|
|
| Pagina 292 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 290 291 292 293 294 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Artikels
El Corredor (Light) schreef: De Jean schreef: El Corredor (Light) schreef: als je nu ook ziet dat ze weer een blik testers moeten opentrekken. Al jaren hetzelfde liedje. Die testers dat kan ik deze keer nog wel begrijpen. Als ge een paar dagen voor de competitie start nog niet weet in welke klasse ge moet spelen. Maar feit is wel dat dit al een heel aantal seizoenen een groot probleem is. En de verantwoordelijken hiervoor ontspringen elke keer weer de dans. uw huiswerk of database moet klaar zijn als het seizoen nog bezig is. ![]() Yep, maar in deze vind ik De Jean wel een punt hebben want je kan 30 spitsen in uw huiswerk gestopt hebben die intussen niet echt meer staan te popelen om bij de club aan de slag te gaan... En die hervormingen maken het er ook niet gemakkelijker op natuurlijk... Plus: in normale omstandigheden lag uw targetman wel nog voor een jaar vast hé... Dat je dan nu dat specifieke profiel niet op 1, 2, 3 tevoorschijn kan toveren, kan ik nog inkomen... Zeker op 17 augustus zijnde... Ik ben persoonlijk al blij dat er eerst (medisch) getest zal worden ipv in te gaan op praatjes van makelaars allerhande... Nog niet zo lang geleden had Gauthier hier gegarandeerd al getekend en zaten we al met een probleem nog voor alles goed en wel was begonnen... Nu is het een streep door de rekening qua profiel maar niks meer en dat op zich is al een verbetering... |
| 17 Aug 2015, 8:58 |
|
|
Ancien
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: De Jean schreef: Die testers dat kan ik deze keer nog wel begrijpen. Als ge een paar dagen voor de competitie start nog niet weet in welke klasse ge moet spelen. Maar feit is wel dat dit al een heel aantal seizoenen een groot probleem is. En de verantwoordelijken hiervoor ontspringen elke keer weer de dans. uw huiswerk of database moet klaar zijn als het seizoen nog bezig is. ![]() Yep, maar in deze vind ik De Jean wel een punt hebben want je kan 30 spitsen in uw huiswerk gestopt hebben die intussen niet echt meer staan te popelen om bij de club aan de slag te gaan... En die hervormingen maken het er ook niet gemakkelijker op natuurlijk... Plus: in normale omstandigheden lag uw targetman wel nog voor een jaar vast hé... Dat je dan nu dat specifieke profiel niet op 1, 2, 3 tevoorschijn kan toveren, kan ik nog inkomen... Zeker op 17 augustus zijnde... Ik ben persoonlijk al blij dat er eerst (medisch) getest zal worden ipv in te gaan op praatjes van makelaars allerhande... Nog niet zo lang geleden had Gauthier hier gegarandeerd al getekend en zaten we al met een probleem nog voor alles goed en wel was begonnen... Nu is het een streep door de rekening qua profiel maar niks meer en dat op zich is al een verbetering... Als ge bijna gans de kern verkoopt hebt ge natuurlijk veel huiswerk, maar me dunkt als het kwestie van verkopen is hun huiswerk veel vlugger gemaakt is, nu nog eens VDHoeven verkocht ben eens nieuwsgierig wat er allemaal in de plaats gaat komen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Aug 2015, 12:31 |
|
|
forumlegende
Als het huiswerk door onze club gemaakt is, wees dan maar zeker dat het door ma of pa gebeurd is.
|
| 17 Aug 2015, 13:56 |
|
|
forumlegende
Interview met Gilles De Bilde in Goeiedag.
