|
|
| Pagina 293 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 291 292 293 294 295 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Artikels
zwetzat schreef: een betere oplossing ware dat FDR zijn schup afkuiste zodat er aan de toekomst kan gewerkt worden met een bekwame ploeg. Wat een onzin kraamt die uit zeg. Eigenlijk lacht die ons eens goed uit. Akkoord! Maar wie neemt er de club over? Ik wil 10.000 EUR inleggen? Wie doet er mee? Ik veronderstel toch alle roepers die hier de voorbije maanden vrachtwagenladingen stront over FDR en zijn bestuur hebben uitgekieperd. Dus nogmaals, ... ik neem de club over, samen met een honderdtal "moedigen" die ongeveer 10.000 EUR willen inleggen. Dat ze zich nu bekend maken! |
| 26 Sep 2015, 21:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
never mind
_________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Sep 2015, 22:36 |
|
|
Reserve
filip.dhose schreef: zwetzat schreef: een betere oplossing ware dat FDR zijn schup afkuiste zodat er aan de toekomst kan gewerkt worden met een bekwame ploeg. Wat een onzin kraamt die uit zeg. Eigenlijk lacht die ons eens goed uit. Akkoord! Maar wie neemt er de club over? Ik wil 10.000 EUR inleggen? Wie doet er mee? Ik veronderstel toch alle roepers die hier de voorbije maanden vrachtwagenladingen stront over FDR en zijn bestuur hebben uitgekieperd. Dus nogmaals, ... ik neem de club over, samen met een honderdtal "moedigen" die ongeveer 10.000 EUR willen inleggen. Dat ze zich nu bekend maken! Het enige waar ik met u samen wil voor leggen is voor u een vliegticket van Malysian Airlines. |
| 26 Sep 2015, 22:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
filip.dhose schreef: zwetzat schreef: een betere oplossing ware dat FDR zijn schup afkuiste zodat er aan de toekomst kan gewerkt worden met een bekwame ploeg. Wat een onzin kraamt die uit zeg. Eigenlijk lacht die ons eens goed uit. Akkoord! Maar wie neemt er de club over? Ik wil 10.000 EUR inleggen? Wie doet er mee? Ik veronderstel toch alle roepers die hier de voorbije maanden vrachtwagenladingen stront over FDR en zijn bestuur hebben uitgekieperd. Dus nogmaals, ... ik neem de club over, samen met een honderdtal "moedigen" die ongeveer 10.000 EUR willen inleggen. Dat ze zich nu bekend maken! ik heb maar 2 woorden voor U: ONNOEIJZELEER en GATLEKKER ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Sep 2015, 23:47 |
|
|
Nationale Ploeg
nou, en het opbouwende concrete tegenvoorstel dan aub ?
een spandoek hangen ? een opiniestukske schrijven ? een knokploeg sturen ? ... schelden kan elke 5-jarigen... _________________ may the FORCE be with you. |
| 27 Sep 2015, 0:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
BDS schreef: filip.dhose schreef: zwetzat schreef: een betere oplossing ware dat FDR zijn schup afkuiste zodat er aan de toekomst kan gewerkt worden met een bekwame ploeg. Wat een onzin kraamt die uit zeg. Eigenlijk lacht die ons eens goed uit. Akkoord! Maar wie neemt er de club over? Ik wil 10.000 EUR inleggen? Wie doet er mee? Ik veronderstel toch alle roepers die hier de voorbije maanden vrachtwagenladingen stront over FDR en zijn bestuur hebben uitgekieperd. Dus nogmaals, ... ik neem de club over, samen met een honderdtal "moedigen" die ongeveer 10.000 EUR willen inleggen. Dat ze zich nu bekend maken! Het enige waar ik met u samen wil voor leggen is voor u een vliegticket van Malysian Airlines. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Sep 2015, 6:20 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: Sportief staat er druk op de ketel bij Eendracht dat na een resem gelijke spelen in de thuispartijen tegen Oudenaarde en Londerzeel de volle buit moet pakken om de kloof met de beoogde top zes te dichten. Voorzitter Frank De Roose maakt zich sterk dat Aalst volgend seizoen in de Superliga kan spelen. ‘Vooreerst moeten we er nu sportief voor zorgen dat we in de voorwacht van derde klasse geraken. Op Bornem gaven we in twaalf minuten nog een 1-4-bonus prijs wat om een reactie vraagt. Ik reken op een 7 op 9 in het komende drieluik.‘Voor de scouting rekenen we vooralsnog op onze coach Regi Van Acker. Ik stelde onze coach drie verschillende scouts voor, maar Regi wees die telkens af. We zoeken verder naar de geschikte kandidaat terwijl Van Acker in afwachting zelf scout. Hij deed zijn huiswerk trouwens blijkbaar goed, want we leidden met 1-4 tot plots het licht uitging bij sommige spelers.