|
|
| Pagina 308 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 306 307 308 309 310 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Stadion
luque schreef: Wat de oorzaak/strategie van een ander zijn prijsbeleid is, interesseert mij niet. Irrelevant. De prijzen die hier worden gehanteerd zijn er over. Punt. Daar valt zelfs niet over te discussiëren. Dat prijsbeleid hier is nu ook niet plots uit de lucht komen vallen hé... Bij de meeste andere derdeklassers kunnen ze wel ietwat normale tarieven hanteren. Maar hier lukt dat niet want er moeten enkele puttekes gevuld worden. Dat het bestuur er maar niet schijnt in te slagen om een gezond beleid te voeren, blijkbaar a la bonheur. Maar o wee als je durft op te werpen dat een los ticket onevenredig prijzig is ? Mijns inziens heeft het ene wel degelijk met het andere te maken hoor. Verwaarloosbaar verband tussen prijzen en de toeschouwersaantallen in Aalst DT? Ik zou het echt niet weten. Zijn daar aantoonbare cijfers van dan? Wat ik wel weet is dat er veel (gelegenheids)supporters zich bij ons een hoedje schrikken als ze deze prijzen horen en dat dat ook zijn weerslag heeft op het aantal kijklustigen. Het bewijs daarvan moet je niet in cijfers zoeken, kijk gewoon eens rond in onze tribunes. Dus zeg je zelf weer: als de prijzen "normaler" worden, komt het volk terug en dat is net wat ik betwijfel... Was mijn punt 2 uit mijn vorige post... Als het prijsbeleid van een ander u niet interesseert, het zelf stipuleert als "irrelevant", gebruik het dan ook niet als vergelijkingspunt voor de bij Eendracht Aalst geldende prijzen in uw "kritiekpost" hé...Dat is het eerste punt waar ik op reageerde. That's all I was saying... En dat gemelk over putjesvullen wordt stilaan eenzelfde slagzin als wat politiekers gebruiken om snel te scoren bij hun achterban: precies of Eendracht Aalst is een alleenstaand geval... Hetzelfde over de kritiek op het prijsbeleid: je geeft zelf aan dat het niet recent is dat probleem, maar je gooit het er gemakshalve wel nog eens bij... Ik blijf er mij elke dag nog meer over verbazen dat er pakweg de laatste drie jaar vollen tuup geklaagd wordt over hoe slecht het allemaal toch is op den Iendracht terwijl het eigenlijk door de band genomen nooit anders is geweest aan de Bredestraat... Alleen is het nu precies "in" om mee te doen met het gezaag terwijl ze vroeger met hun ogen toe langs alle kanten werden genaaid door hun "club" terwijl ze er zelf bijstonden maar hun mond hielden... En dan nu allemaal wat komen zagen wat er met "hun/mijn" club allemaal gebeurt... Sorry zenne... Wat dat element voor de prijs van een los ticket betreft: mja, kan best maar is anderzijds wel een manier om uw abonnementen beter te doen verkopen... En de return daarvan heb je wel min of meer in de hand, terwijl de return op die losse tickets nauwelijks te voorzien zijn... Dus daar kan ik de club wel in volgen... Laatst gewijzigd door DT op 07 Sep 2015, 14:22, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Sep 2015, 13:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Even een relaas proberen te schetsen wat er vorige week vrijdag, gisteren en vandaag gebeurde:
