|
|
| Pagina 306 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 304 305 306 307 308 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Stadion
Verbechio schreef: Het blijft ook "maar" voetbal hé. Hiermee de volledige stadswerking willen blokkeren lijkt mij meer dan een brug te ver. 't is inderdaad 'maar' voetbal. Doch, 1500 supporters van den iendracht en 1500 op den okapi is 3000man. Tel daar de (jeugd)spelers, ouders, passieve supporters, plaatselijke sponsors,... enzovoort bij en je komt al rap op 5000betrokken personen, of dus 6% van de aalstenaars. Dat is toch niet mis lijkt mij. Ze bouwen en renoveren rusthuizen dat het niet schoon is om zien (en niet volledig gesubsidieerd), maar bij mijn weten bieden die geen plaats voor 5000 bejaarden. En dat gebeurt ook met ons belastingsgeld. Dus waarom kiezen voor rusthuizen en niet voor sport? Omdat er een probleem van vergrijzing is? Das just, maar ons PC-stadion heeft geen last meer van vergrijzing, dat is al aan 't zweven tussen leven en dood, maar reanimeren staat niet in de agenda van onze politiekers want 't is 'maar' voetbal... of basket... of... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 16 Jun 2015, 17:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik ga het stadsbestuur hier niet verdedigen. Maar eerlijk gezegd zou ik ook niet willen samenwerken met een bestuur onder de leiding van fantast FDR.Dan hebben ze in Gent met Yvan De Witte en Michel Louagie toch andere mensen om een club te leiden.Mensen die tenminste vertrouwen uitstralen en waard zijn.Mensen die effectief aan schuldafbouw kunnen doen.Terwijl je hier enkel maar wat leugens voorgeschoteld krijgt.
|
| 16 Jun 2015, 19:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
lolo4ever schreef: Ik ga het stadsbestuur hier niet verdedigen. Maar eerlijk gezegd zou ik ook niet willen samenwerken met een bestuur onder de leiding van fantast FDR.Dan hebben ze in Gent met Yvan De Witte en Michel Louagie toch andere mensen om een club te leiden.Mensen die tenminste vertrouwen uitstralen en waard zijn.Mensen die effectief aan schuldafbouw kunnen doen.Terwijl je hier enkel maar wat leugens voorgeschoteld krijgt. ------------------------------------------------- Ik ben volledig akkoord dat het huidige bestuursteam van EA niet het vertrouwen kan inboezemen van het stadsbestuur door de omstandigheden van de laatste jaren. Maar voordien zijn er andere besturen , managers en voorzitters van EA geweest; en de laatste 20 à 30 jaar kwam er bij het stadsbestuur ook geen enkele beweging in het stadiondossier, gelijk welk eendracht-bestuur er aan het bewind was. En zelfs niet als ze Europees speelden... Als het huidige stadsbestuur toestaat dat een projectontwikkelaar zoals bvb Ghelamco, een fonkelnieuw stadion neerzet; dan zullen er ook wel uitbatingscondities tegenover dIt miljoenenproject staan. En wordt het huidig EA-bestuur daartoe ook contractueel verbonden. Hoe vaak is het Eendrachtbestuur in de loop der jaren al niet gewijzigd? Voldoen de bestuurders niet zoals het hoort, ... dan komen er wel noodgedwongen anderen aan het bewind. Maar als het nieuwe stadion er eenmaal staat, dan is de toekomst wat betreft de sportinfrastructuur voor vele deccennia verzekerd! Met uitgebreide commerciele mogelijkheden. En in deze stroomversnelling moet dan iedereen wel mee.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 16 Jun 2015, 22:38 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
och ja, over dat nieuwe stadion kunnen we kort zijn he. uit de laatste ontwikkelingen is wel duidelijk geworden dat onze club nu niet bepaald klaar was om dergelijk project ooit tot een goed einde te brengen he, laten we daar nu ook maar even eerlijk over zijn.
