumlegende
eigenlijk zouden ze die tent gewoon niet moeten opendoen dit jaar. er gaat sowieso al weinig volk komen.
en dat beetje volk dat nog komt na een paar maanden.... als je dat dan verspreid ziet staan, maakt het des te triester. Soit, woensdag uiteraard naar La Louvière! ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Aug 2015, 21:35 |
|
|
forumlegende |
Ik vraag mij nu vooral af hoe ge dat als supporter dan moet doen als ge uw abo wilt omzetten van vak K naar vak E...
Schrijft ge gewoon 60 euro extra over naar de rekening (zo naïef ben ik echt niet van dat te doen), moet ge ter plaatse gaan en dit dan zo bijbetalen (cash/bancontact?) waarna ge uw abo voor vak E krijgt, ...? En gaan ze een manier hebben om dat allemaal eens deftig na te kijken, in tegenstelling tot de voorbije jaren? Veel vragen, beperkte tot geen antwoorden ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 10 Aug 2015, 23:30 |
|
|
Vaste Waarde
Moeilijk is da ni e ge kunt ne mail sturen hoe of wat en klaar.
|
| 10 Aug 2015, 23:56 |
|
|
forumlegende |
Neutralboy schreef: Moeilijk is da ni e ge kunt ne mail sturen hoe of wat en klaar. Met het tempo waarop ze mijn mails in het verleden hebben beantwoord weet ik dus waarschijnlijk volgend jaar ergens wat moet gedaan worden ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 10 Aug 2015, 23:59 |
|
|
Vaste Waarde
Ge weet ze zitten e.
|
| 11 Aug 2015, 0:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
El Corredor (Light) schreef: Bomber schreef: El Corredor (Light) schreef: , maar ik dacht toch dat pakweg twee maanden geleden onze prioriteiten anders lagen...en daar hoor je niets meer over... Ge moogt zo nieuwsgierig niet zijn... Over die overnemer die klaarstaat met een sponsor van 250k? Meer nieuws tegen 15 augustus zeker? Ze zullen met meer dan 250000 euro moeten afkomen om fdr buiten te krijgen. |
| 11 Aug 2015, 9:25 |
|
|
Nationale Ploeg
misschien ben ik mis maar persoonlijk geloof ik er genen rotten bal van. en daarbij: weir emmen foitelek ietske meer nodig, vrees ik.
_________________ may the FORCE be with you. |
| 11 Aug 2015, 10:18 |
|
|
forumlegende
Dries schreef: Neutralboy schreef: Moeilijk is da ni e ge kunt ne mail sturen hoe of wat en klaar. Met het tempo waarop ze mijn mails in het verleden hebben beantwoord weet ik dus waarschijnlijk volgend jaar ergens wat moet gedaan worden ![]() Ik zou gewoon eens passeren op het secretariaat; Uw abo van de K meenemen + 60euro, en dat ruilen voor een nieuw abo van het sfeervak. Ik ga er mij donderdag één gaan halen. ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Aug 2015, 10:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Neutralboy schreef: Moeilijk is da ni e ge kunt ne mail sturen hoe of wat en klaar. kem toch ook al mailke verstuurd om abo te laten overzetten, als ik antwoord krijg post ik het hier wel _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Aug 2015, 12:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
El Corredor (Light) schreef: eigenlijk zouden ze die tent gewoon niet moeten opendoen dit jaar. er gaat sowieso al weinig volk komen. en dat beetje volk dat nog komt na een paar maanden.... als je dat dan verspreid ziet staan, maakt het des te triester. Soit, woensdag uiteraard naar La Louvière! ![]() Absoluut, sluit dat gedrocht toch gewoon. Voor de publieke belangstelling die er nog is kan je beter de zittribune optimaal gebruiken. |
| 11 Aug 2015, 13:48 |
|
|
Freak
ik sta daar graag.
![]() |
| 11 Aug 2015, 13:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
AlostanA schreef: Absoluut, sluit dat gedrocht toch gewoon. Voor de publieke belangstelling die er nog is kan je beter de zittribune optimaal gebruiken. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 11 Aug 2015, 13:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
edit
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 11 Aug 2015, 13:59 |
|
| Pagina 14 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 152 Volgende |