Ik bel vrijdag naar het secretariaat om te vragen of de gratis abonnementen van mijn 2 jongste kinderen (9j en 11j) van vak K ook omgezet moeten worden naar vak E. Ze gaan ook al verschillende jaren naar 'n Iendracht, staan graag bij hun grote broer en kennen daar ook verschillende andere supporters. Vriendelijke stem: "Inderdaad, dat moet en kan (gratis) veranderd worden." Wegens op verlof en werken tijdens de kantooruren vorige week kon ik nog niet naar het secretariaat gaan om die te veranderen. De mens verzekerde mij dat dit geen probleem was: "Vraag gewoon een gratis ticket aan het loket" en de kous was af. Gisteren aangekomen bleek dat ze elk €17 moesten betalen.... Ze zijn dus wijselijk met mij meegekomen naar de K.... Telefoontje daarjuist: "Het sfeervak is niet bestemd voor kinderen." Ik: "Tenzij ge betaalt!!" Hij: "Gaat gij uw kinderen in een vak zetten waar mensen staan die niet alleen komen om sfeer te maken?" Enfin, na nog wat woorden te "wisselen" zei hij dat het bestuur beslist had (vrijdagavond? zaterdag?zondagmorgen?) dat er geen kinderen toegelaten zijn in sfeervak E. Moraal van het (bestuurs)verhaal: Kinderen zijn niet welkom in vak E tenzij ge de volle pot betaalt!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 07 Sep 2015, 14:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Schepper schreef: Even een relaas proberen te schetsen wat er vorige week vrijdag, gisteren en vandaag gebeurde: Ik bel vrijdag naar het secretariaat om te vragen of de gratis abonnementen van mijn 2 jongste kinderen (9j en 11j) van vak K ook omgezet moeten worden naar vak E. Ze gaan ook al verschillende jaren naar 'n Iendracht, staan graag bij hun grote broer en kennen daar ook verschillende andere supporters. Vriendelijke stem: "Inderdaad, dat moet en kan (gratis) veranderd worden." Wegens op verlof en werken tijdens de kantooruren vorige week kon ik nog niet naar het secretariaat gaan om die te veranderen. De mens verzekerde mij dat dit geen probleem was: "Vraag gewoon een gratis ticket aan het loket" en de kous was af. Gisteren aangekomen bleek dat ze elk €17 moesten betalen.... Ze zijn dus wijselijk met mij meegekomen naar de K.... Telefoontje daarjuist: "Het sfeervak is niet bestemd voor kinderen." Ik: "Tenzij ge betaalt!!" Hij: "Gaat gij uw kinderen in een vak zetten waar mensen staan die niet alleen komen om sfeer te maken?" Enfin, na nog wat woorden te "wisselen" zei hij dat het bestuur beslist had (vrijdagavond? zaterdag?zondagmorgen?) dat er geen kinderen toegelaten zijn in sfeervak E. Moraal van het (bestuurs)verhaal: Kinderen zijn niet welkom in vak E tenzij ge de volle pot betaalt!! ![]() Kan idd niet en zou ik dan ook wel melden aan de manager, temeer dat de prijs voor een los ticket voor de E, EUR 14 bedraagt ipv EUR 17... |
| 07 Sep 2015, 14:12 |
|
|
forumlegende
Ongeacht of er nu gemekkerd en gemelkt wordt of wat dan ook over het rotslechte bestuur, de prijzen zijn gewoon te hoog. Punt.