zo'n stadion laten bouwen door een ander is één ding.om dat te integreren in een globaal project en waterdicht plan, dat had toch ook allemaal nog moeten blijken. 't is niet dat er een partij zomaar een miljoenenprojectje cadeau doet aan een voetbalploeg he, laat staan aan een tanende tweedeklasser met geen nagel om aan zijn gat te krabben. |
| 16 Jun 2015, 22:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Verbechio schreef: Het blijft ook "maar" voetbal hé. Hiermee de volledige stadswerking willen blokkeren lijkt mij meer dan een brug te ver. ---------------------- Het gaat niet alleen om voetbal, maar om elke Aalsterse sport, recreatievorm en jeugdwerking. Het gaat bovendien ook over het eergevoel en chauvenisme van de Aalstenaars. Wat heeft het stadsbestuur op dit vlak te bieden???? -Aalstenaars moeten voor het 1ste kl voetbal naar Lokeren, Gent, Beveren of naar Brussel. -Aalstenaars moeten voor watersporten naar Donk, Geraardsbergen-Gavers, of St Niklaas of Gent. -Aalstenaars moeten voor recreatiezwemmen naar de zwembaden Ninove, Dendermonde of Gavers. -Aalstenaars moeten de grootste karnaval van Belgie vieren in Aalst. Maar hebben al 30 jaar geen waardige en geschikte stads-evenementenhal. -Aalstenaars kunnen hun basket-reputatie niet ontplooien, en horen al vele jaren bij de top 4 van Belgie, spelen elk jaar Europees, maar wegens passiviteit van de stad, wordt er al lange tijd getalmd voor een geschikte baskettempel.... EN DIE HEREN POLITICI MOGEN ZO MAAR VERDER BOEREN EN ONVERSCHILLIG BLIJVEN... Een groep vormen, die protest demonstreert, wegens de anti-sportieve houding van het Aalsters stadsbestuur; zal uiteraard nooit 50% van het kiezerspotentieel bedragen. Ik mik op 5 tot 10 % van de Aalsterse kiezers. En die zullen ook nooit een belangrijke invloed hebben om, de politiek 'in Aalst te "blokkeren". Daar maak ik mij inderdaad ook geen illusies over. Maar een actie zou wel kunnen leiden tot een sensibilisering van de Aalsterse politici, als zo'n actie in de nationale media terecht komt... Politici moeten weten wat er broeit onder de bevolking, onder de échte Aalstenaars, (ons eergevoel) en vrezen dat hun passiviteit,... hen kiezers-stemmen zullen kosten! Mijn voorstel is maar een idee. Wat kunnen wij als supporetrs anders doen, tegen die overmacht van onbekwamen? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 16 Jun 2015, 23:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Timoilsjt schreef: Verbechio schreef: Het blijft ook "maar" voetbal hé. Hiermee de volledige stadswerking willen blokkeren lijkt mij meer dan een brug te ver. 't is inderdaad 'maar' voetbal. Doch, 1500 supporters van den iendracht en 1500 op den okapi is 3000man. Tel daar de (jeugd)spelers, ouders, passieve supporters, plaatselijke sponsors,... enzovoort bij en je komt al rap op 5000betrokken personen, of dus 6% van de aalstenaars. Dat is toch niet mis lijkt mij. Ze bouwen en renoveren rusthuizen dat het niet schoon is om zien (en niet volledig gesubsidieerd), maar bij mijn weten bieden die geen plaats voor 5000 bejaarden. En dat gebeurt ook met ons belastingsgeld. Dus waarom kiezen voor rusthuizen en niet voor sport? Omdat er een probleem van vergrijzing is? Das just, maar ons PC-stadion heeft geen last meer van vergrijzing, dat is al aan 't zweven tussen leven en dood, maar reanimeren staat niet in de agenda van onze politiekers want 't is 'maar' voetbal... of basket... of... Dat slaat nu toch nergens op hé ... Ik denk dat ge op uwen ouden dag content gaat zijn als er een deftig rusthuis zult vinden.. Ondank al die subsidies is dat trouwens al kostelijk genoeg, dat zouden ze dan in een voetbalstadion moeten steken? Hoe denkt ge dat ze in Gent dat stadion betaald hebben? Met belastinggeld? |