‘De Superliga mag financieel geen probleem zijn voor Eendracht. Zelfs voor de eerste klasse B zouden we klaar geweest zijn, want we hadden een oplossing voor de drie gestelde bijkomende voorwaarden. Het aantal zitjes zou uitgebreid worden met 300, het veld zou twee meter verbreed worden en we zouden een lichtinstallatie huren zodat we de vereiste 800 lux haalden. Voor de Superliga zijn deze eisen niet nodig.‘We kunnen ons dus helemaal focussen op het sportieve plaatje. Tegen Oudenaarde moeten we zondag eindelijk nog eens de volle buit pakken.’hnb Kunnen we dieje mens echt niet ontoerekeningsvatbaar laten verklaren aub? Hij maakt onze club kapot tot op de bodem en hij krijgt er nog de vrijgeleide voor ook ! Wanneer is er nog eens nieuws van de vzw ? Of is er helemaal geen nieuws en doen we rustig verder ? |
| 27 Sep 2015, 8:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Neutralboy schreef: waly 2 schreef: Sportief staat er druk op de ketel bij Eendracht dat na een resem gelijke spelen in de thuispartijen tegen Oudenaarde en Londerzeel de volle buit moet pakken om de kloof met de beoogde top zes te dichten. Voorzitter Frank De Roose maakt zich sterk dat Aalst volgend seizoen in de Superliga kan spelen. ‘Vooreerst moeten we er nu sportief voor zorgen dat we in de voorwacht van derde klasse geraken. Op Bornem gaven we in twaalf minuten nog een 1-4-bonus prijs wat om een reactie vraagt. Ik reken op een 7 op 9 in het komende drieluik.‘Voor de scouting rekenen we vooralsnog op onze coach Regi Van Acker. Ik stelde onze coach drie verschillende scouts voor, maar Regi wees die telkens af. We zoeken verder naar de geschikte kandidaat terwijl Van Acker in afwachting zelf scout. Hij deed zijn huiswerk trouwens blijkbaar goed, want we leidden met 1-4 tot plots het licht uitging bij sommige spelers.‘De Superliga mag financieel geen probleem zijn voor Eendracht. Zelfs voor de eerste klasse B zouden we klaar geweest zijn, want we hadden een oplossing voor de drie gestelde bijkomende voorwaarden. Het aantal zitjes zou uitgebreid worden met 300, het veld zou twee meter verbreed worden en we zouden een lichtinstallatie huren zodat we de vereiste 800 lux haalden. Voor de Superliga zijn deze eisen niet nodig.‘We kunnen ons dus helemaal focussen op het sportieve plaatje. Tegen Oudenaarde moeten we zondag eindelijk nog eens de volle buit pakken.’hnb Kunnen we dieje mens echt niet ontoerekeningsvatbaar laten verklaren aub? Hij maakt onze club kapot tot op de bodem en hij krijgt er nog de vrijgeleide voor ook ! Wanneer is er nog eens nieuws van de vzw ? Of is er helemaal geen nieuws en doen we rustig verder ? Ter info: de vzw komt aanstaande zondag opnieuw samen en het nieuw infomoment naar de supporters toe is een van de agendapunten. Zodra de praktische regelingen zijn getroffen, zullen datum, plaats en tijdstip hier worden gecommuniceerd.heeft dt hier een paar dagen geleden geschreven. eerlijk gezegd infoavonden hebben we al genoeg gehad. wat we nu nodig hebben zijn concrete plannen van mensen die den boel hier willen overnemen. mijn laatste hoop rust op de vzw, hebben ze die mensen nog niet gevonden , zal het voor mij na 32 jaar supporter over zijn. het is nu mijn 2 de seizoen dat ik niet meer mee op verplaatsing ga en het wordt alsmaar moeilijker om naar die thuismatchen te gaan zien. |
| 27 Sep 2015, 9:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: BDS schreef: filip.dhose schreef: Akkoord! Maar wie neemt er de club over? Ik wil 10.000 EUR inleggen? Wie doet er mee? Ik veronderstel toch alle roepers die hier de voorbije maanden vrachtwagenladingen stront over FDR en zijn bestuur hebben uitgekieperd. Dus nogmaals, ... ik neem de club over, samen met een honderdtal "moedigen" die ongeveer 10.000 EUR willen inleggen. Dat ze zich nu bekend maken! Het enige waar ik met u samen wil voor leggen is voor u een vliegticket van Malysian Airlines. ![]() +1 ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Sep 2015, 10:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