|
| 07 Sep 2015, 15:00 |
|
|
toevallige voorbijganger
tympanum2 schreef: Ongeacht of er nu gemekkerd en gemelkt wordt of wat dan ook over het rotslechte bestuur, de prijzen zijn gewoon te hoog. Punt. Inderdaad. Dit is niet normaal dat er zulke hoge inkomprijzen gevraagd worden. Ik geeft toe, ik kom niet meer kijken, ook niet nu zondag om verschillende redenen: * ik weet vandaag nog niet of ik zondag wel KAN komen kijken wegens privéredenen. Dus als de loketten zondag niet open zijn en ik kan wel... * ik geen zotte prijzen betaal voor wat potteke stamp in 3de klasse * ik afronten en hartzeer heb om ons "stadion" zo te zien aftakelen. Ok de K was versleten maar dit is toch geen oplossing??? * ons bestuur op geen KL*TEN meer trekt en onze dierbare club een schip is die maar wat zwalpt zonder een duidelijke koers te varen. Hierboven nogmaals een voorbeeld om aan klantenbinding te doen * ben al meer dan 25 jaar supporter en ik het beu ben om altijd maar voorgelogen te worden door de personen die het altijd zo goed gemeend hebben met de club (buiten een handvol sponsors en de supporters) En op de prijs terug te komen, ben vorige week gaan kijken in 1ste provinciale, € 7 inkom. Voor alle duidelijkheid, het was een zitplaats. In mijn hart ben ik voor altijd maar wat er de laatste maanden (jaren) is gebeurd is niet meer voor mij ![]() |
| 07 Sep 2015, 15:14 |
|
|
toevallige voorbijganger
nog aan toevoegen:
Ik ben geen successupporter, heb jaren geleden onze club ook nog gevolgd van Opwijk tot in Wielsbeke en van Opstal tot in Brakel...In de kou staan aanschuiven voor een ticketje op Dender (bekermatch) enz maar toen was er nog hoop en een toekomst. Heb me kapot gelachen van de sfeer in de tribunes omdat iedereen nog met zijn volle goesting kwam kijken en iedereen erin geloofde Maar er was iemand die zei: trop is teveel en teveel is trop ![]() |
| 07 Sep 2015, 15:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: luque schreef: Wat de oorzaak/strategie van een ander zijn prijsbeleid is, interesseert mij niet. Irrelevant. De prijzen die hier worden gehanteerd zijn er over. Punt. Daar valt zelfs niet over te discussiëren. Dat prijsbeleid hier is nu ook niet plots uit de lucht komen vallen hé... Bij de meeste andere derdeklassers kunnen ze wel ietwat normale tarieven hanteren. Maar hier lukt dat niet want er moeten enkele puttekes gevuld worden. Dat het bestuur er maar niet schijnt in te slagen om een gezond beleid te voeren, blijkbaar a la bonheur. Maar o wee als je durft op te werpen dat een los ticket onevenredig prijzig is ? Mijns inziens heeft het ene wel degelijk met het andere te maken hoor. Verwaarloosbaar verband tussen prijzen en de toeschouwersaantallen in Aalst DT? Ik zou het echt niet weten. Zijn daar aantoonbare cijfers van dan? Wat ik wel weet is dat er veel (gelegenheids)supporters zich bij ons een hoedje schrikken als ze deze prijzen horen en dat dat ook zijn weerslag heeft op het aantal kijklustigen. Het bewijs daarvan moet je niet in cijfers zoeken, kijk gewoon eens rond in onze tribunes. Dus zeg je zelf weer: als de prijzen "normaler" worden, komt het volk terug en dat is net wat ik betwijfel... Was mijn punt 2 uit mijn vorige post... Als het prijsbeleid van een ander u niet interesseert, het zelf stipuleert als "irrelevant", gebruik het dan ook niet als vergelijkingspunt voor de bij Eendracht Aalst geldende prijzen in uw "kritiekpost" hé...Dat is het eerste punt waar ik op reageerde. That's all I was saying... En dat gemelk over putjesvullen wordt stilaan eenzelfde slagzin als wat politiekers gebruiken om snel te scoren bij hun achterban: precies of Eendracht Aalst is een alleenstaand