| 17 Jun 2015, 1:59 |
|
|
een groot stuk met belastinggeld inderdaad
|
| 17 Jun 2015, 6:23 |
|
|
forumlegende
Jeroen schreef: Timoilsjt schreef: Verbechio schreef: Het blijft ook "maar" voetbal hé. Hiermee de volledige stadswerking willen blokkeren lijkt mij meer dan een brug te ver. 't is inderdaad 'maar' voetbal. Doch, 1500 supporters van den iendracht en 1500 op den okapi is 3000man. Tel daar de (jeugd)spelers, ouders, passieve supporters, plaatselijke sponsors,... enzovoort bij en je komt al rap op 5000betrokken personen, of dus 6% van de aalstenaars. Dat is toch niet mis lijkt mij. Ze bouwen en renoveren rusthuizen dat het niet schoon is om zien (en niet volledig gesubsidieerd), maar bij mijn weten bieden die geen plaats voor 5000 bejaarden. En dat gebeurt ook met ons belastingsgeld. Dus waarom kiezen voor rusthuizen en niet voor sport? Omdat er een probleem van vergrijzing is? Das just, maar ons PC-stadion heeft geen last meer van vergrijzing, dat is al aan 't zweven tussen leven en dood, maar reanimeren staat niet in de agenda van onze politiekers want 't is 'maar' voetbal... of basket... of... Dat slaat nu toch nergens op hé ... Ik denk dat ge op uwen ouden dag content gaat zijn als er een deftig rusthuis zult vinden.. Ondank al die subsidies is dat trouwens al kostelijk genoeg, dat zouden ze dan in een voetbalstadion moeten steken? Hoe denkt ge dat ze in Gent dat stadion betaald hebben? Met belastinggeld? Misschien valt dat nog te combineren, een stadion en een rusthuis |
| 17 Jun 2015, 8:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dani schreef: Jeroen schreef: Timoilsjt schreef: 't is inderdaad 'maar' voetbal. Doch, 1500 supporters van den iendracht en 1500 op den okapi is 3000man. Tel daar de (jeugd)spelers, ouders, passieve supporters, plaatselijke sponsors,... enzovoort bij en je komt al rap op 5000betrokken personen, of dus 6% van de aalstenaars. Dat is toch niet mis lijkt mij. Ze bouwen en renoveren rusthuizen dat het niet schoon is om zien (en niet volledig gesubsidieerd), maar bij mijn weten bieden die geen plaats voor 5000 bejaarden. En dat gebeurt ook met ons belastingsgeld. Dus waarom kiezen voor rusthuizen en niet voor sport? Omdat er een probleem van vergrijzing is? Das just, maar ons PC-stadion heeft geen last meer van vergrijzing, dat is al aan 't zweven tussen leven en dood, maar reanimeren staat niet in de agenda van onze politiekers want 't is 'maar' voetbal... of basket... of... Dat slaat nu toch nergens op hé ... Ik denk dat ge op uwen ouden dag content gaat zijn als er een deftig rusthuis zult vinden.. Ondank al die subsidies is dat trouwens al kostelijk genoeg, dat zouden ze dan in een voetbalstadion moeten steken? Hoe denkt ge dat ze in Gent dat stadion betaald hebben? Met belastinggeld? Misschien valt dat nog te combineren, een stadion en een rusthuis Van stadions met serviceflats zijn er denk ik voorbeelden (of toch zeker plannen) |