filip.dhose schreef: zwetzat schreef: een betere oplossing ware dat FDR zijn schup afkuiste zodat er aan de toekomst kan gewerkt worden met een bekwame ploeg. Wat een onzin kraamt die uit zeg. Eigenlijk lacht die ons eens goed uit. Akkoord! Maar wie neemt er de club over? Ik wil 10.000 EUR inleggen? Wie doet er mee? Ik veronderstel toch alle roepers die hier de voorbije maanden vrachtwagenladingen stront over FDR en zijn bestuur hebben uitgekieperd. Dus nogmaals, ... ik neem de club over, samen met een honderdtal "moedigen" die ongeveer 10.000 EUR willen inleggen. Dat ze zich nu bekend maken! Maakt gij u ook eens bekend, ik wil gerust over u ook wat stront uitkieperen, letterlijk dan. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Sep 2015, 10:11 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: zwetzat schreef: een betere oplossing ware dat FDR zijn schup afkuiste zodat er aan de toekomst kan gewerkt worden met een bekwame ploeg. Wat een onzin kraamt die uit zeg. Eigenlijk lacht die ons eens goed uit. Akkoord! Maar wie neemt er de club over? Ik wil 10.000 EUR inleggen? Wie doet er mee? Ik veronderstel toch alle roepers die hier de voorbije maanden vrachtwagenladingen stront over FDR en zijn bestuur hebben uitgekieperd. Dus nogmaals, ... ik neem de club over, samen met een honderdtal "moedigen" die ongeveer 10.000 EUR willen inleggen. Dat ze zich nu bekend maken! de eerste voorwaarde bij jou is al voldaan, je legt geld in. nu nog bekwaam overkomen. Oeps, error. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 27 Sep 2015, 11:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: Sportief staat er druk op de ketel bij Eendracht dat na een resem gelijke spelen in de thuispartijen tegen Oudenaarde en Londerzeel de volle buit moet pakken om de kloof met de beoogde top zes te dichten. Voorzitter Frank De Roose maakt zich sterk dat Aalst volgend seizoen in de Superliga kan spelen. ‘Vooreerst moeten we er nu sportief voor zorgen dat we in de voorwacht van derde klasse geraken. Op Bornem gaven we in twaalf minuten nog een 1-4-bonus prijs wat om een reactie vraagt. Ik reken op een 7 op 9 in het komende drieluik.‘Voor de scouting rekenen we vooralsnog op onze coach Regi Van Acker. Ik stelde onze coach drie verschillende scouts voor, maar Regi wees die telkens af. We zoeken verder naar de geschikte kandidaat terwijl Van Acker in afwachting zelf scout. Hij deed zijn huiswerk trouwens blijkbaar goed, want we leidden met 1-4 tot plots het licht uitging bij sommige spelers.‘De Superliga mag financieel geen probleem zijn voor Eendracht. Zelfs voor de eerste klasse B zouden we klaar geweest zijn, want we hadden een oplossing voor de drie gestelde bijkomende voorwaarden. Het aantal zitjes zou uitgebreid worden met 300, het veld zou twee meter verbreed worden en we zouden een lichtinstallatie huren zodat we de vereiste 800 lux haalden. Voor de Superliga zijn deze eisen niet nodig.‘We kunnen ons dus helemaal focussen op het sportieve plaatje. Tegen Oudenaarde moeten we zondag eindelijk nog eens de volle buit pakken.’hnb We zitten nog altijd op schema jongens ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Sep 2015, 17:46 |
|
|
forumlegende
Fantastisch toch, die dhose posts...
FDR zelf? |
| 28 Sep 2015, 10:15 |
|
|
Vaste Waarde
tympanum2 schreef: Fantastisch toch, die dhose posts... FDR zelf? Veel geblaat en weinig wol, op dit forum. Ik doe een concreet voorstel om de club over te nemen, en de enige reacties die verschijnen zijn beschimpingen. Ik ben geen grootindustrieel of rijke ondernemer, en ik heb ook niets geërfd van een rijke suikertante, dus kan ik het niet alleen. Als 100 supporters elk 10.000 EUR inleggen, of 200 supporters elk 5.000 EUR, dan kunnen de supporters de club overnemen. In Engeland bestaat er al zo'n project van "supporter ownership" (Wrexham), en in Argentinië is blijkbaar elke club eigendom van de fans. Er staat op Wikipedia trouwens een ellenlange lijst van sportclubs waarvan de fans eigenaar zijn. Je richt een "community-based" bedrijf waarvan elke fan naar draagkracht en vermogen aandeelhouder wordt, en je bent vertrokken. Je kunt de aandelen zo klein maken als je wil, je kunt dus ook 10.000 aandelen van 100 maken. Je moet natuurlijk eerst onderhandelen met de huidige eigenaars over een correcte overnameprijs, en in functie daarvan, en van het passief, moet je een startkapitaal verzamelen. |
| 28 Sep 2015, 10:53 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ge zult er ver mee komen met uw 1 000 000. De Roose uitbetalen kost al bijna zoveel, dan alle schulden wegwerken en dan pas uw startkapitaal opbouwen en zorgen dat ge schuldenvrij blijft. Voor eendracht Aalst gaat ge een paar keer de euromillions moeten winnen.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 28 Sep 2015, 11:28 |
|
| Pagina 293 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 291 292 293 294 295 … 497 Volgende |