geval... Hetzelfde over de kritiek op het prijsbeleid: je geeft zelf aan dat het niet recent is dat probleem, maar je gooit het er gemakshalve wel nog eens bij... Ik blijf er mij elke dag nog meer over verbazen dat er pakweg de laatste drie jaar vollen tuup geklaagd wordt over hoe slecht het allemaal toch is op den Iendracht terwijl het eigenlijk door de band genomen nooit anders is geweest aan de Bredestraat... Alleen is het nu precies "in" om mee te doen met het gezaag terwijl ze vroeger met hun ogen toe langs alle kanten werden genaaid door hun "club" terwijl ze er zelf bijstonden maar hun mond hielden... En dan nu allemaal wat komen zagen wat er met "hun/mijn" club allemaal gebeurt... Sorry zenne... Wat dat element voor de prijs van een los ticket betreft: mja, kan best maar is anderzijds wel een manier om uw abonnementen beter te doen verkopen... En de return daarvan heb je wel min of meer in de hand, terwijl de return op die losse tickets nauwelijks te voorzien zijn... Dus daar kan ik de club wel in volgen... Geen woorden in mijn mond leggen aub. Wat ik zeg is dat je volk wegjaagt middels dergelijke prijzen te hanteren. Toch een nuance. Kijk in de tribunes... En prijzen vergelijken doet nu eenmaal iedereen. Nogmaals, hoe andere clubs aan hun tarieven komen interesseert mij niet. Is in deze inderdaad irrelevant. Relevant is hetgeen je moet betalen. Je weegt een bedrag af tegen het aan te kopen product, en de kwaliteit ervan. Als ik het 'product' voetbal dat den Iéndracht mij heden ten dage aanbiedt (kostprijs, niveau, beleving, comfort,...) vergelijk met andere aanbieders staat dat in verhouding als dat ik 3 euro zou betalen aan een fles River spuitwater van den Aldi terwijl een fles Perrier maar 1 euro kost. Ben ik -en blijkbaar ik niet alleen zo te lezen- dan verkeerd mij daar toch enkele vragen bij te stellen? By the way, niks mis met Aldi spuitwater hé. Ik drink niets anders ![]() |
| 07 Sep 2015, 17:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Schepper schreef: Even een relaas proberen te schetsen wat er vorige week vrijdag, gisteren en vandaag gebeurde: Ik bel vrijdag naar het secretariaat om te vragen of de gratis abonnementen van mijn 2 jongste kinderen (9j en 11j) van vak K ook omgezet moeten worden naar vak E. Ze gaan ook al verschillende jaren naar 'n Iendracht, staan graag bij hun grote broer en kennen daar ook verschillende andere supporters. Vriendelijke stem: "Inderdaad, dat moet en kan (gratis) veranderd worden." Wegens op verlof en werken tijdens de kantooruren vorige week kon ik nog niet naar het secretariaat gaan om die te veranderen. De mens verzekerde mij dat dit geen probleem was: "Vraag gewoon een gratis ticket aan het loket" en de kous was af. Gisteren aangekomen bleek dat ze elk €17 moesten betalen.... Ze zijn dus wijselijk met mij meegekomen naar de K.... Telefoontje daarjuist: "Het sfeervak is niet bestemd voor kinderen." Ik: "Tenzij ge betaalt!!" Hij: "Gaat gij uw kinderen in een vak zetten waar mensen staan die niet alleen komen om sfeer te maken?" Enfin, na nog wat woorden te "wisselen" zei hij dat het bestuur beslist had (vrijdagavond? zaterdag?zondagmorgen?) dat er geen kinderen toegelaten zijn in sfeervak E. Moraal van het (bestuurs)verhaal: Kinderen zijn niet welkom in vak E tenzij ge de volle pot betaalt!! ![]() Kan idd niet en zou ik dan ook wel melden aan de manager, temeer dat de prijs voor een los ticket voor de E, EUR 14 bedraagt ipv EUR 17... Zowaar een koopje ! |
| 07 Sep 2015, 17:32 |
|
|
forumlegende
als je al 17 euro normaal begint te vinden voor een ticket voor pakweg E. Aalst-Sparta Petegem, tja waar hebben we het dan in godsnaam over?