| 17 Jun 2015, 8:34 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: Dani schreef: Jeroen schreef: Dat slaat nu toch nergens op hé ... Ik denk dat ge op uwen ouden dag content gaat zijn als er een deftig rusthuis zult vinden.. Ondank al die subsidies is dat trouwens al kostelijk genoeg, dat zouden ze dan in een voetbalstadion moeten steken? Hoe denkt ge dat ze in Gent dat stadion betaald hebben? Met belastinggeld? Misschien valt dat nog te combineren, een stadion en een rusthuis Van stadions met serviceflats zijn er denk ik voorbeelden (of toch zeker plannen) Dat ze zo een stadion maar neerzetten met serviceflat, supermarkt en alles wat een mens nodig heeft, ik laat me direct opschrijven. Tussendoor wat klussen in het stadion en wat gaan uitrusten in het clubhouse. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Jun 2015, 17:33 |
|
|
forumlegende
Jeroen schreef: Timoilsjt schreef: Verbechio schreef: Het blijft ook "maar" voetbal hé. Hiermee de volledige stadswerking willen blokkeren lijkt mij meer dan een brug te ver. 't is inderdaad 'maar' voetbal. Doch, 1500 supporters van den iendracht en 1500 op den okapi is 3000man. Tel daar de (jeugd)spelers, ouders, passieve supporters, plaatselijke sponsors,... enzovoort bij en je komt al rap op 5000betrokken personen, of dus 6% van de aalstenaars. Dat is toch niet mis lijkt mij. Ze bouwen en renoveren rusthuizen dat het niet schoon is om zien (en niet volledig gesubsidieerd), maar bij mijn weten bieden die geen plaats voor 5000 bejaarden. En dat gebeurt ook met ons belastingsgeld. Dus waarom kiezen voor rusthuizen en niet voor sport? Omdat er een probleem van vergrijzing is? Das just, maar ons PC-stadion heeft geen last meer van vergrijzing, dat is al aan 't zweven tussen leven en dood, maar reanimeren staat niet in de agenda van onze politiekers want 't is 'maar' voetbal... of basket... of... Dat slaat nu toch nergens op hé ... Ik denk dat ge op uwen ouden dag content gaat zijn als er een deftig rusthuis zult vinden.. Ondank al die subsidies is dat trouwens al kostelijk genoeg, dat zouden ze dan in een voetbalstadion moeten steken? Hoe denkt ge dat ze in Gent dat stadion betaald hebben? Met belastinggeld? Waar ik met mijn statement naartoe wil is gewoon 't feit dat men dikwijls aanhaalt dat eendracht aalst en zijn supporters met inbegrip van andere sportclubs niet groot genoeg is om belastingsgeld in te pompen, maar er blijkbaar wel geld is voor rusthuizen. En ok, als ik oud ben zal ik misschien blij zijn dat er rusthuizen zijn. Doch, nu ben ik jong en zou ik heel blij zijn met een fuifzaal, een baskettempel, een voetbalstadion, een recreatief zwembad,... Helaas hebben die klojo 's van politici de Keizershallen meer dan 10 jaar geleden al afgebroken en is er sindsdien niets in de plaats gekomen. Blijft den iendracht en den basket op hun honger zitter en moet je met uw kleine kinderen nor Deiremonne terekken als ge wilt gaan zwemmen. Er gaat naar mijn mening in verhouding veel geld in Aalst naar bejaardenzorg, maar zeer weinig naar sport en verenigingsleven (=alle leeftijdscategoriën in vertegenwoordigd) in verhouding met de potentiële groep gebruikers. En daar kan ik mij niet akkoord mee verklaren. Rusthuizen mogen als paddestoelen uit de grond rijzen want er is een plaatsgebrek, akkoord. Maar dan mogen gelijktijdig ook voetbalstadions, baskettempels, recreatieve zwembaden waar kleine kinderen ook welkom zijn, fuifzalen in alle formaten,... ook uit de grond rijzen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Jun 2015, 13:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