DIe is nog maar 44, dus zal wel nog meekunnen. ![]() |
| 20 Aug 2015, 20:35 |
|
|
Freak
Sportief staat er druk op de ketel bij Eendracht dat na een resem gelijke spelen in de thuispartijen tegen Oudenaarde en Londerzeel de volle buit moet pakken om de kloof met de beoogde top zes te dichten. Voorzitter Frank De Roose maakt zich sterk dat Aalst volgend seizoen in de Superliga kan spelen. ‘Vooreerst moeten we er nu sportief voor zorgen dat we in de voorwacht van derde klasse geraken. Op Bornem gaven we in twaalf minuten nog een 1-4-bonus prijs wat om een reactie vraagt. Ik reken op een 7 op 9 in het komende drieluik.‘Voor de scouting rekenen we vooralsnog op onze coach Regi Van Acker. Ik stelde onze coach drie verschillende scouts voor, maar Regi wees die telkens af. We zoeken verder naar de geschikte kandidaat terwijl Van Acker in afwachting zelf scout. Hij deed zijn huiswerk trouwens blijkbaar goed, want we leidden met 1-4 tot plots het licht uitging bij sommige spelers.‘De Superliga mag financieel geen probleem zijn voor Eendracht. Zelfs voor de eerste klasse B zouden we klaar geweest zijn, want we hadden een oplossing voor de drie gestelde bijkomende voorwaarden. Het aantal zitjes zou uitgebreid worden met 300, het veld zou twee meter verbreed worden en we zouden een lichtinstallatie huren zodat we de vereiste 800 lux haalden. Voor de Superliga zijn deze eisen niet nodig.‘We kunnen ons dus helemaal focussen op het sportieve plaatje. Tegen Oudenaarde moeten we zondag eindelijk nog eens de volle buit pakken.’hnb
|
| 25 Sep 2015, 8:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Waar blijft die kerel de energie halen om zo'n onzin uit te kramen. Bijna bewonderenswaardig eigenlijk.
|
| 25 Sep 2015, 9:54 |
|
|
forumlegende
Eens benieuwd naar de krant van morgen.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 25 Sep 2015, 10:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
De Jean schreef: Waar blijft die kerel de energie halen om zo'n onzin uit te kramen. Bijna bewonderenswaardig eigenlijk. De lof der zotheid _________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Sep 2015, 10:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
een betere oplossing ware dat FDR zijn schup afkuiste zodat er aan de toekomst kan gewerkt worden met een bekwame ploeg.
Wat een onzin kraamt die uit zeg. Eigenlijk lacht die ons eens goed uit. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 25 Sep 2015, 11:21 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
El Corredor (Light) schreef: Eens benieuwd naar de krant van morgen. Ik heb zo het gevoel dat jij al het een of ander weet... |
| 25 Sep 2015, 12:51 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: Eens benieuwd naar de krant van morgen. nodeloos: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... rant.dhtml ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Sep 2015, 13:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: Sportief staat er druk op de ketel bij Eendracht dat na een resem gelijke spelen in de thuispartijen tegen Oudenaarde en Londerzeel de volle buit moet pakken om de kloof met de beoogde top zes te dichten. Voorzitter Frank De Roose maakt zich sterk dat Aalst volgend seizoen in de Superliga kan spelen. ‘Vooreerst moeten we er nu sportief voor zorgen dat we in de voorwacht van derde klasse geraken. Op Bornem gaven we in twaalf minuten nog een 1-4-bonus prijs wat om een reactie vraagt. Ik reken op een 7 op 9 in het komende drieluik.‘Voor de scouting rekenen we vooralsnog op onze coach Regi Van Acker. Ik stelde onze coach drie verschillende scouts voor, maar Regi wees die telkens af. We zoeken verder naar de geschikte kandidaat terwijl Van Acker in afwachting zelf scout. Hij deed zijn huiswerk trouwens blijkbaar goed, want we leidden met 1-4 tot plots het licht uitging bij sommige spelers.