Die hoge prijzen in vergelijking met andere ploegen hadden we in eerste, tweede en nu derde klasse. Is al jaren zo. En we worden al jaren slecht bestuurd, die twee gaan hand in hand. Bij ons zien ze hoge ticketprijzen en het opslaan van drank als structurele oplossingen voor geldproblemen. Deels uiteraard zo, maar zet een organisatie neer met iemand die wel kaas gegeten heeft van sponsoring, en je kan misschien wel schappelijke prijzen vragen. Of is het normaal dat mensen hun sponsoring stop zetten en die borden nog mooi langs de kant staan te "blinken"? Dat er mensen niet meer komen of compleet gedegouteerd geraakt zijn, ik begrijp dat. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 07 Sep 2015, 17:47 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: als je al 17 euro normaal begint te vinden voor een ticket voor pakweg E. Aalst-Sparta Petegem, tja waar hebben we het dan in godsnaam over? Die hoge prijzen in vergelijking met andere ploegen hadden we in eerste, tweede en nu derde klasse. Is al jaren zo. En we worden al jaren slecht bestuurd, die twee gaan hand in hand. Bij ons zien ze hoge ticketprijzen en het opslaan van drank als structurele oplossingen voor geldproblemen. Deels uiteraard zo, maar zet een organisatie neer met iemand die wel kaas gegeten heeft van sponsoring, en je kan misschien wel schappelijke prijzen vragen. Of is het normaal dat mensen hun sponsoring stop zetten en die borden nog mooi langs de kant staan te "blinken"? Dat er mensen niet meer komen of compleet gedegouteerd geraakt zijn, ik begrijp dat. Wel met dien verstande dat je voor dergelijke match wel niet verplicht bent om EUR 17 af te dokken natuurlijk... Als de club u zo na aan het hart ligt, heb je de kans om een abonnement aan te schaffen waar de kostprijs plots wel redelijk in lijn komt te liggen. Kom je niet altijd, kan je nog altijd staan voor EUR 10 wat ook de normale prijs is in derde... Je kan uw keuze dus nog wel altijd afstemmen natuurlijk, maar ja... Het is daar ook dat ik vind dat de discussie compleet irrelevant is... Eerst zeggen dat prijsbeleid van een ander u niet interesseert, maar het pakket dat je daarvoor dan krijgt, wel aan 100% gaan vergelijken met wat je bij Eendracht Aalst krijgt... Hoe ik mijn keuze zou bepalen inzake voetbal kijken, ligt anders omdat ik niet nadenk over waar krijg ik waar voor mijn geld. Als ik dat zou doen hé, schaf ik mij gewoon Telenet of Belgacom TV aan... Nergens beter dan thuis, alles bij de hand wat je nodig hebt en het kost u geen zak... Voilà... Dus: als den Iendracht speelt en ik kan ernaar toe, is de keuze nu eenmaal snel gemaakt... Ik kan heel makkelijk naar andere ploegen gaan kijken, maar ik weet op voorhand dat "mijn" beleving daar sowieso een pak minder gaat zijn omdat het nu eenmaal andere ploegen zijn die me sowieso minder doen... Andere mensen mogen gerust een andere keuze maken, maar laat het dan uit om af te komen met "wat is er van mijn club geworden" hé zeg... Je kan ook gewoon zeggen - als den Iendracht me aanbiedt wat Lokeren kan voor dezelfde prijs (goed wetende dat dat onmogelijk is), dan kies ik weer voor den Iendracht... Maar dan zit daar toch evenveel opportunisme in als wat het Eendracht-bestuur doet met de hoge ticketprijzen? Dus net zoals ik kan begrijpen dat mensen wegblijven, kan ik ook de strategie achter de prijzen op EA begrijpen... En iedereen bepaalt voor zichzelf of hij daarmee kan leven of niet... Laatst gewijzigd door DT op 07 Sep 