SFEERVAK IN DE HOOFDTRIBUNE KOMT ER AAN
MAANDAG 10 AUGUSTUS 2015 - 18u04 De raad van bestuur heeft deze namiddag het voorstel van de vzw Supporters Eendracht Aalst om een sfeervak te maken in vak E van de zittribune goedgekeurd, op voorwaarde dat er een honderdtal supporters deel gaan uitmaken van het sfeervak. Sinds de afbraak van onze legendarische staantribune kon onze twaalfde man tijdens de wedstrijden niet meer zo nadrukkelijk op het voorplan treden. Het clubbestuur en de vzw Supporters Eendracht Aalst willen nu de sfeer van weleer terugbrengen in het Pierre Cornelisstadion. De oefenwedstrijden tegen AA Gent en Cercle Brugge waren daar reeds geslaagde repetities van. De supporters hopen onze verjongde ploeg hiermee een extra duw in de rug te geven. Het sfeervak komt in een deel van vak E, de abonnementsprijs zal er 180 euro bedragen. Tickets op de wedstrijddag zullen verkocht worden voor zover er nog plaatsen zijn in het sfeervak. Supporters met een abonnement in vak K kunnen nog wijzigen indien zij dat wensen, mits een opleg van 60 euro. De club zal contact opnemen met de huidige abonnees uit vak E. Zij die niet naast het sfeervak wensen te zitten krijgen een volwaardig alternatief aangeboden. De makkelijkste manier om een abonnement te bestellen is via deze website. Op de abonnementspagina kan je nog eens een overzicht van de tarieven bekijken, daar kan je verder doorklikken naar de bestelpagina. Vermeld zeker "sfeervak" bij je reservering in vak E. De betaling gebeurt per overschrijving. Je kan ook terecht op het clubsecretariaat elke weekdag van 13u tot 17u30. Daar kan contant of via bancontact betaald worden. Iendracht veroit! |
| 10 Aug 2015, 19:30 |
|
|
Junior
Als ik da zo zie is er plaats genoeg in aalst. Er zal misschien bestemmingswijziging nodig zijn, maar dat is kwestie van aanvragen he... tis nu de moment.... vooraleer we terug in betaald voetbal zitten duurt het nog zeker 5 jaar. Geef ons hoop! Stadsbestuur speel geen machtspelletjes! Wij hoeven geen stadion van 20.000 man. Een modern multifunctioneel stadion van 10.000 zou al de max zijn. Wij zijn gent niet, niewaar....
De enige uitweg is uitzicht op een nieuw stadion. Lotj ons dromen.... Lieve heer vergeef onze zonden, net als wij de zonden van onzen burgemeester, die de grond van ons stadion verkocht, dan zullen vergeven! ![]() |
| 11 Aug 2015, 14:53 |
|
|
forumlegende
Nosferatu schreef: Als ik da zo zie is er plaats genoeg in aalst. Er zal misschien bestemmingswijziging nodig zijn, maar dat is kwestie van aanvragen he... tis nu de moment.... vooraleer we terug in betaald voetbal zitten duurt het nog zeker 5 jaar. Geef ons hoop! Stadsbestuur speel geen machtspelletjes! Wij hoeven geen stadion van 20.000 man. Een modern multifunctioneel stadion van 10.000 zou al de max zijn. Wij zijn gent niet, niewaar.... De enige uitweg is uitzicht op een nieuw stadion. Lotj ons dromen.... Lieve heer vergeef onze zonden, net als wij de zonden van onzen burgemeester, die de grond van ons stadion verkocht, dan zullen vergeven! ![]() Voor een stadion van 10.000 supporters is er zelfs op de huidige locatie voldoende ruimte. Dan bespaar je nog eens massa 's tijd vanwege een zeer beperkte vergunningsprocedure (enkel bouwvergunning, geen RUP, en normaalgezien ook geen MER of zeer beperkt). In theorie kan je volgend tussenseizoen reeds de eerste nieuwe tribune bouwen, ne nieuwe