‘De Superliga mag financieel geen probleem zijn voor Eendracht. Zelfs voor de eerste klasse B zouden we klaar geweest zijn, want we hadden een oplossing voor de drie gestelde bijkomende voorwaarden. Het aantal zitjes zou uitgebreid worden met 300, het veld zou twee meter verbreed worden en we zouden een lichtinstallatie huren zodat we de vereiste 800 lux haalden. Voor de Superliga zijn deze eisen niet nodig.‘We kunnen ons dus helemaal focussen op het sportieve plaatje. Tegen Oudenaarde moeten we zondag eindelijk nog eens de volle buit pakken.’hnb Dit stukje proza toont nogmaals op pijnlijke wijze aan wat voor iemand FDR is. Een fantast die al jaren alle voeling met de realiteit kwijt is en blijft geloven in zijn eigen onzin en leugens. Het lezen van dergelijke bullshit steunt me in mijn beslissing om dit seizoen (de twee matchen tegen Rendac buiten beschouwing gelaten) geen stap meer in het stadion te zetten en geen euro meer te spenderen aan onze voorzitter en zijn gevolg. |
| 25 Sep 2015, 15:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Ben voor interventie's met de ambu al paar keer naar "De Zoete Nood Gods" moeten rijden in Lede, en ik kan jullie verzekeren daar zitten er veel vast die er eigenlijk beter aan toe zijn dan onze voorzitter!!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Sep 2015, 15:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tja , zolang er geen duidelijk signaal van de supporters komt , met dat bedoel ik niet enkel een spandoek hangen tegen tbestuur en braafjes jullie ingangsticket betalen bij elke thuismatch zal er geen reet veranderen zelle......
|
| 26 Sep 2015, 16:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Petroe69 schreef: waly 2 schreef: Sportief staat er druk op de ketel bij Eendracht dat na een resem gelijke spelen in de thuispartijen tegen Oudenaarde en Londerzeel de volle buit moet pakken om de kloof met de beoogde top zes te dichten. Voorzitter Frank De Roose maakt zich sterk dat Aalst volgend seizoen in de Superliga kan spelen. ‘Vooreerst moeten we er nu sportief voor zorgen dat we in de voorwacht van derde klasse geraken. Op Bornem gaven we in twaalf minuten nog een 1-4-bonus prijs wat om een reactie vraagt. Ik reken op een 7 op 9 in het komende drieluik.‘Voor de scouting rekenen we vooralsnog op onze coach Regi Van Acker. Ik stelde onze coach drie verschillende scouts voor, maar Regi wees die telkens af. We zoeken verder naar de geschikte kandidaat terwijl Van Acker in afwachting zelf scout. Hij deed zijn huiswerk trouwens blijkbaar goed, want we leidden met 1-4 tot plots het licht uitging bij sommige spelers.‘De Superliga mag financieel geen probleem zijn voor Eendracht. Zelfs voor de eerste klasse B zouden we klaar geweest zijn, want we hadden een oplossing voor de drie gestelde bijkomende voorwaarden. Het aantal zitjes zou uitgebreid worden met 300, het veld zou twee meter verbreed worden en we zouden een lichtinstallatie huren zodat we de vereiste 800 lux haalden. Voor de Superliga zijn deze eisen niet nodig.‘We kunnen ons dus helemaal focussen op het sportieve plaatje. Tegen Oudenaarde moeten we zondag eindelijk nog eens de volle buit pakken.’hnb Dit stukje proza toont nogmaals op pijnlijke wijze aan wat voor iemand FDR is. Een fantast die al jaren alle voeling met de realiteit kwijt is en blijft geloven in zijn eigen onzin en leugens. Het lezen van dergelijke bullshit steunt me in mijn beslissing om dit seizoen (de twee matchen tegen Rendac buiten beschouwing gelaten) geen stap meer in het stadion te zetten en geen euro meer te spenderen aan onze voorzitter en zijn gevolg. geen epistel over zijn ideeën en verhalen , maar k zou gewoon 1 vraagje hebben voor fdr dan .... waar zouden ze die 300 zitjes dan ergens zetten?? t enige dat de laatste jaren is gedaan aan dat stadion is er den helft van (moeten) afbreken.....of gaan ze op 't veld van meldert e groot scherm zetten voor de tribune misschien zodat ge ook van daar de thuismatchen kunt volgen? ![]() |
| 26 Sep 2015, 21:31 |
|
| Pagina 292 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 290 291 292 293 294 … 497 Volgende |