2015, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Sep 2015, 18:06 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: als je al 17 euro normaal begint te vinden voor een ticket voor pakweg E. Aalst-Sparta Petegem, tja waar hebben we het dan in godsnaam over? Die hoge prijzen in vergelijking met andere ploegen hadden we in eerste, tweede en nu derde klasse. Is al jaren zo. En we worden al jaren slecht bestuurd, die twee gaan hand in hand. Bij ons zien ze hoge ticketprijzen en het opslaan van drank als structurele oplossingen voor geldproblemen. Deels uiteraard zo, maar zet een organisatie neer met iemand die wel kaas gegeten heeft van sponsoring, en je kan misschien wel schappelijke prijzen vragen. Of is het normaal dat mensen hun sponsoring stop zetten en die borden nog mooi langs de kant staan te "blinken"? Dat er mensen niet meer komen of compleet gedegouteerd geraakt zijn, ik begrijp dat. Wel met dien verstande dat je voor dergelijke match wel niet verplicht bent om EUR 17 af te dokken natuurlijk... Als de club u zo na aan het hart ligt, heb je de kans om een abonnement aan te schaffen waar de kostprijs plots wel redelijk in lijn komt te liggen. Kom je niet altijd, kan je nog altijd staan voor EUR 10 wat ook de normale prijs is in derde... Je kan uw keuze dus nog wel altijd afstemmen natuurlijk, maar ja... Hoe ik mijn keuze zou bepalen inzake voetbal kijken, ligt anders omdat ik niet nadenk over waar krijg ik waar voor mijn geld. Als ik dat zou doen hé, schaf ik mij gewoon Telenet of Belgacom TV aan... Nergens beter dan thuis, alles bij de hand wat je nodig hebt en het kost u geen zak... Voilà... Dus: als den Iendracht speelt en ik kan ernaar toe, is de keuze nu eenmaal snel gemaakt... Ik kan heel makkelijk naar andere ploegen gaan kijken, maar ik weet op voorhand dat "mijn" beleving daar sowieso een pak minder gaat zijn omdat het nu eenmaal andere ploegen zijn die me sowieso minder doen... Andere mensen mogen gerust een andere keuze maken, maar laat het dan uit om af te komen met "wat is er van mijn club geworden" hé zeg... Je kan ook gewoon zeggen - als den Iendracht me aanbiedt wat Lokeren kan voor dezelfde prijs (goed wetende dat dat onmogelijk is), dan kies ik weer voor den Iendracht... Maar dan zit daar toch evenveel opportunisme in als wat het Eendracht-bestuur doet met de hoge ticketprijzen? Dus net zoals ik kan begrijpen dat mensen wegblijven, kan ik ook de strategie achter de prijzen op EA begrijpen... En iedereen bepaalt voor zichzelf of hij daarmee kan leven of niet... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 07 Sep 2015, 18:24 |
|
|
forumlegende
Bomber schreef: El Corredor (Light) schreef: Of is het normaal dat mensen hun sponsoring stop zetten en die borden nog mooi langs de kant staan te "blinken"? Haha, ik denk te weten met wie jij soms gaat lopen ![]() ik kan uiteraard niet dieper in detail gaan, dat zou sluikreklame zijn, en daar doe ik nie aan mee _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 07 Sep 2015, 19:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
efkes melden dat ik met de eerste thuiswedstrijd tegen gent-zeehaven men dochter WEL meegenomen heb in vak E uiteraard met gratis ticket , indien ze de eerstevolgende weken nog eens wilt meekomen en ze mag niet binnen door dit belachelijke reden zal ik dan wijselijk onmiddellijk huiswaarts keren en kom ik dit seizoen niet meer terug! Dit zegt ook genoeg wat ze van hun eigen supporters vinden , een bende marginalen , hooligans en uitschot!