K. Niet meer dan dat. Dat is een goedkope tribune, en uw aantal stadionplaatsen stijgt meteen met 4000 tot 6000 plaatsen, afhankelijk van een aantal factoren waarvan ik niet op de hoogte ben zoals: maximaal toegelaten bouwhoogte, aantal en breedte brandgangen, grootte buffervak,... Hierin steek je deftige kantines en sanitair. Je kan ze zelfs zo bouwen dat uitbreiding erbovenop met een zittribune tot de bouwtechnische mogelijkheden behoort. Als er ooit nog eens geld is, renoveer je de huidige zittribune. Bij voorkeur een volledig nieuwe (=beste oplossing op lange termijn) doch ik vrees dat 2 nieuwe tribunes een utopie is. Zelfs om te hopen dat er 1 nieuwe komt moet ge eigenlijk al zot zijn, maar goed, da 's 't voordeel van Oilsjteneer te zijn, we zijn goe zot Alles hangt af van the goodwill van de huidige en toekomstige stadsbesturen. En die goodwill is onlosmakelijk verbonden aan welk bestuur op dat moment de touwtjes binnen onze club in handen heeft. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Aug 2015, 15:58 |
|
|
Ancien
Timoilsjt schreef: Nosferatu schreef: Als ik da zo zie is er plaats genoeg in aalst. Er zal misschien bestemmingswijziging nodig zijn, maar dat is kwestie van aanvragen he... tis nu de moment.... vooraleer we terug in betaald voetbal zitten duurt het nog zeker 5 jaar. Geef ons hoop! Stadsbestuur speel geen machtspelletjes! Wij hoeven geen stadion van 20.000 man. Een modern multifunctioneel stadion van 10.000 zou al de max zijn. Wij zijn gent niet, niewaar.... De enige uitweg is uitzicht op een nieuw stadion. Lotj ons dromen.... Lieve heer vergeef onze zonden, net als wij de zonden van onzen burgemeester, die de grond van ons stadion verkocht, dan zullen vergeven! ![]() Voor een stadion van 10.000 supporters is er zelfs op de huidige locatie voldoende ruimte. Dan bespaar je nog eens massa 's tijd vanwege een zeer beperkte vergunningsprocedure (enkel bouwvergunning, geen RUP, en normaalgezien ook geen MER of zeer beperkt). In theorie kan je volgend tussenseizoen reeds de eerste nieuwe tribune bouwen, ne nieuwe K. Niet meer dan dat. Dat is een goedkope tribune, en uw aantal stadionplaatsen stijgt meteen met 4000 tot 6000 plaatsen, afhankelijk van een aantal factoren waarvan ik niet op de hoogte ben zoals: maximaal toegelaten bouwhoogte, aantal en breedte brandgangen, grootte buffervak,... Hierin steek je deftige kantines en sanitair. Je kan ze zelfs zo bouwen dat uitbreiding erbovenop met een zittribune tot de bouwtechnische mogelijkheden behoort. Als er ooit nog eens geld is, renoveer je de huidige zittribune. Bij voorkeur een volledig nieuwe (=beste oplossing op lange termijn) doch ik vrees dat 2 nieuwe tribunes een utopie is. Zelfs om te hopen dat er 1 nieuwe komt moet ge eigenlijk al zot zijn, maar goed, da 's 't voordeel van Oilsjteneer te zijn, we zijn goe zot Alles hangt af van the goodwill van de huidige en toekomstige stadsbesturen. En die goodwill is onlosmakelijk verbonden aan welk bestuur op dat moment de touwtjes binnen onze club in handen heeft. Voor de gezelligheid zal een stadion van 1000 man in de toekomst ruim voldoende zijn, misschien moeten we binnenkort op den osbroeck gaan spelen en 't is daar nog gezond ook voor de klein kadeekes. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 11 Aug 2015, 17:22 |
|
| Pagina 306 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 304 305 306 307 308 … 462 Volgende |