|
| 07 Sep 2015, 20:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
dus kinderen (13-14j oud) mogen geen sfeer maken in de tribunes , ik kan je verzekeren dat men dochter nog heviger is dan hare papa op da gebied
![]() |
| 07 Sep 2015, 20:06 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: DT schreef: El Corredor (Light) schreef: als je al 17 euro normaal begint te vinden voor een ticket voor pakweg E. Aalst-Sparta Petegem, tja waar hebben we het dan in godsnaam over? Die hoge prijzen in vergelijking met andere ploegen hadden we in eerste, tweede en nu derde klasse. Is al jaren zo. En we worden al jaren slecht bestuurd, die twee gaan hand in hand. Bij ons zien ze hoge ticketprijzen en het opslaan van drank als structurele oplossingen voor geldproblemen. Deels uiteraard zo, maar zet een organisatie neer met iemand die wel kaas gegeten heeft van sponsoring, en je kan misschien wel schappelijke prijzen vragen. Of is het normaal dat mensen hun sponsoring stop zetten en die borden nog mooi langs de kant staan te "blinken"? Dat er mensen niet meer komen of compleet gedegouteerd geraakt zijn, ik begrijp dat. Wel met dien verstande dat je voor dergelijke match wel niet verplicht bent om EUR 17 af te dokken natuurlijk... Als de club u zo na aan het hart ligt, heb je de kans om een abonnement aan te schaffen waar de kostprijs plots wel redelijk in lijn komt te liggen. Kom je niet altijd, kan je nog altijd staan voor EUR 10 wat ook de normale prijs is in derde... Je kan uw keuze dus nog wel altijd afstemmen natuurlijk, maar ja... Hoe ik mijn keuze zou bepalen inzake voetbal kijken, ligt anders omdat ik niet nadenk over waar krijg ik waar voor mijn geld. Als ik dat zou doen hé, schaf ik mij gewoon Telenet of Belgacom TV aan... Nergens beter dan thuis, alles bij de hand wat je nodig hebt en het kost u geen zak... Voilà... Dus: als den Iendracht speelt en ik kan ernaar toe, is de keuze nu eenmaal snel gemaakt... Ik kan heel makkelijk naar andere ploegen gaan kijken, maar ik weet op voorhand dat "mijn" beleving daar sowieso een pak minder gaat zijn omdat het nu eenmaal andere ploegen zijn die me sowieso minder doen... Andere mensen mogen gerust een andere keuze maken, maar laat het dan uit om af te komen met "wat is er van mijn club geworden" hé zeg... Je kan ook gewoon zeggen - als den Iendracht me aanbiedt wat Lokeren kan voor dezelfde prijs (goed wetende dat dat onmogelijk is), dan kies ik weer voor den Iendracht... Maar dan zit daar toch evenveel opportunisme in als wat het Eendracht-bestuur doet met de hoge ticketprijzen? Dus net zoals ik kan begrijpen dat mensen wegblijven, kan ik ook de strategie achter de prijzen op EA begrijpen... En iedereen bepaalt voor zichzelf of hij daarmee kan leven of niet... ![]() ElCoLi, DT snijdt wel degelijk enig hout. zeker in die laatste paragraaf. maar het doet pijn aan elk eendracht-hart dat we tot dit soort discussies zijn moeten afzakken. ik heb nog een foto die mijne pa van mij trok met zo ne polaroid foto vlak na het gelijkspel in de eindronde thuis tegen Lierse, de eerste match uit 2de die volledig op den televies kwam, dwergje Verlinden die die bom van Zakkas vanonder de lat haalde... ik sta daarop -als kind- te blijten van miserie omdat we niet over gaan met op de achtergrond een volgelopen Bredestraat in zwart-wit. en toch diejen (dikken wollen) sjaal omhoog houden... want er was toen nog altijd hoop, hoop op 'volgende keer zijn we er wel bij'. ik had misschien beter toch toen afgehaakt, de mooie jaren ten spijt. als je die volle tribunes van toen zag, die ambiance hoorde,... alle stads- en club- (en ZEKER DE HUIDIGE) besturen op nen hoop: schaamt ulle ! _________________ may the FORCE be with you. |
| 07 Sep 2015, 21:18 |
|
| Pagina 308 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 306 307 308 309 310 … 462 Volgende |